יש גם תגבור של קו 2 ו6בינתיים אין בשורות משמעותיות, חוץ מהקו החדש לביתר.
אבל מסכים שצריך יותר
יש גם תגבור של קו 2 ו6בינתיים אין בשורות משמעותיות, חוץ מהקו החדש לביתר.
לא מזלזל בכלל בתגבור.יש גם תגבור של קו 2 ו6
אבל מסכים שצריך יותר
למעלה למעלה. תבקש רחמים ממנו,מישהו 'למעלה' מודע לזה?
נראה לי כל מקום זה כךלא קראתי כל מה שנכתב, אבל שמתי לב לאחרונה מביקורים בעיר - נהגי תנופה העוברים בתחנות לא יעצרו כדי לאסוף נוסעים אם אין מי שינפנף בידו ויסמן להם לעצור. אם כל הממתינים עומדים וממתינים מבלי לסמן לנהג לעצור הוא פשוט לא יעצור. הוא יחלוף על פני התחנה וימשיך הלאה.
כשרואה אנשים ממתינים בתחנה הוא אמור להאט ולעצור ולפתוח דלתות, אם לא עולים סוגר דלתות ויוצא לדרך.נראה לי כל מקום זה כך
איך הנהג אמור לדעת שאתה רוצה לעלות אם לא תסמן לו?
זהו בדיוק!אין מה להשוות בין ביתר לבית שמש
האכלוס בבית שמש הוא אדיר, כל איכלוס דורש הרבה תשומת לב מצד העירייה
בית שמש היא עיר גדולה פי שתיים וחצי, שזה כשלעצמו דורש הרבה יותר משאבי ניהול
וגם ראש העיר בבית שמש יושב פחות זמן על הכסא מראש העיר של ביתר
תוסיף לזה שהמכרז של בית שמש לא התאים למידות העיר כבר בזמן ההפעלה, רק בגלל שלא רצו לעכב את ההפעלה אז גזרו במעמד טובי העיר שיהיה בסדר.
רובינשטיין לא עתר לבית המשפט, אלא איים שיעתור אם לא ידרשו שלמפעיל יהיה ניסיון, וגם הודיע שהוא יסייע לתושבים לתבוע כל חברה שתזכה, ובכך תרם לזכייתה של קווים. אין לי מושג איך שיבוש מכרזים כזה עבר בשתיקה.זהו בדיוק!
כשבשנת תשע''ז יצא מכרז לאשכול ביתר שלא תאם במדויק את מה שרצה רה''ע רובינשטיין לראות במכרז, הוא קם ועתר לבית המשפט המחוזי בעניין! ואת זה כל כך חסר בבית שמש.
לגופה של פעימה, חושבני שהחיבור של רמה ה' לקאמרנא ולב ליבה של ג'2 כן מהווה א'שטיקל בשורה!
אכן.רובינשטיין לא עתר לבית המשפט, אלא איים שיעתור אם לא ידרשו שלמפעיל יהיה ניסיון, וגם הודיע שהוא יסייע לתושבים לתבוע כל חברה שתזכה, ובכך תרם לזכייתה של קווים. אין לי מושג איך שיבוש מכרזים כזה עבר בשתיקה.
גם עיריית בית שמש עתרה לבית המשפט ודרשה שישחררו את המכרזים, ובעקבות העתירה נוספו עוד תשומות באופן מיידי.
העירייה עתרה שישחררו את המכרזים שהיו תקועים בגלל ויכוח בין בין המציעים, האם לוותר על הטענה של ייצוא תמורת ייבוא, ובית המשפט בחר לא להיענות לבקשה. ובזאת תם העניין, והתושבים המשיכו לסבול בשקט.בעקבות העתירה נוספו עוד תשומות באופן מיידי.
ודאי שהיו תוספות של תשומות בעקבות העתירה, לא נוספו תשומות למכרז, אלא נוספו תשומות באופן מיידי.העירייה עתרה שישחררו את המכרזים שהיו תקועים בגלל ויכוח בין בין המציעים, האם לוותר על הטענה של ייצוא תמורת ייבוא, ובית המשפט בחר לא להיענות לבקשה. ובזאת תם העניין, והתושבים המשיכו לסבול בשקט.
אין קשר בין הוספת תשומות לעתירת העירייה.
כיכר בביתר כיצד?כלומר להרחיב את הכיכרות
שינוי נוסף קווים 12/22 יתחילו ויסיימו בנהר הדן
יתחילו בנהר הדן/נחל ערוגות, ויסיימו בנהר הדן/בעל הסולם
(כנראה כדי לתת קישוריות טובה לבינערוני)
משהו מאד מוזר - קו 12 במסלול החדש מהרכבת לרמת אברהם דרך נחל ערוגות, לא יעצור בתחנת נהר הדן/נחל ערוגות
אלא רק ב'בעל הסולם'
והתחנה בנהר הדן תשמש רק כתחנת יציאה לקווים 12/22
וסליחה, אני רק שאלה -שינוי נוסף קווים 12/22 יתחילו ויסיימו בנהר הדן
יתחילו בנהר הדן/נחל ערוגות, ויסיימו בנהר הדן/בעל הסולם
(כנראה כדי לתת קישוריות טובה לבינערוני)
למעשה אם באמת רוצים מאד מאד לעזור לתושבים יש פיתרון זמני עוד לפני המסוף הזמני - שהאוטובוסים יצאו ממסוף זמני אחר באחד השטחים הפתוחים של רמה ד' (או אפילו ממסוף רמה ד) ויכנסו ישר ל ד4
במחשבה ראשונה חשבתי כך, במחשבה שניה - בגלל שהפכו את התחנה הזאת לתחנת יציאה לקווים 12-22, מתאים שלכן הורידו את זה מהמסלול הרגילמאמין שהעניין עם התחנה של נהר הדן/ערוגות יסודר. זה לא נראה משהו עקרוני.
אני מאמין שזה באג במערכת מכיוון שהקו עובר שם פעמיים.במחשבה ראשונה חשבתי כך, במחשבה שניה - בגלל שהפכו את התחנה הזאת לתחנת יציאה לקווים 12-22, מתאים שלכן הורידו את זה מהמסלול הרגיל
בכל מקרה מי שיעמוד בתחנה יוכל לעלות על 12 בכיוון השני שיוצא לתוך השכונה, אבל מי שיגיע על 12 מרמה א לא יוכל לרדת
לא ברור
למעשה זה בדיוק השינוי שעשו ברמת אברהם - שכל הקווים עושים סיבוב שלם בשכונה ומסיימים מחוץ לשכונהמדוע עדיין לא השכילו להאריך את סיום הקווים 2, 6 ו-21 לתחנה נוספת בימין הכניסה למסוף?
מדוע תושבי ד'3 המעוניינים לתפוס קווים מהמסוף - אמורים לעשות סיבוב שלם בשכונה פנימה (הכי קצר זה קו 6), או להיות תלויים בחסדי קו 23 שכל עיכוב קטנטן (בתוספת לתדירותו הנמוכה ולכמות התחנות שקודמת להגעתו לתחנת שד' האמוראים/תלמוד ירושלמי - 1632) גורם לפספוס קווים בתחנת 1323-?
שינוי כה פעוט עם אפקט כה יעיל!
הם ממילא ממשיכים לשם בסיום המסלול, למה לא להקל ולחסוך לנו הליכה בחום ובקור של 7 דקות מינימום עם ילדים ועגלות?
כולי תקווה שקו 2 יוחלף לתמיד גם בשעות השיא וגם בשעות השפל (כמעט ואין) לאוטובוס מפרקי בלבד!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכ
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה: