יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק יש מצב שתעלו את הדרך להגשה כמאמר?
זה קצת מבולגן פ באשכול והייתי רוצה לעשות את זה, אבל לא מצליחה למצוא הסבר מא' ועד ת'
אפשר להשתמש במדריך מצורף
אשמח לעזור
ואם יהיה צורך (וזמן) אולי אני יעלה את זה כמאמר
 

ערוגת הבושם

משתמש מקצוען
צילום מקצועי

זבדיאל

משתמש רשום
חיכיתי בשבוע שעבר באחת בלילה לאוטובוס בירושלים עד השעה שתיים ורבע,
ומשלא הגיע - לקחתי מונית,
התקשרתי לפניות הציבור של אגד,
וזאת תגובתם:
תגובת אגד.PNG


יש עוד מה לעשות???
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חיכיתי בשבוע שעבר באחת בלילה לאוטובוס בירושלים עד השעה שתיים ורבע,
ומשלא הגיע - לקחתי מונית,
התקשרתי לפניות הציבור של אגד,
וזאת תגובתם:
צפה בקובץ המצורף 1420092

יש עוד מה לעשות???
יש לך מושג האם באמת היו הפגנות באזור שקשור למסלול שלו?
כי הפגנה זאת בעיה שבאמת אין לחברה מה לעשות מולה.
אבל הפגנה לא יכולה להיות תירוץ גורף. ולכן זה תלוי גם איפה רצית לעלות. אם היתה הפגנה בשכונה אחת זה לא פותר את החברה מלהוציא אוטובוס בשכונה אחרת, האוטובוסים אמורים לעקוף את אזור ההפגנה ולחזור למסלול במינימום פגיעה.
נכון שיכול להיות שחלק מהאוטובוסים נתקעו בפקק עצמו, אבל במשך שעה ורבע שלא יהיו אוטובוסים? כל האוטובוסים נתקעו בפקק? אף אחד לא עקף?
לפי השעה אני מבין שמדובר באוטובוסים האחרונים. לאוטובוסים אחרונים (האחרון ואחד שלפניו) יש מעמד מיוחד שלפי נוהל יחסית חדש אם הם לא מגיעים ניתן להתקשר ל-8787* ובשלוחה 2 לדבר עם הנציג והוא אמור במידת הצורך להנחות את הנוסעים לקחת מונית ולקבל החזר מהחברה.
לא יודע אם החברה חייבת לשלם מונית גם במקרה של הפגנה שלא בשליטתה. בכל מקרה כדאי לעיין בקובץ המצורף (אפשר לדלג לטבלה שבנספח ז) ולהכיר את הזכויות שלנו ולנצל את הנוהל החדש שמאפשר פתרונות בזמן אמת.

לגבי המקרה הספציפי - הייתי פונה למשרד התחבורה ורואה מה התשובה שלהם. אפשר גם לשלוח אותם ברחל בתך הקטנה אם מגיע לך החזר מונית בגלל שזה האוטובוס האחרון.
יש סיכוי גבוה שיש פה עילה לתביעה.
גם אם לא תביעה יכול להיות שפניה למבקר המדינה תעזור לכל הפחות לשלם על המונית, הן בתלונה על הרשות הארצית לתח"צ אם לא יעזרו לך (מוכן להתערב על שקל שהם לא יעזרו), והן על אגד עצמה כי למיטב ידיעתי למבקר המדינה יש סמכות לבדוק את אגד ודן (ולא את שאר החברות הפרטיות).
 

avi++

משתמש מקצוען
איך עושים כתב תביעה על מספר מקרים? (איחור, חיסור, אי עצירה וכו') צריך לתבוע על כל סוג בנפרד?
ומה קורה עם אוטובוס שלא עצר אבל אחרי 2 דקות הגיע אוטובוס אחר? עדיין יש עוגמת נפש?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
איך עושים כתב תביעה על מספר מקרים? (איחור, חיסור, אי עצירה וכו') צריך לתבוע על כל סוג בנפרד?
ומה קורה עם אוטובוס שלא עצר אבל אחרי 2 דקות הגיע אוטובוס אחר? עדיין יש עוגמת נפש?
לא צריך בנפרד
לגבי אוטובוס שהגיע מיד אחר כך - עגמת נפש גדולה בדרך כלל אין, למעט אם בגלל שהוא לא עצר התחלתם ללכת ברגל למשל וכו'. אבל אפשר לתבוע סכום נמוך על עצם ההפרה.
בגלל שזה מקרה גבולי מאוד לא כדאי לתבוע עליו לבד.
 

אלוניתת

משתמש רשום
חיכיתי לפני כמה ימים לאוטובוס בשתים עשרה בלילה והאוטבוס לא יצא.
בסוף אחרי סיבובים של שעה וחצי בחצי מהעיר עליתי על אוטובוס.
יש מה לעשות חוץ מלהתלונן ולקבל תשובה של 'זה עבר לגורמים הרלוונטיים...'?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
חיכיתי לפני כמה ימים לאוטובוס בשתים עשרה בלילה והאוטבוס לא יצא.
בסוף אחרי סיבובים של שעה וחצי בחצי מהעיר עליתי על אוטובוס.
יש מה לעשות חוץ מלהתלונן ולקבל תשובה של 'זה עבר לגורמים הרלוונטיים...'?
תלונה למשרד התחבורה תקנוס את החברה
ובעיקר - תביעה קטנה
 

avi++

משתמש מקצוען
לא צריך בנפרד
אני משתמש בפורמטים שמביאים באתר של 15 דקות ואין לי מושג איך אני מאחד את הכל ביחד
עוד דבר, אוטובוס שאיחר ב8 דקות אבל גם החברה וגם משרד התחבורה ענו שהם בדקו וזה עדיין עומד בתקן, אפשר לתבוע על כזה מקרה?
 

saf3375

משתמש רשום
תמיד טוב אם האוטובוס מאחר ביותר מ15 דקות אז להתקשר ל8787 אם יש עוד אנשים שמחכים בתחנה אפילו אם הם לא נוסעים איתך או בקו שלך לומר להם להתקשר מניסיון זה עוזר ובמיידי
וכמובן לא לשכוח להגיש תלונה בכל דרך אפשרית
 

saf3375

משתמש רשום
אני משתמש בפורמטים שמביאים באתר של 15 דקות ואין לי מושג איך אני מאחד את הכל ביחד
עוד דבר, אוטובוס שאיחר ב8 דקות אבל גם החברה וגם משרד התחבורה ענו שהם בדקו וזה עדיין עומד בתקן, אפשר לתבוע על כזה מקרה?
מ 15 דקות ועלה זה איחור ואז אפשר לתבוע
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני משתמש בפורמטים שמביאים באתר של 15 דקות ואין לי מושג איך אני מאחד את הכל ביחד
למה אתה מתכוון? לאיזה פורמטים, של כתב התביעה?
עוד דבר, אוטובוס שאיחר ב8 דקות אבל גם החברה וגם משרד התחבורה ענו שהם בדקו וזה עדיין עומד בתקן, אפשר לתבוע על כזה מקרה?
אפשר, כמובן שלא כמקרה בודד (אלא בצירוף מקרים נוספים).
יחד עם זאת זה עלול להחשב כירידה לקטנות. אלא אם כן אתה ממש מדגיש את העניין העקרוני ומראה שיש בזה משהו שיטתי.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אני הבנתי שמ6 דקות זה איחור
למיטה זכרוני באמת עד 6 או 7 דקות החברות לא נקנסות ע"י משרד התחבורה, ומ-10 (או משהו כזה) זה נחשב לאי ביצוע נסיעה לעניין גובה הקנס וכו'.
אבל כל זה מדובר בנוגע למשרד התחבורה מול החברות.

ולכן מה שנכתב כאן לא מדוייק:
מ 15 דקות ועלה זה איחור ואז אפשר לתבוע
תביעה בבימ"ש היא עניין אחר לגמרי, שנוגע למראה עיני השופט. יש שופטים שיחמירו על איחור קטן ויש שופטים שיגידו שזה קטנוני. יש שופט שיגיש שעד 20 דקות זה סביר, ויש שיגיד שגם 5 דקות זה לא בסדר.
לכן על דקות בודדות כדאי לחשוב טוב אם לתבוע
 

avi++

משתמש מקצוען
למה אתה מתכוון? לאיזה פורמטים, של כתב התביעה?
אלא אם כן אתה ממש מדגיש את העניין העקרוני ומראה שיש בזה משהו שיטתי
יש לי (בינתיים) 4 אי ביצועי נסיעות, 3 מתוכם על אוטובוסים פנימיים (10 דקות)
2 אי עצירות, 1 מהם הגיע אוטובוס אחרי 2 דקות
ואיחור אחד של 6 דקות שעליו ענתה לי החברה ש''לא נמצאה חריגה מהפעילות השוטפת''
מספיק?
 

קבצים מצורפים

  • פורמט - התנהגות נהג.docx
    KB 77.1 · צפיות: 44
  • פורמט - אי עצירה בתחנה.docx
    KB 77 · צפיות: 38
  • פורמט - איחורים.docx
    KB 78.7 · צפיות: 41

חחח

משתמש סופר מקצוען
1.
תוכן הפניה: ב- 12/11/18 חיכיתי בתחנת XXXXXXXX החל מהשעה 19:05 לקו 350 של חברת אפיקים שנוסע מאשדוד לבני ברק. האוטובוס היה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה 19:10 אך משום מה לא יצא. נאלצתי להמתין לאוטובוס הבא שיצא רק רבע לאחמ"כ. בשיחתי עם החברה נאמר לי שאין להם אפשרות לבדוק מה קורה עם האוטובוס ושאני ימתין לאוטבוס הבא. גם לאחר מעשה כשכבר הגיע האוטובוס של השעה 19:25 בחברה לא היה מידע מה קרה עם האוטבוס הקודם שמשום מה לא יצא לדרכו. אודה לבדיקתכם את הנושא. תודה והמשך יום טוב,

2.
תוכן הפניה: ביום 21/11/18 המתנתי בתחנה מרכזית ת"א לקו 320 שאמור היה לצאת בשעה 13:36 ומשום מה לא יצא. שאלתי את הסדרנית במקום אם תוכל לבדוק לי אך היא אומרת שאין אפשרות ויכול להיות שהאוטובוס התעכב מסיבות שונות ואין להם איך לעזור שנמתין לאוטובוס הבא. האוטובוס אחריו לכיוון אשדוד היה קו 312 בשעה 13:48 שלא הביא אותי להיכן שהייתי צריכה ונאלצתי לקחת מונית בתוך אשדוד כדי להספיק להגיע בזמן לעבודתי השנייה. יש לציין שעד ליציאת קו 312 בשעה 13:48 קו 320 לא הופיע!! הערת אגב, בחברת אפיקים לא ניתנת התייחסות לאוטובוסים שדולגו זו לא הפעם הראשונה שאני פונה אליהם בעניין זה ואין כל התייחסות מצידה של החברה. הנציגים אומרים בזמן אמת שהם לא יודעים מה קורה עם האוטובוס ואין להם אפשרות לבדוק ולהמתין לאוטובוס הבא. ולאחר מעשה כשפניתי אליהם ישירות לא הייתה כל התיחסות לפניתי. אודה לטיפולכם גם בעניין זה. תודה והמשך יום טוב,

3.
פרטי התלונה בקצרה: לאחר בירור טלפוני מול נציג של חברת אפיקים למידע עד מתי ניתן להגיע למרכז שירות בתחנה מרכזית אשדוד בשביל להנפיק רב קו נאמר לי שהמרכז פתוח עד השעה 21.00 הגעתי למקום בשעה 20.50 במטרה להנפיק לעצמי רב קו והעמדה הייתה סגורה לחלוטין. כתוצאה מכך נאלצתי לשלם את הנסיעות לעבודתי כנסיעות רגילות ללא אפשרות לטעון חופשי חודשי. כמענה לפנייתי לחברת אפיקים נמסר כי "הם מתנצלים ואין להם איך לעזור לי. להבא שאגיע מוקדם יותר" . אודה לפנייתכם לחברה למען קבלת מענה הולם יותר. תודה!!!

4.
פרטי התלונה בקצרה: קו 4 מתחנה מרכזית אשדוד היה אמור לצאת בשעה 20:40. משום מה הוא לא יצא כלל. נאלצתי להמתין לנסיעה הבאה.

5.
פרטי התלונה בקצרה: קו 320 של השעה 7:20 - לא בוצע הנסיעה. קו 319 של השעה 7:30 - ג"כ לא בוצעה הנסיעה.
(אשדוד - תל אביב) איחור לעבודה על כל המשתמע...

6.
קו 325 של השעה 9.05 פשוט לא יצא! בתחילה נאמר לי שיוציאו אוטובוס חילופי ואחרי המתנה נוספת של למעלה מחצי שנה הועילו לגלות את אוזני שאין אוטובוס חילופי .אני המתנתי בתחנת XXXXXXX .קו 325 של השעה הנ"ל הינו הקו האחרון שיוצא בשעות הבוקר .כדי ליסוע בצורה חילופית היה עלי לקחת אוטובוס נוסף עד לרכבת או לתחנה רחוקה .זו שערוריה שאין כדוג' לא לבצע קו אחרון כשאין לו תחליף זמין .והמריחת זמן עד שאועילו לגלות שאין אוטבוס חילופי היא שערוריה נוספת .יש לציין שקו זה באופן סידרתי יוצא באיחור ניכר .בכל פעם בחברה טוענים שהייתה תקלה ברכב ועד שהם מצאו רכב חילופי.
אישה לפני לידה ובונוס-איחור לעבודה.

7.
פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעה קו 454 (אשדוד -בית שמש) ביום 06/04/2022 בשעה 15:00 מק"ט תחנה מספר XXXXX. (ערב פסח, האוטובוס הבא לבית שמש יצא רק ב20:00).

8.
שלום רב,
בתאריך 18/12/22 חיכיתי לקו 16 שהיה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה .16:40 האוטובוס לא יצא וגם האוטובוס שאחריו של השעה 17:00 לא יצא .שתי אוטובוסים ברציפות לא יצאו!
בשעה 17:10 התייאשתי מלהמתין לאוטובוס וצעדתי רגלית 25 דקות עד הבית.
בבית חיכתה לי תינוקת בת חצי שנה .יונקת ,מורעבת שחיכתה לי כשעה בגלל האוטובוסים שלא יצאו.
לטיפולכם אודה,

9.
בליל פורים ,ה 06/03/23המתנו בתחנה מס' 5353 בבית שמש משעה 23.10 לקו 474 שיצאה מרמה ד' בשעה.23.00
בתחילה עברו שתי אוטובוסים מלאים שהיו שייכים לחברת אלקטרה אפיקים .הם כמובן לא עצרו בתחנה .אח"כ עברו עוד שתי אוטובוסים שהיה רשום עליהם 474 שלא עצרו בתחנה .למרות
שהיו ריקים כמעט לחלוטין .הם היו שייכים לחברת קבלן .כשהבנו שהם סתם לא עוצרים ירדנו לכביש וכשהתקרב לתחנה אוטובוס נוסף שהיה רשום עליו 474 פשוט חסמנו לו את הדרך .הוא היה
שייך ג"כ לחברת קבלן .בתחילה הוא סירב לפתוח את הדלתות ,אך כשראה שאין ברירה ואנחנו לא מתכוונים לאפשר לו להמשיך בנסיעה הוא פתח .עלינו לאוטובוס ולתדהמתנו האוטובוס היה
ריק לחלוטין .הנהג לא רצה לעצור בתחנה סתם! .ביקשנו שיפתח את התא מטען אך הנהג טען שהוא שבור ,איכשהוא סחבנו את המזוודות והעגלות ועלינו איתם לתוך האוטובוס .חלק
מהמושבים באוטובוס היו שבורים .באמצע הדרך ,נהגנו היקר קיבל הודעה מהסדרן שישנה את מסלול הקו ויעשה מסלול של קו .454 דבר שמאריך את הדרך בהרבה! ואנחנו התאמצנו ויצאנו
מוקדם יותר כי רצינו את הקו הקצר יותר .474-אבל לא היה עם מי לדבר בכלל .אודה לטיפולכם כי חברת אפיקים לא טורחת להגיב אפילו לפניות שנשלחות אליה ...בברכה,

10.
המתנתי ב8:15 בתחנת XXXXX לקו 325 מאשדוד לכיוון תל אביב והאוטובוס לא יצא .ולא הגיע אוטובוס חילופי. האוטובוס הבא הגיע ב8:50 . אוטובוס שבקביעות מחסיר פעם בשבוע. איחור לעבודה...

11.
18/05/2023 קו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.00 לא יצא. חזור מהעבודה. צריכה למצוא סידור לילדים שמחכים לי...

12.
21/05/2023 קו 35 של השעה 16:00 לא יצא. (תחנת רכבת לכיוון איזור תעשיה) חוזר מהעבודה. אוטובוס אחריו הוא 15 דקות אחרי זה. שוב למצוא סידור לילדים שמחכים בבית...

13.
08/06/2023 הייתי בדרכי לשמחה משפחתית וקו 35 של השעה 21.15 לא יצא. האוטובוס אחריו הוא 15 דקות.

14.
18/06/2023 קו 325 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.15 לא יצא. חזור מהעבודה, ילדים מחכים בבית..

15.
02/07/2023 המתנתי לקו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15:00 - לא יצא. קו 321 (שעובר דרך חולון דבר שמאריך את הדרך משמעותית) של השעה 15:00 יצא באיחור ניכר וע"כ חיכיתי לקו 325 שעושה ג"כ מסלול מקוצר ולא עליתי על 321 למרות שהוא עוצר לי קרוב יותר לבית .סופסוף הגיע קו 325. עלינו. ואז, לתדהמתנו הנהג במקום ליסוע במסלול המקוצר ישירות לאשדוד - נסע דרך חולון (מן הסתם טעה...).כשראה את הפקקים בחולון החליט על דעת עצמו לשנות למסלול אחר (בלי לבדוק בווייז ובלי להתייעץ עם אף אחד) שהיה פקוק הרבה יותר. כך יצא שהגענו לאשדוד בשעה 16:45!! במקום 15:55 אם היה נוסע במסלול הרגיל או 16:15 אם היה נוסע במסלול הארוך דרך חולון ולא מחליט על דעת עצמו לחפש דרכי קיצור.
@יוסי ב.ק
התחרטת?
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
@יוסי ב.ק
זה מה שהם הגיבו לאחר שהנהג נסע בפראיות יש מה לתבוע עטגמת נפש בנט המשפט?
 

קבצים מצורפים

  • התנהגות נהג בנסיעת קו 20 של חברת אלקטרה אפיקים בתאריך 28-06-2023.pdf
    KB 161.4 · צפיות: 36

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
יש לי (בינתיים) 4 אי ביצועי נסיעות, 3 מתוכם על אוטובוסים פנימיים (10 דקות)
2 אי עצירות, 1 מהם הגיע אוטובוס אחרי 2 דקות
ואיחור אחד של 6 דקות שעליו ענתה לי החברה ש''לא נמצאה חריגה מהפעילות השוטפת''
מספיק?
הפורמט הוא דוגמא שאפשר להשתמש בה
אני למשל בדרך כלל מגיש לפי סדר כרונולוגי של המקרים, ולא לפי סוג המקרים
ניתן בהחלט לשלב בין הפורמטים
לגבי המקרים - בהחלט מספיק. כדאי לפרט כמה זמן איחור ואלו עגמות נפש נגרמו
לגבי האיחור של 6 דקות - אולי לא כדאי להכניס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  107  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה