3524

משתמש סופר מקצוען
לא קראתי כל מה שנכתב, אבל שמתי לב לאחרונה מביקורים בעיר - נהגי תנופה העוברים בתחנות לא יעצרו כדי לאסוף נוסעים אם אין מי שינפנף בידו ויסמן להם לעצור. אם כל הממתינים עומדים וממתינים מבלי לסמן לנהג לעצור הוא פשוט לא יעצור. הוא יחלוף על פני התחנה וימשיך הלאה.

זה לא שנדמה לי, גם לא מקרה חד פעמי. זה הפך להיות קבוע ותמידי בכל נסיעה ונסיעה, בכל תחנה ותחנה.

מישהו 'למעלה' מודע לזה?
 

די

משתמש סופר מקצוען
לא קראתי כל מה שנכתב, אבל שמתי לב לאחרונה מביקורים בעיר - נהגי תנופה העוברים בתחנות לא יעצרו כדי לאסוף נוסעים אם אין מי שינפנף בידו ויסמן להם לעצור. אם כל הממתינים עומדים וממתינים מבלי לסמן לנהג לעצור הוא פשוט לא יעצור. הוא יחלוף על פני התחנה וימשיך הלאה.
נראה לי כל מקום זה כך
איך הנהג אמור לדעת שאתה רוצה לעלות אם לא תסמן לו?
 

3524

משתמש סופר מקצוען
נראה לי כל מקום זה כך
איך הנהג אמור לדעת שאתה רוצה לעלות אם לא תסמן לו?
כשרואה אנשים ממתינים בתחנה הוא אמור להאט ולעצור ולפתוח דלתות, אם לא עולים סוגר דלתות ויוצא לדרך.

ככה זה בכל מקום מתוקן, עד עצם היום הזה.
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
אין מה להשוות בין ביתר לבית שמש
האכלוס בבית שמש הוא אדיר, כל איכלוס דורש הרבה תשומת לב מצד העירייה
בית שמש היא עיר גדולה פי שתיים וחצי, שזה כשלעצמו דורש הרבה יותר משאבי ניהול
וגם ראש העיר בבית שמש יושב פחות זמן על הכסא מראש העיר של ביתר

תוסיף לזה שהמכרז של בית שמש לא התאים למידות העיר כבר בזמן ההפעלה, רק בגלל שלא רצו לעכב את ההפעלה אז גזרו במעמד טובי העיר שיהיה בסדר.
זהו בדיוק!
כשבשנת תשע''ז יצא מכרז לאשכול ביתר שלא תאם במדויק את מה שרצה רה''ע רובינשטיין לראות במכרז, הוא קם ועתר לבית המשפט המחוזי בעניין! ואת זה כל כך חסר בבית שמש.

לגופה של פעימה, חושבני שהחיבור של רמה ה' לקאמרנא ולב ליבה של ג'2 כן מהווה א'שטיקל בשורה!
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
זהו בדיוק!
כשבשנת תשע''ז יצא מכרז לאשכול ביתר שלא תאם במדויק את מה שרצה רה''ע רובינשטיין לראות במכרז, הוא קם ועתר לבית המשפט המחוזי בעניין! ואת זה כל כך חסר בבית שמש.

לגופה של פעימה, חושבני שהחיבור של רמה ה' לקאמרנא ולב ליבה של ג'2 כן מהווה א'שטיקל בשורה!
רובינשטיין לא עתר לבית המשפט, אלא איים שיעתור אם לא ידרשו שלמפעיל יהיה ניסיון, וגם הודיע שהוא יסייע לתושבים לתבוע כל חברה שתזכה, ובכך תרם לזכייתה של קווים. אין לי מושג איך שיבוש מכרזים כזה עבר בשתיקה.
גם עיריית בית שמש עתרה לבית המשפט ודרשה שישחררו את המכרזים, ובעקבות העתירה נוספו עוד תשומות באופן מיידי.
 

דג תמנון

משתמש פעיל
צילום מקצועי
רובינשטיין לא עתר לבית המשפט, אלא איים שיעתור אם לא ידרשו שלמפעיל יהיה ניסיון, וגם הודיע שהוא יסייע לתושבים לתבוע כל חברה שתזכה, ובכך תרם לזכייתה של קווים. אין לי מושג איך שיבוש מכרזים כזה עבר בשתיקה.
גם עיריית בית שמש עתרה לבית המשפט ודרשה שישחררו את המכרזים, ובעקבות העתירה נוספו עוד תשומות באופן מיידי.
אכן.
ליתר דיוק:
העתירה אכן הוגשה אך נמשכה בעקבות קבלת דרישותיו של רובינשטיין - קרי קביעת תנאי סף לזכיה שעניינו: חברה בעלת ניסיון בהפעלת תח''צ בציבור החרדי... לגבי שיבוש מכרזים - חושבני שזו דרישה לגיטימית בהחלט למכרז שמיועד לעיר חרדית וזה יכול בהחלט להחשב כתנאי בסיסי של העירייה המייצגת את התושבים מול מכרזי משרד התחבורה.
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
בעקבות העתירה נוספו עוד תשומות באופן מיידי.
העירייה עתרה שישחררו את המכרזים שהיו תקועים בגלל ויכוח בין בין המציעים, האם לוותר על הטענה של ייצוא תמורת ייבוא, ובית המשפט בחר לא להיענות לבקשה. ובזאת תם העניין, והתושבים המשיכו לסבול בשקט.
אין קשר בין הוספת תשומות לעתירת העירייה.
 

די

משתמש סופר מקצוען
בדיעבד ייתכן שרובינשטיין מצטער על זה שהוא התעקש שקווים יפעילו את התחבורה בביתר...
 

אופקים 1

משתמש מקצוען
העירייה עתרה שישחררו את המכרזים שהיו תקועים בגלל ויכוח בין בין המציעים, האם לוותר על הטענה של ייצוא תמורת ייבוא, ובית המשפט בחר לא להיענות לבקשה. ובזאת תם העניין, והתושבים המשיכו לסבול בשקט.
אין קשר בין הוספת תשומות לעתירת העירייה.
ודאי שהיו תוספות של תשומות בעקבות העתירה, לא נוספו תשומות למכרז, אלא נוספו תשומות באופן מיידי.

אציין גם שבמסגרת המכרז היו אמורים לפעול בביתר אוטובוסים מפרקיים ואפילו חברת קווים רכשה את האוטובוסים שיועדו לעיר ביתר.
אבל העירייה לא הצליחה לסדר את התשתיות בזמן סביר, כלומר להרחיב את הכיכרות ומפרצי התחנות בעיר, ולכן זה לא יצא לפועל.
 

יעקב הרמתי

משתמש מקצוען
פרסום וקופי
כלומר להרחיב את הכיכרות
כיכר בביתר כיצד?
> לוקחים חבל מדידה קובעים, היכן היא אמצע הכביש!
תוקעים עמוד/תמרור, בנקודת האמצע.
מקיפים אותה בשלושה עציצים=
והנה כיכר לפניך!
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שינוי נוסף קווים 12/22 יתחילו ויסיימו בנהר הדן
יתחילו בנהר הדן/נחל ערוגות, ויסיימו בנהר הדן/בעל הסולם
(כנראה כדי לתת קישוריות טובה לבינערוני)

משהו מאד מוזר - קו 12 במסלול החדש מהרכבת לרמת אברהם דרך נחל ערוגות, לא יעצור בתחנת נהר הדן/נחל ערוגות
אלא רק ב'בעל הסולם'

והתחנה בנהר הדן תשמש רק כתחנת יציאה לקווים 12/22
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
שינוי נוסף קווים 12/22 יתחילו ויסיימו בנהר הדן
יתחילו בנהר הדן/נחל ערוגות, ויסיימו בנהר הדן/בעל הסולם
(כנראה כדי לתת קישוריות טובה לבינערוני)
וסליחה, אני רק שאלה -
ברמה ד4 לא מאשרים עדין את הקווים החדשים כי אין מסוף, ולכן הם תקועים עם קו 23 המוצלח עד שיבוא גואל

וברמת אברהם מעבירים 2 קווים ליציאה קבועה מתחנה באמצע כביש ראשי ומרכזי, בלי מסוף ונעליים
ללמדך, כשרוצים הכל אפשרי, וכשלא רוצים כלום לא אפשרי;
למעשה אם באמת רוצים מאד מאד לעזור לתושבים יש פיתרון זמני עוד לפני המסוף הזמני - שהאוטובוסים יצאו ממסוף זמני אחר באחד השטחים הפתוחים של רמה ד' (או אפילו ממסוף רמה ד) ויכנסו ישר ל ד4
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מאמין שהעניין עם התחנה של נהר הדן/ערוגות יסודר. זה לא נראה משהו עקרוני.
במחשבה ראשונה חשבתי כך, במחשבה שניה - בגלל שהפכו את התחנה הזאת לתחנת יציאה לקווים 12-22, מתאים שלכן הורידו את זה מהמסלול הרגיל
בכל מקרה מי שיעמוד בתחנה יוכל לעלות על 12 בכיוון השני שיוצא לתוך השכונה, אבל מי שיגיע על 12 מרמה א לא יוכל לרדת
לא ברור
 

David shtern

כותרת - הטופ שבעימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
עימוד ספרים
יוצרי ai
במחשבה ראשונה חשבתי כך, במחשבה שניה - בגלל שהפכו את התחנה הזאת לתחנת יציאה לקווים 12-22, מתאים שלכן הורידו את זה מהמסלול הרגיל
בכל מקרה מי שיעמוד בתחנה יוכל לעלות על 12 בכיוון השני שיוצא לתוך השכונה, אבל מי שיגיע על 12 מרמה א לא יוכל לרדת
לא ברור
אני מאמין שזה באג במערכת מכיוון שהקו עובר שם פעמיים.
לדעתי אחרי יום יומיים לאחר ההפעלה יסדרו את זה.
 

למען אחי

משתמש מקצוען
מדוע עדיין לא השכילו להאריך את סיום הקווים 2, 6 ו-21 לתחנה נוספת בימין הכניסה למסוף?
מדוע תושבי ד'3 המעוניינים לתפוס קווים מהמסוף - אמורים לעשות סיבוב שלם בשכונה פנימה (הכי קצר זה קו 6), או להיות תלויים בחסדי קו 23 שכל עיכוב קטנטן (בתוספת לתדירותו הנמוכה ולכמות התחנות שקודמת להגעתו לתחנת שד' האמוראים/תלמוד ירושלמי - 1632) גורם לפספוס קווים בתחנת 1323-?
שינוי כה פעוט עם אפקט כה יעיל!
הם ממילא ממשיכים לשם בסיום המסלול, למה לא להקל ולחסוך לנו הליכה בחום ובקור של 7 דקות מינימום עם ילדים ועגלות?

כולי תקווה שקו 2 יוחלף לתמיד גם בשעות השיא וגם בשעות השפל (כמעט ואין) לאוטובוס מפרקי בלבד!
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
מדוע עדיין לא השכילו להאריך את סיום הקווים 2, 6 ו-21 לתחנה נוספת בימין הכניסה למסוף?
מדוע תושבי ד'3 המעוניינים לתפוס קווים מהמסוף - אמורים לעשות סיבוב שלם בשכונה פנימה (הכי קצר זה קו 6), או להיות תלויים בחסדי קו 23 שכל עיכוב קטנטן (בתוספת לתדירותו הנמוכה ולכמות התחנות שקודמת להגעתו לתחנת שד' האמוראים/תלמוד ירושלמי - 1632) גורם לפספוס קווים בתחנת 1323-?
שינוי כה פעוט עם אפקט כה יעיל!
הם ממילא ממשיכים לשם בסיום המסלול, למה לא להקל ולחסוך לנו הליכה בחום ובקור של 7 דקות מינימום עם ילדים ועגלות?

כולי תקווה שקו 2 יוחלף לתמיד גם בשעות השיא וגם בשעות השפל (כמעט ואין) לאוטובוס מפרקי בלבד!
למעשה זה בדיוק השינוי שעשו ברמת אברהם - שכל הקווים עושים סיבוב שלם בשכונה ומסיימים מחוץ לשכונה
ברמה ד' זה הרבה יותר זועק, הם הרי בכל מקרה ממשיכים למסוף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכ

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל יי בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי:ב יי הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה:ג מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה:ד חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים:ה אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר:ו רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם:ז אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
נקרא  4  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה