הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
כללים למשתתפים באשכול עדכונים זה:
• אשכול זה מיועד לדיווחים בלבד, עדכונים מהנעשה במלחמה, חדשות נקיות ומוסמכות.​
• האשכול אינו מיועד לדיונים, ציטוטים, בדיחות, פרשנויות, כתבות, תמונות, סרטונים, קבצים כלשהם, בקשות תפילה ותהילים (מלבד הפרק היומי), בקשות עזרה וחסד, סיפורי גבורה וניסים, בקשות מקור לדיווחים, שאלות ובירורים על דיווחים. כמו כן, אין להעלות ידיעות ושמועות אודות אירועים מיוחדים שאין עליהן מקור מוסמך, כמו נפילת חייל בקרב, שחרור חטופים, להקת כטב"מים לדימונה וכדו'. וכמובן שאין לכתוב הודעות הנוגדות את הצנזורה, או מכילות תוכן שאינו ראוי לאתר פרוג, או מכיל תוכן קשה לקריאה.​
• דירוג חיובי: נתקלתם בידיעה מרעישה, ציון דרך במלחמה, דרגו אותה בצד שמאל, וכך יוכלו לצפות בה בקלות בסינון ע"פ דירוג.
• דירוג שלילי: נתקלתם בהודעה כפולה? דרגו אותה במינוס, וכך תעזרו לנו לאתר בקלות הודעות כפולות ומיותרות. תודה מראש!

יש לקרוא כללים אלו היטב, משתמש שיעבור על הכללים - יאבד את הרשאת הכתיבה בפורום מיידית ללא אזהרה •
חדש!!! הפרק היומי של אשכול העדכונים, באשכול נפרד, הצטרפו אלינו, כל יום פרק, להצלחת כלל ישראל!
  • אשכול נספח שבועי לדיונים והרחבות + הסקר השבועי - בנספח בלבד.​
  • כללים חדשים בהרחבה - חובת קריאה - כאן.​
  • אשכול תפילות - כאן.​
  • הפרק היומי - כאן.​
  • תיעוד מהמלחמה באשכול הייעודי בלבד - כאן.​
  • רץ ברשת - חחחרבות ברזל - כאן.​
  • הודעות צבע אדום - כאן.​
  • שמות הנרצחים - כאן.​
  • הודעות פוליטיות הקשורות למלחמה - כאן.​
  • רוצים לקבל הרשאה בפורום חדשות ועדכונים?! לחצו כאן.​
  • חמ"ל פרוגיסטי לבקשות עזרה סיוע ומידע - כאן.​

אנו כאן בפרוג מתפללים לשובם לשלום של החטופים והחיילים, להחלמתם המהירה של הפצועים, ליבנו עם הנופלים ומשפחותיהם, ומייחלים יחד עם כל בית ישראל לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן.
לבקשת רבים נצרף פה בל"נ מידי יום פרק תהילים בהודעה נעוצה, עצרו לרגע מהדיווחים ונקרא יחד את הפרק היומי!
• קראתם, סמנו חיובי להודעה זו. כך נספור כמה משתמשים השתתפו בקריאה •
(אנא, אל תדרגו חיובי/שלילי הודעה זו מלבד סימון לאמירת התהילים)
 
הפיתרון
הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת...

גונן

משתמש מקצוען
ח"כ דני דנון בכאן על ההצעה לעזתים לעזוב מרצונם: "אני בטוח שיהיו אנשים בעזה שירצו מקום אחר לגור בו אחרי המלחמה. לכן אנחנו אומרים למדינות בעולם - אם אתם כל כך דואגים לפלסטיניים, תפתחו את השערים בפני מספר סמלי של פליטים מעזה".
 

גונן

משתמש מקצוען
אהוד יערי ב׳ערוץ 12׳: לפי כל השמועות האחרונות - מפקד החטיבה הצפונית של חמאס אחמד רנדור נקבר בבונקר תת קרקעי כתוצאה מהפצצה של חיל האוויר. צריכים להבין שהוא אחד מהחמישייה הפותחת של הנהגת חמאס. גם שני בניו נהרגו.
 

גונן

משתמש מקצוען
אמיר בוחבוט: חמאס התאמץ להסתיר מנהרה אסטרטגית שלו שנבנתה בעומק 20 מטרים מתחת לאדמה. אלא שכוחות ההנדסה איתרו את הפתח שהיה חסום בבטון, חרצו אותו, וחשפו את גודלה העצום. אותה מנהרה היתה מצוידת גם במעלית, שהורידה את לוחמי החמאס פנימה, ובתוך המנהרה נמצאו מערכות מיזוג אוויר וחשמל.
עוד מאמיר בוחבוט: בפיקוד דרום טוענים בתוקף כי צמרת חמאס יחיא סינוואר ומוחמד דף שהו לצד מח״טים ומג״דים במנהרה האסטרטגית - אולם על פי סימנים שנמצאו במקום, הם נמלטו משם כשהבינו שכוחות צה"ל מתקרבים.
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
׳ערוץ 13׳: על פי המידע שלנו - קבינט המלחמה המצומצם כן ידון הערב בפרטי עסקת החטופים שנמצאת על הפרק. בכיר ישראלי: ״הכוונה שלנו לצמצם הערב את הפערים לקראת סגירת עסקה״.
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
דנה וייס ב׳ערוץ 12׳: אני כן יכולה להגיד שאנחנו בשעות מאוד משמעותיות לגבי עסקת שחרור החטופים. יש ציר גם עם מצרים וגם עם קטאר. ארה״ב מפעילה לחץ כבד לקדם את העסקה.
 

רוצה טוב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: ״בסוף את העסקה לשחרור החטופים צריכה לאשר הממשלה. ברגע שנשמע שקבעו ישיבת ממשלה דחופה, נדע כולנו שנפל דבר ויש עסקה״. דנה וייס: ״משפחות החטופים מבקשים כבר פגישות עם שרי הממשלה, הם רוצים לוודא שיש להם רוב״.
 

יצחק ק

משתמש מקצוען
עיצוב ואדריכלות פנים
דני קושמרו: שר הביטחון יואב גלנט בהצהרה: "אני פוגש את בני החטופים, נכדיהם, חושב על דור המייסדים, ניצולי שואה, שהקימו במו ידיהם את היישובים ועכשיו חווים שואה שניה. איזו זכות מוסרית יש לנו להפסיק את הלחימה שלנו כל עוד האנשים האלו שבויים בידי החמאס?".
 

אייזנבך

משתמש סופר מקצוען
עימוד ספרים
לראשונה גורם בכיר בישראל מודיע בפומבי כי התמרון הקרקעי יימשך גם אל דרום רצועת עזה


שר הביטחון גלנט בתשובה לשאלתי: ״התמרון יימשך חודשים ארוכים - והוא יכלול גם את הצפון וגם את הדרום, נפרק את החמאס בכל מקום שהוא נמצא. חמאס הולך ונשחק. זה נכון בצפון הרצועה וזה ימשיך להתקיים בכל מקום שהוא״
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
יואב גלנט, מכחיש את הטענות בתקשורת כי נתניהו מנע פעולת חיסול של אחד מבכירי חמאס בתחילת המלחמה. לדבריו הוא לא מכיר דבר כזה,
חשפנו יותר מ-500 פירי מנהרות, כולם מחוברים לגני ילדים או בתי חולים. כל העיר הזו היא מבצר טרור אחד, וצה"ל מצליח לבצע את מטלותיו היטב.
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
הבית הלבן אומר כי שברט מקגורק, האחראי על המזרח התיכון במועצה לביטחון לאומי בממשל ביידן, יצא אתמול לשורת פגישות באזור. מקגורק נמצא כעת בבריסל ומקבל עדכונים ממקביליו האירופים ומחר צפוי להגיע לירושלים. הוא מקיים שיחות עם גורמים רשמיים בישראל, בקטאר, ובסעודיה.
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
נשיא המדינה יצחק הרצוג נאם בפני רבבות המשתתפים בעצרת התמיכה בישראל, שמתקיימת בוושינגטון, ואמר בשידור ישיר שהועבר מהכותל המערבי כי "עם ישראל הוא עם נצחי - ואף אחד לא ישבור אותנו. תודה לכל מי שהתכנס ברגע האפל ביותר של מדינת ישראל והכריז - אנחנו כאן".
 

אבא ל6

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל: אחד הציוצים האחרונים לפני המלחמה של בצלם מגדיר את מעשי המתנחלים ״פוגרום״. כשבאמת התרחש כזה, הם ״נפרדים בגעגוע״ מחברתם ש״נהרגה״. אחד מחבריה של ויויאן סיפר בטוויטר שבכלל נהרגה מאש צה״ל.
 

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  5  פעמים

לוח מודעות

למעלה