אלי-אקספרס שאלות ותשובות בלבד

Z v

משתמש צעיר
ההזמנות שלי > צפה בפרטי ההזמנה > סכסוכים פתוחים.

בהתחלה באמת לא ניתן לפתוח, אבל לא צריך לחכות שייגמר זמן ההגנה,
נסו לפתוח, ובחרו באפשרות ש"החבילה הוחזרה למוכר".

1641471490506.png
 

פישל.

משתמש פעיל
@הכלבויניק
שמעת משהו כזה פעם האם זה נכון
שמעתי מחבר שהזמין אורגן וזה הגיע לארץ קופסא ריקה והוא לא יכל לתבוע אותו זה נכון?
אם המוכר שם אורגן אחר אפשר לתבוע? או אם אין בכלל אורגן בקופסא אפשר לתבוע?
 

Z v

משתמש צעיר
בחרו בסיבה לסכסוך שהחבילה הוחזרה, ולא שזמן ההגנה אוזל.
פתחתי סכסוך על 2 החבילות, ורשמתי בסיבה של 1 שהחבילה הוחזרה ועל החבילה השניה כנראה נפתח לי בטעות על זמן ההגנה.
האם ניתן לשנות עכשיו??
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
פתחתי סכסוך על 2 החבילות, ורשמתי בסיבה של 1 שהחבילה הוחזרה ועל החבילה השניה כנראה נפתח לי בטעות על זמן ההגנה.
האם ניתן לשנות עכשיו??
תנסו לפתוח שוב. לא נותן לכם?
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
@הכלבויניק
שמעת משהו כזה פעם האם זה נכון
שמעתי מחבר שהזמין אורגן וזה הגיע לארץ קופסא ריקה והוא לא יכל לתבוע אותו זה נכון?
אם המוכר שם אורגן אחר אפשר לתבוע? או אם אין בכלל אורגן בקופסא אפשר לתבוע?
הוא וודאי יכול לתבוע, אם הגיעה קופסה ריקה.
רק הבעיה שצריך להביא ראיות לטענתך, וטענה כזו קשה יותר להוכחה...

אם יש לך סרטון, איך אתה פותח את החבילה, שהיא סגורה היטב ולא נפתחה מעולם, ואז מתגלה חבילה ריקה, אז יש לך ראיה טובה.
ללא זאת, כל לקוח יכול לצלם את הקופסה ולטעון שקיבל רק אותה...

כשמגיע מוצר דומה, אך תקול, או לא דומה לתמונה, זו כבר סיבה מספקת להבין שזה מה שהגיע, ולא תואם להזמנה.

אולי תצלם את האריזה עם אורגן אחר...
 

לאה רוזנברג

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
מכירות מספר מעקב שמתחיל כך: SYRM
זה משלוח שהזמתי מעלי אקספרס עוד באוגוסט, באתר של עלי אקספרס כתוב שכבר לפני חודשיים הגיע לארץ, לא קיבלתי שום מייל או דואר על החבילה, במעקב משלוחים של דואר ישראל כתוב שהמספר לא חוקי
אני מתכתבת עם המוכר והוא רק אומר שוב ושוב שיבדוק עם חברת המשלוחים
מה אפשר לעשות?
 

MAP

משתמש חדש
בקשת עזרה!! בקשת עזרה!!
הזמנתי מוצר די יקר ב-11/11, והמוצר לא הגיע. לאחר חיפוש - מצאתי את זה באתר של צ'יטה כשזה בשלב הביטחון.
שאלתי אותם בצ'אט מה זה אומר, והם כתבו לי שהם לא מאתרים את החבילה. (מצו"ב צ. מסך של ההתכתבות שלי איתם).
לפתע, לאחר יום, אני מקבל הודעה 'נא לאשר את ההזמנה שלך', אני פותח את אתרי המעקבים, ובכולם נכתב שהחבילה נמסרה. וגם בצ'יטה!
אני שואל אותם בהתכתבות מה זה אמור להיות שהם מדווחים עלי שקיבלתי ומה זה השקר הזה, והם עונים לי שאנחנו מדווחים לספק שלך, ותהיה איתו בקשר בעוד מס' ימים. (אפשר לראות גם את זה בצילום המצורף).
בנתיים שאלתי את המוכר בעלי שאני רוצה החזר, מאחר ולא קיבלתי את החבילה. והוא כמובן שולח לי צילום מסך מהמעקב J-NET שהחבילה נמסרה. שלחתי לו חזרה את הצ. מסך שלי, ואין תגובה.
פתחתי מחלוקת- אני העלתי את הצילום שלי והמוכר את הצילום שלו, ועלי אקספרס פסק שאני לא מקבל החזר. (מצו"ב צילום של המחלוקת).
המליצו לי מאוד על הרב הכלבויניק מפרוג שתוכל לכוון אותי מה לעשות. האם יש עניין לתבוע את צ'יטה, או שיש דרך אחרת.
נ.ב. שלחתי כמובן ערעור על הפסק באנגלית, אם יש צורך אז אני גם אצרף לך את זה.
בתודה מראש על הכל!
@הכלבויניק אני מחכה לתגובתך. תודה.
 

קבצים מצורפים

  • התכתבות עם ציטה.jpg
    התכתבות עם ציטה.jpg
    KB 377.4 · צפיות: 30
  • עדות המוכר.jpg
    עדות המוכר.jpg
    KB 78 · צפיות: 30
  • פירוט המחלוקת.jpg
    פירוט המחלוקת.jpg
    KB 338 · צפיות: 35
  • פסק הדין של עלי.jpg
    פסק הדין של עלי.jpg
    KB 87.3 · צפיות: 33
נערך לאחרונה ב:

ישראלי בנשמה

משתמש פעיל
בקשת עזרה!! בקשת עזרה!!
הזמנתי מוצר די יקר ב-11/11, והמוצר לא הגיע. לאחר חיפוש - מצאתי את זה באתר של צ'יטה כשזה בשלב הביטחון.
שאלתי אותם בצ'אט מה זה אומר, והם כתבו לי שהם לא מאתרים את החבילה. (מצו"ב צ. מסך של ההתכתבות שלי איתם).
לפתע, לאחר יום, אני מקבל הודעה 'נא לאשר את ההזמנה שלך', אני פותח את אתרי המעקבים, ובכולם נכתב שהחבילה נמסרה. וגם בצ'יטה!
אני שואל אותם בהתכתבות מה זה אמור להיות שהם מדווחים עלי שקיבלתי ומה זה השקר הזה, והם עונים לי שאנחנו מדווחים לספק שלך, ותהיה איתו בקשר בעוד מס' ימים. (אפשר לראות גם את זה בצילום המצורף).
בנתיים שאלתי את המוכר בעלי שאני רוצה החזר, מאחר ולא קיבלתי את החבילה. והוא כמובן שולח לי צילום מסך מהמעקב J-NET שהחבילה נמסרה. שלחתי לו חזרה את הצ. מסך שלי, ואין תגובה.
פתחתי מחלוקת- אני העלתי את הצילום שלי והמוכר את הצילום שלו, ועלי אקספרס פסק שאני לא מקבל החזר. (מצו"ב צילום של המחלוקת).
המליצו לי מאוד על הרב הכלבויניק מפרוג שתוכל לכוון אותי מה לעשות. האם יש עניין לתבוע את צ'יטה, או שיש דרך אחרת.
נ.ב. שלחתי כמובן ערעור על הפסק באנגלית, אם יש צורך אז אני גם אצרף לך את זה.
בתודה מראש על הכל!
תערוך ותתיג את @הכלבויניק כדי שישים לב לפוסט
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בקשת עזרה!! בקשת עזרה!!
הזמנתי מוצר די יקר ב-11/11, והמוצר לא הגיע. לאחר חיפוש - מצאתי את זה באתר של צ'יטה כשזה בשלב הביטחון.
שאלתי אותם בצ'אט מה זה אומר, והם כתבו לי שהם לא מאתרים את החבילה. (מצו"ב צ. מסך של ההתכתבות שלי איתם).
לפתע, לאחר יום, אני מקבל הודעה 'נא לאשר את ההזמנה שלך', אני פותח את אתרי המעקבים, ובכולם נכתב שהחבילה נמסרה. וגם בצ'יטה!
אני שואל אותם בהתכתבות מה זה אמור להיות שהם מדווחים עלי שקיבלתי ומה זה השקר הזה, והם עונים לי שאנחנו מדווחים לספק שלך, ותהיה איתו בקשר בעוד מס' ימים. (אפשר לראות גם את זה בצילום המצורף).
בנתיים שאלתי את המוכר בעלי שאני רוצה החזר, מאחר ולא קיבלתי את החבילה. והוא כמובן שולח לי צילום מסך מהמעקב J-NET שהחבילה נמסרה. שלחתי לו חזרה את הצ. מסך שלי, ואין תגובה.
פתחתי מחלוקת- אני העלתי את הצילום שלי והמוכר את הצילום שלו, ועלי אקספרס פסק שאני לא מקבל החזר. (מצו"ב צילום של המחלוקת).

נ.ב. שלחתי כמובן ערעור על הפסק באנגלית, אם יש צורך אז אני גם אצרף לך את זה.
בתודה מראש על הכל!
סיפור מתסכל במיוחד!
זה ברור שהמחדל כאן הוא של צ'יטה, כי מבחינת אלי-אקספרס הם רואים שהחבילה נמסרה.
בדואר ישראל יש אפשרות לקבל מסמך המאשר שלא קיבלתם את החבילה, ואז זה גובר על טראק17 עם סטטוס נמסר. בצ'יטה כפי שנראה, הם מתכחשים לאפשרות כזו.
אגב, מי שהתכתב איתך שם, זה לכאורה בוט, ולא נציג אנושי, לכן התשובה חזרה על עצמה שוב ושוב.

ערעור יכול לשנות פסק דין, רק במקרה שיש ראיות נוספות, המצדיקות פסק שונה. לצערי, ללא ראיות נוספות, אין סיכוי לזכות בערעור.

את ההתכתבות עם צ'יטה שהעלת בסכסוך, היא באנגלית?

אתה יכול לנסות לאיים על צ'יטה, לאחר שתשיג שם נציג אנושי. ולדרוש אישור על אי-מסירה, ו/או פיצוי. איני יודע כמה זה יעזור.

אתה יכול גם לנסות להשיג נציג אנושי בשירות הלקוחות של אלי-אקספרס. הם אדיבים מאד שם, אולי תצליח לשכנע אותו (צ'אט באנגלית) בצדקתך.

על פניו, הסיפור די אבוד. כנלע"ד.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

MAP

משתמש חדש
עבור הרב @הכלבויניק
ראשית כל, תודה לך על התגובה המהירה והמזדהה, חן חן!!
לשאלתך, ההתכתבות עם צ'יטה היא בעברית, אבל למה אלי-אקס לא התייחס לזה כלל ?? לפחות יעשה פשרה של חצי חצי.
והאם יש לך מושג איך אני משיג נציג אנושי של צ'יטה ? אפי' מס' טלפון הם לא נותנים.. החוצפנים האלו!
ואיך אני משיג נציג אנושי של אלי אקספרס, יש לך איזה קישור ??
 

טלפוניסטית

משתמש חדש
בקשת עזרה!! בקשת עזרה!!
הזמנתי מוצר די יקר ב-11/11, והמוצר לא הגיע. לאחר חיפוש - מצאתי את זה באתר של צ'יטה כשזה בשלב הביטחון.
שאלתי אותם בצ'אט מה זה אומר, והם כתבו לי שהם לא מאתרים את החבילה. (מצו"ב צ. מסך של ההתכתבות שלי איתם).
לפתע, לאחר יום, אני מקבל הודעה 'נא לאשר את ההזמנה שלך', אני פותח את אתרי המעקבים, ובכולם נכתב שהחבילה נמסרה. וגם בצ'יטה!
אני שואל אותם בהתכתבות מה זה אמור להיות שהם מדווחים עלי שקיבלתי ומה זה השקר הזה, והם עונים לי שאנחנו מדווחים לספק שלך, ותהיה איתו בקשר בעוד מס' ימים. (אפשר לראות גם את זה בצילום המצורף).
בנתיים שאלתי את המוכר בעלי שאני רוצה החזר, מאחר ולא קיבלתי את החבילה. והוא כמובן שולח לי צילום מסך מהמעקב J-NET שהחבילה נמסרה. שלחתי לו חזרה את הצ. מסך שלי, ואין תגובה.
פתחתי מחלוקת- אני העלתי את הצילום שלי והמוכר את הצילום שלו, ועלי אקספרס פסק שאני לא מקבל החזר. (מצו"ב צילום של המחלוקת).
המליצו לי מאוד על הרב הכלבויניק מפרוג שתוכל לכוון אותי מה לעשות. האם יש עניין לתבוע את צ'יטה, או שיש דרך אחרת.
נ.ב. שלחתי כמובן ערעור על הפסק באנגלית, אם יש צורך אז אני גם אצרף לך את זה.
בתודה מראש על הכל!
@הכלבויניק אני מחכה לתגובתך. תודה.
לא רוצה לייאש, אבל קרה לי בדיוק- אבל בדיוק אותו דבר- ועם 2 חבילות המכילות מוצרים יקרים, עשיתי את כל מה שהכלבויניק כתב , אבל כלום!!! הגשתי כמובן ערעור על ההחלטה לא לזכות אותי- ועדיין לא קיבלתי שום תגובה (כבר שבועיים), מעניין ששנים אני מזמינה וזה לא קרה לי אף פעם ובדיוק בחודשיים האחרונים- זה קרה ל-2 חבילות ועכשיו גם לך... משהו עובר עליהם שם בצ'יטה או שיש איזשהו עבריין שפשוט מצליח לשים יד על החבילות שלנו- לא יודעת כבר מה לחשוב....
 

MAP

משתמש חדש
לא רוצה לייאש, אבל קרה לי בדיוק- אבל בדיוק אותו דבר- ועם 2 חבילות המכילות מוצרים יקרים, עשיתי את כל מה שהכלבויניק כתב , אבל כלום!!! הגשתי כמובן ערעור על ההחלטה לא לזכות אותי- ועדיין לא קיבלתי שום תגובה (כבר שבועיים), מעניין ששנים אני מזמינה וזה לא קרה לי אף פעם ובדיוק בחודשיים האחרונים- זה קרה ל-2 חבילות ועכשיו גם לך... משהו עובר עליהם שם בצ'יטה או שיש איזשהו עבריין שפשוט מצליח לשים יד על החבילות שלנו- לא יודעת כבר מה לחשוב....
גם אני הזמנתי הרבה לאחרונה ולא קרה שום דבר.
השאלה אם אפשר לארגן אולי תביעה קבוצתית נגד צ'יטה בבית המשפט, או לפחות לאיים עליהם ע"י קבוצה.
 

שקדי

משתמש מקצוען
קרה לי משהו מוזר. כנראה בגלל שנכנסתי לקישור ששמו פה בפרוג, והוביל אותי לאלי אקפרס בצרפתית, עכשיו כל מה שאני פותחת באלי, נפתח בצרפתית! אני מיד עושה תרגום, אבל זה מסרבל נורא, וחוצמזה, אווה נשארה בצרפתית ולא יכלתי ל'שוחח' איתה.
איך מחזירים את ברירת המחדל לעברית\ אנגלית?
תודה
 

avi++

משתמש מקצוען
מה נסגר עם עלי?
לאחרונה (כבר כמה חודשים) כל דבר שאני פותח עליו סכסוך, גם אם זה מוצר בשווי דולר אחד בדיוק-הם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף אלא אם כן אני אשלח להם את המוצר חזרה לסין, וברוב אדיבותם גם מנחים אותי להתכתב עם המוכר כדי שיחזיר לי את עלות המשלוח
זה רק אצלי ככה, או שזה שינוי מדיניות וזה אצל כולם?
 

חסידים של ה'

משתמש פעיל
מה נסגר עם עלי?
לאחרונה (כבר כמה חודשים) כל דבר שאני פותח עליו סכסוך, גם אם זה מוצר בשווי דולר אחד בדיוק-הם לא מוכנים להחזיר לי את הכסף אלא אם כן אני אשלח להם את המוצר חזרה לסין, וברוב אדיבותם גם מנחים אותי להתכתב עם המוכר כדי שיחזיר לי את עלות המשלוח
זה רק אצלי ככה, או שזה שינוי מדיניות וזה אצל כולם?
מה פתאום?
לאחרונה ממש זוכיתי בשני מחלוקות בלי להשיב מאומה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ת'

קסט תִּקְרַב רִנָּתִי לְפָנֶיךָ יי כִּדְבָרְךָ הֲבִינֵנִי:קע תָּבוֹא תְּחִנָּתִי לְפָנֶיךָ כְּאִמְרָתְךָ הַצִּילֵנִי:קעא תַּבַּעְנָה שְׂפָתַי תְּהִלָּה כִּי תְלַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:קעב תַּעַן לְשׁוֹנִי אִמְרָתֶךָ כִּי כָל מִצְוֹתֶיךָ צֶּדֶק:קעג תְּהִי יָדְךָ לְעָזְרֵנִי כִּי פִקּוּדֶיךָ בָחָרְתִּי:קעד תָּאַבְתִּי לִישׁוּעָתְךָ יי וְתוֹרָתְךָ שַׁעֲשֻׁעָי:קעה תְּחִי נַפְשִׁי וּתְהַלְלֶךָּ וּמִשְׁפָּטֶךָ יַעֲזְרֻנִי:קעו תָּעִיתִי כְּשֶׂה אֹבֵד בַּקֵּשׁ עַבְדֶּךָ כִּי מִצְוֹתֶיךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

בעלי חיים בראשי תיבות • אתגר 134

לוח מודעות

למעלה