מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
החברה טוענת בכתב ההגנה שהתובע (כלומר, אני) לא הוכיח מתי ואם בכלל הגיע לתחנה, אציין שיש הקלטות שיחה למוקד בזמן אמת, איך אני אמור להוכיח את זה בכלל?
נסה להוציא פירוט שיחות מחברת הסלולר שלך
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
החברה טוענת בכתב ההגנה שהתובע (כלומר, אני) לא הוכיח מתי ואם בכלל הגיע לתחנה, אציין שיש הקלטות שיחה למוקד בזמן אמת, איך אני אמור להוכיח את זה בכלל?

כמה זה קריטי בכלל להגיש כתב תשובה לכתב ההגנה?

יש לי יסוד סביר לחשוד שכמה חברות מסתכלות באשכול הזה ולפי זה מנהלות את התיק
חכמים, הזהרו בדבריכם...
אלו הן טענות קלאסיות.
אם יש לך הקלטה זה מצויין.
ניתן גם לטעון שעצם זה שאתה יודע שהאוטובוס לא עבר והחברה לא מכחישה מעיד על כך שהיית נוכח, כי אחרת מניין לך שהוא לא הגיע?
אפשר גם להוכיח באמצעות הרב קו שביצעת את הנסיעה מאוחר יותר. נניח רצית את האוטובוס של 10:00 לתל אביב והוא לא יצא, אבל רואים שנסעת באוטובוס של 10:30, זה יוצר אמינות (אם כי לא הוכחה מוחצת) שאכן רצית את הנסיעה המדוברת. ובדרך כלל בתביעה קטנה זה מספיק.
מה שחשוב בת"ק זאת האמינות.

לגבי כתב תשובה - זאת לא חובה. אך אני אישית הייתי ממליץ להתייחס בקצרה לטענות החברה ולהדגיש את הנקודות שלך.
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אוטובוס שהיה אמור להיות בתחנה בשעה מסוימת, ובפועל הגיע באיחור של 50 דק'.
הוא יצא מאוחר (לדברי הנציגה - בעקבות תקלה), יש מה לעשות?
לכאורה בהחלט עילה לתביעה. "תקלה" היא לא פטור גורף לחברה. ישנו 'נוהל אוטובוסים תקולים' לפיו במקרה תקלה על החברה להוציא אוטובוס חילופי בפרק זמן של 10-30 דקות, לפי המיקום בו נתגלתה התקלה (למעט מקרים מסויימים).
יחד עם זאת, ההמלצה האישית שלי היא שלא לתבוע על מקרה בודד אלא לצרף כמה מקרים (למעט במקרה חריג למשל נזק גדול/עיכוב משמעותי במיוחד וכו').
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
נסה להוציא פירוט שיחות מחברת הסלולר שלך
גם אם אין לך הקלטה ולא הצלחת להוציא פירוט, עצם זה שאתה טוען שבשעה פלונית (גם אם בערך) התקשרת יוצר אמינות. ואפשר גם לציין שהכל נמצא בידי החברה ובידה להוכיח מה היה בשיחה.
 

avi++

משתמש מקצוען
אלו הן טענות קלאסיות.
אם יש לך הקלטה זה מצויין.
ניתן גם לטעון שעצם זה שאתה יודע שהאוטובוס לא עבר והחברה לא מכחישה מעיד על כך שהיית נוכח, כי אחרת מניין לך שהוא לא הגיע?
אפשר גם להוכיח באמצעות הרב קו שביצעת את הנסיעה מאוחר יותר. נניח רצית את האוטובוס של 10:00 לתל אביב והוא לא יצא, אבל רואים שנסעת באוטובוס של 10:30, זה יוצר אמינות (אם כי לא הוכחה מוחצת) שאכן רצית את הנסיעה המדוברת. ובדרך כלל בתביעה קטנה זה מספיק.
מה שחשוב בת"ק זאת האמינות.

לגבי כתב תשובה - זאת לא חובה. אך אני אישית הייתי ממליץ להתייחס בקצרה לטענות החברה ולהדגיש את הנקודות שלך.
אם אני טוען לזיוף נתונים, יכולות להיות לכך השלכות? (האופציה השניה זה טעות ברישומים אצלם, פחות נראה לי...)
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
אם אני טוען לזיוף ראיות, יכולות להיות לכך השלכות? (האופציה השניה זה טעות ברישומים אצלם, פחות נראה לי...)
כמדומני ש @מנוי פרימיום כתב לעיל על חשדות וטענות כאלה.
ההמלצה האישית שלי היא לא לכתוב בצורה חד משמעית שהחברה זייפה, אלא להשתמש במונחים "רכים" יותר.
בכל מקרה לא אמורים להיות השלכות מיוחדות.
לעצם העניין אתה יכול לבקש את המידע על הנסיעות ממשרד התחבורה לפי 'חוק חופש המידע'. אם המסמכים של החברה לא יהיו תואמים את המסמכים שתקבל ממשרד התחבורה, יכול להיות שהחברה תהיה בבעיה קטנה...
זה כרוך בעלות של כ-20 ש"ח למיטב זכרוני.
 

איכא מאן דאמר

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
יש לי שאלה כזאת.
אני נסעתי באוטובוס ולפי הירידה בתחנה ביקשתי מהנהג שיפתח תא מטען, אבל הנהג ניסה כמה פעמים ולא הצליח עקב תקלה, אז הוא אמר לי שהוא ישאיר את החפצים שלי במסוף ונסע, והשאיר אותי לבד בעיר היעד עם שתי תינוקות (בת שנה ובת שנתיים וחצי) בלי עגלה, ובלי כל צורך בסיסי של התינוקות (שמיכה בקבוק מוצץ וטיטולים)...
ברוך ה' העגלה אצלי עם כל החפצים, אבל העגמת נפש נשארה ועוד איך.
אני רוצה להגיש תביעה.
מה אני כותב בכתב תביעה, באיזו עילה אני תובע?
 

צ'יקללה

משתמש רשום
יש לי שאלה כזאת.
אני נסעתי באוטובוס ולפי הירידה בתחנה ביקשתי מהנהג שיפתח תא מטען, אבל הנהג ניסה כמה פעמים ולא הצליח עקב תקלה, אז הוא אמר לי שהוא ישאיר את החפצים שלי במסוף ונסע, והשאיר אותי לבד בעיר היעד עם שתי תינוקות (בת שנה ובת שנתיים וחצי) בלי עגלה, ובלי כל צורך בסיסי של התינוקות (שמיכה בקבוק מוצץ וטיטולים)...
ברוך ה' העגלה אצלי עם כל החפצים, אבל העגמת נפש נשארה ועוד איך.
אני רוצה להגיש תביעה.
מה אני כותב בכתב תביעה, באיזו עילה אני תובע?
התנהגות נהג
 

צ'יקללה

משתמש רשום
הנהג כן ניסה בהתחלה לפתוח את הפגאז'.
הנהג היה צריך להזמין טכנאי, דבר שכמובן היה מעכב את האוטובוס.
אין אחריות לחברה ששלחה אוטובוס תקול?
מה החוק אומר לגבי חברה ששלחה אוטובוס תקול?
קשה לי להאמין שחברה יכולה לשלוח רשמית אוטובוס תקול
אבל החברה יכולה גם לטעון שזה תקלה שהתרחשה בשעת הנסיעה .
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט מ'

צז מָה אָהַבְתִּי תוֹרָתֶךָ כָּל הַיּוֹם הִיא שִׂיחָתִי:צח מֵאֹיְבַי תְּחַכְּמֵנִי מִצְוֹתֶךָ כִּי לְעוֹלָם הִיא לִי:צט מִכָּל מְלַמְּדַי הִשְׂכַּלְתִּי כִּי עֵדְוֹתֶיךָ שִׂיחָה לִֿי:ק מִזְּקֵנִים אֶתְבּוֹנָן כִּי פִקּוּדֶיךָ נָצָרְתִּי:קא מִכָּל אֹרַח רָע כָּלִאתִי רַגְלָי לְמַעַן אֶשְׁמֹר דְּבָרֶךָ:קב מִמִּשְׁפָּטֶיךָ לֹא סָרְתִּי כִּי אַתָּה הוֹרֵתָנִי:קג מַה נִּמְלְצוּ לְחִכִּי אִמְרָתֶךָ מִדְּבַשׁ לְפִי:קד מִפִּקּוּדֶיךָ אֶתְבּוֹנָן עַל כֵּן שָׂנֵאתִי כָּל אֹרַח שָׁקֶר:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

משיב הרוח • אתגר 129

לוח מודעות

למעלה