האברך ממיר
משתמש מקצוען
הצטברה אצלי כמות מכובדת מאוד של תלונות שהגשתי למשרד התחבורה על נסיעות שלא בוצעות כלל, ועל דילוג של חלק מהמסלול.
בחלק מהמקרים התקשרתי גם למוקד השירות ונאמרו לי שם תשובות שקריות שסותרות את המציאות וההיגיון. בכל מקרה כזה ציינתי זאת בתלונה.
על כל המקרים קבלתי תשובה ממשרד התחבורה:
מדובר על כ-20 נסיעות שלא בוצעו, בחלקן מדובר על הנסיעה האחרונה באותו יום. אפשר לקבל על זה סכום הגון?
בחלק מהמקרים התקשרתי גם למוקד השירות ונאמרו לי שם תשובות שקריות שסותרות את המציאות וההיגיון. בכל מקרה כזה ציינתי זאת בתלונה.
על כל המקרים קבלתי תשובה ממשרד התחבורה:
האם תשובה זו מספקת כאסמכתא על אי ביצוע הנסיעה?פנייתך נבדקה מול נתוני הביצוע של מפעיל התחבורה הציבורית במערכות המשרד, והוחלט להעבירה
להתייחסות המפעיל במסגרת הליך האכיפה המנהלי.
מדובר על כ-20 נסיעות שלא בוצעו, בחלקן מדובר על הנסיעה האחרונה באותו יום. אפשר לקבל על זה סכום הגון?