איפה עוד? אשמח לקרוא.לא הבמה היחידה בה נדון הספר...
איפה עוד? אשמח לקרוא.לא הבמה היחידה בה נדון הספר...
זה יפתור כ"כ הרבה בעיות!!!״שהאנשים היו לוקחים להם לחתנים את מי שהם רוצים. למה צריך בנות בשביל זה? נגיד, אבא רוצה את מוישי שפינדר לחתן, אז אבא לוקח את מוישי שפינדר. למה אני אמורה להיות קשורה לכל הסיפור? שאבא ייתן לו קעסט, ודירה, ויהיה השווער שלו- בלי שאני תקועה באמצע״
אני עדיין בדעה שלי.זה ממש ממש לא משפטים של הרגשה של אור של תורה
הראשון מתאר שכיף לה בבין הזמנים, ממש לא בלימוד
והשני, זה ידיעה ולא הרגשה
(אם כבר אז לדייק. 25K. בשבוע ימים)12K צפיות
הראשון מתאר שכיף לה בבין הזמנים, ממש לא בלימוד
כשספרנית שמלווה את הספר ואת קהל הקוראים מיציאתו לאור ממש (או בעצם עוד לפני, כמה חיכו לו...)ולמי שעדיין לא מבינים מה שנכתב בו, אל תקראו את הספרים שלי.
מעניין מה זה המון מבחינה מספרית ועד כמה מדובר במדגם מייצג אם בכלל.כשספרנית שמלווה את הספר ואת קהל הקוראים מיציאתו לאור ממש (או בעצם עוד לפני, כמה חיכו לו...)
המון המון לא הבינו.
זה שאדם מנסה לשכנע שבאמת זה מה שהתכוון לתת אפשר להאמין לו אבל גם מותר להאמין לאילו שמספרים שהחוויה שלהם היתה אחרת.הראשון מתאר איך משהו בחיים שלה כל כך מעודן, וכל כך מדוייק, עד ששעה אחת עם בעלה האברך בבין הזמנים, ממלאת אותה גם מבחינה גשמית.
היא לא צריכה נופשים בחו"ל ולא בילויי אקסטרים ולא בגדי יוקרה ולא מסעי קניות. כי השעה הזו, האחת, שבה הולכים ביחד בבוקר לאורך רחוב יפו, או נוסעים באוטובוס פנימי למצפה הסודי, נותנת לה הכל.
זו משמעות ה'אם אתה עושה כן, אשריך'. בעולם הזה.
כי משהו בך מתדייק ומתכוונן ונהיה הרבה הרבה יותר רך ורגוע.
זה מה שהספר שלי אמר ושר ודיבר וסיפר. ורוב העולם, גם שמע.
ולמי שעדיין לא מבינים מה שנכתב בו, וחושבים שתוארה שם אברכית אומללה, אז באמת באמת כדאי, ובלי טרוניה, אלא בבקשה ובהצעה, אל תקראו את הספרים שלי.
אתם פשוט לא מבינים אותם. ולפי האשכול, אתם מיעוט. אז בואו. קחו ספרים אחרים.
אולי פעם כן תוכלו לחזור לספרים שלי, אולי לא, לא נורא.
היצירה אומנותית לכל דבר אף אחד לא חולק על זה. וזה שנגע ברגש של כולם וטלטל רבות גם על זה לא חולקיםמעניין מה זה המון מבחינה מספרית ועד כמה מדובר במדגם מייצג אם בכלל.
ומעניין אם עוד ספרים זוכים לסקירה דקדקנית על תוכנם והתאמתו לקהל היעד מצד הספרניות.
בכלל לא דנתי באומנות הכתיבה של הספר...היצירה אומנותית לכל דבר אף אחד לא חולק על זה.
ואכן כל אחד ציין את פרשנותו. דיון דמוקרטי.החלוקה היא מה נגע ומה עשה...
וזה שממשיכים להתווכח עם אדם מה *הוא* התכוון כש*הוא* כתב את הספר.זה שאדם מנסה לשכנע שבאמת זה מה שהתכוון לתת אפשר להאמין לו אבל גם מותר להאמין לאילו שמספרים שהחוויה שלהם היתה אחרת.
כי אולי היתה כוונה כזו אבל זה לא בהכרח בטוח שכך זה יצא. היה רצון.
וזה שמכריחים בנאדם שיספר על רגשות ותחושות מספר מה שלא הרגיש ולא מוכנים להקשיב לו זה גם לא פוזיציה פתוחה.ואכן כל אחד ציין את פרשנותו. דיון דמוקרטי.
לטעמי הבעיה כשהולכים צעד אחד קדימה עם הפרשנות האישית ובשמה באים בטענה לסופר ועל כך יש לענות: אף אחד לא הכריח אתכם לקרוא.
ולכן
וזה שממשיכים להתווכח עם אדם מה *הוא* התכוון כש*הוא* כתב את הספר.
לא ממש נשמע כמו דיון ענייני או חתירה לאמת.
והפוזיציה בכלל לא ברורה. הרי אנשים לא מחויבים לקרוא את הספר הזה או כל ספר אחר.
נכון.בכלל לא דנתי באומנות הכתיבה של הספר...
הדיון קיים ולא ננעל הוי אומר שיש במה לכל הרגשות והתחושות וגם לכאלו שסותרים אותם.ו
וזה שמכריחים בנאדם שיספר על רגשות ותחושות מספר מה שלא הרגשי ולא מוכנים להקשיב לו זה גם לא פוזיציה פתוחה.
מותר לאנשים לאמר גם דעות לא פוטוגניותכי אם אנחנו ליברליים ומוכנים להקשיב אז צריך להקשיב ולתת במה לכל הדעות.
כן וזה משמיע איזו אמירה צורמת מאד מסוימת.הדיון קיים ולא ננעל הוי אומר שיש במה לכל הרגשות והתחושות וגם לכאלו שסותרים אותם.
וזכותו של הסופר לומר למה הוא התכוון
כשהתקדמו עם הרגשות הלאה לכיוון של טענה ודאי שזכותו של הסופר להציע שלא יקראו.
גם לבוא לאנשים בטענות באופן אישי זה צורם מאד.כן וזה משמיע איזו אמירה צורמת מאד מסוימת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: