גיטריסט בנשמה

משתמש רשום
"במקרה שהתגלתה תקלה באוטובוס הנמצא בתחנת המוצא (התחנה הראשונה של הקו), החברה המפעילה את קו השירות צריכה לספק אוטובוס חלופי תקין בתוך 10 דקות ממועד גילוי התקלה.
יש לספק אוטובוס חלופי לתחנת המוצא בכל מקרה של תקלה, כולל תקלה במכשיר הכרטוס (מכשיר תיקוף הרב קו)."
- מכל זכות
 

יוסי ב.ק

משתמש סופר מקצוען
@יוסי ב.ק
תודה רבה על כל העזרה שלך כאן למען הציבור!

סיפור אחר:
שני אוטובוסים [אותו קו] שלא יצאו, חיכיתי זמן רב והתייאשתי
למחרת [אותו קו!] ג"כ נסיעה אחת לא ביצע, חיכיתי והתייאשתי
פניתי לחברה, הודו, ואמרו שזה היה תקלה תפעולית
יש עילה לתביעה?
אם כן, כמה?
בהחלט יש עילה לתביעה וזאת גם הזדמנות לצרף את המקרים האלו עם המקרה שכתבת למעלה.
לגבי הסכום - זה תלוי גם במה קרה/מה עשית. מה זה אומר "התייאשתי"?
כי זה ששני אוטובוסים רצוף לא יוצאים זה חמור יותר מאשר אוטובוס אחד. וזה שלמחרת שוב לא יצא זה גם מחמיר. ואם רצית לנסוע למקום מסויים ופעם אחר פעם התייאשת כי אוטובוס לא יצא, זאת עילה יותר רצינית לתביעה מעבר לבזבוז הזמן.
 

avi++

משתמש מקצוען
"במקרה שהתגלתה תקלה באוטובוס הנמצא בתחנת המוצא (התחנה הראשונה של הקו), החברה המפעילה את קו השירות צריכה לספק אוטובוס חלופי תקין בתוך 10 דקות ממועד גילוי התקלה.
יש לספק אוטובוס חלופי לתחנת המוצא בכל מקרה של תקלה, כולל תקלה במכשיר הכרטוס (מכשיר תיקוף הרב קו)."
- מכל זכות
תקלה תפעולית אינה בהכרח תקלה טכנית
זה יכול להיות גם אוטובוס באיחור מקו קודם או נהג שלא הגיע לעבודה או שהתבלבל במסלול ועוד ועוד

בעברית פשוטה הכוונה ל''נכון, אתה צודק, אבל איך נצא גם דוברי אמת וגם שלא תוכל להתלונן יותר מדי? אה, ברור, נשתמש בעברית של בית מרקחת כדי שתתבלבל לגמרי''....
 

קפה ועוגה

משתמש פעיל
בהחלט יש עילה לתביעה וזאת גם הזדמנות לצרף את המקרים האלו עם המקרה שכתבת למעלה.
כן, אבל מה לעשות שזאת חברה אחרת...
חיוני לצרף, או שזה לבד מספיק?
לגבי הסכום - זה תלוי גם במה קרה/מה עשית. מה זה אומר "התייאשתי"?
כי זה ששני אוטובוסים רצוף לא יוצאים זה חמור יותר מאשר אוטובוס אחד. וזה שלמחרת שוב לא יצא זה גם מחמיר. ואם רצית לנסוע למקום מסויים ופעם אחר פעם התייאשת כי אוטובוס לא יצא, זאת עילה יותר רצינית לתביעה מעבר לבזבוז הזמן.
"התייאשתי" הכוונה שנסעתי באוטובוסים אחרים שהאריכו לי את הדרך וגרמו לי בזבוז זמן נוראי בימים עמוסים כ"כ של ערב חג.
כמה?
 

חיים הקוסם

משתמש מקצוען
תושבי מודיעין עילית:
אתם בתוך אוטובוס?
רואים נהג שמדלג על תחנות כשיש באוטובוס עדיין מקומות ישיבה?
האוטובוס עמוס אבל אין עדיין 20 בעמידה?
נגמרו המקומות והנהג לא עצר בשילת?

תתקשרו לחברה להתלונן!
רק כך הנהגים יפסיקו את המנהג המכוער הזה שהאוטובוס עמוס למחצה מתחילים לדלג על תחנות !!!

נכון שכמעט תמיד כדאי להתלונן על החברה במ. התחברה, אבל כזה דבר זה החלטה של נהג וכשהוא יידע שיש תגובה מהציבור , הוא יימנע מזה.
במיוחד שהנהגים מדווחים לחברה על עומס , בעוד יש באוטובוס מקמות פנויים ולחברה אין איך להתמודד עם זה ללא מידע מהציבור

אם מישהו יכל להקים קו מידע של תלונות ודיווחים על תופעות כאלה ויתווך בין אלו שנשארו בתחנה לבין אלו שראו בעוול מתוך האוטובוס
זה היה שווה לכולם לגדוע את התופעה
 

avi++

משתמש מקצוען
אוקיי, אז הגשתי כתב תביעה, התקשרו להציע פשרה, לא הסכמתי (נטו בגלל הזלזול המחפיר שלהם והסירוב להתנצל), קצת לפני תום ה30 יום הם ביקשו ארכה להגשת כתב הגנה לעוד 30 יום (תוך שימת לב למועד הדיון, בפברואר), הם קיבלו, שבוע שעבר נגמרה הארכה,
מה הלאה? איך לבקש פסק דין בהיעדר כתב הגנה? ומתי? כדאי לחכות יותר קרוב לדיון כדי שבימ''ש לא יזכיר להם לשלוח, או שאחרי ארכה זה כבר לא רלוונטי?

תודה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ה'

לג הוֹרֵנִי יי דֶּרֶךְ חֻקֶּיךָ וְאֶצְּרֶנָּה עֵקֶב:לד הֲבִינֵנִי וְאֶצְּרָה תוֹרָתֶךָ וְאֶשְׁמְרֶנָּה בְכָל לֵב:לה הַדְרִיכֵנִי בִּנְתִיב מִצְוֹתֶיךָ כִּי בוֹ חָפָצְתִּי:לו הַט לִבִּי אֶל עֵדְוֹתֶיךָ וְאַל אֶל בָּצַע:לז הַעֲבֵר עֵינַי מֵרְאוֹת שָׁוְא בִּדְרָכֶךָ חַיֵּנִי:לח הָקֵם לְעַבְדְּךָ אִמְרָתֶךָ אֲשֶׁר לְיִרְאָתֶךָ:לט הַעֲבֵר חֶרְפָּתִי אֲשֶׁר יָגֹרְתִּי כִּי מִשְׁפָּטֶיךָ טוֹבִים:מ הִנֵּה תָּאַבְתִּי לְפִקֻּדֶיךָ בְּצִדְקָתְךָ חַיֵּנִי:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

סוכות • אתגר חופשי

לוח מודעות

למעלה