1641

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
@יוסי ב.ק
אחרי ששאלתי פה, הומלץ לי לפנות דבר ראשון לאגד אחרי שעגלת דונה נשברה לי בתא מטען,
תכלס הם אישרו לי תשלום על תיקון תמורת חשבונית,
אבל הלכתי עם העגלה לתקן דרך החברה, ואין אפשרות , אגד מוכן לתת לי 300 ש"ח שזה הרבה פחות מהעגלה,
שווה לנסות לתבוע?
א. העגלה איבדה את האפקטיביות כי זאת עגלת דונה ברגע שא"א לקפל את הידי א"א להפוך לסלקל
ב. אין לי הוכחת קניה של העגלה
ג. יש לי הקלטת שיחה של שילב (שהם המשווקים המורשים היחידים) שאומרים שאין אפשרות לתקן

תודה מראש
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
לא ניהלתי מעקב
על כל המקרים הנ"ל עשיתי מעקב מדוקדק, רציתי לתבוע ולא עלה בידי..
עד היום שומרת את הנתונים אולי יצא מהם משהו

עכשיו ניסיתי להגיש- והוא לא פותח לי את הלחצן של סוג מאגר- זה נמצא אבל לא לחיץ- מה יכולה להיות הבעיה?
הסתדר?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
אחרי ששאלתי פה, הומלץ לי לפנות דבר ראשון לאגד אחרי שעגלת דונה נשברה לי בתא מטען,
תכלס הם אישרו לי תשלום על תיקון תמורת חשבונית,
אבל הלכתי עם העגלה לתקן דרך החברה, ואין אפשרות , אגד מוכן לתת לי 300 ש"ח שזה הרבה פחות מהעגלה,
שווה לנסות לתבוע?
א. העגלה איבדה את האפקטיביות כי זאת עגלת דונה ברגע שא"א לקפל את הידי א"א להפוך לסלקל
ב. אין לי הוכחת קניה של העגלה
ג. יש לי הקלטת שיחה של שילב (שהם המשווקים המורשים היחידים) שאומרים שאין אפשרות לתקן

תודה מראש
אני לא מתמצא בעניין תביעה של נזק ממוני
לדעתי אין צורך בהוכחת קניה של העגלה
ראיתי בעבר (לא מוצא כרגע) שיש תביעות כאלה והן מתקבלות (לא מחיר של מוצר חדש לגמרי)
אבל זה תמיד הימור מסויים, כלומר רוב הסיכויים שהתביעה תתקבל (אם תהיו אמינים ועקביים בגירסה שלכם). כמה תקבלו? קשה לדעת
 

ח. י. פ

משתמש צעיר
קופץ על האשכול
אוטובוס אחרון שלא יצא
ואשרו לי בשירות לקוחות בשעה 2 שאכן לא יצא והנציג אמר -
"אני לא יכול לאשר
אבל בדרך כלל שולחים את החשבונית של המונית
ובאם זו טעננה מוצדקת כמו עכשיו נותנים את זה חזרה"...
לאחר ששלחתי את החשבוניתב 1 בלילה
הם ביקשו מספר רב קו
ומאז אין מענה ושום תגובה ?
מה ניתן לעשות?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קופץ על האשכול
אוטובוס אחרון שלא יצא
ואשרו לי בשירות לקוחות בשעה 2 שאכן לא יצא והנציג אמר -
"אני לא יכול לאשר
אבל בדרך כלל שולחים את החשבונית של המונית
ובאם זו טעננה מוצדקת כמו עכשיו נותנים את זה חזרה"...
לאחר ששלחתי את החשבוניתב 1 בלילה
הם ביקשו מספר רב קו
ומאז אין מענה ושום תגובה ?
מה ניתן לעשות?
כדאי לשלוח תלונה למשרד התחבורה הן על אי היציאה והן על אי התשלום על המונית (לא ברור לי אם זאת חובה של החברה, אבל יש נוהל חדש בו במקרים כמו שלך נציג של משרד התחבורה (ב-8787*) אמור להורות לך לקחת מונית ולבקש החזר) כך שאולי הם יעזרו.
ניתן גם לשלוח תלונה נוספת בחברה ולכתוב שבכוונתכם לתבוע אותם בתביעה קטנה אם לא ישלמו (גם זה לא בטוח יעזור).
והכי מומלץ לתבוע אותם בתביעה קטנה גם על הזמן שבזבזתם, עגמת הנפש וכו'.
 

ח. י. פ

משתמש צעיר
תודה על המענה
בשעה 2 בלילה הנציג אודה לי שהקו לא יצא
ונשארתי בלי בטריה
רק לאחר יותר מחצי שעה כמעט ולא היתה נפש חיה ברחוב עבר מונית
שהזמין לי מונית ... ואמר 10 דקות
הייתי בלי פלאפון ..... והמונית הגיע לאחר כחצי שעה
הגעתי הביתה קרוב ל 4 לפנות בוקר
ללא פלאפון אשתי הייתה ממש במתח...
ולמחרת איחרתי לעבודה.....
וקיבלתי נזיפה חמורה מהמעסיק....
האם זה לא מספיק עגמת נפש? ...
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה על המענה
בשעה 2 בלילה הנציג אודה לי שהקו לא יצא
ונשארתי בלי בטריה
רק לאחר יותר מחצי שעה כמעט ולא היתה נפש חיה ברחוב עבר מונית
שהזמין לי מונית ... ואמר 10 דקות
הייתי בלי פלאפון ..... והמונית הגיע לאחר כחצי שעה
הגעתי הביתה קרוב ל 4 לפנות בוקר
ללא פלאפון אשתי הייתה ממש במתח...
ולמחרת איחרתי לעבודה.....
וקיבלתי נזיפה חמורה מהמעסיק....
האם זה לא מספיק עגמת נפש? ...
ברור שכן!
מתי היה אמור לצאת האוטובוס? כמה זמן איחור תכלס'?
לדעתי אפשר לתבוע סכום גדול
 
נערך לאחרונה ב:

בקבוק מים

משתמש פעיל
אוטובוס לא עצר לי כי היה מלא
היתי עם ילדים קטנים בכביש ראשי לקחתי מונית כדי להספיק אותו בכניסה לעיר , הקו יוצא רק פעם בשעה
כמה פיצוי ניתן לקבל על זה?

איך אני יכולה לדעת אם אוטובוס יצא לפני הזמן?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס לא עצר לי כי היה מלא
היתי עם ילדים קטנים בכביש ראשי לקחתי מונית כדי להספיק אותו בכניסה לעיר , הקו יוצא רק פעם בשעה
כמה פיצוי ניתן לקבל על זה?

איך אני יכולה לדעת אם אוטובוס יצא לפני הזמן?
ראית שהוא באמת היה מלא?
למיטב זכרוני הנהג היה חייב לעדכן את הסדרן על מנת שישלח אוטובוס נוסף. אבל צריך לבדוק את זה שוב.
לגבי הפיצוי (במידה ואכן הם חייבים לשלוח אוטובוס נוסף) זה תלוי כמה זמן חיכיתם, כמה הייתם, שעה וכו'.
להבא אם קורה שוב - ניתן להתקשר ל-8787*, ובשלוחה 2 אמורים לפתור בעיות כאלה בזמן אמת.
לגבי אוטובוס שיצא לפני הזמן ניתן לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה. גם על המקרה הראשון כדאי לשלוח ולברר אם פעלו לפי הנוהל.
 

בקבוק מים

משתמש פעיל
ראית שהוא באמת היה מלא?
למיטב זכרוני הנהג היה חייב לעדכן את הסדרן על מנת שישלח אוטובוס נוסף. אבל צריך לבדוק את זה שוב.
לגבי הפיצוי (במידה ואכן הם חייבים לשלוח אוטובוס נוסף) זה תלוי כמה זמן חיכיתם, כמה הייתם, שעה וכו'.
להבא אם קורה שוב - ניתן להתקשר ל-8787*, ובשלוחה 2 אמורים לפתור בעיות כאלה בזמן אמת.
לגבי אוטובוס שיצא לפני הזמן ניתן לשלוח תלונה לחברה ולמשרד התחבורה. גם על המקרה הראשון כדאי לשלוח ולברר אם פעלו לפי הנוהל.
הנהג לא התקרב לתחנה הוא לא נסע בנתיב בכלל. היה ממש מלא
 

שוקי123456

משתמש רשום
יש לי מה להגיש תביעה
על 3 מקרים של אי עצירה בתחנה
ועל מקרה אחד של אוטובוס שלא יצא (החברה טוענת שהיה איחור של 20 דקות)
בלי עגמ"נ מיוחדת
מלבד מקרה אחד שבו הפסדנו זמן אצל יועצת מסוימת
 

שוקי123456

משתמש רשום
הגשתי שלוש תלונות במשרד התחבורה (2 תלונות על אי עצירה בתחנה ותלונה אחת על אוטבוס שלא יצא)
ורק על פניה אחת הגיע אחרי כמה שעות מייל עם קוד למעקב אחרי התלונה ואחרי כמה ימים קיבלתי מהם מכתב שהוחלט להעביר את הטיפול לבדיקה מול החברה במסגרת אכיפה וכו' וכו' באתר מופיע שהתיק נסגר
השאלה היא מה זה אומר לגבי הפניות האחרות שלא קיבלתי כל התייחסות בנושא
(שלשות התלונות נקלטו ונשלח לי אישור במייל)

כמו"כ הגשתי את אותם פניות למחלקת פניות הציבור של אפיקים והם הגיבו רק על פנייה אחרת
על מקרה של אי יציאה הם טוענים שהיה איחור של עשרים דקות בגלל החלפת אוטבוס בסוגריים תקלה תכנית
השאלה היא אם יש לי מה לתבוע אותם על זה אפילו סכום קטן למרות שלא נגרם לי נזק רציני
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש לי מה להגיש תביעה
על 3 מקרים של אי עצירה בתחנה
ועל מקרה אחד של אוטובוס שלא יצא (החברה טוענת שהיה איחור של 20 דקות)
בלי עגמ"נ מיוחדת
מלבד מקרה אחד שבו הפסדנו זמן אצל יועצת מסוימת
הגשתי שלוש תלונות במשרד התחבורה (2 תלונות על אי עצירה בתחנה ותלונה אחת על אוטבוס שלא יצא)
ורק על פניה אחת הגיע אחרי כמה שעות מייל עם קוד למעקב אחרי התלונה ואחרי כמה ימים קיבלתי מהם מכתב שהוחלט להעביר את הטיפול לבדיקה מול החברה במסגרת אכיפה וכו' וכו' באתר מופיע שהתיק נסגר
השאלה היא מה זה אומר לגבי הפניות האחרות שלא קיבלתי כל התייחסות בנושא
(שלשות התלונות נקלטו ונשלח לי אישור במייל)

כמו"כ הגשתי את אותם פניות למחלקת פניות הציבור של אפיקים והם הגיבו רק על פנייה אחרת
על מקרה של אי יציאה הם טוענים שהיה איחור של עשרים דקות בגלל החלפת אוטבוס בסוגריים תקלה תכנית
השאלה היא אם יש לי מה לתבוע אותם על זה אפילו סכום קטן למרות שלא נגרם לי נזק רציני
כל בזבוז זמן הוא זמן טוב שהושחת לריק בהמתנה לאוטובוס וניתן לתבוע עליו
כמובן שסכות התביעה משתנה לפי עגמת הנפש
לגבי אי יציאה בגלל תקלה ישנו נוהל אוטובוסים תקולים ותלוי אם החברה עמדה בו, במקרה הזה נראה שהיא עמדה בהתחייבות עם חריגה קלה שלא כדאי לתבוע עליה
 

שוקי123456

משתמש רשום
כל בזבוז זמן הוא זמן טוב שהושחת לריק בהמתנה לאוטובוס וניתן לתבוע עליו
כמובן שסכות התביעה משתנה לפי עגמת הנפש
לגבי אי יציאה בגלל תקלה ישנו נוהל אוטובוסים תקולים ותלוי אם החברה עמדה בו, במקרה הזה נראה שהיא עמדה בהתחייבות עם חריגה קלה שלא כדאי לתבוע עליה
יש דרך לבדוק אם האוטובוס אכן יצא אחרי 20 דקות , מדובר בקו אם לוז צפוף
אני עדין מחכה לתגובת משרד התחבורה אולי משם ישמע אחרת
 

א-ירושלמית

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כדאי להגיש על כמה מקרים יחד, גם כדי שהסכום שתובעים ישתלם, גם כדי שהשופט יתרשם שמדובר במשהו שיטתי, וגם בגלל שלפעמים החברה יכולה להוכיח שהיה מקרה של "כח עליון" כמו פקק לא צפוי וכו' ואז יתכן ולא תקבלו פיצוי או פיצוי נמוך משמעותית.
איך מגישים כמה תביעות יחד?
בטופס הידני יש מקום לכאורה לתביעה אחת בלבד.
האם ממלאים את עמוד מס' 2 בטופס כמה פעמים?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה