הקוטב הצפוני
משתמש מקצוען
איך?תצטרכו לברר אם יש קשר בין ההפגנה לשינוי המסלול
איך?תצטרכו לברר אם יש קשר בין ההפגנה לשינוי המסלול
לי קרה עם הזמנה מאמזון.זה יכול לעבוד גם מול דואר ישראל? הדוור לא דפק אצלי בדלת כדי למסור לי את הדרכון רק המשיך עם זה מיד ושל לסניף דואר.
הליך של תביעה קטנה הוא הליך די קל ופשוט, וזה גורם שישנם אנשים שמנצלים את זה. לכן כמות התביעות שניתן להגיש מוגבל ל-5 תביעות לאדם לשנה בכל בימ"ש.לא הבנתי. לא להגיש אותם יחד? או להגיש ולתרץ בכך שבכך שחילקתי אותם יש אפשרות לדון בכל מקרה ומקרה?
יש טופס רשמי שאותו צריך לצרף.אשמח לקבל דוגמא לכתב תביעה
אין לי נסיון ב"ה בניסוח תביעות...
להגיש תלונה לחברה המפעילה ולמשרד התחבורה במקביל ולראות מה תהיה התגובהאיך?
אבל לא צריך איזו הוכחה?להגיש תלונה לחברה המפעילה ולמשרד התחבורה במקביל ולראות מה תהיה התגובה
קודם כל לבדוק הלכתית. לי זה נראה אותו דבר אבל חובה לברר.זה יכול לעבוד גם מול דואר ישראל? הדוור לא דפק אצלי בדלת כדי למסור לי את הדרכון רק המשיך עם זה מיד ושל לסניף דואר.
לא צריך הוכחה כדי להגיש תלונה לחברה ולמשרד התחבורהאבל לא צריך איזו הוכחה?
נכנסתי עכשיו.כרגע את לא צריכה לעשות שום דבר
כשאת נכנסת לפרטי התיק שלך את יכולה לעקוב אחרי אישורי מסירה, אם כעבור כמה שבועות מפתיחת התיק לא תראי שם אישור מסירה תצטרכי לדאוג שהם אכן יקבלו.
ללא אישור מסירה הדבר נחשב שהם לא קיבלו את התביעה וההליך לא יתקיים, למיטב ידיעתי זה בדרך כלל לא קורה בתביעות מהסוג הזה כי את בחרת באתר את שם החברה מתוך המאגר כך שנראה לי שהכתובת שלהם מתעדכנת אוטומטית והם אמורים לקבל את התביעה.
זה דואר ישראל...נכנסתי עכשיו.
אלו הפרטים:
צפה בקובץ המצורף 1400189
האמת היא שגם הזימון שלי נמצא בסטטוס 'נשלח', ועדיין לא קבלתי אותו.
מצב המסירה ריק.
כל המסמכים נשלחו בדואר רשום ב-21.05.
מה עושים?
התביעה היא מול החברהאיך אני יודעת שאני לא מזיקה לנהג בתביעה שלי?
לסמן 'להמצאה' רק במייל?זה דואר ישראל...
בעקרון בפתיחת התיק אפשר לקבוע שהסירה תהיה במייל
אם את תובעת בגלל טעות של הנהג (נניח אוטובוס לא מלא שלא עצר בתחנה) אז מה הבעיה שהוא יינזק? (בשביל זה שאלת רב, אני מקווה, ואם הרב אמר שאפשר לתבוע אז אפשר)איך אני יודעת שאני לא מזיקה לנהג בתביעה שלי?
רק לדלג לעמוד 3 שם זה מופיעמישהו יכול לכתוב מדריך מקוצר לתביעה?
אין לי כוח וזמן לעבור על כל האשכול...
זאת לא עילה לתביעהחיכיתי השבוע לקו פנימי בירושלים,
כשהגעתי לתחנה הופיע שיש קו בעוד 2 דקות,
חיכיתי איזה חצי שעה, ואז השתנה ל20 דקות!
בהמשך נודע לי שהיתה הפגנה,
האוטובוס בכלל לא עובר שם...
איזה הוכחה יש לי להראות להם?
א. אפשר למייל של שירות הלקוחותאני עכשיו אוסף תלונות על קו מסויים - כמה שאלות
א. כתבו כאן לשלוח תלונה לחברה ואם הפיצויים לא מספיקים וכו' - איך פונים? בטלפון מספיק? אני לא מוצא באתר של חברת קווים, במייל של השרות לקוחות? ואני צריך לדרוש פיצוי? אני מתקשר רק כדי לקבל מספר תלונה - זה מספיק
ב. האם הם לא יכולים לטעון שזה קו פחות שימושי וכו' וכו'
ג. התירוצים שלהם (פנצ'ר, נהג מחליף, נהג חולה, וכו') - לא יהיו קבילים בבית משפט?
ד. מכמה תלונות הגיוני לפתוח תביעה ועל כמה לתבוע -
אשמח להדרכה מעשית ולקצת סיפורים מהשטח כדי להבין את רוח הדברים.
תודה רבה.
השאלה אם באמת יש קשר בין ההפגנה לבין אי הגעת האוטובוסזאת לא עילה לתביעה
מה את רוצה שיעשו?
היתה הפגנה - כולם סובלים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: