פרידא

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק
כתבתי את כל המקרים מסודרים 1.2.3
אני לא יודעת איך להמשיך מכאן
יש לך דוג' לתביעה כזו כדי שאני רק יכניס את הפרטים שלי?
דבר שני- כמה אפשר לבקש לאיחור?
לאי הגעה?
אני מתכוונת בגדול. אני מבינה שאי אפשר לתת סכום מוחלט.
 

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק
עכשיו התקשרו אלי מטעם חברת אלקטרה להציע פשרה.
תבעתי אותם על סכום של 700 ש"ח, כי מדובר על מקרה בודד.
הציעו 470 ש"ח כפיצוי + 50 ש"ח ברב קו.

מה היית עושה במקרה כזה?
האם כדאי להתמקח על סכום גבוה יותר?
להתעקש על משפט?

בעקרון, לי זה מתאים - הפיצוי הוא כפול ממחיר המונית, וחסכתי כאבי ראש, בלגן ולחץ של משפט.
 

יעקב אסטרייכר

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
@יוסי ב.ק
עכשיו התקשרו אלי מטעם חברת אלקטרה להציע פשרה.
תבעתי אותם על סכום של 700 ש"ח, כי מדובר על מקרה בודד.
הציעו 470 ש"ח כפיצוי + 50 ש"ח ברב קו.

מה היית עושה במקרה כזה?
האם כדאי להתמקח על סכום גבוה יותר?
להתעקש על משפט?

בעקרון, לי זה מתאים - הפיצוי הוא כפול ממחיר המונית, וחסכתי כאבי ראש, בלגן ולחץ של משפט.
תוכל לפרט בדיוק מה עשית איפה התלוננת? הגשת תביעה?
 

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
תוכל לפרט בדיוק מה עשית איפה התלוננת? הגשת תביעה?
התלוננתי באתר משרד התחבורה
ובאתר של אלקטרה -אפיקים, בפניות הציבור.
ממשרד התחבורה קבלתי תגובה מהירה, שהם טפלו בזה מול החברה ובלה בלה,
מאלקטרה- דממה.

הגשתי תביעה באתר נט המשפט.
(זה לא קל כמו שזה נשמע. זה אלף פרטים ותקלות, אבל בסוף מצליחים :) )
אחרי חודש וחצי הם חזרו אלי היום, והציעו לגשת לפשרה.
טענו שחטפו קנס ממשרד התחבורה (מגיע להם :p), ושבכל מקרה גם בבית המשפט מנסים להוביל את הדיונים להסכמי פשרה.
שאלתי מה הם מציעים וזה היה נשמע לי סביר.

הנציג התקשר מהנייד שלו, ונתן גם את המייל שלו (כי אין לי אפשרות לשלוח בווטסאפ).
סכמנו שבצהריים אשלח לו אישור ניהול חשבון ואקריא לו את מספר הרב קו, כדי שהוא יעביר לי במקום את הפיצוי.

זהו בינתיים.
 

יעקב אסטרייכר

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
ובאתר של אלקטרה -אפיקים, בפניות הציבור.
ממשרד התחבורה קבלתי תגובה מהירה, שהם טפלו בזה מול החברה ובלה בלה,
מאלקטרה- דממה.
תודה על התגובה
התלוננת בשירות לקוחות הטלפוני גם? היה לך מספר פניה?
ביקשת מהם פיצוי או שרק התלוננת?
אני מצטער שאני חופר ואשמח אם תענה לי בכל זאת
 

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
תודה על התגובה
התלוננת בשירות לקוחות הטלפוני גם? היה לך מספר פניה?
ביקשת מהם פיצוי או שרק התלוננת?
אני מצטער שאני חופר ואשמח אם תענה לי בכל זאת
התלוננתי בזמן אמת ב-*8787.
הנציג פתח תלונה, לא היה לי את המספר שלה.

בקשתי פיצוי במשפט אחד בסוף תיאור המקרה.
 

פרידא

משתמש מקצוען
@יוסי ב.ק
1. אפשר לצרף לתביעה גם תלונה על תקינות שלטי המידע בתחנה?
בתחנה ליד הבית שלי שבור כמה כמה שנים, פניתי למשרד התחבורה, לחברת קווים ולמי לא. ושום דבר לא עוזר.
2. רוב המקרים לא קרו לי אלא לילדים שלי שנוסעים כל יום. זו בעיה שאני תובעת בשמי?
3. כדאי לצרף לתלונה את כל התשובות שקיבלתי ממשרד התחבורה על כך שאני צודקת?
תודה
 
נערך לאחרונה ב:

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
כתבתי את כל המקרים מסודרים 1.2.3
אני לא יודעת איך להמשיך מכאן
יש לך דוג' לתביעה כזו כדי שאני רק יכניס את הפרטים שלי?
דבר שני- כמה אפשר לבקש לאיחור?
לאי הגעה?
אני מתכוונת בגדול. אני מבינה שאי אפשר לתת סכום מוחלט.
אני מצרף דוגמא שלאחריה כותבים את הטענות במלל חופשי. ניתן להוסיף הקדמה ורקע לפני פירוט המקרים.
צריך גם למלא טופס תביעה רשמי ולצרף. גם אם לא תמלאו אותו תקבלו התראה מביהמ"ש ותוכלו לצרף אותו תוך עשרה ימים.

לגבי סכום התביעה - כמה זמן איחור ואי הגעה? נגרמו עגמות נפש מעבר לבזבוז הזמן?
 

קבצים מצורפים

  • דוגמא.docx
    KB 12.3 · צפיות: 55

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
עכשיו התקשרו אלי מטעם חברת אלקטרה להציע פשרה.
תבעתי אותם על סכום של 700 ש"ח, כי מדובר על מקרה בודד.
הציעו 470 ש"ח כפיצוי + 50 ש"ח ברב קו.

מה היית עושה במקרה כזה?
האם כדאי להתמקח על סכום גבוה יותר?
להתעקש על משפט?

בעקרון, לי זה מתאים - הפיצוי הוא כפול ממחיר המונית, וחסכתי כאבי ראש, בלגן ולחץ של משפט.
תלוי בהחלטה שלך
אני הייתי לוקח. מדובר ב-520 ש"ח מתוך 700.
אמנם הם מרוויחים שלא תהיה עוד הרשעה על שמם וחבל, אבל אני הייתי לוקח.
שימי לב שאת מקבלת מהם את הסכם הפשרה חתום!
 

בינה מלכותית

משתמש מקצוען
רק שתדעו שזה עוזר ומאוד,

היה לי שתי סיטואציות
1. אוטובוס שהיה יוצא מהתחנה הראשונה חמש דקות לפני הזמן!!!
אני בתחנה הראשונה למדתי שהשעה שלו חמש דקות לפני, אחרי כמה תלונות של משתמשים
האוטוסוב לא מעיז לצאת אפילו לא שניה לפני,

2. היה לנו נהג קבוע שאם אוטובוס אחר היה בתחנה היה פשוט מדלג על התחנה,
פתחנו תלונה(אמנם לא קיבלנו פיצוי על כך) אבל הנהג נעלם לתקופה וכשחזר הוא מפחד כבר לעשות את זה,
הוא ממתין כמו ילד טוב ירושלים
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
תודה על התגובה
התלוננת בשירות לקוחות הטלפוני גם? היה לך מספר פניה?
ביקשת מהם פיצוי או שרק התלוננת?
אני מצטער שאני חופר ואשמח אם תענה לי בכל זאת
לא חשוב מספר הפניה. אם יש לך זה טוב, אפשר גם לכתוב באיזה שעה ומאיזה טלפון זה היה, אבל בכל מקרה זה לא גורע אם אין לך.
גם פיצוי לא חייבים לדרוש מראש. אם ביקשת ולא נתנו תציין את זה. הדברים האלה מוסיפים ולא גורעים.
אתה יכול לבקש פיצוי גם עכשיו. תפנה אליהם ותגיד שאתה שוקל להגיש תביעה קטנה נגדם, אלא אם כן יסכימו לפצות אותך. אם אתה עושה את זה תציין שאתה רוצה שידברו איתך לפני שהם שולחים לך פיצוי, כדי שלא ישלחו לך שובר של 10 ש"ח ויגידו שהם פיצו.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
1. אפשר לצרף לתביעה גם תלונה על תקינות שלטי המידע בתחנה?
בתחנה ליד הבית שלי שבור כמה כמה שנים, פניתי למשרד התחבורה, לחברת קווים ולמי לא. ושום דבר לא עוזר.
2. רוב המקרים לא קרו לי אלא לילדים שלי שנוסעים כל יום. זו בעיה שאני תובעת בשמי?
3. כדאי לצרף לתלונה את כל התשובות שקיבלתי ממשרד התחבורה על כך שאני צודקת?
תודה
אני לא יודע מי אחראי על שלטי המידע ואם אפשר לתבוע על זה
אבל בהחלט אפשר לציין את זה בתביעה כהקדמה שמסבירה את "חווית המשתמש" של נוסעי התח"צ
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
רק שתדעו שזה עוזר ומאוד,

היה לי שתי סיטואציות
1. אוטובוס שהיה יוצא מהתחנה הראשונה חמש דקות לפני הזמן!!!
אני בתחנה הראשונה למדתי שהשעה שלו חמש דקות לפני, אחרי כמה תלונות של משתמשים
האוטוסוב לא מעיז לצאת אפילו לא שניה לפני,

2. היה לנו נהג קבוע שאם אוטובוס אחר היה בתחנה היה פשוט מדלג על התחנה,
פתחנו תלונה(אמנם לא קיבלנו פיצוי על כך) אבל הנהג נעלם לתקופה וכשחזר הוא מפחד כבר לעשות את זה,
הוא ממתין כמו ילד טוב ירושלים
לא לעשות כלום ודאי לא עוזר
ולעשות - זה משהו יחסית קטן שיכול להביא תוצאות
 

טוליפ לבן

משתמש מקצוען
שימי לב שאת מקבלת מהם את הסכם הפשרה חתום!
למה זה חשוב?
בינתיים שלחתי לנציג שדבר אתי מייל עם כל הפרטים שסוכמו + נתונים טכניים לביצוע ההעברה.
תכננתי לחכות עד שנראה את הכסף בחשבון, ורק אז לבטל את התביעה (איך מבטלים באמת?).
עדיין כדאי לנסח הסכם פשרה רשמי ולהחתים אותו עליו?
 

פרידא

משתמש מקצוען
לגבי סכום התביעה - כמה זמן איחור ואי הגעה? נגרמו עגמות נפש מעבר לבזבוז הזמן?
בעיקר שלא יצא אוטובוס- קורה ממש המון בקווים
מקרה 1. חיכינו לאוטובוס הבא- עוד כחצי שעה לפחות
מקרה 2. או שחזרנו הביתה ופספסנו משהו חשוב
מקרה 3.או שנסענו בקו אחר והיינו צריכים לקחת קו פנימי בתוך העיר והגענו באיחור
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
למה זה חשוב?
בינתיים שלחתי לנציג שדבר אתי מייל עם כל הפרטים שסוכמו + נתונים טכניים לביצוע ההעברה.
תכננתי לחכות עד שנראה את הכסף בחשבון, ורק אז לבטל את התביעה (איך מבטלים באמת?).
עדיין כדאי לנסח הסכם פשרה רשמי ולהחתים אותו עליו?
אני מניח (ככה זה בדרך כלל) שהם ישלחו לך הסכם פשרה מוכן וגם בקשה לביהמ"ש לסגור את התיק (יתכן והם עצמם יגישו את זה).
אם יש לך את ההסכם חתום אין טעם לחכות כי הם לא יעיזו לא לשלם. אז חשוב שיהיה תאריך יעד לתשלום (למשל תוך 30 יום) וחתימה. בלי זה אל תחזירי להם את הטפסים חתומים.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
בעיקר שלא יצא אוטובוס- קורה ממש המון בקווים
מקרה 1. חיכינו לאוטובוס הבא- עוד כחצי שעה לפחות
מקרה 2. או שחזרנו הביתה ופספסנו משהו חשוב
מקרה 3.או שנסענו בקו אחר והיינו צריכים לקחת קו פנימי בתוך העיר והגענו באיחור
על איחור של חצי שעה בלי עגמ"נ מיוחדת הייתי מבקש 300-500 לכל אחד
במקרה השני אני מבין שוויתרתם על נסיעה ופספסתם משהו חשוב. זה כמובן תלוי במה מדובר אבל אפילו ביטול נסיעה לפארק זאת עילה לתביעה. הייתי מבקש 500-1000 תלוי במקרה.
על מקרה 3 הייתי מבקש בערך כמו מקרה 1 ואלי מעט יותר.
אם היו עגמ"נ מיוחדות כמו שעה מאוחרת וכו' אפשר להוסיף/ללכת על הרף היותר גבוה.
מה לגבי זה?
אם הילדים קטינים את תובעת בשמם (חשוב לדעת שבמקרה שיש קטינים התביעה לא תפורסם, צריך לציין את זה שהם קטינים במקום המיועד בפתיחת התיק).
וכדאי לציין את תשובות משרד התחבורה.

חשוב מאוד - שיהיו פרטים על המקרים. תאריך שעה ומיקום.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  58  פעמים

לוח מודעות

למעלה