%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כל האזור של רמה ב' למעלה, הקריה החרדית ואולם חתונות בלב הרמה.

אתם מחטיאים את הענין... ודאי שזה איזור משמעותי, אבל לא יותר מרמה ד... וג'... הסיבוב שם בזמן פקקים מאריך את הדרך בעוד רבע שעה לפחות
בכל בית שמש יש קו אחד ודווקא שם עשו סיבוב כפול ומעצבן

התחנה עם הכי הרבה עולים בקו 497 זה הרב הרצוג/נהר הירדן,
התחנה עם הכי הרבה עולים בקו 597 זה קישון/שורק ואחריו הרב הרצוג/נהר הירדן.
שוב-
נכון שעכשיו יש תחנה בלב הרמה,
אבל בהמשך זה אמור לעבור למפעלי אגוז,
ורוב הציבור מהאולמות בלב הרמה יעדיפו לחכות בתחנה הקרובה להם......

אבל מדובר על משהו של עוד 5-6 שנים.... לפי הקצב של העבודות במפעלי ושדרות אשכול....
עד אז יהיה שינויים חדשים.......
 

%IOO

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי

די

משתמש סופר מקצוען
אני ראיתי כבר בעבר את הנתונים האלו והם לא נכונים, ולא משנה לי מה הסיבה
אין לי כח להיכנס לויכוח, פשוט תעלה על האוטובוס ותראה
בכל מקרה רמה ד + ג (+קישור לא') + רמת אברהם + לב הרמה + הקריה + בן זאב(העיר הישנה) זה מוגזם מעל כל ספק
ע"פ הנתונים של משרד התחבורה, 690 מסתובב 40 דק' בעיר ו 680 20 דק', אין בזה שום היגיון
אז מה אתה טוען שאנשים שוכחים לתקף וכדומה? עדיין מדובר בקו עם נוסעים מועטים מאוד ביחס לקווים אחרים, ואם תקצר אותו עוד יותר, אז בכלל... (או שאתה מעדיף קו ביום יום פעם בשלש שעות ישיר מרמה ד' לבני ברק)

קח בחשבון שד' עוד לא מאוכלסת לגמרי והמשפחות צעירות כשכל השכונה תתאכלס ויהיו הרבה ילדים כנראה יהיה קו ישיר לבני ברק.

אין קשר כמה שכונות הקו משרת, השאלה היא כמה אנשים נוסעים כל יום מבית שמש לבני ברק?! כמה?!
 

די

משתמש סופר מקצוען
ע"פ הנתונים של משרד התחבורה, 690 מסתובב 40 דק' בעיר ו 680 20 דק', אין בזה שום היגיון
אז מה עדיף? שיעשו 2 תחנות מרכזיות אחד באליהו הנביא ואחד בלב הרמה וכל העיר יגיעו לשם כדי לנסוע לבני ברק?
(נראה לי שזה בערך היה התכנון הראשוני, ואני דווקא בעד, אבל נראה לי שרוב הציבור לא).
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אז מה אתה טוען שאנשים שוכחים לתקף וכדומה? עדיין מדובר בקו עם נוסעים מועטים מאוד ביחס לקווים אחרים, ואם תקצר אותו עוד יותר, אז בכלל... (או שאתה מעדיף קו ביום יום פעם בשלש שעות ישיר מרמה ד' לבני ברק)

קח בחשבון שד' עוד לא מאוכלסת לגמרי והמשפחות צעירות כשכל השכונה תתאכלס ויהיו הרבה ילדים כנראה יהיה קו ישיר לבני ברק.

אין קשר כמה שכונות הקו משרת, השאלה היא כמה אנשים נוסעים כל יום מבית שמש לבני ברק?! כמה?!
זה לא קשור לזה, קשור לשעות.
בעונות החתונות לדוג', אחרי רמה ב' בשעות הערב לא היה מקום לעלות על 2 הקווים.
באוטובוס הראשון יש הרבה פחות נוסעים מהממוצע.
ומאז עד היום נוספו עוד שכונות ועוד נוסעים.


וגם זה שהביקוש לאוטובוס לבני ברק הוא הרבה הרבה פחות מאוטובוס לירושלים, גם נכון.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
אז מה אתה טוען שאנשים שוכחים לתקף וכדומה? עדיין מדובר בקו עם נוסעים מועטים מאוד ביחס לקווים אחרים, ואם תקצר אותו עוד יותר, אז בכלל... (או שאתה מעדיף קו ביום יום פעם בשלש שעות ישיר מרמה ד' לבני ברק)

קח בחשבון שד' עוד לא מאוכלסת לגמרי והמשפחות צעירות כשכל השכונה תתאכלס ויהיו הרבה ילדים כנראה יהיה קו ישיר לבני ברק.

אין קשר כמה שכונות הקו משרת, השאלה היא כמה אנשים נוסעים כל יום מבית שמש לבני ברק?! כמה?!
זה לא קשור לזה, קשור לשעות.
בעונות החתונות לדוג', אחרי רמה ב' בשעות הערב לא היה מקום לעלות על 2 הקווים.
באוטובוס הראשון יש הרבה פחות נוסעים מהממוצע.
ומאז עד היום נוספו עוד שכונות ועוד נוסעים.


וגם זה שהביקוש לאוטובוס לבני ברק הוא הרבה הרבה פחות מאוטובוס לירושלים, גם נכון.
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
זה המסלול החדש של 23:
כיסוי לכל רמה ד'
1682584295846.png
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יוארך השירות של קו 23 לרמה ד' 4

מלשכת יוסי גולדהירש יו"ר מטה תחבורה מוסרים כעת
כי החל מיום ראשון 7.5 ט"ז אייר, יוארך השירות של קו 23 לרמה ד' 4.
ברחובות רבי יצחק נפחא ורבי חלקיה בר טובי
גולדהירש מבקש להודות לראש העיר, למנכ"ל יוחנן מאלי לבני לוינשטיין אחראי תח"צ ולאורי צ'סטר ממונה מחוז.
 

די

משתמש סופר מקצוען
ואגב קו 23 יכול לקטוף את שיא גינס, תראו כמה פעמים הוא מסתובב סביב עצמו
פשוט מתחו אותו לכל כיוון אפשרי בלי שום תכנון, כל מי שביקש קיבל...
נראה לי זה הקו בבית שמש עם הכי הרבה תחנות...
 

מירער

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
זה קו שכל אחד נוסע איתו רק פעם אחת....
(לנסיון, וכשמגיעים ליעד באים מסוחרר מהסיבובים הענקיים..),
ושוב כבר לא עולים עליו....
לא הבנתי מה הבעיה.
סה"כ רוצים להגיע למקום שאפשר להחליף אוטובוס.
כלומר מד' 4 אפשר לצאת, זה מספיק כדי להחליף במסוף.
מה' אפשר לצאת.
אף אחד לא אמור לעשות את כל המסלול.
מי שיסבול זה רק הנהג.
 

זגג

משתמש חדש
ואגב קו 23 יכול לקטוף את שיא גינס, תראו כמה פעמים הוא מסתובב סביב עצמו
פשוט מתחו אותו לכל כיוון אפשרי בלי שום תכנון, כל מי שביקש קיבל...
צפה בקובץ המצורף 1361714
לא הבנתי האם זה המסלול החדש או הישן?
ואני לא מבין למה הוא לא יכול להכנס לרח' ברכיה בד4 (כפר ברכיה)?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
לא הבנתי האם זה המסלול החדש או הישן?
ואני לא מבין למה הוא לא יכול להכנס לרח' ברכיה בד4 (כפר ברכיה)?
זה המסלול החדש החל מיום ראשון הבא
ועם הזמן אני משער שיהיה עוד כמה דברים שלא תבין:(:(
 

זגג

משתמש חדש
תודה רבה!
זה אומר שהקו יקוצר משמעותי ממה שהיה עד היום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה