האברך ממיר
משתמש מקצוען
רגע, איך הם יגיעו מה2 לישעיהו הנביא?כשרמה ה'2 תתאכלס ואליהו הנביא יהיה הרחוב המרכזי של רמה ג'-ה' אז אתה תסכים שהאוטובוס אמור לעבור שם?
רגע, איך הם יגיעו מה2 לישעיהו הנביא?כשרמה ה'2 תתאכלס ואליהו הנביא יהיה הרחוב המרכזי של רמה ג'-ה' אז אתה תסכים שהאוטובוס אמור לעבור שם?
משום מה, הדיבורים על הקו החלו הרבה מאוד זמן לפני שד' היתה בכיוון של אכלוס.כך אמר לי בעבר מישהו מהעירייה. רמה ד' היא פי 2 מרמה ג'. רמה ג' הרבה יותר קל להגיע לקווים 128 148 (נאום תושב רמה ג' הנוסע לביתר).
הדיבורים בין אנשים שרצו את הקו אתה צודק התחילו הרבה לפני אכלוס ד אבל הדיבורים אצל אנשי המקצוע התחילו רק אחריאכלוס ד כשהביקוש גבר פי כמהמשום מה, הדיבורים על הקו החלו הרבה מאוד זמן לפני שד' היתה בכיוון של אכלוס.
מטבע הדברים, הלחץ אחרי האכלוס של ד' גבר.הדיבורים בין אנשים שרצו את הקו אתה צודק התחילו הרבה לפני אכלוס ד אבל הדיבורים אצל אנשי המקצוע התחילו רק אחריאכלוס ד כשהביקוש גבר פי כמה
צודק ב100 אחוז רק מה שכן אחרי שהוא משרת את ג וד לבל לא נתכחש שרמה ד גדולה מג לפחות ב150 אחוז אז...מטבע הדברים, הלחץ אחרי האכלוס של ד' גבר.
לומר שהקו פועל רק בכדי לשרת את רמה ד'? טעות חמורה.
כמובן, שגם הם הכריעו את כובד המשקל.
ולכן?צודק ב100 אחוז רק מה שכן אחרי שהוא משרת את ג וד לבל לא נתכחש שרמה ד גדולה מג לפחות ב150 אחוז אז...
כלומר גם אתה מסכים שאם היו מקבלים את ההצעה שלך הייתה כאן אפליה לרעת רמה ד' שהיא השכונה העיקרית המשתמשת בקו.כלומר, גודלה של ד', הוא שעומד בעוכריה.
לא! אני בכלל לא מסכים עם הקביעה הזו.כלומר גם אתה מסכים שאם היו מקבלים את ההצעה שלך הייתה כאן אפליה לרעת רמה ד' שהיא השכונה העיקרית המשתמשת בקו.
מה ההגדרה של עיקרית?כלומר גם אתה מסכים שאם היו מקבלים את ההצעה שלך הייתה כאן אפליה לרעת רמה ד' שהיא השכונה העיקרית המשתמשת בקו.
אתה מסתכל על רמה ד' כמו שכונה אחת. תסתכל על תושבי שכונת "רמת עזרא" (ד'2) שכונה גדולה ומכובדת. למה שהאוטובוס לא יעבור בשכונה שלהם? כי המסלול לא נראה כ"כ יפה על המפה? כי זה יקח עוד קצת זמן? האוטובוס אמור לשרת את הנוסעים (אפשר לעשות שני קווים חדשים, אחד יעשה את ד'2 ד'1 ורמה ג', ואחד יעשה את ד'4, ד'3 רמה ה')בכל דבר יש מעלות וחסרונות. לשכונה גדולה יש חיסרון מובנה, שלחלקים ממנה התחבורה בהכרח לא תהיה נגישה. שכונה קטנה שיושבת על ציר ראשי חוסכת את הבעיה הזו. ג' לדוגמה, המעבר דרך ג' לכיוון כביש 10 לא מאריך את המסלול. היתה פעם אחת בהיסטוריה אשה אחת שזעקה גם לי גם לך לא יהיה, והיא זו שהפסידה בסוף.
אני בעד.אתה מסתכל על רמה ד' כמו שכונה אחת. תסתכל על תושבי שכונת "רמת עזרא" (ד'2) שכונה גדולה ומכובדת. למה שהאוטובוס לא יעבור בשכונה שלהם? כי המסלול לא נראה כ"כ יפה על המפה? כי זה יקח עוד קצת זמן? האוטובוס אמור לשרת את הנוסעים (אפשר לעשות שתי קווים חדשים, אחד יעשה את ד'2 ד'1 ורמה ג', ואחד יעשה את ד'4, ד'3 רמה ה')
לגבי קנין השדרה, זה במרחק הליכה של 3 דקות מקווי ביתר הקיימים. לגבי שמואל הנביא, כבר כתבתי בעבר, מרחק ההליכה מאזור המגורים ועד התחנה בישעיהו היא לפחות 5 דקות הליכה. ואילו במעבר דרך חולדה או במדרגות לכיוון דבורה הנביאה, הם חוסכים כמה דקות הליכה. בכלל, דרך הפארק הם יכולים להגיע לקווים הקיימים במרחק הליכה דומה לכיוון ישעיהו.לגבי מעבר בג'2 אני +- מסכים איתך שזה לא מאריך את הדרך אם כי זה יוריד תחנה מקניון השדרה (ושמואל הנביא) מה עדיף? אפשר לדון.
זו טבעה של תחבורה ציבורית, שלפעמים הנסיעה בה מעצבנת. ככל ואין פה הארכה או סיבוביות ממותרת, שיקול העצבנות לא נלקח בחשבון. עוד לא ראיתי שהוציאו את קווי ביתר הקיימים מנחל שורק ולוז, והעבירו אותם רק בירקון, מה שגם יביא לקישור לקניון השדרה, עליו דברת.הבעיה היא אם זה יעבור בג'2 מה יגידו לג'1? ואם זה יעבור בג'1 באמת לא יהיה מה להגיד ל"רמת עזרא". חוץ מזה שנסיעה בתוך שכונה (כמו יחזקאל הנביא וכד') הרבה יותר מעצבנת מנסיעה בכביש כמו אליהו הנביא גם אם על השעון זה יקח +- אותו זמן (והרבה פעמים בתוך שכונה יש יותר פקקים מבכבישים "מהירים")
גם נסחפת וגם לא הבנת אותי.גם לירושלים צריך להיות אוטובוס מתוך ד'2 וד'4.
אכתוב מה שכתבתי כבר במילים אחרות, לפי המדיניות של הקו הזה, האוטובוס אמור לעבור רק ברחובות הכי ראשיים (רק ב"כבישים עם 4 נתיבים")
לגבי הטענה "מה איכפת לך שיעבור בדבורה הנביאה (למרות שהוא לא אמור לעבור שם) הרי זה לא מאריך את הדרך"
התשובה היא שכן איכפת לי, בגלל ש 1. יותר נח לשמואל הנביא (מאשר לעלות מאות מדרגות לדבורה הנביאה), וגם יותר נח מלעבור דרך הפארק. 2. קניון השדרה. 3. רחוב בתוך שכונה יש יותר סיבובים ויותר פקקים ונסיעה פחות נוחה. ככל ואין טענה של "מה איכפת לך" אז חוזרים למדיניות של הקו שהוא רק רחובות ראשיים.
כמו נסיעה של שעה 50 דק' בתוך העיר ו10 דק' בינעירוני, לעומת נסיעה של 10 דק' בתוך העיר ו50 דק' בינעירוני, האפשרות השנייה הרבה יותר נוחה.
צריך להחליט מדיניות אחת, אם מחליטים שהאוטובוס נכנס גם לרחובות כמו דבורה הנביאה אז צריך להיכנס גם לרב חנן ורב יצחק נפחא (ולפצל אותו לשני קווים). זה שהדרך מתארכת זה לא טענה כמו שאתה אומר "טבעה של תח"צ שלפעמים הנסיעה בה מעצבנת". הרי אם רמה ד' הייתה שורה אחת של בניינים מקריית גת עד רמה ג' האוטובוס היה עובר בכל הרחוב הזה, אז מה איכפת לי שהרחוב בנוי בצורה מעגלית?
לגבי מה שכתבת שיעשה רק את האמוראים ואז יכנס לרמה ג' ו4 מתוך 6 השכונות יהיו מרוצים, אפשר גם שהוא יכנס לד'2 וד'4 ואז יצא ישר מזכריה הנביא לכביש 375 ואז 4 מתוך 6 שכונות יהיו מרוצים. אפשר גם שהוא יצא מהמסוף ישר לכביש 375 ולא יעשה שום סיבובים וכולם יגיעו למסוף כתחנה מרכזית כי חבל לעשות סיבובים (כמו שאתה טוען על רחוב רב חנן).
פספסת נקודה אחת קטנה, שהקו הזה אמור לשרת את רמה ג', ולא רק את ד', וממילא, הוא אמור לחלוף גם ברמה ג', תוך כדי שמירה על עיקרון הקו המהיר והקצר בלי פיתולים, וזה ע"י המעבר ברחובות הראשיים בג' ובד'.לגבי מה שכתבת שיעשה רק את האמוראים ואז יכנס לרמה ג' ו4 מתוך 6 השכונות יהיו מרוצים, אפשר גם שהוא יכנס לד'2 וד'4 ואז יצא ישר מזכריה הנביא לכביש 375 ואז 4 מתוך 6 שכונות יהיו מרוצים. אפשר גם שהוא יצא מהמסוף ישר לכביש 375 ולא יעשה שום סיבובים וכולם יגיעו למסוף כתחנה מרכזית כי חבל לעשות סיבובים (כמו שאתה טוען על רחוב רב חנן).
אגב אני עוקב אחר כל הפולמוס אבל כמעט לא מגיב כי כבר ראיתי כאן ובעוד אשכולות שתמיד הוא עושה כל טצדקי כדי להסביר שהעירייה/משרד התחבורה/השיכון צודקים, אז מה הענין.
הצורך הלא ברור של @די להגן אוטו' על המערכת כבר נהיה ממש מביך:
אני לא חושב שאתה נציג של מישהו מהמערכת, אני חושב שאתה לוקה ב"תסמונת" (אני ציני, אל תתפוס אותי על המילה) המגן האוטו' על המערכת.
הנקודה היא שאתה טוען שהקו לא יכול להיכנס לרב חנן כי זה עיקוףפספסת נקודה אחת קטנה, שהקו הזה אמור לשרת את רמה ג', ולא רק את ד', וממילא, הוא אמור לחלוף גם ברמה ג', תוך כדי שמירה על עיקרון הקו המהיר והקצר בלי פיתולים, וזה ע"י המעבר ברחובות הראשיים בג' ובד'.
חושב שדי הסברתי את הדברים. אולי תעיין שם שוב, תמצא שם הסבר מעולה לשאלות שלך.הנקודה היא שאתה טוען שהקו לא יכול להיכנס לרב חנן כי זה עיקוף
אז אולי גם להיכנס להאמוראים זה עיקוף
ואולי גם ישעיהו זה עיקוף והקו פשוט יעשה תחנה מרכזית אחת ויצא מהעיר.
(האינטרס שלי כאן הוא שאני הולך לעבור לרמה ד' ונוסע לביתר ולא רוצה שהאוטובוס יכנס לכל מיני שכונות בדרך היציאה שזה לגיטימי במידה והאוטובוס לא נכנס לשכונות של רמה ד')
היתה פעם אחת בהיסטוריה אשה אחת שזעקה גם לי גם לך לא יהיה, והיא זו שהפסידה בסוף.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
התחלות חדשות
פותחים שנת לימודים בפרוג!
פותחים את שנת הלימודים בפרוג עם מקצועות מתקדמים וחדשנים שיפתחו לכם דלתות בעולם התעסוקה!
ההרשמה בעיצומה!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
24.09
כ"א אלול
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחה מסלול:
עימוד ספרי קודש
מסלול תורני
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול:
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
26.11
כ"ה חשוון
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
תהילים פרק צח
א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים: