אם אתה בטוח שהיית וגם לא חלמת וכדו' לדעתי אתה יכול ללכת על זהלא. בוודאות עמדתי בתוך שטח התחנה
אם אתה בטוח שהיית וגם לא חלמת וכדו' לדעתי אתה יכול ללכת על זהלא. בוודאות עמדתי בתוך שטח התחנה
מעוניינת להגיש תביעה על איחורים קבועים של אוטובוסים תכלס מה התהליך
תודה
אז ככה - הכי טוב קודם כל פניה לחברה ולמשרד התחבורה. כל עוד שהחברה לא תכחיש בפירוש את המקרה זה רק מועיל לאמינות של התביעה שלכם. גם היא מכחישה אתם יכולים להתעקש שאתם בטוחים ומעוניינים לראות את ההוכחה. כנ"ל לגבי משרד התחבורה אם הוא מעביר את הפניה שלכם להליך אכיפה מנהלית סימן שיש דברים בגו, וזה גם יכול להועיל לאמינות שלכם.
שלבי הגשת התביעה בצורה מקוונת דרך האזור האישי באתר נט המשפט:
לצורך כך אתם צריכים להכנס לחלון "הזדהות לאומית" בצד ימין של המסך, מופיע בתוך מסגרת בצבע כתום.ðè äîùôè - ãó äáéú
www.court.gov.il
בפעם הראשונה אתם צריכים להרשם למערכת של ההזדהות הלאומית. יתכן שאתם כבר רשומים שם בשביל רשויות ממשלתיות אחרות.
בכל פעם שתרצו להכנס לאזור האישי שלכם תכנסו ותזדהו בחלון של הזדהות לאומית.
לאחר ההזדהות והכניסה תראו את השורה הזאת:
צפה בקובץ המצורף 1267724
שם יש "פתיחת תיק" ושם מתחילים.
זה מה שייפתח לכם:צפה בקובץ המצורף 1267694
תבחרו את העיר בה יתנהל המשפט (בדוגמא "כפר סבא"). ב"בית משפט" תבחרו "שלום ..." (בימ"ש לת"ק מתנהל בבתי משפט השלום שהוא הערכאה הנמוכה בבתי המשפט). ב"הליך" תבחרו "תביעות קטנות". "סוג תיק" ייבחר לכם אוטומטית. "סוג עניין" תבחרו ב"ספק-לקוח". וב"סכום התביעה" (החלון יקפוץ לכם כשתסיימו למלא את הפרטים הקודמים) תמלאו את סכום התביעה אותו אתם דורשים בכתב התביעה.
בתחתית המסך תלחצו על "הבא" ותגיעו למסך הבא:צפה בקובץ המצורף 1267707צפה בקובץ המצורף 1267707זה בשביל ההתחלה
אם תצטרכו עזרה גם בהמשך אני אשמח לעזור
יש לי מעל 20 תלונות שיש לי תשובות ממשרד התחבורה שהתלונות מוצדקותזה טופס כללי שצריך להגיש בכל ת"ק
נראה לי הכי פשוט להגיש את התביעה בצורה מסודרת בקובץ PDF ולצרף את הטופס הרשמי הנ"ל, למלא את הפרטים הרלוונטיים ולכתוב שמצורף כתב תביעה מפורט
גם אם לא צירפתם בהתחלה תקבלו מכתב מביהמ"ש שעליכם למלא את הטופס ובמידה ולא התביעה עלולה להמחק, ואז פשוט תמלאו ותשלחו
אני הייתי מחלק את זה ל-2-4 תביעות תלוי במקרים בסכומים וכו'.יש לי מעל 20 תלונות שיש לי תשובות ממשרד התחבורה שהתלונות מוצדקות
אמרו לי שכדאי לי להגיש בכמה תביעות כדי שאוכל לקבל את הפיצוי המקסימלי. זה נכון?
כתב התביעה צריך להכיל את תיאור המקרים מפורט ומתוצמת כאחדעכשיו, איך אני מצרפת את התלונות? בתוך טבלה או לפרט מקרה מקרה?
אפשר פשוט לצרף את כל ההעתקים מהתלונות ששלחתי למשרד התחבורה ואת התשובות? אולי זה לא הכי לענין, אבל לכתוב תלונה תלונה זה המון עבודה...
הגשת תלונה למשרד התחבורה היא עד חודשיים מהמקרה (כך כתוב באתר, כמדומני שבין חודשיים לשלו הם עדיין מטפלים)@יוסי ב.ק
שלחתי תלונה על מקרה שקרה לפני לפני יותר מ3 חודשים וזו התגובה שקיבלתי:
לצערי, מאחר שחלפו מעל שלושה חודשים מהמקרה המתואר, אין באפשרותי לבצע את הבדיקות המתאימות
בכדי להעבירן להליך אכיפה מנהלי מול המפעיל.
בעתיד מומלץ להגיש בסמוך למועד המקרה ולא יאוחר משלושה חודשים מיום האירוע.
אני מודה לך על פנייתך, ומצרה על אי הנוחות שנגרמה לך.
מה ניתן לעשות?
האם בית משפט לתביעות קטנות יקבל את התביעה?
מבחינתי, הרעיון הוא שהחברות ישלמו על המחדלים, הן כי מגיע לנוסעים שירות, ופיצוי במידה ושירות לקוי. והן בשביל תקווה אולי יבוא שינוי.מכמה תביעות שווה להגיש תביעה
לא הבנתי. לא להגיש אותם יחד? או להגיש ולתרץ בכך שבכך שחילקתי אותם יש אפשרות לדון בכל מקרה ומקרה?קחי בחשבון שאם תגישי אותם בתקופה קצרה, את עלולה להישאל למה לא הגשת את הכל יחד. הסיבה האמיתית היא שעדיף לחלק את כמות התביעות, כך ישנה אפשרות טובה יותר לבדוק ולדון בכל מקרה, 20 מקרים יחד זה הרבה.
אשמח לקבל דוגמא לכתב תביעהאת יכולה להעתיק מתוך כתבי התלונה ולהתאים אותם לכתב התביעה
בדרך כלל נטל ההוכחה הוא עליהם, כי אמור להיות להם תיעוד על כל מהלך הנסיעה, מיקום, שעה, עצירה, פתיחת וסגירת דלתות וכו'.באופן אישי הם תמיד מסבירים למה הם צודקים
היה תקלה.......
היתה תאונה.........
וכו' וכו' ...........
איך אפשר לדעת שלא יחיבו אותי בהוצאות משפט???????
תביעה בבימ"ש אפשר להגיש גם מבלי להגיש תלונה קודםהיה לי מקרה של אוטובוס שאיחר בתאריך 29.11.22
הגשתי תלונה לפניות הציבור משרד התחבורה - הרשות הארצית לתחבורה ציבורית
ועוד לא החזירו לי תשובה
איך אני ממשיכה מכאן?
האם הייתי צריכה להגיש תלונה גם אצל החברה עצמה?( קווים)
ואם אני יגיש עכשיו זה בסדר?
מעניין אותי מה קורה במקרה של תקלה במזגןכתבו לי האם יש עילה לתביעה ,
ביום שישי האחרון היתה דרישה גדולה לנסיעה לירושלים , זאת בין היתר לרגל השמחות הגדולות אצל האדמורים שליטא אגד לא עמד בקצב, ולא תגבר, ראינו משפחות על טפיהם מתמנגלים בכל התחנות , נהגי הסעות הקפיצו מחירים ל1000 שח לנסיעה בני נאלץ לעלות לאוטובוס בידיעה שיעמוד כל הדרך אך תלאותיו רק החלו , המזגן לא עבד -להזכירכם שרב כבד בחוץ בקופסת מתכת לוהטת, הנהג לא הסכים להחליף אוטובוס רק לעצור בתחנת דלק במרחק נסיעה של כשעה מירושלים שיקנו /יקבלו מים ו..... להמשיך בצלייה (סוף דבר חילוני שראה אותם מנגבים פלגי זיעה נתן לבני שישיית מים קרים בחינם שיעלה לאוטובוס- מלאים במצוות כרימון למרות הסטריאוטיפים) אבל השאלה איך הנהג לוקח אחריות על כ60 איש טף ונשים ללא מזגן ביום שכזה ואם היה קורה משהו חלילה ומישהו היה מתעלף??? את מי היו מאשימים ??'' החרדים האלה שנוסעים בחוסר אחריות ...''
כמובן שהגיען מאוחר מאד למחוז חפצם
יש מה לעשות ?
אם האוטובוס שינה את מסלולו בעקבות הוראת המשטרה זה חוקי ולא תקבלו פיצוי ככל הנראהחיכיתי השבוע לקו פנימי בירושלים,
כשהגעתי לתחנה הופיע שיש קו בעוד 2 דקות,
חיכיתי איזה חצי שעה, ואז השתנה ל20 דקות!
בהמשך נודע לי שהיתה הפגנה,
האוטובוס בכלל לא עובר שם...
איזה הוכחה יש לי להראות להם?
אבל ההפגנה לא היתה במסלול שלו!אם האוטובוס שינה את מסלולו בעקבות הוראת המשטרה זה חוקי ולא תקבלו פיצוי ככל הנראה
תצטרכו לברר אם יש קשר בין ההפגנה לשינוי המסלולאבל ההפגנה לא היתה במסלול שלו!
לא שמעתי על אנשים שקיבלו פיצוי על מידע שגוי בצג הדיגיטליולמה כתוב שתי דקות?
לפעמים זה מרגיש כאילו הם מענישים אותנו..
זה יכול לעבוד גם מול דואר ישראל? הדוור לא דפק אצלי בדלת כדי למסור לי את הדרכון רק המשיך עם זה מיד ושל לסניף דואר.מספיק להתקשר ולהתווכח עם נציגי חברות התחבורה
פשוט פותחים תיק בת"ק תכף אסביר איך,
ופתאום הם מתקשרים איליך, ומסבירים לך למה התביעה לא צודקת
ובדרך כלל בסמוך למועד ה'משפט' (נשמע מלחיץ קחו את זה כביקור ברופא משפחה...) הם מציעים לך פשרה על כחצי מהתביעה
ולאמיצים שבינינו ברוב המקרים אל תוותרו תלכו לביהמ"ש ותקבלו את כל הסכום!!!
הלוואי שכל עם ישראל יעשה כך, פתאום חברות התחבורה ידפקו אוטובוסים בשעון שוויצרי!!!!
א'. האטובוס לא יצא וכולי וכולי, תשמרו או קבלה של מונית שלקחתם (בד"כ עדיף לקחת מונית ככה יש נזק יותר רציני אך לא חייבים) או נסיעה הבאה שלקחתם וכל הוכחה אחרת
ב. שולחיים תביעה במקביל לחברת התחבורה המפעילה וכמו"כ למשרד התחבורה.
ג. מחכים לתשובות, אם התשובות לא מספקות (לא נתנו פיצוי מספק וכולי) פותחים תביעה ב15 דקות!!!
ד. מחכים למועד הדיון, בד"כ תקבלו כבר מיד אחרי ההגשה טלפונים מתפתלים מחברת התחבורה המפעילה למה זה תביעה שטותית, ויש להם אפי' הוכחות להפך, אל תבהלו, חכו בסבלנות ואז או ששתתפשרו או שתלכו עד הסוף, בהצלחה תעבירו הלאה שכולם יתבעו אותם, ונקבל ככה שירות נורמלי!!!
15 Minutes | ארגון צרכני תחבורה ציבורית | 15 דקות
׳15 דקות׳ הוא ארגון המקדם תחבורה נגישה, ירוקה וצודקת יותר לתושבי ישראלwww.15minutes.co.il
כל מי שהגיש והצליח או שלא שיעלה את המקרה כאן שנצליח ביחד לחולל שינוי!!!!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: