זרקור מקומי קניון השדרה בבית שמש, מתי יפתח?

  • פותח הנושא manu
  • פורסם בתאריך

אוריגמי

משתמש סופר מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
כמה הם זולים בהשוואה ליש חסד?
תלוי במוצרים. בחלק הם זולים בהרבה

וגם מה רמת הכשרויות שלהם?
יש מוצרים בכשרויות בד"ץ רגילות, אבל גם הרבה בהכשרים כמו הרב מחפוד, בית יוסף ועוד.
זה גם תלוי באיזור- כנראה בסניף הזה שקרוב לאיזורים חרדיים יהיו יותר בד"צים.
 

lotr

משתמש מקצוען
כמה הם זולים בהשוואה ליש חסד?
וגם מה רמת הכשרויות שלהם?
אני מאמין שזה יהיה רמי לוי מהדרין כמו בכנפי נשרים בירושלים
ואני מאמין גם שכשהוא יפתח הוא יעשה מחירים מאוד זולים כדי לשבור כל החנויות של האיזור, כמו שהוא עשה כשפתח לפני כמה שנים בעיר
 

lotr

משתמש מקצוען
כמה חנויות שנפתחות בקניון
 

קבצים מצורפים

  • kidichik.jpg
    kidichik.jpg
    KB 45.5 · צפיות: 73
  • quenn.jpg
    quenn.jpg
    KB 54.8 · צפיות: 106
  • משכן התכלת.jpg
    משכן התכלת.jpg
    KB 63.9 · צפיות: 72

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
מה קשור חילוני
ברור שחרדי
 

תמרה א

משתמש פעיל
יש ליד קניון השידרה ומול איפה שעכשיו קידי שיק והדס עוד מבנה גדול בבניה,
מישהו יודע מה הולך להיות שם? עוד מרכז מסחר?
 

lotr

משתמש מקצוען
יש ליד קניון השידרה ומול איפה שעכשיו קידי שיק והדס עוד מבנה גדול בבניה,
מישהו יודע מה הולך להיות שם? עוד מרכז מסחר?
זה הרבה זמן בבניה, היה פעם שלט על כך שזה יהפוך להיות מרפאה של כללית אבל כנראה שירדו מזה ועברו לקניון
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
כתבה מהיום


אחרי שנים של עיכובים: הקניון החרדי בבית שמש ייפתח​

אחרי שנים של עיכובים ודחיות – הקניון הגדול של הציבור החרדי בבית שמש יפתח כבר בימים הקרובים | בניית הקניון הסתיימה לפני כשנה וחצי ולמרות הכל הקניון עמד שמם ובעלי חנויות רבים המתינו לפתיחתו | בימים האחרונים הודיעה הנהלת הקניון על התחלת פעילות לקהל הרחב | בפברואר מינתה חב' היי טאואר את גדי שטרן כמנכ"ל הקניון
שי קליין 03.09.2023
2LUBW5gdGST8y0AWT0bHCh1uKaYbGVp-0xu0o6_AwyQUSqJcUGeIxY4UZed6MJn7sRrilSi6UnuVjNFN-jx9MqRKBQgK_Ued_hQJrnbCZ1s_gmfBaOud29_UhK4sy2sUNxF88AFUePj6b36UFQ=s0-d-e1-ft
קניון השדרה, בית שמש | צילום: ניר סטולו
קניון השדרה נבנה וממוקם בלב השכונות החרדיות של רמות בית שמש. בניית הקניון הסתיימה לפני כשנה וחצי ולמרות הכל הקניון עמד שמם ובעלי חנויות רבים המתינו לפתיחתו. בימים האחרונים הודיעה הנהלת הקניון על התחלת פעילות לקהל הרחב.
מדובר במרכז חדשני ומסחרי היושב על כ-23,000 מ"ר ועתיד לתת מענה החסר כיום לכלל תושבי השכונות החרדיות של רמות בית שמש עם מגוון חנויות לציבור החרדי, רשתות, קופות חולים, סניפי בנקים, חנויות אופנה והלבשה, אוכל ומזון, יודאיקה, רשתות וחנויות המותאמת למגזר החרדי ולצרכיו הרבים כגון, זויה, קידישיק, משכן התכלת, סילברמן, ועוד. כמו כן יפתחו מגוון חנויות של רשתות ארציות המעוניינות לעבוד עם המגזר החרדי.


כיום, הקניון היחיד הקיים בעיר בית שמש הוא מתחם ביג הנמצא בכניסה לעיר, מה שמצריך נסיעה של עשרים דקות ברכב פרטי וחצי שעה בתחבורה ציבורית. בעיה נוספת הקיימת במתחמים האחרים היא בעיות בנושא צניעות או הקפדות כשרות עבור משפחות חרדיות שלעיתים נמנעות מלהגיע בגלל אי התאמה לאופי והמרקם של המגזר החרדי.
בשנים האחרונות עם ההתפתחות המואצת של השכונות החרדיות והגעה מאסיבית של משפחות צעירות חדשות תוך התבססות קהילות גדולות של תושבים אנגלו-סקסים הקהילה החרדית בעיר בית שמש חיפשה לעצמה פתרונות בילוי וקניה באווירה חרדית כשלא מעט תושבים חרדים נאלצו לכתת רגליהם לבני ברק או לירושלים כדי לצאת לחוויית קניה באווירה מותאמת לקהילה ולצרכים המיוחדים של הציבור החרדי. קניון השדרה יביא עמו מרכז מסחרי רחב ידיים באווירה חרדית עם חנויות ומזון בכשרות מהודרת כשגם הרשתות הגדולות מותאמות לאופי והווי הלקוחות.
בעלי קניון השדרה אומרים כי מדובר במרכז מסחרי חדשני ביותר, עם שפע מקומות חניה באווירה מותאמת עבור הציבור החרדי והמיקום המרכזי שלו נותן לו יתרונות רבים, הן בקרבתו לשכונות, והן בהיצע המותאם לאופי וההווי החרדי.
y-85W7R0nWO_HHXyumbFcI5oJ3ZkkS5Vi1dwjuiRqv9ix6Kz-AfMVIDZHKZysUAGe8lTKrufltEbxbuWCxdA3ASf3SJ7lSTsAPxyk6zTsZX1ZJ0Uf4BmTF04Yfxb3OKq_RdftGexTj-238V9J9be=s0-d-e1-ft
קניון השדרה, בית שמש | צילום: ניר סט
בחודש פברואר 2023 מינתה חברת היי טאואר בעלת חברת הניהול של הקניון את גדי שטרן כמנכ"ל הקניון. שטרן המתמחה כבר 30 שנה ועם רקע וניסיון עשיר בליווי רשתות שיווק קמעונאיות וניהול קניונים בארץ ובחו"ל. בניגוד לתחזיות, שטרן הצליח לעשות את הבלתי ייאמן ותוך מספר חודשים מאז שקיבל את המתחם לידיו, יצר שליטה מלאה על תמהיל החנויות בקניון כאשר כל החנויות ובעלי העסקים חתומים על חוזה ניהול כמקובל בכל הקניונים בישראל, מה שמאפשר לשטרן לוודא ניהול מקצועי שיביא לתפעול מקצועי ולהצלחת הקניון.
כבר כעת הצליח שטרן להביא למצב בו נמצאות כ-50 חנויות בשיפוצים מתקדמים, החל מחנויות של רשתות זויה, קידישיק, משכן התכלת, אופטיקה סילברמן, רמי לוי, קופ"ח כללית, בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות ועוד, מה שיהפוך את הקניון למסחרי שוקק חיים שעתיד לשנות את הרגלי הבילוי של תושבי השכונות בבית שמש.
לדברי שטרן תוכניות התמהיל שלו מתבססת על 45-50% של רשתות מהמגזר החרדי ושאר העסקים יהיו רשתות ארציות מוכרות הפונות גם למגזר החרדי ועם שילוב נככון יהפוך את הקניון לחוויה מושלמת עבור המשפחה החרדית ובכלל.
fvwQ6VD8LYjozTc-87KWfUj4C2N3hgud4jAM14Xn4MlN34OycYFLEhp1cZlfQ2z-TUXvlcDlJLaiGMMT5AioUI_BOsJeyu56cqsfNelrLu6pyPCnD2ik6LTxiPJ0vXmjMnVlq92LUJRI2ZEKzQ=s0-d-e1-ft
קניון השדרה, בית שמש | צילום: ניר סטולו
 

בעניינים - אסתי צין

בעלת עיתון בעניינים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
נפתחו חנויות חדשות?
לא יודעת אם כתבו כבר למעלה
פתחו
אקסייטינג - חנות תכשטים מהממים:)
משכן התכלת
זויה
ONE OF THE KIND
קידישיק
קווין הלבשה אישית
 

דגל

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
משהי יודעת אולי איזה עוד חנויות אמור להיפתח??
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
רמי לוי
 

בעניינים - אסתי צין

בעלת עיתון בעניינים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
רמי לוי
לילי גרביים
סאגוס
מסעדה משהו עם כתב סגנון ערבי
נעלי לודמיר
חן פאשן
ספרי גאולה
חנות משחקים
כובעי שורי
אלגנצה
פיופ- חנות יינות
שובע שמחות
גוונים
 

חשמלוש

משתמש פעיל
רמי לוי
לילי גרביים
סאגוס
מסעדה משהו עם כתב סגנון ערבי
נעלי לודמיר
חן פאשן
ספרי גאולה
חנות משחקים
כובעי שורי
אלגנצה
פיופ- חנות יינות
שובע שמחות
גוונים
מסעדה משהו עם כתב סגנון ערבי

חנות תבלינים
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה