קו 2 נדמה לייש קו שמגיע מרב חנן לנחל שורק?
קו 2 לתחילת נחל שורקיש קו שמגיע מרב חנן לנחל שורק?
זהירות - הפקחים של בית שמש אקספרס התחילו לחלק דוחות על ימין ועל שמאל
אני חושבת שצריכים לפתוח אשכול ולפרסם את זה,סיפור מהיום: אישה עם 2 ילדים שילמה רק על עצמה, פקח אמר לה, הפעם אוותר אבל שתדעי שמהיום אנחנו מקפידים על זה ואי תשלום על ילד נוסף זה קנס של 100 ש"ח.
יופי סוף סוףזהירות - הפקחים של בית שמש אקספרס התחילו לחלק דוחות על ימין ועל שמאל
הבנתי שלפי החוק לא היה להם אפשרות לתת,יופי סוף סוף
יהיה פה פקחים לשם פקחים ולא סתם אנשים שמבקשים סתם לבדוק את הרב קו,
מבחינתי שהם לא יהיו בכלל
אבל סתם להסתובב בלי לעשות כלום מה התועלת בזה?
זה כבר ככה מתחילת השירות של בית שמש אקספרסמשהוא יכול להסביר את הכמות ההזויה של הפקחים?
כמעט כל בוקר אי נאלצת להוציא כ3 (!!!) פעמים את הרב קו מהתיק.
כאילו מה נסגר?
למה אין פיזור נורמלי של הפקחים?
או לפחות שיורידו בבוקר
זה כיף להרגיש שכולם רודפים אחריך אבל לא תמיד אפשר להוכיח את זההייתי שמח לדעת, אם בקווים לציבור הכללי בעיר,
יש גם כל כך הרבה פקחים כמו במגזר שלנו,
או שיתכן שעלינו הגבירו ביקורת, כי אנחנו פשוט 'גנבים'!
ממש כך.
גונבים ורומסים כל מה ומי שעומד לצידינו.
מחרימים מוצרים. מסבים נזקים. תולשים פעמונים. מנפצים שמשות.
בעצם הכל. מה החרדים לא עושים ?
הרי עכשיו זו ה'עונה'.
מי שמצליח יותר לרמוס את הציבור הכי מכובד והכי עדין מכל אומות העולם!
חושב שהוא הכי חכם מבין האומות.
בושה.
אך זאת נדע אנו בתוך תוכנו, שגם אחרי כל העלבונות שמצייצים כל הפוליטיקאים הגסים והאפסיים למיניהם, בכל מיני אמצעי פרסום, בדיגיטל ובפרינט, ואין צורך לפרסם את שמם העלוב,
שתמיד נזעק בקול גדול:
"אשר בחר בנו! מכל העמים ונתן לנו! את תורתו"!
מי שלא נמצא בקבוצה זו, לא זכה להימנות על ה'מקורבים למלכות האמיתית'.
חבל. אבל ההפסד שלו.
יום טוב והיו גאים ביהדותכם.
כמו שכתבו כבר, אין כמעט "ציבור כללי" בבית שמש, וגם אין להם כמעט אוטובוסים... (כמובן יש קצת מקו 14 וכו')הייתי שמח לדעת, אם בקווים לציבור הכללי בעיר,
יש גם כל כך הרבה פקחים כמו במגזר שלנו,
לצערי ראיתי לא מעט אנשים שרצים לשלם כשעולה פקח. מה לעשות?או שיתכן שעלינו הגבירו ביקורת, כי אנחנו פשוט 'גנבים'!
ערב טוב חברים יקרים!!!
דיברנו היום עם סגן ראש העיר שמעון גולדברג בנושא התחבורה
והוא נתן לנו בקצרה את הקושי האסטרטגי למלאות את כל הבקשות של הקוים ממקום למקום.
יש כמה קוים מאודד חשובים
1. בית שמש רמה ד-רוממה ירושלים
2. בית שמש רמה ד- בני ברק
תעשו טובה לעצמכם!!!!
תמלאו את זה עכשו
זה לוקח בדיוק 2 דקות וזה מאחוריכם.
הם יקבלו כל כך הרבה פניות שיטפלו בזה במיידית,
*הם צריכים לראות שיש ביקוש לקו*
הוא טוען שהם לומדים את הציבור ורק ככה זה יעזור.
לבני ברק יש כבר
צריך לעשות לביתר
ולמירון + צפת!!
לדעתי מי שמשפיע בתחום הזה, זה לא הפוליטיקאים (חברי מועצה) ולא משרד התחבורה (כלומר משרד התחבורה מחליטים, אבל אם מישהו שולח להם מכתב זה לא כ"כ מזיז...) אלא מי שמשפיע אלו נציגי ציבור של חברות התחבורה או חברי מועצה שאחראים ספציפית על נושא התחבורה-שאותם משרד התחבורה שואל כשהוא בא לעשות שינויים. ולכן מי שרוצה שינויים צריך לפנות לנציגי ציבור ואחראי תח"צ.
תנסה לדבר עם גולדהירש..
ובג' 2 הלכו על הראש של ראש העיר.
עשו הפגנה בכניסה של שכונה, עם הדהוד משמעותי בתקשורת החרדית.
ראש העיר כעסה נורא על הצורה בה יצאו נגדה.
אבל כשבועיים אחר כך קו 419 (619 כיום) שינה את מסלולו ונכנס לשכונה, ועוד שיפורים משמעותיים התרחשו בתחום התחבורה העירונית. כיום אפשר לומר שהתחבורה הפנימית שם היא כמעט מושלמת.
בנושא של בני ברק התושבים שם כנראה לא היו כל כך להוטים, ולכן הם נפלטו מהעניין.
סליחה, עוד חודשצפה בקובץ המצורף 1375036מחדש השבוע
לגבי התח"צ ברמה ד'
אתה נמצא בשכונה שהיא בסדר גודל של עיר קטנה
ואתה משווה אותה לשכונה
התח"צ שיש כאן זה פחות משכונה ממוצעת
אוטובוסים מלאים עד אפס מקום
אל תתגאה בנת"צ
הנת"צ הזה זה חתיכת פאדיחה
בגלל זה לא היה תח"צ ברמה ד' הרבה זמן
מתוכנן בצורה לא נכונה ולא טובה
זה לא פרשנות שלי
זוהי תגובת משרד התחבורה לפני כשנה
כאשר הם נשאלו לגבי התח"צ של רמה ד
זה מה שהתכוונתי שבגלל שהתכנון של משרד השיכון/תחבורה לא היה מותאם ב100%, האחראים בעיר היו צריכים להשקיע הרבה זמן כדי לסדר את העניינים.
בסופו של דבר לכאורה הנת"צ יהיה לתועלת רבה לתושבי השכונה.
אני משווה אותה לחריש שהיא בסדר גודל בערך כמו רמה ד', כמה תחבורה יש בחריש לעומת רמה ד' (גם בקיזוז אלו שלא משתמשים בתח"צ בחריש). לדעתי אחרי הכל יש ברמה ד' הרבה תח"צ ביחס למקום בשלב אכלוס מקביל.
אוטובוסים עם מזגנים שכבר יצאו מכלל שימוש, דלתות שנתקעות ומעכבות את האוטובוס (יש נהגים שכבר מומחים לטפל בבעיה יותר מהר מאחרים...)
אין אוטובוסים לביתר, צפת, מירון, טבריה, וכו'.
ומי מדבר על התחבורה בד'4, רמה ה'.
המסלול לבני ברק אחרי השיפור, חוץ מהבלבול בזה שבכל שעה אותו קו עם מספר אחר... גם מסלול איטי ומסורבל, ו... לא נכנס לעזרא וחזון איש בבני ברק!
שלום, מתי יש לי קו 690?
איזה?
קו 690 מבית שמש לבני ברק.
כבר אין היום, האחרון היה.
מה? כזה מוקדם?, אה, רגע? מתי יש לי קו 691?
אה, בעוד רבע שעה.
ומחר בבוקר?
אני לא רואה בשעות האלה, רגע...
אה, סליחה, קו 690 מתי יש מחר בבוקר?
או, רק רגע....
ואנשים כבר מעדיפים לנסוע עד חפציבה ושם לעלות על 680 (סליחה, 681) שמגיע ליעדם בלי להצטרך ללכת 15 דק' ברגל.
בפועל הקו מרמה ד' יוצא ריק!
בעניין האוטובוסים החדישים, נראה לי שזו תוצאה ישירה של החלפת לנותן השירות לבית שמש אקספרס. דבר שהגיע בעקבות מכרז עתיק יומין מתקופת ראש העיר הקודם. המכרז כולל בדרך כלל גם אוטובוסים חדשים במקום הגרוטאות של סופרבוס, שחלקם היו בכלל ירושה מאגד שפעלה בעיר לפני כן.
קווים חדשים, נוספו רק בשכונות החדשות, קרי ג' ד' ה' ורמת אברהם.
קו 2, מרמה ד' לקישון ונהר הירדן.
קו 3 מג'1 ודיזקוב לרמה א'. בהמשך הוא בוטל.
קו 4 כיום מד' לא' ומשקפיים ואח"כ יפה נוף (בחלופה) ותחנת רכבת.
קו 5 מג' לתחנת רכבת דרך חפציבה.
קו 6 מד' לחפציבה דרך נהר הדן.
קווים 11,12 הם וותיקים שעברו הארכות לשכונות חדשות.
קו 13 מג'2 לקישון ונהר הירדן עד לתחנת רכבת.
קו 14 וותיק.
קו 15 כנ"ל עם הארכה לג'. בתחילה לג'1 ואח"כ גם לג'2 ובהמשך רג לג'2.
קו 16 מג' לחפציבה דרך נהר הירדן.
קו 17 מג' לקישון ירדן וותיקה.
קו 21 מחבר בין ג' וד' 1-2.
ק1 22 מג'2 לא' ורמת אברהם.
קו 23 מד' לג'1 מע"ר א' משקפיים וה'.
כשתעיין תראה שקווים חדשים נוספו רק בשכונות החדשות. באופן אוטומטי הם עוברים גם בוותיקות, פשוט כי זה היעד שתושבי השכונות החדשות מבקשים להגיע אליו. אבל קווים לוותיקות עצמם כן נוספו.
גם בגזירת הבין עירוני, קווים 617,618,619 הם קווים וותיקים. (619 התחיל בג'1, אבל תושבי רמה א' טוענים עד עצם היום הזה שהוא היה אמור לשרת רק אותם ליציאה ישירה מהעיר, עניין לגיטימי במקום להסתובב בכל העיר)
616 משמש רק ד' ורמת אברהם.
620,615 הם קווים ישנם מהוותיקה לירושלים.
שני הקווים לבני ברק עבור חישוב מסלול מחדש, שבסופו של דבר מדובר בקיצור מסלול בתוך העיר, ובתמורה הארכה לד'.
כנ"ל בקווי אשדוד ומודיעין עילית.
לביתר קיימת דרישה אדירה מג' וד' לקוו ישיר, ואין למרות השימוש המטורף שהם עושים בקווים הישנים.
אכן, תושבי נהר הירדן זכו לקווים נוספים שחוצים את הרחוב שלהם לכל אורכו (וגורמים עומס מטורף), אבל זו לא תוצאה של שיפור השירות בשבילם, אלא מענהלתושבי השכונות החדשות.
ותושבי ג' זוכים היום פחות להתגלגל בדרך לבני ברק, אבל עדיין לא מדובר בקו ישיר.
יש הרבה מאד אנשים שנוסעים לערים אלה, ומהעיר הסמוכה ביתר יש אוטובוסים.
מלבד זאת שמכל בית שמש אין במשך השבוע אוטובוסים כלל לערים אלה, (כן, אנשים נוסעים לכביש 10 ושם עולים על אוטובוס מביתר...) אין בכלל אוטובוסים לרמה ג' וד ' מערים אלה, גם בסופ"ש.
ובגלל שמדובר בערים צפוניות, מגיעים בדרך כלל במוצ"ש אחרי האוטובוס הפנימי האחרון.
ונסחבים ברגל כחצי שעה במקרה הטוב (מי שגר ממש בתחילחת רמה ד')
יש מושג כזה של קו א' (690א' כמה פשוט.)
חוץ מעצם העניין שלשנות מסלול כל שעה זה גם לא הדבר הכי הגיוני.
נראה לי שיש יותר אנשים שנוסעים להורים שלהם בעזרא חזון איש לדוג', או לאולמות בשלמה המלך, וכו' מאשר כאלה שצריכים להגיע לכתר הרימון.
צא לתחנות ותראה כמה האוטובוסים מלאים... וזה אחרי שב597 ז"ל היו מתמלאים ויוצאים מהמסוף!!
הנת"צ החדש הוא פשוט על גבול הטיפשות, עדיין אין כאן מספיק אוטובוסים שצריכים בשבילם נת"צ, ואין כאן פקקים שמצדיקים נת"צ , התנועה זורמת בצורה שפויה אז למה להרוס?
ברוב הפעמים נת"צ גורם לפקקים בכניסה לנת"צ, אז בכבישים בין עירוניים זה באמת שווה, אבל במקום עירוני זה רק גורם בלאגן (כמו שקרה ברח' אבוחצירה בבני ברק שבסוף ביטלו את הנתצ).
עד שיש מקום נורמלי בבבית שמש עם שני נתיבים, מורידים נתיב?
4 פעמים ביום (לפעמים מחליף באמצע אז יכול להחשב יותר). לא זכור לי שלא היה מזגן.
בימות החול יש אוטובוס מביתר ומבית שמש קו משותף לטבריה (קו 856 נכנס לירקון).
בער"ש מוצ"ש יש קו גם מבית שמש וגם מביתר קוים נפרדים לצפת.
אין שום מקום מהמקומות שציינת שיש אליו אוטובוס מביתר ואין מבית שמש.
מה הרווחת? בדיוק אותו בלבול כמו בסיפור שכתבת עם הנציג במשרד התחבורה.
לא יודע מה יש יותר. דבר מאוד פשוט שאם יש שני קוים עושים לכל אחד מסלול קצת שונה כדי שיכסה את כולם.
לא הבנתי מה העניין להוסיף קווים לשכונות קיימות אם יש להם כבר קווים.
קווים שלא היו לפני כן והיו נצרכים הוסיפו כמו קו 600 מרמה א' (סלח לי אבל אני לא מאמין בהלכה הזו שאסור שאותו קו יסע בשני שכונות, אם האוטובוס מלא אז צריך לתגבר, זה לא אומר שצריך קו נפרד לכל שכונה).
ובכלל מה זה משנה איפה הקו מתחיל תכלס היום יש ברמה א' הרבה קוים חדשים כמו 4 16 17.
גם בנהר הירדן יש שני נתיבים. האם התנועה זורמת? לא ולא. הפתרון לעומסי תנועה הוא לא להוסיף נתיבים, אלא לעשות נת"צ. כמו בירמיהו בירושלים כולם רואים כמה הנת"צ מועיל. עוד שנים ספורות רמה ד' תתאכלס בעשרות אלפי איש (אולי כבר עכשיו) אין עניין לעשות עכשיו כביש רגיל ועוד שנתיים לשנות את זה.
זו בדיוק אותה טעות בנהר הירדן הסיבה הפשוטה שפקוק שם היא רק בגלל ששני נתיבים הופכים לנתיב אחד קוראים לזה בעגה המקצועית 'צוואר בקבוק' וגם ברמה ד זה יכול לקרות.
מה שבטוח שלא עושים נתצ כל עוד שאין צורך בו.
ולא הבנתי מה הבעיה אם עוד שנתיים יראו שיש צורך לנתצ ישנו נתיב אחד.
בכביש 1 שינו תוך שבועיים את הנתצ פעמיים לאורך עשרות ק"מ אז לשנות ברמה ד אי אפשר?
זה ברור שזה יגרום לעומסים מיותרים.
למה שלא יהיה קו לכל שכונה? למה שאלה יצטרכו ליסוע בשכונה אחרת ולהאריך להם את הנסיעה. לא חבל להם על הזמן? למה נסיעה בשבילם לירושלים אמורה לקחת שעה או יותר? (יש שעות שכולם צריכים בדיוק את אותה שעה, ולא יעזור שיש בעוד רבע שעה. מה גם שלא יודעים מראש שהאוטובוס הראשון יהיה עמוס)
מביתר לירושלים, יש מכל גבעה בנפרד. גם ממודיעין עילית יש 4 מסלולים, מסלול מכל אזור. למה מבית שמש רמה ד' צריכה לעבור בא' ולא לצאת ישר? היא מספיק גדולה. היא יותר גדולה מברכפלד או מגבעה B בביתר.
הנסיעה של קו 600 דרך רמה א' מאריכה את הדרך בדקות בודדות.
אם אתה רוצה קו לירושלים גם מתוך ד'2 שיכנס גם לריש לקיש ואביי, ועוד קו שיכנס לד'3 תלמוד בבלי וד'4 כל הרחובות הפנימיים דווקא זה רעיון טוב ואני מאמין שבעתיד זה יהיה, אם יש מתושבי רחוב ריש לקיש וכו' שרוצים לזרז את זה-אז להתחיל לשלוח בקשות למשרד התחבורה וכו'.
אני חושב שנתחיל לרכז את זה מסודר
לפתוח פה אשכול על הנושא
וגם לדאוג לפרסם במקומונים כתובות לשליחת בקשות
אני כבר שלחתי אתמול שלושה בקשות
איפה שולחים בקשות. (אנחנו אישית נזדקק לאוטובוס מרמה ד'4 לאזור שע"צ, אבל גם לגשר המיתרים זה טוב לנו, כי יש רכבת קלה.)
בתחבורה ציבורית אין הלכות ואין שו"ע.
נציג ציבור שמחפש לעשות לתועלת התושבים, מסתכל טוב טוב איפה אפשר לשפר ולהקל על חיי התושבים.
בביתר עילית קיימות בסה"כ שני שכונות, גבעה A וגבעה B, + שכונונת קטנטנה שקוראים לה גבעה C.
חמעשה קיימים שם 5 קווים לאותו יעד בירושלים, 290,291 מגבעה A, מגבעה B יש את קווים ,292,293 בנוסף את קו 294 שנותן מענה לרחובות צדדיים יותר בגבעה בי.
בנוסף את קווים 226 ו-246 שיש להם מסלול מקוצר ומהיר בירושלים.
ובנוסף קווים ליעדים נוספים בירושלים.
גודלה של כל ביתר עילית הוא בערך כמו רמה ד' לבד.
וגם אם ד' איננה מאוכלסת במלואה, וצפיפות האוכלוסין בביתר גבוהה יותר, עדיין, מגיע לד' יותר מחמישית מכל התח"צ לירולשים מביתר.
תוסיף את העובדה שחמשת הקווים הראשונים שציינתי קיימים כבר שנים רבות לפני שביתר הגיעה למה שהיא כיום.
קו 626 מזכריה הנביא מגיע לבי"ח ש"צ
או קו 600 למרכזית ומשם רק"ל
יש דרך לדאוג שקו 6 ישאר במסלולו הנוכחי גם אחרי שיגמרו לשפץ את מעפילי אגוז שבועיים לפני הבחירות....?
תכל'ס היום רוב הנוסעים יורדים בלב הרמה ובלוי אשכול/ חזון איש
זה יהיה עוול להחזיר אותו למעפילי אגוז.
אחרי כל האריכות רציתי לדעת האם מסובך להגיע מרמה ד3 לרכבת באופן יומיומי ?
לא הצלחתי להבין מההודעות פה ומאתרי התח''צ למינהם
אחרי כל האריכות רציתי לדעת האם מסובך להגיע מרמה ד3 לרכבת באופן יומיומי ?
יש קו 2, לפי כל קו 40 דק' מ-ד3 לרכבת, כמובן במציאות ייתכן הרבה יותר.
יש קו 5 מהמסוף בכניסה לד'. 22 דק' לפי כל קו עד תחנת רכבת. צריך עוד אוטובוס מד3 עד המסוף (אא"כ את גרה בכניסה לד3 משם יש אפשרות הליכה ברגל למסוף, תלוי במזג ובכח)
במסוף יש גם קו 4 או 17 לרכבת. אבל הם פחות מהירים מ-5.
באוטובוסים?
זה נורא ארוך
הבעיה שכל הקוים האלו חוץ מזה שהם עושים סיבובים מיותרים בעיר ולא יוצאים ישר ל38
הם לא מגיעים לשום מקום בירושלים
ואל תגידו לי מדיניות של משרד התחבורה וכולי׳
כי את המדיניות צריכים לקבוע הנציגים ששלחנו ע״פ האינטרסים של הציבור ששלח אותם!!,
כל תכנון התחבורה עושה עוול לציבור החרדי
כל העניין של קוים מקשרים הוא טירלול מיותר
יש מספיק ביקוש לקו פעם בשעה ישירות לשכונות החרדיות בירושלים
גם הרעיון של הנת״צ הוא מנותק, מטומטם ויוצר פקקים מיותרים
כביש בעל 2 נתיבים מאפשר עקיפה קלה ובטוחה של רכב שמתעכב
הנת״צים הם צואר בקבוק מעצם הוייתם
שלא לדבר על רח׳ רבינא שהפך בקפריזה של מהנדס טיפש לפקק בלתי נסבל
בני ברק רוב הכבישים הם נתיב אחד .
והטיסה במקומות של נת"צ הוא כשהוא משולב עם נתיב רגיל , כך שאפשר לעקוף בפקק
אבל בבית שמש זה צואר בקבוק ויש להמתין עד שכל האוטובוסים יאספו הנוסעים . .........
מה גם שבסוף מסתובבים חצי שעה בעיר בבין עירוני
בנת"צ בי-ם ממתינים עד שכל האוטובוסים הקודמים בשיירה יסיימו להעלות נוסעים...
במטרונית בחיפה יש יותרהייתי שמח לדעת, אם בקווים לציבור הכללי בעיר,
יש גם כל כך הרבה פקחים כמו במגזר שלנו,
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: