אני בהחלט לא מבינה את ההורים, אבל זה עדיין לא תירוץ מספק בשביל שיוכלו להתחיל ליעץ להם פה אנשים מה לעשות... [אם מישהו היה רוצה להתאבד והיה מבקש ממך עזרה היית עוזר לו 'כי הוא ביקש'?!.] לא שאני משווה אבל למען העיקרון...
האמא ביקשה את הייעוץאני בהחלט לא מבינה את ההורים, אבל זה עדיין לא תירוץ מספק בשביל שיוכלו להתחיל ליעץ להם פה אנשים מה לעשות... [אם מישהו היה רוצה להתאבד והיה מבקש ממך עזרה היית עוזר לו 'כי הוא ביקש'?!.] לא שאני משווה אבל למען העיקרון...
בדרך כלל היעוץ הוא לגבי רופא שיניים ומצלמה ביתית, את מבינה את ההבדל...האמא ביקשה את הייעוץ
קיבלה
זה לא אומר שזה נכון לב'קש.
כתבו לה מספר פעמים לאורך האשכול שתתייעץ עם מי שבאמת מבין.
מה שאת כותבת אפשר לכתוב על כל בקשה לייעוץ בפרוג.
וזה אגב, נכון לכל בקשת ייעוץ שאולי זה נותן כיוון אבל לעולם לא המילה הקובעת.
אם יש בעיה בודקים ממה היא נובעת, הרבה פעמים בחור שעוקץ לא טוב לו עם עצמו - סימן למצוקה כלשהי!מה הכוונה 'טיפול' אצלך,
ב"ה אכשר דרא והמחנכים בישיבות הינם חכמים יותר מכל פסיכולוג ויועץ חינוכי למיניהם, והם יודעים 'לטפל' בענין היטב.
ועל זה נאמר "תשועה ברוב יועץ"עד עכשיו לא הגבתי. שומרת את מחשבותי לעצמי.
סיפור לא פשוט, כפי שנשמע.
אבל, האמא היא זו שפנתה לשמוע את עצת הניקים דפרוג, וכל אחד עונה לה מנקודת מבטו.
עד עכשיו לא הגבתי. שומרת את מחשבותי לעצמי.אתם לא יכולים לדעת אם הוא מתחצף באופן קבוע
אתם לא יכולים לדעת אם בד"כ הוא בחור מעולה ורק מידי פעם לא מצליח להתאפק ושולח איזו הערה
אתם לא יכולים לדעת אם הוא סיפר בדיוק את כל האמת או שהוא 'שכח' כמה פרטים 'שוליים'
אתם לא יכולים לדעת מי המשגיח הזה וכמה הוא הזהיר אותו כבר [בהנחה שהוא בחור שזה לא פעם ראשונה שלו...]
אתם לא יכולים לדעת את סגנון הישיבה ואת סגנון העונשים שם
אתם לא יכולים לדעת אם זה העונש הראשון שהוא קיבל או שזה אחרי הסטוריה ארוכה...
אתם לא יכולים לדעת באיזה טון ונימה דיבר הבחור [והמשגיח]
אתם לא יכולים לדעת אם יקבלו אותו בכלל לישיבה אחרת
אתם לא יכולים לדעת מה תהיה ההשפעה של לעבור ישיבה
אתם לא יכולים לדעת אם הוא לא יחזור לאותה התנהגות בישיבה חדשה
אתם לא יכולים לדעת מנגד זאת מה העונש ישפיע [בעיקר נפשית]
אתם לא יכולים לדעת מה סגנון ורמת הקשר של הבחורים עם הצוות ושל ההורים עם הצוות
איך אתם יכולים להגיד להם מה לעשות כשמדובר בדיני נפשות ובתוצאה שתשפיע על הבחור לכל החיים
אתם תעברו אח"כ לאשכול הבא אבל ההורים יקראו ברצינות את מה שכתבתם, תחשבו לפני שאתם כותבים משהו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ממש ממש לא@!בדרך כלל היעוץ הוא לגבי רופא שיניים ומצלמה ביתית, את מבינה את ההבדל...
אני לא רואה משהו חריג בסיפור הזה
הילד התחצף וקיבל עונש
לא קרה פה משהו חריג
לא על כל עונש מעבירים ישיבה
ויתרה מכך
אם המשגיח לא היה מתפשר אלא היה מתעקש שהבחור יעזוב את הישיבה, ההורים קודם כל היו פונים לצוות הישיבה בבדיקה אם הוא יכול לחזור,
גם כאן צריך קודם כל לבדוק מול הצוות
וכמו ש@שרה מגן כתבו בין צוות הישיבות לתלמידים יש שיח חברי ולכן לא כל עקיצה גוררת עונש ומפעם אחת שהיה יותר מידי לא מעבירים ישיבה
נזכרתי מי זה. הרב הכי גדול.אני לא זוכרת בשם מי אבל שמעתי על אחד הרבנים הגדולים שאמר שאסור לשפוט כלום ואסור להגיב לפני ששומעים את כל הנוגעים בדבר
100%! ניחא לייעץ. לא לפני שהמשגיח הנ"ל כתב את הסיפור מהצד שלו.נזכרתי מי זה. הרב הכי גדול.
"שמוע בין אחיכם ושפטתם צדק"
אמר רבי חנינא: אזהרה לבית הדין שלא ישמע דברי בעל דין קודם שיבוא בעל דין חברו.
אז נזמין אותו לדין תורה בפני דייני פרוג עה''ילא לפני שהמשגיח הנ"ל כתב את הסיפור מהצד שלו.
אם תצליחו- קטונתי ואם לא... פשוט אל תשפטואז נזמין אותו לדין תורה בפני דייני פרוג עה''י
תקראו את מה שכתבתי לעיל, בקישור הזהאם תצליחו- קטונתי ואם לא... פשוט אל תשפטו
נאמר זאת כךנכון מאד, הגיוני.
גם רופא שמתעצבן באמצע ניתוח יכול לכרות רגל. מה, לא קשה לו?
וגם נהג אוטובוס יכול כאן ושם לעשות תאונה אם עצבנו אותו, מה אסור לו להתעצבן?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: