מישהו ניסה את השיטה של גד דואר- תוכנת מחשב לאימון של כ 10 דקות ביום לאורך זמן שמשפרת את התפקודים המוחייים ומגיעים גם להורדת מינון וכו?
נשמע מפחיד ..גם אם התחזית הקודרת לגבי פעולת האפטמינים אחרי שנים ח"ו תתממש
האמת אין לי מושג אבל מצאתי בהמכלול הסבר מאוד פשוט וקליטנשמע מפחיד ..
אפשר לפרט .
מה זה אפטמינים ?
מה הפעולה שהם יעשו ?
עוד כמה שנים זה יבא ?
אם שאלת את זה כנראה לא הקשבת עד סוף ה"שמועס". (לא נורא, כי גם אם לא באתי לחזק אלא את עצמי זה כבר שווה......)אשמח מאוד לשמוע בעיקר מהקטן באריות ומהבחורציק
האם שמעתם מהמומחה, האם לדעתו בד"כ מגיעים לאיזון וזה מחזיק שנים רבות קדימה,
או שאחר זמן צריך לעלות מינון, ולא תמיד זה אפשרי.
סתם לידיעה, משך הזמן שהחומר עוזר ומשך הזמן שהוא נשאר בגוף - זה ממש לא אותו זמן. [יכול לקחת לו גם שלושה ימים עד שהוא יוצא מהגוף].(גם לא בהפרשים של יום...)
אני חושב שבד"כ זה הפוך [אצלי לפחות]. לעשות דברים "גאוניים" שבטוח לא יצליחו [וכולם בטוחים שנפלתי על המוח], ורק בטעות הם כן...(לא סביר להניח, כי אחרי הכל מי אם לא אתם מתאימים לעשות כאלה דברים "גאוניים" שבטוח יצליחו ורק בטעות לא...)
כמובן, אבי יקיר...בלת"ק חלקי
איזו רופא ממולץ למבוגרים , לצורך בדיקת החלפת תרופה/מינון?
אגב, כשהרופא רשם לי ויואנס הוא הציב לי שלושה 'עוגנים' במהלך היום [כלומר, שלושה נקודות שאקפיד עליהם בשעה שיועדה להם, ביציבות]. 1. השעה של לקיחת הכדור. 2. השעה של השינה. 3. השעה של הארוחת בוקר. [איך הוא אמר לי, הכדור עלול לעשות שלא תרגיש צורך לאכול, ואתה אחרי צום של לילה... אז באמת כדאי לשים לב לזה.]באופן נקודתי צריך למצוא דוגמא אחרת כי וויוואנס ורעב לא כ"כ הולכים יחד.....).
אמת לאמיתה. כך גם אני הייתי שנתיים [א ב ו ד ו ת] עם אטנט 'כי זה עוזר לי'. ולא ידעתי שעוד שנתיים הלכו לי 'לפח' ברמה מסויימת.לגופם של דברים דברי אמורים בעיקר לגישה שא"א להתכחש אליה שקיימת אצל רבים מדי (לאו דווקא כאן בפורום הזה)שמתייחסים לתהליך בצורה קצת חובבנית. עיקר העניין הוא להבין שמדובר על תהליך עומק משמעותי וארוך ובלתי נגמר. ושצריך להבין שכך הם הדברים ולהתייחס לזה בהתאם.
אויש נו, ברור. ברור. התכוונתי רק לשים לב ללשון ולניסוח...אין בגישה הזו שום סתירה למסירת המודעה בתחילת דברי אלא אדרבה הבנה של תפקידנו ולעשות את הכל מתוך זעקה למקור שהוא בעל כל הכוחות כולם ששם אותנו בעולם גשמי שבו אנחנו צריכים ללמוד וללמד את עצמנו לעשות רצונו. וכחלק מזה אנו מחוייבים לעשות כל השתדלות להגיע למקסימום.
אין שום הבדל בן לחפש לבחור ישיבה טובה שתתאים לו ולתכונותיו ואף אחד לא יגיד שאנו מתפללים לרה"ג מורנו רה"י שליט"א וכו' וכו' אלא מבינים שזו חובה רוחנית כנ"ל בעניין הזה.
תכל'ס... אחד הדברים שעדיין לא התרגלתי אליהם [ואני חושב שגם הסביבה שלי] זה לשוני שלי בין השעות של הכדור לשעות של בלי. כשאני עם, ההודעות שלי [לדוגמה] בד"כ מסודרות, הגיוניות, מחושבות, ענייניות. כשאני בלי, נכנסים לי ווארטים ושארפים ומשחקי מילים ושילובי ביטויים וכו'...עד כאן האריכות בשלב הדימדומים שבין הריבאונד של אתמול להתנוצצות הוויואנס החדשה של היום.
זה לא בהכרח קשור אחד לשני. כלומר, תמיד ידעתי שאני גאון, ולמרות זאת - או בגלל זאת - הערך והדימוי העצמי שלי היו ממש בשפל. [תחשוב שאני מגיל 0 יודע שיש לי פוטנציאל אדיר וכו' וכו' כעתירת מחנכַי וכו', ובפועל אני מתוסכל ברמות שאני לא מממש את הפוטנציאל הזה. איך אמר לי המשגיח בישיבה קטנה - בחיוך וברוח טובה. היה לי קשר טוב איתו - "בסוף עוד יקראו לך בטלֶן!" ואני-מה-אני-יכול-לעשות. לא היה לי שמץ שאני באמת לא יכול...]דבר ראשון, חבר'ה, ממש נהניתי לקרוא את כל השיח המלא בערך העצמי הזה אחרי יום שלא הייתי פה... זה חשוב מאוד, בפרט למי שיש לו הפרעת קשב, שלא יערבב בין ההפרעה לחיים הרגילים.
אמפטמינים. החומר שבאטנט. בויואנס זה ליסדקסאמפטמין [שילוב של ליזין ודקסאמפטמין. ה'דקסאמפטמין' זה החומר שבאמפטמין - מה שמסייע לריכוז וכדלהלן, וה'ליזין' הוא מה שמתפרק ממנו כשהם מגיעים לדם ולמעשה 'מדליק' את החומר הפעיל. כך שעד שהתרופה לא מגיעה לדם - החומר הפעיל עדיין לא 'נדלק'. וזה בגדול היתרון המשמעותי של הויואנס.]מה זה אפטמינים ?
לא שאלתיו. אמורה להיות לי מחר שיחה איתו. אולי אשאל..אשמח מאוד לשמוע בעיקר מהקטן באריות ומהבחורציק
האם שמעתם מהמומחה, האם לדעתו בד"כ מגיעים לאיזון וזה מחזיק שנים רבות קדימה,
או שאחר זמן צריך לעלות מינון, ולא תמיד זה אפשרי.
מה הבעיה. האמפטמין מורכב משתי 'צדדים' שהם דומים - אך שונים. הם שיקוף אחד של השני, אבל הפוכים. כלומר, כמו שיד ימין ויד שמאל נראות אותו דבר - אבל הם 'שיקוף' אחת של השניה [כמו תמונת מראה] ולכן בפועל אם נשים אותם אחת-על-השניה הם לא יחפפו במלואם, כך גם שני ה'צדדים' של האמפטמין. וכעת, אחד הצדדים משפיע יותר חזק על המוח. אז בתרופה שמים יותר ממנו [יחס של 1:3 כאמור]. זה בערך מה שכתוב בהנ"ל...האמת אין לי מושג אבל מצאתי בהמכלול הסבר מאוד פשוט וקליט
"לאמפטמין מרכז כיראלי אחד בלבד ולכן מופיע בשתי תבניות אופטיות פעילות – איזומר ימני (-dextro או d-) ואיזומר שמאלי (levo- או I-). כיום השימוש באיזומר השמאלי של אמפטמין לטיפול תרופתי ב-ADHD הוא בתערובת של מלחים יחד עם תערובת אננטיומרים של אמפטמין (MES-amphetamine), שמכילה ביחס של 1:3 אמפטמין איזומר ימני: אמפטמין איזומר שמאלי. הרכב זה נמכר הן בתצורת שחרור מידי והן בתצורת שחרור מושהה. ריכוז השיא בפלזמה הוא לאחר 3 שעות מנטילת הכדור, נתון שאינו משתנה בין האיזומרים."
נראה לי שבאופריית הגאונות והקילויים הנוספים של המוח שלנו מאוד פשוט להבין.
בכל מקרה נראה לי ש"רוצה מאוד" קצת יותר מתמצה בזה.
??מישהו ניסה את השיטה של גד דואר- תוכנת מחשב לאימון של כ 10 דקות ביום לאורך זמן שמשפרת את התפקודים המוחייים ומגיעים גם להורדת מינון וכו?
הילד שלי התחיל אבל במקביל לקח גם ריטלין אז ירדנו מזהמישהו ניסה את השיטה של גד דואר- תוכנת מחשב לאימון של כ 10 דקות ביום לאורך זמן שמשפרת את התפקודים המוחייים ומגיעים גם להורדת מינון וכו?
ההצלחה של הילד בריטלין כל כך משמעותיתמישהו ניסה את השיטה של גד דואר- תוכנת מחשב לאימון של כ 10 דקות ביום לאורך זמן שמשפרת את התפקודים המוחייים ומגיעים גם להורדת מינון וכו?
אני גן חושב שהרבה אנשים שחושבים..שהם לא צריכים ריטלין...צריכים ועוד איך...והוא בטוח שכל מה שצריך בשביל להרגיש כמוהו,
למה אבודות??אמת לאמיתה. כך גם אני הייתי שנתיים [א ב ו ד ו ת] עם אטנט 'כי זה עוזר לי'. ולא ידעתי שעוד שנתיים הלכו לי 'לפח' ברמה מסויימת.
מזדהה לגמריאני באופן אישי ,
מתי שאני "תחת כדור" = טוב ונעים לי
שאני מרגיש את החומר במוח = הנאה [אחרי הכל זה פשוט סמים ]
כך שתמיד מאוד מאוד בא לי .[אם תיתן לי 1000 ש"ח בשביל שאני לא יקח יום אחד כדור . אני לא יסכים....]
[אני כותב את . כי אין סיבה שגם אתה לא תרגיש כמוני ,
ואולי אתה צריך תרופה אחרת ?]
והרבה אנשים שחושבים שהם כ ן צריכים ריטלין והם לא... אפילו יותר.אני גן חושב שהרבה אנשים שחושבים..שהם לא צריכים ריטלין...צריכים ועוד איך...
מה שבטוח שהחיים שלהם והסובבים ישתנו ללא הכר...
זה לא בהכרח קשור אחד לשני. כלומר, תמיד ידעתי שאני גאון, ולמרות זאת - או בגלל זאת - הערך והדימוי העצמי שלי היו ממש בשפל. [תחשוב שאני מגיל 0 יודע שיש לי פוטנציאל אדיר וכו' וכו' כעתירת מחנכַי וכו', ובפועל אני מתוסכל ברמות שאני לא מממש את הפוטנציאל הזה. איך אמר לי המשגיח בישיבה קטנה - בחיוך וברוח טובה. היה לי קשר טוב איתו - "בסוף עוד יקראו לך בטלֶן!" ואני-מה-אני-יכול-לעשות. לא היה לי שמץ שאני באמת לא יכול...]
מקור???
זה בפוטנציאל... פה נכנסת הבעיה...
מצוי אצל אנשים עם קש"ר.
טוב שאתה יודע להעריך את עצמך!!!
ידוע שהיום ממהרים "לחלק" כדורים בחיידרים ובבתי הספר. אני מתפלא שזה חדש לך!!!מקור???
את אלה שצריכים כבר למדתי לזהות. בגדול הם מרוכזים כולם פחות או יותר באותו אזור בבית המדרש.
אבל ההיפך מניין?
דרך אגב בליל שבועות זה זמן מצויין לאבחון - לראות אותם מגיעים לבית המדרש חדורי תשוקה והתלהבות ואז לראות אח"כ כל 10 דקות את המבטים הנואשים לכיוון השעון .........
מזדהים אם התחושה הזו???
חדש לי שמה ש"ידוע" הוא הופך לנתון ברור.ידוע שהיום ממהרים "לחלק" כדורים בחיידרים ובבתי הספר. אני מתפלא שזה חדש לך!!!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: