בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ: עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה: דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ: בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ: כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
אני מניח (ככה זה בדרך כלל) שהם ישלחו לך הסכם פשרה מוכן וגם בקשה לביהמ"ש לסגור את התיק (יתכן והם עצמם יגישו את זה).
אם יש לך את ההסכם חתום אין טעם לחכות כי הם לא יעיזו לא לשלם. אז חשוב שיהיה תאריך יעד לתשלום (למשל תוך 30 יום) וחתימה. בלי זה אל תחזירי להם את הטפסים חתומים.
שלחו לי הסכם פשרה ללא תאריך.
בקשתי שיוסיפו את הסעיף הזה, וענו לי במייל:

התשלום הוא עד שבועיים.
כמובן שאדאג שזה יהיה מהר יותר (עד ה15 לחודש יולי 23)
יש לך את המייל הזה לראייה


זה בסדר?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
שלחו לי הסכם פשרה ללא תאריך.
בקשתי שיוסיפו את הסעיף הזה, וענו לי במייל:

התשלום הוא עד שבועיים.
כמובן שאדאג שזה יהיה מהר יותר (עד ה15 לחודש יולי 23)
יש לך את המייל הזה לראייה


זה בסדר?
אני הייתי סומך על זה
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
נסעתי באוטובוס ובמהלך הנסיעה הנהג נסע במהירות גבוהה בתנאים שהיו ופתאופ הוא נאלץ לבלום בפתאומיות מס אנשים נפלו וגם אני נחבלתי
שאלתי היא כזאת לא שלמתי על הנסיעה הם בודקים את זה הבנתי שאין ביטוח למי שלא שילם.
במידה ואוכל לתבוע הגשתי כבר תלוה לאפיקים ולמשרד התחבורה מה הלאה
בתודה מראש לעונים
אם נגרם נזק משמעותי זאת כבר יכולה להיות תביעת נזיקין ואני לא בקי בזה (גם לא מבחינה הלכתית).
מה שנראה לי (ונא לקחת בערבון מוגבל) שבמקרה של פגיעה רצינית אז מערבים את הביטוח, ואני לא יודע מה הפרוצדורה.
אבל אם מדובר בחבלות קלות שעיקרם עגמת נפש לדעתי אפשר לתבוע את החברה בתביעות קטנות ולכאורה הביטוח לא יהיה מעורב בזה.
 

אחת מיוחדת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אם נגרם נזק משמעותי זאת כבר יכולה להיות תביעת נזיקין ואני לא בקי בזה (גם לא מבחינה הלכתית).
מה שנראה לי (ונא לקחת בערבון מוגבל) שבמקרה של פגיעה רצינית אז מערבים את הביטוח, ואני לא יודע מה הפרוצדורה.
אבל אם מדובר בחבלות קלות שעיקרם עגמת נפש לדעתי אפשר לתבוע את החברה בתביעות קטנות ולכאורה הביטוח לא יהיה מעורב בזה.
תודה
אז מה התהליך עכשיו?
 

יעקב אסטרייכר

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
קיבלתי אתמול מייל מקווים:
שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו

הריני לעדכנך כי פנייתך שמספרה ... הועברה לגורמים הרלוונטיים לטיפולם בהתאם .

אנו מתנצלים על האי הנעימות שנגרמה לך
בנוסף , פנייתך שמספרה .... נבדקה ועל פי הנחיות משרד התחבורה ומערכת הgps נמצא כי קו ..השעה ... יצא בזמן מנקודת מוצא כך שלא נמצאה חריגה בפעילותו השוטפת

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

בברכת נסיעה טובה ובטוחה.

לפיצוי לא התייחסו בכלל....
נשארתי עם תלונה אחת בנתיים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
קיבלתי אתמול מייל מקווים:
שלום רב,
אנו מודים לך על פנייתך אלינו

הריני לעדכנך כי פנייתך שמספרה ... הועברה לגורמים הרלוונטיים לטיפולם בהתאם .

אנו מתנצלים על האי הנעימות שנגרמה לך
בנוסף , פנייתך שמספרה .... נבדקה ועל פי הנחיות משרד התחבורה ומערכת הgps נמצא כי קו ..השעה ... יצא בזמן מנקודת מוצא כך שלא נמצאה חריגה בפעילותו השוטפת

נשמח לעמוד לרשותך בכל עת

בברכת נסיעה טובה ובטוחה.

לפיצוי לא התייחסו בכלל....
נשארתי עם תלונה אחת בנתיים
זה נשמע ששלחת 2 תלונות, אחת הם לא מכחישים, ולגבי השניה הם טוענים שיצא בזמן
התלונה השניה באמת היתה על אי יציאה בזמן או משהו אחר?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
כל שבוע שעובר נוסף לי עוד מקרה....
וטרם מצאתי מישהו שמוכן לערוך לי את הכתב תביעה. אין לי סבלנות לזה. מוכנה לשלם. על כל המקרים הוגשו פניות למשרד התחבורה.
יש לך את המקרים עם תאריכים ופרטים רלוונטיים?
שלחת תלונות?
 

אני אני

משתמש פעיל
@יוסי ב.ק
נסעתי באוטובוס ובמהלך הנסיעה הנהג נסע במהירות גבוהה בתנאים שהיו ופתאופ הוא נאלץ לבלום בפתאומיות מס אנשים נפלו וגם אני נחבלתי
שאלתי היא כזאת לא שלמתי על הנסיעה הם בודקים את זה הבנתי שאין ביטוח למי שלא שילם.
במידה ואוכל לתבוע הגשתי כבר תלוה לאפיקים ולמשרד התחבורה מה הלאה
בתודה מראש לעונים
גם אני נסעתי באוטובוס לפני כשנתיים, והאוטובוס התנגש באוטובוס שלפניו כשעצר בתחנה, נפלנו מספר אנשים ואני שברתי את היד, והייתי בעקבות כך בחופשת מחלה- תאונת עבודה 4 חודשים. האם אפשר עדיין לתבוע את החברה?
 

צביזון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
מה עושים כשהאוטבוס לא עצר, והנהג טוען שהוא כן עצר, והחברה מגבה אותו על פי נתונים במכשיר של האוטובוס, אבל בפועל הוא לא עצר.
אם אין לי הוכחה (כי לא ידעתי שהוא לא יעצור ולא הכנתי מצלמה) אז מה יש לעשות?
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
גם אני נסעתי באוטובוס לפני כשנתיים, והאוטובוס התנגש באוטובוס שלפניו כשעצר בתחנה, נפלנו מספר אנשים ואני שברתי את היד, והייתי בעקבות כך בחופשת מחלה- תאונת עבודה 4 חודשים. האם אפשר עדיין לתבוע את החברה?
למיטב ידיעתי זה אפשרי, אבל יתכן שכדאי לבדוק פה (גם מבחינה הלכתית) תביעת נזיקין רצינית
בכל זאת מדובר על שבר והשבתה לארבעה חודשים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
על כל המקרים הגשתי פניות מפורטות למשרד התחבורה.
יש לך אפשרות להעלות אותם פה (אפשר בלי פרטים מזהים)?
ככה אולי בל"נ אני ואולי גם אחרים נוכל לעזור
למעשה זה לא כ"כ מסובך רק להעתיק אותם למסמך וככה יש לך כתב תביעה
 

חחח

משתמש סופר מקצוען
1.
תוכן הפניה: ב- 12/11/18 חיכיתי בתחנת XXXXXXXX החל מהשעה 19:05 לקו 350 של חברת אפיקים שנוסע מאשדוד לבני ברק. האוטובוס היה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה 19:10 אך משום מה לא יצא. נאלצתי להמתין לאוטובוס הבא שיצא רק רבע לאחמ"כ. בשיחתי עם החברה נאמר לי שאין להם אפשרות לבדוק מה קורה עם האוטובוס ושאני ימתין לאוטבוס הבא. גם לאחר מעשה כשכבר הגיע האוטובוס של השעה 19:25 בחברה לא היה מידע מה קרה עם האוטבוס הקודם שמשום מה לא יצא לדרכו. אודה לבדיקתכם את הנושא. תודה והמשך יום טוב,

2.
תוכן הפניה: ביום 21/11/18 המתנתי בתחנה מרכזית ת"א לקו 320 שאמור היה לצאת בשעה 13:36 ומשום מה לא יצא. שאלתי את הסדרנית במקום אם תוכל לבדוק לי אך היא אומרת שאין אפשרות ויכול להיות שהאוטובוס התעכב מסיבות שונות ואין להם איך לעזור שנמתין לאוטובוס הבא. האוטובוס אחריו לכיוון אשדוד היה קו 312 בשעה 13:48 שלא הביא אותי להיכן שהייתי צריכה ונאלצתי לקחת מונית בתוך אשדוד כדי להספיק להגיע בזמן לעבודתי השנייה. יש לציין שעד ליציאת קו 312 בשעה 13:48 קו 320 לא הופיע!! הערת אגב, בחברת אפיקים לא ניתנת התייחסות לאוטובוסים שדולגו זו לא הפעם הראשונה שאני פונה אליהם בעניין זה ואין כל התייחסות מצידה של החברה. הנציגים אומרים בזמן אמת שהם לא יודעים מה קורה עם האוטובוס ואין להם אפשרות לבדוק ולהמתין לאוטובוס הבא. ולאחר מעשה כשפניתי אליהם ישירות לא הייתה כל התיחסות לפניתי. אודה לטיפולכם גם בעניין זה. תודה והמשך יום טוב,

3.
פרטי התלונה בקצרה: לאחר בירור טלפוני מול נציג של חברת אפיקים למידע עד מתי ניתן להגיע למרכז שירות בתחנה מרכזית אשדוד בשביל להנפיק רב קו נאמר לי שהמרכז פתוח עד השעה 21.00 הגעתי למקום בשעה 20.50 במטרה להנפיק לעצמי רב קו והעמדה הייתה סגורה לחלוטין. כתוצאה מכך נאלצתי לשלם את הנסיעות לעבודתי כנסיעות רגילות ללא אפשרות לטעון חופשי חודשי. כמענה לפנייתי לחברת אפיקים נמסר כי "הם מתנצלים ואין להם איך לעזור לי. להבא שאגיע מוקדם יותר" . אודה לפנייתכם לחברה למען קבלת מענה הולם יותר. תודה!!!

4.
פרטי התלונה בקצרה: קו 4 מתחנה מרכזית אשדוד היה אמור לצאת בשעה 20:40. משום מה הוא לא יצא כלל. נאלצתי להמתין לנסיעה הבאה.

5.
פרטי התלונה בקצרה: קו 320 של השעה 7:20 - לא בוצע הנסיעה. קו 319 של השעה 7:30 - ג"כ לא בוצעה הנסיעה.
(אשדוד - תל אביב) איחור לעבודה על כל המשתמע...

6.
קו 325 של השעה 9.05 פשוט לא יצא! בתחילה נאמר לי שיוציאו אוטובוס חילופי ואחרי המתנה נוספת של למעלה מחצי שנה הועילו לגלות את אוזני שאין אוטובוס חילופי .אני המתנתי בתחנת XXXXXXX .קו 325 של השעה הנ"ל הינו הקו האחרון שיוצא בשעות הבוקר .כדי ליסוע בצורה חילופית היה עלי לקחת אוטובוס נוסף עד לרכבת או לתחנה רחוקה .זו שערוריה שאין כדוג' לא לבצע קו אחרון כשאין לו תחליף זמין .והמריחת זמן עד שאועילו לגלות שאין אוטבוס חילופי היא שערוריה נוספת .יש לציין שקו זה באופן סידרתי יוצא באיחור ניכר .בכל פעם בחברה טוענים שהייתה תקלה ברכב ועד שהם מצאו רכב חילופי.
אישה לפני לידה ובונוס-איחור לעבודה.

7.
פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעה קו 454 (אשדוד -בית שמש) ביום 06/04/2022 בשעה 15:00 מק"ט תחנה מספר XXXXX. (ערב פסח, האוטובוס הבא לבית שמש יצא רק ב20:00).

8.
שלום רב,
בתאריך 18/12/22 חיכיתי לקו 16 שהיה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה .16:40 האוטובוס לא יצא וגם האוטובוס שאחריו של השעה 17:00 לא יצא .שתי אוטובוסים ברציפות לא יצאו!
בשעה 17:10 התייאשתי מלהמתין לאוטובוס וצעדתי רגלית 25 דקות עד הבית.
בבית חיכתה לי תינוקת בת חצי שנה .יונקת ,מורעבת שחיכתה לי כשעה בגלל האוטובוסים שלא יצאו.
לטיפולכם אודה,

9.
בליל פורים ,ה 06/03/23המתנו בתחנה מס' 5353 בבית שמש משעה 23.10 לקו 474 שיצאה מרמה ד' בשעה.23.00
בתחילה עברו שתי אוטובוסים מלאים שהיו שייכים לחברת אלקטרה אפיקים .הם כמובן לא עצרו בתחנה .אח"כ עברו עוד שתי אוטובוסים שהיה רשום עליהם 474 שלא עצרו בתחנה .למרות
שהיו ריקים כמעט לחלוטין .הם היו שייכים לחברת קבלן .כשהבנו שהם סתם לא עוצרים ירדנו לכביש וכשהתקרב לתחנה אוטובוס נוסף שהיה רשום עליו 474 פשוט חסמנו לו את הדרך .הוא היה
שייך ג"כ לחברת קבלן .בתחילה הוא סירב לפתוח את הדלתות ,אך כשראה שאין ברירה ואנחנו לא מתכוונים לאפשר לו להמשיך בנסיעה הוא פתח .עלינו לאוטובוס ולתדהמתנו האוטובוס היה
ריק לחלוטין .הנהג לא רצה לעצור בתחנה סתם! .ביקשנו שיפתח את התא מטען אך הנהג טען שהוא שבור ,איכשהוא סחבנו את המזוודות והעגלות ועלינו איתם לתוך האוטובוס .חלק
מהמושבים באוטובוס היו שבורים .באמצע הדרך ,נהגנו היקר קיבל הודעה מהסדרן שישנה את מסלול הקו ויעשה מסלול של קו .454 דבר שמאריך את הדרך בהרבה! ואנחנו התאמצנו ויצאנו
מוקדם יותר כי רצינו את הקו הקצר יותר .474-אבל לא היה עם מי לדבר בכלל .אודה לטיפולכם כי חברת אפיקים לא טורחת להגיב אפילו לפניות שנשלחות אליה ...בברכה,

10.
המתנתי ב8:15 בתחנת XXXXX לקו 325 מאשדוד לכיוון תל אביב והאוטובוס לא יצא .ולא הגיע אוטובוס חילופי. האוטובוס הבא הגיע ב8:50 . אוטובוס שבקביעות מחסיר פעם בשבוע. איחור לעבודה...

11.
18/05/2023 קו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.00 לא יצא. חזור מהעבודה. צריכה למצוא סידור לילדים שמחכים לי...

12.
21/05/2023 קו 35 של השעה 16:00 לא יצא. (תחנת רכבת לכיוון איזור תעשיה) חוזר מהעבודה. אוטובוס אחריו הוא 15 דקות אחרי זה. שוב למצוא סידור לילדים שמחכים בבית...

13.
08/06/2023 הייתי בדרכי לשמחה משפחתית וקו 35 של השעה 21.15 לא יצא. האוטובוס אחריו הוא 15 דקות.

14.
18/06/2023 קו 325 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.15 לא יצא. חזור מהעבודה, ילדים מחכים בבית..

15.
02/07/2023 המתנתי לקו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15:00 - לא יצא. קו 321 (שעובר דרך חולון דבר שמאריך את הדרך משמעותית) של השעה 15:00 יצא באיחור ניכר וע"כ חיכיתי לקו 325 שעושה ג"כ מסלול מקוצר ולא עליתי על 321 למרות שהוא עוצר לי קרוב יותר לבית .סופסוף הגיע קו 325. עלינו. ואז, לתדהמתנו הנהג במקום ליסוע במסלול המקוצר ישירות לאשדוד - נסע דרך חולון (מן הסתם טעה...).כשראה את הפקקים בחולון החליט על דעת עצמו לשנות למסלול אחר (בלי לבדוק בווייז ובלי להתייעץ עם אף אחד) שהיה פקוק הרבה יותר. כך יצא שהגענו לאשדוד בשעה 16:45!! במקום 15:55 אם היה נוסע במסלול הרגיל או 16:15 אם היה נוסע במסלול הארוך דרך חולון ולא מחליט על דעת עצמו לחפש דרכי קיצור.
 

יהודיפשוט

משתמש פעיל
מה שחשוב זה תאריכים שעות ומיקומים של המקרים. אם יש מספר רישוי של האוטובוס (למשל אוטובוס שלא עצר), קבלות, הוכחות על איחורים ושאר הפסדים זה יכול להועיל אבל לא הכרחי.
אחרי זה זה מתחיל פה
בשביל להגיש את התביעה צריך להיות רשומים במערכת של "הזדהות לאומית", יתכן וכבר אתם רשומים מהעבר לצורך אתרים ממשלתיים אחרים.
באתר נט המשפט נכנסים לחלון "הזדהות לאומית" ומשם מתקדמים הלאה
מצורף מדריך לרישום להזדהות לאומית ולפתיחת תיק
אשמח לפרט ולעזור למי שחפץ בכך
המתנתי לקו 1 בלב תל אביב ועמדתי והיה מספר תחנות במקום ועמדתי בלא נכונה (בכוונה כי היה שם מקום עם צל) האוטובוס הגיע רצתי אליו תוך כדי שאני מסתכל לנהג בעיניים ניגש אל הדלת הפתוחה לפני עלה מישהו במרחק נגיעה(!!!) והנהג טרק לי בפרצוף, לקח לו זמן לצאת מהתחנה רצתי ודפקתי לו על החלון כשהוא עדיין לא זז מהמקום והוא בחר להתעלם ולא להסתכל לכיווני ופשוט יצא לדרכו
חיכיתי לאוטובוס אחר ונסעתי בעקבותיו רשמתי את מספר לוחית הרישוי וכשראיתי שאני במרחק סביר ממנו ירדתי בתחנה הראשונה האפשרית ורצתי לעבר האוטובוס בפעם השנייה (רציתי להתעמת עם הנהג ולבקש את הפרטים)אני מגיע כמובן ברגע האחרון שוב אך האוטובוס עדיין לא זז מילימטר והוא שוב סוגר את הדלתות אני דופק עליהם והוא בוחר לצאת לדרך.. כנראה קלט שזה אני
אני יותר ממעוניין ליפגש עם הנהג בעצמו בבית משפט ואני רציני (נגרם לי מזה עוגמת נפש ממש רצינית) או עם מישהו מטעם החברה ושימצו איתו את הדין
מי שמכיר פה בפורום כל מידע שיכול לעזור לי (ולכם) מניסיונו או מסתם מידיעה אש מח מאוד שיעדכן
תודה לכם מראש

אגב, יש לי את כל הפרטים המיקומים והשעות המדוייקות של כל מאורע שמפורט לעייל
 

אסתושי

משתמש מקצוען
1.
תוכן הפניה: ב- 12/11/18 חיכיתי בתחנת XXXXXXXX החל מהשעה 19:05 לקו 350 של חברת אפיקים שנוסע מאשדוד לבני ברק. האוטובוס היה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה 19:10 אך משום מה לא יצא. נאלצתי להמתין לאוטובוס הבא שיצא רק רבע לאחמ"כ. בשיחתי עם החברה נאמר לי שאין להם אפשרות לבדוק מה קורה עם האוטובוס ושאני ימתין לאוטבוס הבא. גם לאחר מעשה כשכבר הגיע האוטובוס של השעה 19:25 בחברה לא היה מידע מה קרה עם האוטבוס הקודם שמשום מה לא יצא לדרכו. אודה לבדיקתכם את הנושא. תודה והמשך יום טוב,

2.
תוכן הפניה: ביום 21/11/18 המתנתי בתחנה מרכזית ת"א לקו 320 שאמור היה לצאת בשעה 13:36 ומשום מה לא יצא. שאלתי את הסדרנית במקום אם תוכל לבדוק לי אך היא אומרת שאין אפשרות ויכול להיות שהאוטובוס התעכב מסיבות שונות ואין להם איך לעזור שנמתין לאוטובוס הבא. האוטובוס אחריו לכיוון אשדוד היה קו 312 בשעה 13:48 שלא הביא אותי להיכן שהייתי צריכה ונאלצתי לקחת מונית בתוך אשדוד כדי להספיק להגיע בזמן לעבודתי השנייה. יש לציין שעד ליציאת קו 312 בשעה 13:48 קו 320 לא הופיע!! הערת אגב, בחברת אפיקים לא ניתנת התייחסות לאוטובוסים שדולגו זו לא הפעם הראשונה שאני פונה אליהם בעניין זה ואין כל התייחסות מצידה של החברה. הנציגים אומרים בזמן אמת שהם לא יודעים מה קורה עם האוטובוס ואין להם אפשרות לבדוק ולהמתין לאוטובוס הבא. ולאחר מעשה כשפניתי אליהם ישירות לא הייתה כל התיחסות לפניתי. אודה לטיפולכם גם בעניין זה. תודה והמשך יום טוב,

3.
פרטי התלונה בקצרה: לאחר בירור טלפוני מול נציג של חברת אפיקים למידע עד מתי ניתן להגיע למרכז שירות בתחנה מרכזית אשדוד בשביל להנפיק רב קו נאמר לי שהמרכז פתוח עד השעה 21.00 הגעתי למקום בשעה 20.50 במטרה להנפיק לעצמי רב קו והעמדה הייתה סגורה לחלוטין. כתוצאה מכך נאלצתי לשלם את הנסיעות לעבודתי כנסיעות רגילות ללא אפשרות לטעון חופשי חודשי. כמענה לפנייתי לחברת אפיקים נמסר כי "הם מתנצלים ואין להם איך לעזור לי. להבא שאגיע מוקדם יותר" . אודה לפנייתכם לחברה למען קבלת מענה הולם יותר. תודה!!!

4.
פרטי התלונה בקצרה: קו 4 מתחנה מרכזית אשדוד היה אמור לצאת בשעה 20:40. משום מה הוא לא יצא כלל. נאלצתי להמתין לנסיעה הבאה.

5.
פרטי התלונה בקצרה: קו 320 של השעה 7:20 - לא בוצע הנסיעה. קו 319 של השעה 7:30 - ג"כ לא בוצעה הנסיעה.
(אשדוד - תל אביב) איחור לעבודה על כל המשתמע...

6.
קו 325 של השעה 9.05 פשוט לא יצא! בתחילה נאמר לי שיוציאו אוטובוס חילופי ואחרי המתנה נוספת של למעלה מחצי שנה הועילו לגלות את אוזני שאין אוטובוס חילופי .אני המתנתי בתחנת XXXXXXX .קו 325 של השעה הנ"ל הינו הקו האחרון שיוצא בשעות הבוקר .כדי ליסוע בצורה חילופית היה עלי לקחת אוטובוס נוסף עד לרכבת או לתחנה רחוקה .זו שערוריה שאין כדוג' לא לבצע קו אחרון כשאין לו תחליף זמין .והמריחת זמן עד שאועילו לגלות שאין אוטבוס חילופי היא שערוריה נוספת .יש לציין שקו זה באופן סידרתי יוצא באיחור ניכר .בכל פעם בחברה טוענים שהייתה תקלה ברכב ועד שהם מצאו רכב חילופי.
אישה לפני לידה ובונוס-איחור לעבודה.

7.
פנייתך בנושא אי ביצוע נסיעה קו 454 (אשדוד -בית שמש) ביום 06/04/2022 בשעה 15:00 מק"ט תחנה מספר XXXXX. (ערב פסח, האוטובוס הבא לבית שמש יצא רק ב20:00).

8.
שלום רב,
בתאריך 18/12/22 חיכיתי לקו 16 שהיה אמור לצאת מתחנת המוצא בשעה .16:40 האוטובוס לא יצא וגם האוטובוס שאחריו של השעה 17:00 לא יצא .שתי אוטובוסים ברציפות לא יצאו!
בשעה 17:10 התייאשתי מלהמתין לאוטובוס וצעדתי רגלית 25 דקות עד הבית.
בבית חיכתה לי תינוקת בת חצי שנה .יונקת ,מורעבת שחיכתה לי כשעה בגלל האוטובוסים שלא יצאו.
לטיפולכם אודה,

9.
בליל פורים ,ה 06/03/23המתנו בתחנה מס' 5353 בבית שמש משעה 23.10 לקו 474 שיצאה מרמה ד' בשעה.23.00
בתחילה עברו שתי אוטובוסים מלאים שהיו שייכים לחברת אלקטרה אפיקים .הם כמובן לא עצרו בתחנה .אח"כ עברו עוד שתי אוטובוסים שהיה רשום עליהם 474 שלא עצרו בתחנה .למרות
שהיו ריקים כמעט לחלוטין .הם היו שייכים לחברת קבלן .כשהבנו שהם סתם לא עוצרים ירדנו לכביש וכשהתקרב לתחנה אוטובוס נוסף שהיה רשום עליו 474 פשוט חסמנו לו את הדרך .הוא היה
שייך ג"כ לחברת קבלן .בתחילה הוא סירב לפתוח את הדלתות ,אך כשראה שאין ברירה ואנחנו לא מתכוונים לאפשר לו להמשיך בנסיעה הוא פתח .עלינו לאוטובוס ולתדהמתנו האוטובוס היה
ריק לחלוטין .הנהג לא רצה לעצור בתחנה סתם! .ביקשנו שיפתח את התא מטען אך הנהג טען שהוא שבור ,איכשהוא סחבנו את המזוודות והעגלות ועלינו איתם לתוך האוטובוס .חלק
מהמושבים באוטובוס היו שבורים .באמצע הדרך ,נהגנו היקר קיבל הודעה מהסדרן שישנה את מסלול הקו ויעשה מסלול של קו .454 דבר שמאריך את הדרך בהרבה! ואנחנו התאמצנו ויצאנו
מוקדם יותר כי רצינו את הקו הקצר יותר .474-אבל לא היה עם מי לדבר בכלל .אודה לטיפולכם כי חברת אפיקים לא טורחת להגיב אפילו לפניות שנשלחות אליה ...בברכה,

10.
המתנתי ב8:15 בתחנת XXXXX לקו 325 מאשדוד לכיוון תל אביב והאוטובוס לא יצא .ולא הגיע אוטובוס חילופי. האוטובוס הבא הגיע ב8:50 . אוטובוס שבקביעות מחסיר פעם בשבוע. איחור לעבודה...

11.
18/05/2023 קו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.00 לא יצא. חזור מהעבודה. צריכה למצוא סידור לילדים שמחכים לי...

12.
21/05/2023 קו 35 של השעה 16:00 לא יצא. (תחנת רכבת לכיוון איזור תעשיה) חוזר מהעבודה. אוטובוס אחריו הוא 15 דקות אחרי זה. שוב למצוא סידור לילדים שמחכים בבית...

13.
08/06/2023 הייתי בדרכי לשמחה משפחתית וקו 35 של השעה 21.15 לא יצא. האוטובוס אחריו הוא 15 דקות.

14.
18/06/2023 קו 325 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15.15 לא יצא. חזור מהעבודה, ילדים מחכים בבית..

15.
02/07/2023 המתנתי לקו 319 (תל אביב-אשדוד) של השעה 15:00 - לא יצא. קו 321 (שעובר דרך חולון דבר שמאריך את הדרך משמעותית) של השעה 15:00 יצא באיחור ניכר וע"כ חיכיתי לקו 325 שעושה ג"כ מסלול מקוצר ולא עליתי על 321 למרות שהוא עוצר לי קרוב יותר לבית .סופסוף הגיע קו 325. עלינו. ואז, לתדהמתנו הנהג במקום ליסוע במסלול המקוצר ישירות לאשדוד - נסע דרך חולון (מן הסתם טעה...).כשראה את הפקקים בחולון החליט על דעת עצמו לשנות למסלול אחר (בלי לבדוק בווייז ובלי להתייעץ עם אף אחד) שהיה פקוק הרבה יותר. כך יצא שהגענו לאשדוד בשעה 16:45!! במקום 15:55 אם היה נוסע במסלול הרגיל או 16:15 אם היה נוסע במסלול הארוך דרך חולון ולא מחליט על דעת עצמו לחפש דרכי קיצור.
כל הכבוד! חבל שלא כולם משקיעים ככה!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


קהילת פרוג מודה לקב"ה יחד עם כלל ישראל על חיסולו של רב המרצחים מלבנון

בְּמוֹצָאֵי מְנוּחָה ... תַּרְאֵם נִסֶּיךָ עוֹשֶׂה גְדוֹלוֹת ... לִשְׁמֹעַ אֶל הָרִנָּה וְאֶל הַתְּפִלָּה

א מִזְמוֹר לְתוֹדָה הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ:ב עִבְדוּ אֶת יי בְּשִׂמְחָה בֹּאוּ לְפָנָיו בִּרְנָנָה:ג דְּעוּ כִּי יי הוּא אֱלֹהִים הוּא עָשָׂנוּ (ולא) וְלוֹ אֲנַחְנוּ עַמּוֹ וְצֹאן מַרְעִיתוֹ:ד בֹּאוּ שְׁעָרָיו בְּתוֹדָה חֲצֵרֹתָיו בִּתְהִלָּה הוֹדוּ לוֹ בָּרְכוּ שְׁמוֹ:ה כִּי טוֹב יְהוָֹה לְעוֹלָם חַסְדּוֹ וְעַד דֹּר וָדֹר אֱמוּנָתוֹ:
נקרא  13  פעמים

אתגר AI

תחל שנה וברכותיה • אתגר 117

לוח מודעות

למעלה