פוליטי פריימריז במפלגת יש עתיד

דה סנטיס 2024

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אחרי הדחיה בעקבות המלחמה: ועידת יש עתיד תתקיים במרץ 2024 ובמרכזה (פריימריז) בחירות ליושב ראש המפלגה. עד עתה הודיעו לפיד וחה"כ רם בן ברק על כוונתם להתמודד לראשות המפלגה.
חברי ועידת יש עתיד קיבלו הודעה כי במהלך חודש מרץ תתכנס ועידת המפלגה השנתית. במסגרת הועידה ידונו בנושאים שעל סדר היום ותתקיים הצבעה על מינוי יושב ראש המפלגה. חברי ועידה, העומדים בכל הקריטריונים יכולים להגיש את מועמדותם לבחירה עפ"י התקנון עד 28.2.24.
הקריטריונים ליו"ר המפלגה, על פי התקנון: 1. כשיר להיות ראש ממשלה על פי החוק. 2. הינו חבר מפלגה לפחות שלוש שנים רצופות לפני מועד הבחירות לראשות המפלגה. 3. לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון ולא הוחלט להעמידו לדין בעבירה שיש עימה קלון.
יצוין כי זו הוועידה השנייה של מפלגת יש עתיד, הועידה הראשונה התקיימה בינואר 2022, (בוועידה הראשונה לא התמודד אף חבר ועידה על תפקיד היו"ר ולא נערכה הצבעה).
בחדרי חרדים

https://www.kore.co.il/viewArticle/150942

 

הודיה בן חיים

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
אחרי הדחיה בעקבות המלחמה: ועידת יש עתיד תתקיים במרץ 2024 ובמרכזה (פריימריז) בחירות ליושב ראש המפלגה. עד עתה הודיעו לפיד וחה"כ רם בן ברק על כוונתם להתמודד לראשות המפלגה.
קרין אלהרר לא הגישה גם כן מועמדות?
 

ליטאי פשוט

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
עמית סגל: רם בן ברק לא פרסם אפילו פוסט אחד, ובכל זאת כמעט ניצח בטעות.
כי-
נדב אלימלך: רם בן ברק עשה קמפיין נטול רשתות. חרש את השטח. התקשר ודיבר עם למעלה מ-700 חברי הוועידה. בסביבת לפיד טרם ההצבעה אמרו: 25-30 זו מכה.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
רם בן ברק, בתגובה לניצחון לפיד: אני מברך את יאיר לפיד על הניצחון.
כמס׳ 2 שלו אני מתחייב לעשות הכל כדי שיאיר לפיד יהיה ראש הממשלה הבא.
אנחנו מחויבים להחליף את הממשלה הרעה הזאת בהקדם.
יש עתיד הוכיחה שאפשר לנהל בחירות דמוקרטיות הוגנות ומכובדות.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה