חישוקים
מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
כאן הפרקים הקודמים:
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ
פרק ג', ובו סופר על הלוגו שפרש כנפיים
---
פרק ד',
ובו יסופר על מיתוג שהושלם וטוויסט מהדהד-
שלוש קולגות מהממות נחלצות לעזרה (בסוף השיתוף הזה אהיה חייבת להקדיש פרק שלם לקרדיטים, אין מנוס), ומחוות כל אחת את דעתה על הלוגו. נותנות הערות ממוקדות ומחכימות, ואני מתיישבת לתהליך השיוף והליטוש.
זה שלב מייגע למדי בדרך, בפרט כשהלקוח בכלל לא מודע למה שקורה מאחורי הקלעים ואפילו לא מעודכן בשעות הנוספות שהקדשנו למלאכת הליטוש אחרי שהוא כבר נתן את האור הירוק. הלוגו גם כך בסדר, אז בעצם מה בוער לי לחפש בעיות?
ועדיין, ממליצה בחום לא לוותר על התחנה הזו בדרך. לפעמים ההבדל בין לוגו נחמד ללוגו וואו- נעוץ בדיוק בדיוקים הקטנטנים האלו, במילימיטרים של הריווח, בזווית הספציפית של הגרדיאנט, בעוד החלקה מיקרוסקופית של הקו...
אז עצרתי בתחנת הליטוש, דייקתי, שייפתי והנה התוצאה הסופית:
שימו לב כמה התחנה הזו היטיבה עם הלוגו:
זהו, מתניעים קדימה!
בסיעתא דשמיא יש לוגו מושלם, ועכשיו הזמן להתחיל לדבר ציפורית ולפתח את שפת המותג. מדויקת, מקצועית, מבטיחה ללקוחות הצלחה בס"ד ומשחררת אותם מכל עול.
מתחילה עם כרטיס ביקור. מספרת לשרה על מגוון האופציות להשבחות דפוס שיש היום, ושמחה לשמוע שהיא בעניין ורוצה להשקיע בלכה סלקטיבית. אגב, נושא ההשבחות הוא נקודה שאני מבררת לפני שאני מתחילה לעצב, היא משמעותית מאד לתכנון הכרטיס. אינו דומה כרטיס שנבליט בו חלק מהלוגו, לכרטיס שנשדרג עם חיתוך צורני, לכרטיס שבכלל נחליט מראש לעצב בפרופורציה לא שגרתית.
כמה כיף לשחק עכשיו עם מרכיבי הלוגו כשהכל כבר ברור ומוגדר. מרכיבה עוד ועוד וורסיות שונות, מנסה גרסאות נגטיב, לא מצליחה להפסיק
בסוף בררתי מכל השלל שלושה גרסאות, שרה כבר תבחר את הכרטיס המושלם מבחינתה:
גם הבלאנק לא מקופח ומקבל זוג אופציות:
והיות שמעבר הסטודיו לכתובת אחרת בדיוק באותה תקופה עיכב קצת את הפרויקט,
החלטתי לצ'פר את שרה בבונוס על חשבון הבית: עיצוב של דפי ממו ממותגים, מתוקים ושימושיים עד מאד, לכתיבת תזכורות או משימות:
פרזנטציית פריטי המיתוג נשלחת לשרה, ואני מחכה בסקרנות לשמוע במה היא בוחרת.
בינתיים מבקשת הצעות מחיר מבתי הדפוס מולם אני עובדת, משווה ביניהן ומעבירה לשרה להכרעה סופית. כבר רואה בעיני רוחי את המיתוג החדש מתפקד במשרד שלה ומתחילה אפילו לתכנן בראש את קמפיין הפרסום העתידי.
וכאן, בשלב הזה בדיוק, הגיע הטוויסט המהדהד ההוא שדיברתי עליו בכותרת, והמסע שלנו שכבר נראה קרוב לנקודת הסיום- קיבל במפתיע תפנית חדה של 180 מעלות. או אם נשתמש במשפט המחץ שהדרשנים אוהבים לומר לקראת סיומו של סיפור מתח עסיסי: בעצם, כל זה היה רק הקדמה לסיפור האמיתי
המשך יבוא ביום רביעי אי"ה >>>
פרק א', ובו סופר איך התחיל הכל
פרק ב', ובו סופר על השוקולדים שנגמרו והספיר שנצנץ
פרק ג', ובו סופר על הלוגו שפרש כנפיים
---
פרק ד',
ובו יסופר על מיתוג שהושלם וטוויסט מהדהד-
שלוש קולגות מהממות נחלצות לעזרה (בסוף השיתוף הזה אהיה חייבת להקדיש פרק שלם לקרדיטים, אין מנוס), ומחוות כל אחת את דעתה על הלוגו. נותנות הערות ממוקדות ומחכימות, ואני מתיישבת לתהליך השיוף והליטוש.
זה שלב מייגע למדי בדרך, בפרט כשהלקוח בכלל לא מודע למה שקורה מאחורי הקלעים ואפילו לא מעודכן בשעות הנוספות שהקדשנו למלאכת הליטוש אחרי שהוא כבר נתן את האור הירוק. הלוגו גם כך בסדר, אז בעצם מה בוער לי לחפש בעיות?
ועדיין, ממליצה בחום לא לוותר על התחנה הזו בדרך. לפעמים ההבדל בין לוגו נחמד ללוגו וואו- נעוץ בדיוק בדיוקים הקטנטנים האלו, במילימיטרים של הריווח, בזווית הספציפית של הגרדיאנט, בעוד החלקה מיקרוסקופית של הקו...
אז עצרתי בתחנת הליטוש, דייקתי, שייפתי והנה התוצאה הסופית:
שימו לב כמה התחנה הזו היטיבה עם הלוגו:
זהו, מתניעים קדימה!
בסיעתא דשמיא יש לוגו מושלם, ועכשיו הזמן להתחיל לדבר ציפורית ולפתח את שפת המותג. מדויקת, מקצועית, מבטיחה ללקוחות הצלחה בס"ד ומשחררת אותם מכל עול.
מתחילה עם כרטיס ביקור. מספרת לשרה על מגוון האופציות להשבחות דפוס שיש היום, ושמחה לשמוע שהיא בעניין ורוצה להשקיע בלכה סלקטיבית. אגב, נושא ההשבחות הוא נקודה שאני מבררת לפני שאני מתחילה לעצב, היא משמעותית מאד לתכנון הכרטיס. אינו דומה כרטיס שנבליט בו חלק מהלוגו, לכרטיס שנשדרג עם חיתוך צורני, לכרטיס שבכלל נחליט מראש לעצב בפרופורציה לא שגרתית.
כמה כיף לשחק עכשיו עם מרכיבי הלוגו כשהכל כבר ברור ומוגדר. מרכיבה עוד ועוד וורסיות שונות, מנסה גרסאות נגטיב, לא מצליחה להפסיק
בסוף בררתי מכל השלל שלושה גרסאות, שרה כבר תבחר את הכרטיס המושלם מבחינתה:
גם הבלאנק לא מקופח ומקבל זוג אופציות:
והיות שמעבר הסטודיו לכתובת אחרת בדיוק באותה תקופה עיכב קצת את הפרויקט,
החלטתי לצ'פר את שרה בבונוס על חשבון הבית: עיצוב של דפי ממו ממותגים, מתוקים ושימושיים עד מאד, לכתיבת תזכורות או משימות:
פרזנטציית פריטי המיתוג נשלחת לשרה, ואני מחכה בסקרנות לשמוע במה היא בוחרת.
בינתיים מבקשת הצעות מחיר מבתי הדפוס מולם אני עובדת, משווה ביניהן ומעבירה לשרה להכרעה סופית. כבר רואה בעיני רוחי את המיתוג החדש מתפקד במשרד שלה ומתחילה אפילו לתכנן בראש את קמפיין הפרסום העתידי.
וכאן, בשלב הזה בדיוק, הגיע הטוויסט המהדהד ההוא שדיברתי עליו בכותרת, והמסע שלנו שכבר נראה קרוב לנקודת הסיום- קיבל במפתיע תפנית חדה של 180 מעלות. או אם נשתמש במשפט המחץ שהדרשנים אוהבים לומר לקראת סיומו של סיפור מתח עסיסי: בעצם, כל זה היה רק הקדמה לסיפור האמיתי
המשך יבוא ביום רביעי אי"ה >>>