נמאס להיות סרדין באוטובוס? נמאס לאחר לעבודה? נמאס להישאר בתחנה? תתלוננו!!! אבל לא באגד...

מילה בסלע

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
פרסום וקופי
בני ברקים- תתלוננו כמה שיותר על קו 5 שקבוע!!!!!! מפוצץ, התדירות נשארה כמו פעם, אבל האוכלוסיה מקרית הרצוג/ פרדס כץ שמעוניינת להגיע לב"ב/ מתוך ב"ב, רק הולכת וגדלה... יש לי תמונה מגוחכת/ עצובה, שרואים שם אנשים אחד על השני, ממש! אחרי שקפלו שם את כל העגלות כדי שאנשים יוכלו לעלות... ואם הם כבר עושים טובה ושולחים עוד אוטובוס, הם שולחים 2 יחד, שכל הסרדינים מהאוטובוס המפוצץ מתבוננים בעיניים כלות באוטובוס הריק שהגיע שניה אח"כ.
שיגבירו את התדירות לכל 10 דקות.
ועוד משהו- שיבינו כבר שאצל הבני ברקים שעות הערב הם שעות שיא שצריך להגביר ת'תדירות ולא להפך.
אני מאמינה שאם אנשים יתלוננו על בסיס יום יומי הם יבינו שצריך לעשות משהו.

צודקת 100%!!!
מדהים איך בקוי דן התדירות יורדת בשעות הערב במקום לעלות!
ברח' עזרא בעונת החתונות, יכולה אישה לחזור לירושלים כשחברתה שיצאה עימה מאותו אולם מחכה עדיין לקו 5.... או 2... ביום הם ריקים, בלילה סרדיניה נוסעת.
 

רותי לב

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הפקות ואירועים
אני מכירה אברך שכבר קיבל 15,000 ש"ח פיצויים מאגד, כל פעם שאוטובוס מתעכב הוא מתקשר לאגד ומחלץ מפיהם הודאה שהאוטובוס לא יצא, ופעם בכמה זמן הוא תובע אותם במרוכז, צריך להביא פירוט שיחות שאכן התקשרת, והוכחה מה הפסדת (כמו הזמנה לחתונה וכד')
אין סיבה לסבול מהם ולא לקבל פיצויים!
 

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אני מכירה אברך שכבר קיבל 15,000 ש"ח פיצויים מאגד, כל פעם שאוטובוס מתעכב הוא מתקשר לאגד ומחלץ מפיהם הודאה שהאוטובוס לא יצא, ופעם בכמה זמן הוא תובע אותם במרוכז, צריך להביא פירוט שיחות שאכן התקשרת, והוכחה מה הפסדת (כמו הזמנה לחתונה וכד')
אין סיבה לסבול מהם ולא לקבל פיצויים!
ואז הם אומרים לך שלפי הגי פי אס שלהם האוטובוס עבר בתחנה...
אז הפסקתי להתלונן!!!
 

הכותל

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
באמת???
אני הצלחתי , ועוד איך , בשנה האחרונה לא מילאתי אפילו פעם אחת את הרב קו ,אני מתלוננת ומקבלת פיצוי מ20-35 ש"ח כל פעם
מצרפת לך קישור
http://www.egged.co.il/פניות-הציבור.aspx
ממש לא מסובך, שולחים לי תשובה במייל.
הבנתי שאפשר גם לתבוע את אגד אם זה מעל 10 תלונות ,ולקבל 5000 ש"ח
כרגע אין לי זמן, אולי שיירד לי עומס(יש כזה דבר?)

בכל אופן בהצלחה
זה מעצבן שהם מפצים ב - 25 ש"ח במקום לטפל בבעיות.
לא עוזר 25 ש"ח כשמפסידים דברים גדולים וחשובים יותר בגלל שאוטובוס לא יצא וכדו'.
 

טוליפ

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ואז הם אומרים לך שלפי הגי פי אס שלהם האוטובוס עבר בתחנה...
אז הפסקתי להתלונן!!!
לא נכון! מניסיון (רב!) אם אוטובוס לא יצא, הם מודים בעניין רק התירוצים שלהם בערך כמו של תלמידת בית הספר שמאחרת ומנסה להסביר למה איחרה הפעם. (רמז: כמה אפשר לגוון אז חוזרים על אותו תירוץ: איחר להגיע מנסיעה קודמת, הייתה תקלה באוטובוס (כמה תקלות!?), היה חג אצל המוסלמים.
 

ח. שושני

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
לא נכון! מניסיון (רב!) אם אוטובוס לא יצא, הם מודים בעניין רק התירוצים שלהם בערך כמו של תלמידת בית הספר שמאחרת ומנסה להסביר למה איחרה הפעם. (רמז: כמה אפשר לגוון אז חוזרים על אותו תירוץ: איחר להגיע מנסיעה קודמת, הייתה תקלה באוטובוס (כמה תקלות!?), היה חג אצל המוסלמים.
ואם הוא דילג תחנות??
 

חיה.

משתמש מקצוען
זה התירוץ שכתבו לי:
צר לנו על העיכוב.
מבדיקה שערכנו עולה כי עקב תקלה בלתי צפויה באוטובוס, נאלץ הנהג לבקש מהסדרן רכב חלופי ועל כן הנסיעה יצאה באיחור.
אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ובלתי צפוי זה ומעניקים לך שובר ע"ס 50.00 ₪, , למימוש בכל קופת "אגד" בתחנות המרכזיות תוך 90 יום, בצרוף תעודה מזהה ובאמצעות מסמך זה.
 

ישראלית

משתמש פעיל
D I G I T A L
אני פתחתי תיק בבית משפט לתביעות קטנות נגד חברת אגד בירושלים (ע"י ארגון 'זכותך'), והיום קיבלתי מכתב עם תאריך לדיון....

זה הדבר היחיד שאולי יזיז לחברות התחבורה..... כשהם יקבלו עוד ועוד קנסות רציניים....
 

sara gold

משתמש מקצוען
אני פתחתי תיק בבית משפט לתביעות קטנות נגד חברת אגד בירושלים (ע"י ארגון 'זכותך'), והיום קיבלתי מכתב עם תאריך לדיון....

זה הדבר היחיד שאולי יזיז לחברות התחבורה..... כשהם יקבלו עוד ועוד קנסות רציניים....
נשמח לשמוע מה יצא , מסתומא הדיון עוד הרבה זמן..
אל תשכחי לעדכן
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
למי שאין כח להתלונן יכול להתקזז, על ידי נסיעות חינם...
כמובן בחכמה רבה, ובאישור רב
אני קיבלתי...:D;)
 

יענקי R

ספר יהלום - עימוד נוצץ ברמה אחרת
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
עימוד ספרים
צילום מקצועי
עריכה תורנית
עריכה והפקת סרטים
יש ב'פוקוס' מאמר על בעיות תחבורה (עמ' 12 והלאה). אולי יעזור למישהו
 

קבצים מצורפים

  • focus_16.pdf
    1.9 MB · צפיות: 32

בודקת תוכנה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מצו"ב קישור לטופס תלונה של משרד התחבורה.

הפכתי את זה לנושא חדש, כדי שאנשים ישימיו לב ובאמת יביאו לשינוי בקטסטרופה ששמה 'אגד ירושלים' ובעוד ערים וחברות.

כולם חורקים שיניים ומפסידים כסף ובריאות, האמיצים מתלוננים לאגד, והיצירתיים שולחים מכתבים למערכת (ודומיהן)...

הדרך היחידה לשנות זה רק דרך משרד התחבורה, הוא המפקח והוא הרגולטור מטעם המדינה לוודא שהחברות עושות את מלאכתן נאמנה.

איחרתם? הפסדתם? ברח לכם? צפוף מידי? חם מידי? דילגו? נשבר, התפוצץ, הצטופף?

כתובת אחת ויחידה:

https://motssl5.mot.gov.il/FORMS/he/compl-pbl/plaint-public-transport-form

(מי שיודע להפוך את הכתובת לקישור זמין, תודה מראש.)
תודה!!
 

פייגלה

משתמש צעיר
אחרי שהמתנתי בחנוכה שעה וחצי לאוטובוס מירושלים לאשדוד
כשעל כל אוטובוס שמגיע לתחנה מתנפלים 400 איש, לקחתי מונית
הגשתי תלונה באגד (גם במשרד התחבורה)
והם מסרבים לשלם לי:

מבדיקת דרישתך להחזר עבור נסיעה במונית לא נמצא כי דרישתך עומדת בכל קריטריון לזיכוי כנדרש.
"אגד" מפעילה את קווי השרות ובכלל זה קו 450 נשוא פנייתך בהתאם לדרישת משרד התחבורה ע"פ לו"ז המוכתב על ידו, וכן מתגברת את כמות האוטובוסים כנדרש על ידו.
אין אנו רשאים להוציא אוטובוסים נוספים על דעת עצמנו ללא אישור מהגורמים הנוגעים בדבר, וכאמור כל הנסיעות בוצעו ע"פ הדרישה שהוכתבה לנו כחברה מפעילה.
לפיכך אין ביכולתנו לזכותך כפי דרישתך.

מה דעתכם?
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
@למען דעת
ממליץ לך לנעוץ את האשכול, הוא באמת עזרה הדדית (לפחות ההודעה הפותחת שלו)
 

אסתי H

משתמש סופר מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
אבל שימו לב למגבלות
תלונה על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית
תלנה מקוונת לרשות הארצית לתחבורה ציבורית על התנהלות בקווי השירות בתחבורה הציבורית (אוטובוסים ומוניות) בגין: התנהגות נהג, שימוש של נהג בשפה לא נאותה, אי הזדהות של הנהג על פי דרישת הנוסע, תנאי נסיעה, אירועים חריגים, לרבות מקרי אלימות פיזית או מילולית או הטרדה אחרת כלפי הנוסעים והרקע להם. תלונות בנושא קווים בהם הנוסעים נוהגים לשבת בצורה נפרדת: הסדרי ישיבה באוטובוס, הטרדת הנוסע ע"י הנוסעים האחרים באשר למקום ישיבה באוטובוס, התערבות הנהג בסדרי הישיבה באוטובוס, התערבות הנהג בכל הנוגע לביצוע ההפרדה בכלל, אופן יידוע ההפרדה לנוסעים, תפקוד הנהג בעת אירועים חריגים, התנהלות מפעיל השירות בכל הנוגע לביצוע ההפרדה.
 

שחר עולה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
באמת???
אני הצלחתי , ועוד איך , בשנה האחרונה לא מילאתי אפילו פעם אחת את הרב קו ,אני מתלוננת ומקבלת פיצוי מ20-35 ש"ח כל פעם
מצרפת לך קישור
http://www.egged.co.il/פניות-הציבור.aspx
ממש לא מסובך, שולחים לי תשובה במייל.
הבנתי שאפשר גם לתבוע את אגד אם זה מעל 10 תלונות ,ולקבל 5000 ש"ח
כרגע אין לי זמן, אולי שיירד לי עומס(יש כזה דבר?)

בכל אופן בהצלחה
גם אנחנו התלוננו באתר של אגד
ואחרי איזה חודש קיבלנו מכתב שהם "מצטערים" ונותנים לנו פיצוי 50 שקל
אז תנסו גם את זה וגם את זה
לא תפסידו זה בטוח!
 

מנוחהלה

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
ורק אצלי "הנהג נשוא תלונתך פעל בהתאם לכללים"
כשבכלל התלוננתי על נסיעה שדולגה
ו"האוטובוס יצא בזמן אך התעכב מעבר לרגיל"
כשהתלוננתי על נהג שתקף נוסעים....

לפחות שישלפו מהמאגר את התגובה המתאימה,
יש גבול!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ק'

קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יְהוָה חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יְהוָה כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יְהוָה וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה