תח"צ בעיריית בני ברק מבקשים עצות לתחבורה

אחד העורכים

משתמש פעיל
עריכה תורנית
בבר אילן בין הירידה מיעבץ לשפירא בכלל חגיגה.....
וזה בגלל:
1. שמותר לחנות שם בצד לכיוןן שפירא
2. שבמדרכה בצד יעבץ חונים רכבים 'קבועים' באופן 'קבוע' :mad::mad::devilish::devilish:
3. שבמדרכה בצד שפירא שגם כהה צרה מאוד, יש עמודי חשמל + עצים + פחים וקשה מאוד לעבור שם ברגל, ודאי אם יש לך עוד כמה שקיות ביד וכשיש לך עגלה/עגלת תאומים אין שום אפשרות לעבור שם
וזה מאלץ גם אל 'כל' הולכי הרגל ברחוב הזה לעבור בין הרכבים על טפיהם, כולל בשעות הלילה שמשום מה שורר שם חושך מוחלט

אני בטוח שזה לא המקום היחיד ככה בג'ונגל עירוני שלנו
רק דגימה

המינימום שצריך לעשות שם:
גדר בקצה המדרכה שבצד יעבץ
איסור לחנות בצד שפירא
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
כבר כתבתי -

פינוי ציר רבי עקיבא מתחבורה ציבורית איפשר לשאטלים להביא את הנוסעים במהירות ובצירים פתוחים אל האוטובוסים שביצעו איסוף בציר השומר.
ציר השומר הוכוון על ידי המשטרה ופעילי שטח מטעם העירייה שהצליחו למנוע עמידה ממושכת בעומס, כך שבפועל התנועה זרמה למרות כמות כלי הרכב הגבוהה שחלפה בו.
השאטלים לא היו מספיק בשימוש בגלל שהנוסעים לא ידעו פרטים בסיסיים על השאטלים האלה, כמו מסלול, זמן נסיעה ועומס משוער.
מניסיון שלי כאשר נוסעים עם מטען, הנסיעה בעירוני לוקחת לא פחות זמן מאשר בבינעירוני, וגם הקיבולת לא גבוהה יותר, כך שמבחינת קיבולת לא מדובר בבשורה גדולה.
 

יוסף גומז

משתמש רשום
רוצה לספר לכם שיש שיפור מאד מאד גדול מבחינת החולדות
בכולופן באזורים בהם אני מסתובבת (אזזור העירייה וגם עזרא - השומר)
שנה שעברה התלבטנו האם ואיך לבנות סוכה מרוב שהתרוצצו סביבנו חולדות
ורוב הזמן של הבנייה עסק באיטום מסיבי של הסוכה
וכל החג היינו בלחץ לסגור את הסוכה כשיוצאים ונכנסים
בחג הזה לא ראינו אפילו חולדה אחת כל שעות בניית הסוכה וגם בחג עצמו לא נתקלנו בהם בכלל!!
מיותר לציין שלא אטמנו ולא הקפדנו כמו שנה שעברה וב"ה לא נצפה שום מזיק!
(גם כשהתארחנו אצל המשפחה לא ראינו חולדות וזה היה אזור שורץ ממש!)

*לפני החג התקשרנו למוקד וביקשנו הדברה כי באזור של הפחים הילדים ראו "משו רץ"
ועוד באותו יום הגיעו מאלי הדברות ושמו רעל.

אז בבקשה.
נכון שיש בבני ברק הרבה דברים לא נחמדים
אבל כשמגיע קרדיט - אז מגיע!! בהחלט נעשו דברים עם תועלת בשטח.

ולגבי האוטובוסים - מי שיש לו רעיונות מוזמן
מוכנים לשמוע אותכם, אז למה לקטר?
בחורף תמיד יש פחות עכברים, השנה בגלל שנה מעוברת סוכות היה יותר חורפי
 

משנ'ס

משתמש פעיל
וזה בגלל:
1. שמותר לחנות שם בצד לכיוןן שפירא
2. שבמדרכה בצד יעבץ חונים רכבים 'קבועים' באופן 'קבוע' :mad::mad::devilish::devilish:
3. שבמדרכה בצד שפירא שגם כהה צרה מאוד, יש עמודי חשמל + עצים + פחים וקשה מאוד לעבור שם ברגל, ודאי אם יש לך עוד כמה שקיות ביד וכשיש לך עגלה/עגלת תאומים אין שום אפשרות לעבור שם
וזה מאלץ גם אל 'כל' הולכי הרגל ברחוב הזה לעבור בין הרכבים על טפיהם, כולל בשעות הלילה שמשום מה שורר שם חושך מוחלט

אני בטוח שזה לא המקום היחיד ככה בג'ונגל עירוני שלנו
רק דגימה

המינימום שצריך לעשות שם:
גדר בקצה המדרכה שבצד יעבץ
איסור לחנות בצד שפירא
מסתמה הכוונה לירידה לT של בר אילן - שפירא,
להבנתי ברגע שיורידו את הפס הפרדה של המפרץ שמה ויטיסו את כל הרכבים המקולקלים הצומת תגדל בשליש
 

יוסף גומז

משתמש רשום
אם הרגליים הם גם כלי תחבורתי אז: בתחנת דובק יש פרויקט גדול של צמרת שצמצם את המדרכה לתוך מנהרה קטנה צרה וצפופה מברזל כשבתוך זה יש גם תחנה, שלא לדבר על הצפיפות המטורפת שם שזה נושא למשמרת הקודש והצניעות [האמת שמישהו הרשה לו להעיף את התחנה אלא שהאוטובוסים עוצרים שם] ובכלל העובדה שאתרי בנייה באים על חשבון הולכי הרגל, גן וורשא ועוד
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
מניסיון שלי כאשר נוסעים עם מטען, הנסיעה בעירוני לוקחת לא פחות זמן מאשר בבינעירוני, וגם הקיבולת לא גבוהה יותר, כך שמבחינת קיבולת לא מדובר בבשורה גדולה.
מה הפי׳ מניסיון שלי?
{גם אם כוונת המשורר לכמה זמן בפועל היציאה מהבית עד אחרי ק״ק עדיין נדמה לי שהוא טועה בחישוב, ואסביר:}


אוטובוס עירוני עם 5 דלתות {או לכה״פ 3 גדולות} בלי מדרגות ובלי תא מטען ועם מכשירי תיקוף בכל דלת,
לעומתו אוטובוס בינעירוני עם דלת אחת צרה, מדרגות, תא מטען, ומכשיר תיקוף אחד!!!!!

בנוסף אוטובוס עירוני/שאטל כולם עולים עליו כי הוא מגיע ליעדם {תחנת החלפה}, ועוצר תנועה בצדק,
אוטובוס בינעירוני טוב רק לבודד/ים ועוצר את התנועה בינתיים.

תמהני??


אמת,
שלגבי קיבולת המטען רק בשעות שנוסעים משפחות גדולות עם מטען {שישי אחרי 13:00 וביה״ז אב בלבד}
צריך או איסוף בעיר או שאטלים גדולים ותדירים מאוד מאוד.
 

אסתי3311

משתמש סופר מקצוען
לעומתו אוטובוס בינעירוני עם דלת אחת צרה, מדרגות, תא מטען, ומכשיר תיקוף אחד!!!!!
אולי העלאת הנקודה הזאת היא פתרון נוסף לקיצור זמן העלאת נוסעים.
פתיחת הדלת האחורית גם בבינעירוני+ מכשיר תיקוף מאחורה.

בכללי, אני חושבת שצריך לחלק בין פתרונות נקודתיים כמו הזזת תחנות, קוים נוספים ברחבי העיר וכדו'.
לבין טיפול בבעיה באופן רוחבי שגם הוא מתחלק ל2: זמני עומס כמו ערבי/ מוצאי חגים וזמנים רגילים.
פתרון רוחבי לבעיות ספק אם קיים ובמידה וימצא כזה אמור לקחת זמן ארוך עד לישומו.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אמת,
שלגבי קיבולת המטען רק בשעות שנוסעים משפחות גדולות עם מטען {שישי אחרי 13:00 וביה״ז אב בלבד}
צריך או איסוף בעיר או שאטלים גדולים ותדירים מאוד מאוד.
או אוטובוסים ייעודיים שכמעט ואין בהם מקומות ישיבה. כלומר, עוד פחות מה שיש היום.
 

מרכז מידע

משתמש פעיל
באופן כללי מעלה פה כמה רעיונות עבור ציבור המשתמשים בתח״צ ב״ב המעונינים לשלוח פנייה ואין כזו ברשותם {קשה לי להאמין שיש כאלו, אבל אולי קשה לחשוב לבד..}
בכוונה מעלה חלק דברים יחסית שוליים כי לזה נראה לי כיוונו.


א. קווים עירוניים לכה״פ מרכזיים ולכה״פ סופ״ש חגים וביה״ז עד 1:30 בלילה ולא עד 12:00-30 כהיום.


ב. צמצום דרסטי של מספרי האוטובוסים הרבים {דוג׳ - 18 ,28, 160, 146 ,34 ,140, 9}
והפיכת כמה קווים עירוניים מרכזיים לקווים תדירים מאוד ברמת תדירות של 5 דק׳ בשיא ו10 דק׳ בשפל,
כדי להגביר אימון בתח״צ בשונה ממצב היום של הרבה מספרים בתדירות של 30 דק׳ וצפונה.
וגם כדי שכולם יעלו לאותם קווים ולא כל 2 נוסעים לקו אחר..

ב-1 . לאחמ״כ הוספת קווים עירוניים מרכזיים חדשים: לדוג׳:
- קו חדש ותדיר שיסע מבירנבוים לאורך כל רחוב השומר-כהנמן-אהרונוביץ׳ ומשם שמאלה לז׳בוטינסקי עד מור.
- קו תדיר {אולי שינוי קו 92..} שיסע את כל ר״ע שמאלה להשומר עד ז׳בוטינסקי.
- קו חדש עם מסלול מקוצר בפ״כו קרית הרצוג ומשם יציאה לכיוון גהה וכניסה לב״ב לרח׳ בן יעקב.


ג. הפיכת קו 292 לקו עירוני רגיל גם לכיוון פ״ת.


ד. לחייב את חברת אגד להעביר את קו 146 לאוטובוס עירוני רגיל, {במידה ויישאר לאחר סעיף ב..} ולא את ההזייה שקורית כיום.


ה. אכיפה מסיבית יותר של הנת״צ בז׳בוטינסקי בעיקר בצומת סוקולוב ליד השקדייה - {נתלשו שם המצלמות...}


ו. אי הפעלת תחבורה בינעירונית כלל וכלל לשני הכיוונים בימי שישי בין השעות 11:30 ל12:15 גם בחורף בתוך ב״ב אלא אך ורק בז׳בוטינסקי גהה וכיו״ב.


ז. שינוי קו 7 לשיבא, לקו יעיל יותר, כל ר״ע ומשם השומר עד היציאה מהעיר דרך גב״ש כיום, ובלי כל הסיבוב המיותר.


נ. ב. אני מבין שלחלק לא יתאים השינויים הנ״ל,
אבל מי שזה כן מתאים לו, מוזמן לשלוח למייל המצורף במודעה שבראש האשכול, ואולי נראה ישועות..

כמובן שאפשר להעלות כאן רעיונות נוספים לתועלת ציבור השולחים,
אבל רק כאלו שכבר שלחתם בעצמכם....;)
 
נערך לאחרונה ב:

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
סדרנים מטעם העירייה וידאו שכל אוטובוס שעוצר להורדת נוסעים חונה בצמוד למדרכה, כך שאוטובוסים אחרים יוכלו לעקוף אותו משמאל. הצעד הפשוט הזה סייע למאות אוטובוסים לעבור במהירות! למרות שלמראית עין כל הרחוב היה מלא באוטובוסים
זאת דוגמא נוספת לזה שמישהו כן עושה משהו
 

הכל טוב????

משתמש רשום
זהו , נראה לי הפתרון זה גשר.. ועליו רכבת , ושעולים עליה במעליות שקופות..
מעל רבי עקיבא גשר אחד..
מעל השומר גשר נוסף.....
או לקחת בלנדר מקל לטחון את כל העיר ולבנות מחדש......
שלחתי את ההצעה למייל של שלמה פדר;)
 

ש.ב.א

משתמש סופר מקצוען
רק אני לא ראיתי שבשמחת תורה התנועה זרמה???
לקח לנו לנסוע חצי שעה מצד אחד של השומר- ז'בוטינסקי עד השומר- יציאה מהעיר (באוטובוס)
 

יוא"ב ארז

משתמש פעיל
סליחה שאני כותב את זה בצורה כזו:
אבל לפי כל מה שמציעים פה רק "פינוי בינוי" לכל בני ברק יעזור...
 

דמוקרטיה

משתמש פעיל
באופן כללי מעלה פה כמה רעיונות עבור ציבור המשתמשים בתח״צ ב״ב המעונינים לשלוח פנייה ואין כזו ברשותם {קשה לי להאמין שיש כאלו, אבל אולי קשה לחשוב לבד..}
בכוונה מעלה חלק דברים יחסית שוליים כי לזה נראה לי כיוונו.


א. קווים עירוניים לכה״פ מרכזיים ולכה״פ סופ״ש חגים וביה״ז עד 1:30 בלילה ולא עד 12:00-30 כהיום.


ב. צמצום דרסטי של מספרי האוטובוסים הרבים {דוג׳ - 18 ,28, 160, 146 ,34 ,140, 9}
והפיכת כמה קווים עירוניים מרכזיים לקווים תדירים מאוד ברמת תדירות של 5 דק׳ בשיא ו10 דק׳ בשפל,
כדי להגביר אימון בתח״צ בשונה ממצב היום של הרבה מספרים בתדירות של 30 דק׳ וצפונה.
וגם כדי שכולם יעלו לאותם קווים ולא כל 2 נוסעים לקו אחר..

ב-1 . לאחמ״כ הוספת קווים עירוניים מרכזיים חדשים: לדוג׳:
- קו חדש ותדיר שיסע מבירנבוים לאורך כל רחוב השומר-כהנמן-אהרונוביץ׳ ומשם שמאלה לז׳בוטינסקי עד מור.
- קו תדיר {אולי שינוי קו 92..} שיסע את כל ר״ע שמאלה להשומר עד ז׳בוטינסקי.
- קו חדש עם מסלול מקוצר בפ״כו קרית הרצוג ומשם יציאה לכיוון גהה וכניסה לב״ב לרח׳ בן יעקב.


ג. הפיכת קו 292 לקו עירוני רגיל גם לכיוון פ״ת.


ד. לחייב את חברת אגד להעביר את קו 146 לאוטובוס עירוני רגיל, {במידה ויישאר לאחר סעיף ב..} ולא את ההזייה שקורית כיום.


ה. אכיפה מסיבית יותר של הנת״צ בז׳בוטינסקי בעיקר בצומת סוקולוב ליד השקדייה - {נתלשו שם המצלמות...}


ו. אי הפעלת תחבורה בינעירונית כלל וכלל לשני הכיוונים בימי שישי בין השעות 11:30 ל12:15 גם בחורף בתוך ב״ב אלא אך ורק בז׳בוטינסקי גהה וכיו״ב.


ז. שינוי קו 7 לשיבא, לקו יעיל יותר, כל ר״ע ומשם השומר עד היציאה מהעיר דרך גב״ש כיום, ובלי כל הסיבוב המיותר.


נ. ב. אני מבין שלחלק לא יתאים השינויים הנ״ל,
אבל מי שזה כן מתאים לו, מוזמן לשלוח למייל המצורף במודעה שבראש האשכול, ואולי נראה ישועות..

כמובן שאפשר להעלות כאן רעיונות נוספים לתועלת ציבור השולחים,
אבל רק כאלו שכבר שלחתם בעצמכם....;)
כל מילה פנינה!
זה כאילו כל מיני דברים שהתרלנו אליהם...
"קו 292 לא עוצר בתוך בני ברק" רשום על דף נייר מקומט ע"ג חלון האוטובוס
למה?? כי לא היה נאה לאיזה זקן תרח מפ"ת ליסוע עם זאטוטי בני ברק?? אתמהה!!
קו 146 אוטובוס גדול ומגושם של אגד מישהו יכול להסביר באמת את הנוסטלגיה שבדבר?
וכן הגיע הזמן לחשוב על רבי עקיבא לכה"פ בשעות מסוימות שיהיה לתח"צ בלבד ובשונה מכמה חכמים שכתבו לרכבים בלבד.
לא יקרה לכם כלום אם את השופינג שלכם תעשו תוך כדי הליכה מתחנה לתחנה ברחוב רבי עקיבא ה"ענק" ולא תוך כדי חניה בהמית סליחה על המילה על מדרכות ואפי' על הכביש, כי לקחת נתיב שלם מתוך שנים (!) לכל רשות הרבים זה גזל ומידות נאצלות ממש.
 

למנצח מזמור

משתמש צעיר
מספיק שרק ברבי עקיבא חזון איש לא יעברו אוטובוסים בינערוניים ויאוורר קצת את המצב
לאסור חניית רכבים פרטיים ברבי עקיבא - ונפתח עוד נתיב
 

תהילה בצלאל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
המינימום שצריך לעשות שם:
גדר בקצה המדרכה שבצד יעבץ
איסור לחנות בצד שפירא
יש לי שאלה: יכול להיות שיש לך חנייה פרטית? כי לנו אין. ואחרי שבעלי מסתובב בכל שיכון ה' כמעט שעה ולא מוצא חנייה אז הברירה היחידה שנותרה לו היא לחנות בדיוק במקום בו אתה מציע לשים גדר (ולקבל קנס אם לא מספיקים להזיז את הרכב עד 9 בבוקר).
במקום לבקש גדרות - תבקש שיפנו את כל מגרש הגרוטאות שיושב ליד המכולת, את אופנוע הים והקלנועית שתופסות מקום, את החנייה הפרטית שמישהו יצר לעצמו שלא כחוק ועוד כהנה וכהנה.
הבעיה היא שלאף אחד לא אכפת מזה, כל עוד אפשר לחגוג על הכסף של התושבים - למה לא?
וזייברט הגדיל לעשות והקשה עלינו עכשיו עם ההקשחה של ביטול הקנסות. בטח, יש לו חנייה פרטית...
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  40  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה