ברחוב יפו שמו רכבת קלה, ואז הודיעו לתושבים שאין רכבים, ולא הפוך.
זה בדיוק מה שכתבתי. לפני שאת מביאה את ההגבלות לרכב הפרטי את חייבת לפתח את התחבורה הציבורית הפנימית. ואוטובוס זה לא פיתוח, ממש לא.
אה, ואף אחד לא חולם אפילו להעביר את כל האוטובוסים הבינעירוניים דרך רחוב יפו.
את כנראה גרה באיזור יחסית מרכזי בעיר, ולא מספיק מתניידת בתח"צ בתוך העיר. אני נוסעת כמה פעמים בשבוע באוטובוסים עירוניים, ובעלת נסיון יותר מדי רב.
ואין מה לקחת דוגמה מצומת רבי עקיבא ז'בוטינסקי, שהיא בכלל צומת יציאה מהעיר, ולא צומת פנימית.
אני דיברתי על אנשים שרוצים להתנייד בתוך העיר. הפתרונות העכשוויים הם בלתי אפשריים.
ואיזה שפע מסלולים יש בדיוק לאוטובוסים הבינעירוניים?
כמעט כולם עושים אחד מהמסלולים:
רבי עקיבא - חזון איש - עזרא - השומר
זבוטינסקי - השומר
רבי עקיבא - השומר
אז ברחובות המרכזיים של בני ברק ישימו אוטובוס עירוני ואז יודיעו לתושבים שאין רכבים
חלילה לא הפוך
אוטובוס הוא פיתוח מצוין . אם מפנים לו את הנתיב שיהיה רק שלו
הרכבת הקלה אינה שונה מאוטובוס בשום מובן הקשור לעומס תחבורתי חוץ מיופי וסטייל. אה , ושפינו לה את הנתיב.
עשו את זה במטרונית בחיפה. האוטובוסים דוהרים שם על מסלול משלהם.
אני מתניידת בתחצ בעיר על בסיס יומיומי.
וכמו צומת רבי עקיבא זבוטינסקי שהיא אחרי הכניסה לעיר
יש את הצמתים הבאים הרב קוק והפניות לנביאים
חזון איש והפניות לזכריה /בעל שם טוב.
וכן הלאה לאורך הרחובות...
ולמרות הסטיגמה שלך מרוב שאינך נוסע כפי הנראה בתחצ
אין כמעט אוטובוס שעושה את מסלול רבי עקיבא - חזון איש - עזרא - השומר.
יש אבוחצירא - סוקולוב - חזון איש - עזרא - השומר
יש רבי עקיבא - חזון איש - אלוף שדה
רבי עקיבא - חזון איש - נחמיה - עזרא - חזון איש - אלוף שדה
רבי עקיבא - חזון איש - עזרא - בן יעקב - בן דוד
חזון איש - רבי עקיבא - השומר - זבוטינסקי
כל רעיון לסיבובים שונים ברחובות מרכזיים מוצה.