באופן כללי מעלה פה כמה רעיונות עבור ציבור המשתמשים בתח״צ ב״ב המעונינים לשלוח פנייה ואין כזו ברשותם {קשה לי להאמין שיש כאלו, אבל אולי קשה לחשוב לבד..}
בכוונה מעלה חלק דברים יחסית שוליים כי לזה נראה לי כיוונו.
א. קווים עירוניים לכה״פ מרכזיים ולכה״פ סופ״ש חגים וביה״ז עד 1:30 בלילה ולא עד 12:00-30 כהיום.
ב. צמצום דרסטי של מספרי האוטובוסים הרבים {דוג׳ - 18 ,28, 160, 146 ,34 ,140, 9}
והפיכת כמה קווים עירוניים מרכזיים לקווים תדירים מאוד ברמת תדירות של 5 דק׳ בשיא ו10 דק׳ בשפל,
כדי להגביר אימון בתח״צ בשונה ממצב היום של הרבה מספרים בתדירות של 30 דק׳ וצפונה.
וגם כדי שכולם יעלו לאותם קווים ולא כל 2 נוסעים לקו אחר..
ב-1 . לאחמ״כ הוספת קווים עירוניים מרכזיים חדשים: לדוג׳:
- קו חדש ותדיר שיסע מבירנבוים לאורך כל רחוב השומר-כהנמן-אהרונוביץ׳ ומשם שמאלה לז׳בוטינסקי עד מור.
- קו תדיר {אולי שינוי קו 92..} שיסע את כל ר״ע שמאלה להשומר עד ז׳בוטינסקי.
- קו חדש עם מסלול מקוצר בפ״כו קרית הרצוג ומשם יציאה לכיוון גהה וכניסה לב״ב לרח׳ בן יעקב.
ג. הפיכת קו 292 לקו עירוני רגיל גם לכיוון פ״ת.
ד. לחייב את חברת אגד להעביר את קו 146 לאוטובוס עירוני רגיל, {במידה ויישאר לאחר סעיף ב..} ולא את ההזייה שקורית כיום.
ה. אכיפה מסיבית יותר של הנת״צ בז׳בוטינסקי בעיקר בצומת סוקולוב ליד השקדייה - {נתלשו שם המצלמות...}
ו. אי הפעלת תחבורה בינעירונית כלל וכלל לשני הכיוונים בימי שישי בין השעות 11:30 ל12:15 גם בחורף בתוך ב״ב אלא אך ורק בז׳בוטינסקי גהה וכיו״ב.
ז. שינוי קו 7 לשיבא, לקו יעיל יותר, כל ר״ע ומשם השומר עד היציאה מהעיר דרך גב״ש כיום, ובלי כל הסיבוב המיותר.
נ. ב. אני מבין שלחלק לא יתאים השינויים הנ״ל,
אבל מי שזה כן מתאים לו, מוזמן לשלוח למייל המצורף במודעה שבראש האשכול, ואולי נראה ישועות..
כמובן שאפשר להעלות כאן רעיונות נוספים לתועלת ציבור השולחים,
אבל רק כאלו שכבר שלחתם בעצמכם....