תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

לא כמו כולם

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
יש לילה ויש לילה...
לא חיבים לעשות את זה ב 2 בלילה וכו' - הרעש הזה לא דבר הגיוני במיוחד שזה לוקח זמן
אצלכם זה ב 2 במקום אחר זה ב 4....
יש דברים שעושים בעיקר בלילה, אין ברירה.
מה עדיף שיתקעו את כל הכבישים כל היום?
 

לא כמו כולם

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
אז באיזו שעה אתם מציעים לעשות את זה?
ב-12? כשכל האולמות מתרוקנים בחדווה?
בני ברק היא עיר ללא הפסקה,
אין ברירה אלא לעשות את זה כשרוב הציבור ההגיוני ישן.
טוב שלא עושים את זה בפרוג כי כאן ערים כל הזמן- יותר גרוע מרחובות בני ברק
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
בני ברק היא עיר ללא הפסקה,
אין ברירה אלא לעשות את זה כשרוב הציבור ההגיוני ישן.
טוב שלא עושים את זה בפרוג כי כאן ערים כל הזמן- יותר גרוע מרחובות בני ברק
בבני ברק שבע-ברכות מתחיל ב11 בלילה.
 

טוען ונטען

משתמש חדש
הפתרון האמיתי היחיד:
לעשות רכבת קלה תחתית שתעבור מתחת העיר במנהרה,
קו אחד יעבור מתחת השומר,
קו אחד מתחת רבי עקיבא,
וכן הלאה,
תוך שתי דקות אתה עובר מצד אחד של העיר לצידו השני,
הבעיה שבעיר חרדית אין סיכוי להשקעות ענק כאלה..
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
הפתרון האמיתי היחיד:
לעשות רכבת קלה תחתית שתעבור מתחת העיר במנהרה,
קו אחד יעבור מתחת השומר,
קו אחד מתחת רבי עקיבא,
וכן הלאה,
תוך שתי דקות אתה עובר מצד אחד של העיר לצידו השני,
הבעיה שבעיר חרדית אין סיכוי להשקעות ענק כאלה..
הבעייה היא שאת זה כבר יודעים בעירייה,

ולא על זה מכוונים במודעה {לדעתי}

אלא על דברים שהם לא יודעים/מודעים/יכולים לחשוב לבד, וכיו״ב!

ועל זה הם מבקשים עזרה!


ואגב אפשר לפנות למשל לקבל קווים עירניים עד מאוחר בלילה מה שאין היום בכלל!!!
 

תודה לד'!!

משתמש רשום
הבעייה היא שאת זה כבר יודעים בעירייה,

ולא על זה מכוונים במודעה {לדעתי}

אלא על דברים שהם לא יודעים/מודעים/יכולים לחשוב לבד, וכיו״ב!

ועל זה הם מבקשים עזרה!


ואגב אפשר לפנות למשל לקבל קווים עירניים עד מאוחר בלילה מה שאין היום בכלל!!!
נכון
מן הסתם שהכוונה שלהם היא לא לרעיונות מהפכניים וגרנדיוזיים של קכבות תחתיות, רחפנים שיעבירו נושאים ורכבל מד לצד של העיר.
הכוונה היא לדברים פשוטים וקטנים שיכולים להשפיע הרבה ורק מהשטח אפשר לדעת אותם, כמו לדוגמא -

התחנה ברחוב X פינת Y קרובה מדי לצומת ולכן כל אוטובוס שעוצר בה חוסם את כל הצומת ועושה פקק.
אפשר להזיז אותה 4 מטר ימינה ולשחרר את הצומת מהאוטובוסים.


רעיונות כאלו - שרק מהשטח אפשר לזהות את הבעיות ולחשוב על פתרונות.
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית
יש שוני גדול מאוד בתחנה מרכזית בכל מני ערים לבני ברק
בתל אביב לצורך העניין יש מספר קווים שעוברים (מעת לעת) וכל פעם מגיע אוטובוס ולוקח מספר נוסעים
בבני ברק זה שונה יש 10 אוטובוסים שמגיעים לתחנה וכידוע אסור לנהג לעצור ליד המדרכה (הרי הקו לצד השני של המדינה עלול לעקוף אותו) והאמא שעולה לאוטובוס עסוקה בספירת מלאי של כל הצאצאים כ"י ואחרי זה להכניס את העגלה למטען עם התינוק ביד ועד שהאוטובוס מתקדם עברו 2 דקות, עכשיו דמיינו את ההליך בשלושה אוטובוסים אחד אחרי השני והנה מתכון לפקקים
(לא מאמינים, תעמדו 5 דקות בגן וורשא)
לזה תחנה מרכזית כן תעזור
כי יהיה שאטל שיעבור בתחנות ויקח את כל הנוסעים ללא יוצא מן הכלל והדחיפות והמריבות יעברו לתחנה מרכזית
אולי אחד מחברי פורום כתיבה יקח יוזמה ויכתוב מחדש את הסיפור המצו"ב ולשלוח אותו
 
נערך לאחרונה ב:

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אולי רכבל עם תחנות ביניים? אם לא מתחת לאדמה, ולא על האדמה, למה שלא ננצל את האוויר? ;)
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
לא חושב שזה פתרון מתאים לציבור החרדי, אבל סתם כנקודה - בתל אביב - רמת גן והסביבה מקובל מאד לקחת את הילד לגן על אופנים.
ויצא לי לראות גבר מרכיב ילדה קטנה איתו על האופניים ומאחוריו בשיירה עוד שלושה ילדונים רוכבים על אופניים קטנים, כמו אמא ברווזה עם האפרוחים 😁
ילד אחד. לא חמישה.
ילדים על אופניים \ קורקינט \ בימבה זה דבר שאנשים עושים גם היום, אבל זה מתאים רק למרחקים קצרים.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
יש שוני גדול מאוד בתחנה מרכזית בכל מני ערים לבני ברק
בתל אביב לצורך העניין יש מספר קווים שעוברים (מעת לעת) וכל פעם מגיע אוטובוס ולוקח מספר נוסעים
בבני ברק זה שונה יש 10 אוטובוסים שמגיעים לתחנה וכידוע אסור לנהג לעצור ליד המדרכה (הרי הקו לצד השני של המדינה עלול לעקוף אותו) והאמא שעולה לאוטובוס עסוקה בספירת מלאי של כל הצאצאים כ"י ואחרי זה להכניס את העגלה למטען עם התינוק ביד ועד שהאוטובוס מתקדם עברו 2 דקות, עכשיו דמיינו את ההליך בשלושה אוטובוסים אחד אחרי השני והנה מתכון לפקקים
(לא מאמינים, תעמדו 5 דקות בגן וורשא)
לזה תחנה מרכזית כן תעזור
כי יהיה שאטל שיעבור בתחנות ויקח את כל הנוסעים ללא יוצא מן הכלל והדחיפות והמריבות יעברו לתחנה מרכזית
אולי אחד מחברי פורום כתיבה יקח יוזמה ויכתוב מחדש את הסיפור המצו"ב ולשלוח אותו
תחנה מרכזית לא מוכיחה את עצמה, ויש כזאת במודיעין עילית.
זה בסה"כ אומר שהאמא שעולה לאוטובוס ועסוקה בספירת המלאי של הצאצאים צריכה לבצע את אותו התהליך פעמיים פעם אחת בעליה לאוטובוס הפנימי, ופעם שניה בעליה לאוטובוס הבינעירוני.
הפעם השניה גם מצריכה לעיתים ריצה לאוטובוס כי היו פקקים לא חזויים בדרך, וצריך גם לשמור על הילדים שלא יעלמו בקהל הרב.
בחול המועד היציאה ממרכזית הארזים לקחה יותר מעשר דקות, והסיבה שהמקום הזה לא קורס הוא שרוב קווי ירושלים לא יוצאים משם, והנוסעים מעדיפים לעלות בתחנות אחרות גם לקווים שכן יוצאים.
אני חושב שבירושלים היה מדובר בצעד נכון, גם בשביל הנהגים וגם בגלל שרוב הנוסעים מגיעים לתחנות באמצעות אוטובוס ולא בהליכה רגלית וזאת בניגוד לבני ברק.

אם רוצים, אפשר לבצע את זה כבר היום במסוף אלוף שדה.

אמנם כבר כמה שנים שלא ביקרתי את גן וורשא, אבל כאשר כן ביקרתי שם ראיתי שהמדרכה שקועה והנהגים מתקשים לזהות את קו המדרכה ממקום מושבם, ולכן הם לא נצמדים למדרכה.
תיקון המדרכה, יכול גם לשפר את זרימת התנועה, כי ככל שהמדרכה גבוהה יותר, קל יותר להכנס לאוטובוס
 

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית

צור1

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
מרצה בבית פרוג
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
פרסום וקופי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
צילום מקצועי
עריכה תורנית
D I G I T A L
אוטומציה עסקית

שומרת החומות

משתמש מקצוען
הצעה : נשלחה גם במייל
קו אוטובוס שלוקח ישירות משיכון לכיוון גן וורשא
מסלול מוצע:
מעייני הישועה רמת אהרון שיכון ה'
יציאה לרימונים
יציאה לזבוטינסקי
כניסה לרבי עקיבא לנסוע את כולו וחזרה לרמת אהרון ושיכון ה'
 

שומרת החומות

משתמש מקצוען
הצעה
במוצאי שבתות וחגים להפוך את רבי עקיבא השומר ועזרא לרחובות ללא פניות ימינה ושמאלה כמו שהיה בהשומר במוצאי שמחת תורה
זה אומנם הקשה על הנהגים ברכבים הפרטיים
אבל פעם ראשונה שראיתי שהנסיעה ממש זרמה
כמובן שהבני ברקים צריכים פקחים בהתחלה...
 

עופות מוזרים

משתמש חדש
צריך להוציא את האוטובוסים הבין עירונים לקצוות העיר כמו לרחוב כהנמן.
1. הנהגים ברובם ערבים בכוונה נוסעים על שני נתיבים ובכך חוסמים את הכביש (אפשר לראות מדי יום ברחוב סוקולוב וברחוב חזון איש).
2. הנהגים מורידים ומעלים נוסעים רחוק מהמדרכה שיוצר פקקי ענק.
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
יש הבדל גדול, ביב ברק ברובה נתיב אחד, מודיעין עילית 2
ההבדל הזה גורם לכך שהסיכוי לתפוס בפועל את הקו שתכננת מהתחנה המרכזית הוא יותר קלוש, כי יש יותר פקקים בבני ברק (והם לא ישתפרו בעקבות החלפת האוטובוסים הבינעירוניים בעירוניים).
וזה מבלי להתייחס לכך שנקודה אחת לא מסוגלת להכיל בתוכה כל כך הרבה אנשים/אוטובוסים, זאת הסיבה שהקווים התדירים לא יוצאים בירושלים ממרכזית הארזים ובמודיעין עילית לא יוצאים מהמסוף.
 

איוב

משתמש רשום
התחנה ברחוב X פינת Y קרובה מדי לצומת ולכן כל אוטובוס שעוצר בה חוסם את כל הצומת ועושה פקק.
אפשר להזיז אותה 4 מטר ימינה ולשחרר את הצומת מהאוטובוסים.


רעיונות כאלו - שרק מהשטח אפשר לזהות את הבעיות ולחשוב על פתרונות.
דוגמא (שלחתי, אשמח אם תשלחו גם לחיזוק הרעיון): התחנה הראשונה ברחוב ירושלים (כשבאים מר"ע) סמוכה לרמזור, בד"כ הרכבים שעומדים ברמזור חוסמים את הגישה, והאוטובוס צריך לחכות לירוק בשביל להגיע לתחנה ואחרי זה לחכות שוב כי כבר התחלף לאדום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה