פוליטי בחירות לרשויות המקומיות • ב''ב

מי לדעתך ינצח בבחירות לראשות העיר?

  • חנוך זייברט

    הצבעות: 511 67.0%
  • אוריאל בוסו

    הצבעות: 202 26.5%
  • יעקב וידר

    הצבעות: 50 6.6%

  • סה"כ מצביעים
    763
  • הסקר נסגר .
מצב
הנושא נעול.

יוסי1234

משתמש מקצוען
ארי כהן בפרסום ראשון ב׳המחדש׳: מסתמן – אלו חלק מהשמות ברשימת ש״ס למועצת העיר בני ברק: אוריאל בוסו מקום ראשון, מקום שני מיכאל פנחסי לשעבר מנכ״ל בית החולים מעיני הישועה, מקום שלושי ניר אריאל נציגו של הגר״מ מאזוז, במקומות נוספים ברשימה: עוזרו של השר דרעי יוסי תורג’מן ואליהו כהן מי ששימש בעבר כעוזרו של ח״כ טייב
פרסמו שזה הרשימה
1. אוריאל בוסו 2. אליהו שושן 3. שלומי אלחרר 4. ניר אריאל 5. עו״ד שלומי חדד 6. יונתן צדוק 7. יוסי תורג׳מן 8. מרדכי פנחסי 9. אליהו כהן 10. שמואל לוי 11. שי אנג׳ל 12. יהודה מהצרי
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
טרם בוא הסערה..

VFxP6hrGHdhni8hMVeqogN6UK_xlMAtbuUqd8y5thGWyoe9G6Dfrw1c6UFsNOs5UpGWupXJRMFiX9y4x3dbTlVw8_LP--RlJ6dgIgOtPj6rYdZZKIMPvMWgwsZefayYJvyAUucDLY8MOIT3HYnpkh16f1W2N8y3K0TiWiKUW7C-rETRtFbjgjtldy1z5YFSpIeZ0VS9j596hnGveCDmVzA3N2TWEhu8gflMdAhxJtH-3htLfSJqhD73eh9g=s0-d-e1-ft
 

משה_וייס

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
רשימת אגודת ישראל
1חנוך זייברט-גור 2יהושע מנדל-ויז'ניץ 3יוסי יעקובוביץ- שלו"א 4אהרן אלבוים-בעלזא 5שלמה פדר-שלו"א 6שמחה שטיצברג-גור 7מנדל רודיך-ויזניץ 8אבי לוין-שלו"א 9ישראל הפטקה-גור
 

אחד החכמים

משתמש מקצוען
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
חנוך זייברט השיק את ״תכנית זייברט״ ובה הוא קורא לתושבים לשלוח לו רעיונות ותובנות לתכנית. אלא שקמפיין זהה לחלוטין הושק בבית שמש כבר לפני מספר שבועות, שם הושקה ״תוכנית גרינברג״ ובמסגרתה הוזמנו התושבים לשלוח רעיונות ותובנות לתכנית העבודה.
 

זהו שמי!

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
‏"ראש העיר היוצא". ניסוח כזה עוד לא ראינו. ראש עיריית בני ברק רובינשטיין מפרסם מחר מכתב פרידה בעיתונות החרדית בו הוא מסכם את הישגי עשייתו ומוסר דין וחשבון מפורט תוך כדי תודה וברכה לשולחיו ו"החזרת הפיקדון". צעד אצילי שלא הוכר עד כה במחוזותינו.
 

קבצים מצורפים

  • 20230929_004613.jpg
    20230929_004613.jpg
    KB 248.9 · צפיות: 115

Sara Rivka

משתמש מקצוען
חנוך זייברט השיק את ״תכנית זייברט״ ובה הוא קורא לתושבים לשלוח לו רעיונות ותובנות לתכנית. אלא שקמפיין זהה לחלוטין הושק בבית שמש כבר לפני מספר שבועות, שם הושקה ״תוכנית גרינברג״ ובמסגרתה הוזמנו התושבים לשלוח רעיונות ותובנות לתכנית העבודה.
WhatsApp Image 2023-09-28 at 16.26.53.jpeg

קרדיט: פעילי דגל התורה
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
אוריאל בוסו מונה לשר הבריאות.
אבל גורמים בש"ס מוסרים שהוא לא מסיר את התמודדותו לראשות עיריית בני ברק
יעקב ריבלין: "מינויו של בוסו לשר הבריאות פירושו ויתור על ההתמודדות לראשות עיריית בני ברק, למיטב הבנתי זה חלק מדיל של דרעי עם הסיעה המרכזית שכולל תמיכה בבוטבול באלעד ובאבוטבול בבית שמש".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
אוריאל בוסו חוזר לגור בפתח תקווה איתי גדסי בתיעוד ב'קול חי': עם פרוץ המלחמה ומינויו לשר הבריאות, אוריאל בוסו חזר להתגורר בביתו בפתח תקווה. המשמעות, חנוך זייברט הוא בסבירות גבוהה ראש העיר הבא. אם לא פותחים את הרשימות, המתמודד היחיד מולו יהיה יעקב וידר.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ההרפתקה הפוליטית של בוסו בבני ברק תעלה לציבור המצביעים ביוקר?

המועמד לראשות העיר בני ברק אוריאל בוסו, הוצנח בקול רעש גדול לפני ארבעה חודשים כמועמד אטרקטיבי לראשות העיר. כזה שישבור את הדיל הפוליטי ההיסטורי בין אגודת ישראל לדגל התורה.

על הנייר לשס היו את כל הנתונים. אכזבה וחילוקי דעות ביהדות התורה שהחריפו עד כדי הטלת וטו על זייברט כזכור.
בוסו צבר מומנטום, מצביעים חופשיים ואף כאלו שזוהו כמצביעים ליהדות התורה הכריזו שיתמכו בו.

אדמה חרוכה או קרקע פוריה

ברשימות למועצה בוסו התנהל בדיסקרטיות. הוא הרכיב רשימה של נציגים אנונימיים ונטולי השפעה פוליטית, מתוך הבנה שאלו ישרתו אותו במהלך כהונתו כראש עיר או כסגן, והדיח את כל חברי הרשימה היוצאת מול אכזבתם הרבה.

בוסו פתח חזית לא רק עם חברי המועצה היוצאת, אלא גם עם רב העיר הגאון הרב מסעוד בן שמעון וקבוצה מרבני העיר אשר ביקשה לקבוע את הרכב הרשימה בתיאום. חברי הרשימה החדשים נודעו לרבנים רק מהתקשורת.

האם בוסו חוזר?

מיד עם מינויו לשר בריאות ארז אוריאל בוסו את מטלטליו וחזר להתגורר בפתח תקווה ונטש את הסיעה בראשה הוא עומד. כשהוא מאותת לדרעי על רצונו לעזוב את הזירה המוניציפלית שנכפתה עליו. אך ללא שום הצהרה רשמית לעשרות אלפי הבוחרים הפוטנציאליים.

בוסו למעשה חיסל את הסיכוי לשינוי בבני ברק בעשור הקרוב ואולי יותר.
הרשימה האנונימית והאכזבה של חלק מהמצביעים מההרפתקאה, עלולים לעלות לה ביוקר בקלפי.

עתה, שנקבע מועד סופי לבחירות, מתחדדת השאלה, האם שס ויתרה על בני ברק? עיר הכתר החרדית, העיר השניה בגודלה מבחינת מצביעי שס.

האם דרעי יודיע לבוסו על חזרתו להתמודדות בבני ברק כדי לשקם את הסיעה המפורקת? אולי מתוך הבנה שימיה של הממשלה ספורים גם כך. או שדרעי יותיר את בוסו בתפקידו וימנה גורם דומיננטי יותר לנהל את הסיעה המקומית החדשה.

דובר הקמפיין של בוסו, יענקי ביכלר אומר הבוקר כי טרם התקיים דיון בנושא. וכי המפלגה תיידע את הציבור בהחלטתה בימים הקרובים.

עכשיו נותר לראות כיצד הורדת ההתמודדות בבני ברק תסייע לשס בערים אחרות. והאם רשימת המועמדים שהציגה שס תשרוד את המלחמה, או שדרעי יסתפק בהורדת תותחי המלחמה לאלעד תמורת קיפול מועמדיו בערים נוספות? ימים יגידו

איתי גדסי
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
ריבלין בטוויטר: השר בוסו חזר לסייר בבני ברק לקראת מערכת הבחירות. אבל הוא לא ירוץ. מדובר בתמרון קרקעי של דרעי שנועד ללחוץ על הסיעה המרכזית לחתום איתו על העסקה של בני ברק תמורת אלעד ובית שמש. עסקאות טובות, כך למדנו, משיגים רק תחת אש.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה