דרוש מידע ניהול נכון של עובדות

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
לא כל העובדים מרגישים לויאלות ורצון לעבוד לבד
לרוב עובדים עובדים כי יש מי שמנהל אותם ונותן להם דד ליינים
מה שאת מצפה קצת לא מעשי
את צריכה מאוד לתמרץ ולקדם בשביל שיהיה להם שווה
לחילופין, לגייס מישהיא כמוך :)
אני תמיד לפני קבלת עובדת מנסה לברר מה רמת "מסירות העבודה" שלה.........
הרבה פעמים התאכזבתי........
 

לא לפרסום

משתמש פעיל
יכול להיות שאצלן זה נובע מחוסר בטחון, אבל לא מובן למה כי הסיכוי לטעות הוא לא גדול.
אם זה באמת שאין סיכוי לטעות וזה לא שאלה מהותית[עוד פעם אני לא יודע במה מדובר]
בשאלה הבאה הייתי אומר להם תעשו מה שאתם חושבים אני סומך עליכם...
תמיד אפשר אח"כ לראות מה עשו ולכוון בעדינות בעדינות[שלא יצא שכרו בהפסידו]
 

בעניינים - אסתי צין

בעלת עיתון בעניינים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
זה הרבה קשור לסגנון העובדת ולאופי שלה.

לא קל לעובדת לקבל החלטות לפעמים.
כי בכל עסק יש נתונים משתנים, וזה הרבה מהמקרים זה שיקול כספי. ש"רק" בעל העסק יכול לכאורה להחליט.

אבל כמו שאמרו לפני.
לדעת לאכול טעויות.
להגיד בפה מלא, אני מאשרת לך לקבל החלטות וסומכת עלייך.

את יכולה גם להגיד לה שתסכם לך סוף יום מה היו ההחלטות שלה באותו יום לגבי הנחות/לגבי שינויים בתנאים או לא יודעת מה העסק שלך...

ותוכלי לראות את שיקול דעתה. ולכוון אותה.

אבל השקט הנפשי שלך שווה , גם אם היא תעשה פה ושם טעויות
זו דעתי

כמובן שמכתחילה צריך לראות שהיא בראש שלך, והיא מתאימה לתפקיד
לקח לנו הרבה זמן לשחרר את קבלת ההחלטות.

והרגשתי שאני עובדת ב"מענה לעבודות" כל הזמן עונה תשובות ועונה למיילים של שאלות שלהם.
אבל ברגע שהם מבינים את דפוס החשיבה שלך (אפשר גם לפרט למה החלטת בצורה איקס..)
את משכפלת את עצמך.

(ואפילו לפעמים יותר טוב, כי היא לא בא ממקום נגוע. היא אומרת את המחיר או את ה"כלל" בצורה ברורה. בלי עיגולי פינות ) ברור שצריך אמפתיה ורגישות, אבל זה בהחלט לפעמים יותר יציב וקווים ברורים מאשר בעל העסק עצמו.

בהצלחה!
 

פ.נ

משתמש מקצוען
רוצה לעלות נקודה ממבט של העובד
לפעמם מעסיקים מעסיקות עובדות(ואני מדברת קל וחומר על עובדות חדשות) ונותנים להם שורת מסימות בלי הסבר כי אצלם הכל מובן(מיתמצאות בחומר ושולטות בזה בעוד שהם צריכות לזכורשהעובדת רק חדשה גם עם מדבור על שנתיים נסיון זה הכי לגיטימי שיהיה שאלות)
לכן כמו שאמרו להביא עובדת שתיהיה אחראית על מענה וגם כן שיהיה שאלות במייל ורק אז תוכלי לענות מתי שאת יכולה
 

ביצת הפתעה

משתמש פעיל
לפעמים הסיבה היא שעצם המשימה לא לגמרי ברור לעובדת, ואז מתוך השאלות מנסים להבין את המשימה עצמה.
וכמובן גם הניסיון של העובדת משחק תפקיד, לא הוגן לצפות ממתחילה להבין לבד, זה רק מתסכל אותה במקום לקדם..
היה לי פעם שקיבלתי רשימה של משימות, המנהל היה עסוק (כרגיל) קראתי את כל מה שהיה כתוב ישר והפוך, ניסיתי למצוא רמזים מאיפה המשימה מגיעה, וכלום, ככה שעה ישבתי על כל משימה עד שהתייאשתי... יום עבודה מבוזבז.. לא חבל? אם המנהל היה מקדיש חצי שעה של הסברים, ולא מניח שאני יודעת מה קורה אצלו בראש ועם מי הוא דיבר.... היה לי הרבה יותר קל.
לכן כשמגדירים רשימה של משימות, (שיהיה מנוהל איפשהו ואז מוריד ממך את הצורך לעקוב שעשו מה שביקשת) שווה להקדיש חצי שעה או יותר, ולא לחסוך בזמן של הלפני. עד שברור שהמשימות מובנות לחלוטין, ואם עולות שאלות את עונה בזמן הזה.
(אם רלוונטי אפשר גם להגיד עם מי לדבר כשיש שאלות בנושא, את לא חייבת לתווך להם את כל המידע מלקוחות)
את המשימות לחלק ליחידות הכי קטנות שיש, ולא לצפות שהעובדת תגדיל ראש ותסתדר כבר, כי זה גורם שהקצב התקדמות מעורפל, ואפשר לבזבז שעות על מה שבכלל לא התכוונת.
ובסוף, כשיש לעובדת כמה משימות שכולם ברורים לה, את לא מחויבת לענות כשלא מתאים לך או את עמוסה,
קודם כל כי כשברור המשימה יותר קל גם לעובדת לקבל החלטות, ומקסימום תתחיל או תתקדם עם משימה אחרת.
בהצלחה
 

פ.נ

משתמש מקצוען
לפעמים הסיבה היא שעצם המשימה לא לגמרי ברור לעובדת, ואז מתוך השאלות מנסים להבין את המשימה עצמה.
וכמובן גם הניסיון של העובדת משחק תפקיד, לא הוגן לצפות ממתחילה להבין לבד, זה רק מתסכל אותה במקום לקדם..
היה לי פעם שקיבלתי רשימה של משימות, המנהל היה עסוק (כרגיל) קראתי את כל מה שהיה כתוב ישר והפוך, ניסיתי למצוא רמזים מאיפה המשימה מגיעה, וכלום, ככה שעה ישבתי על כל משימה עד שהתייאשתי... יום עבודה מבוזבז.. לא חבל? אם המנהל היה מקדיש חצי שעה של הסברים, ולא מניח שאני יודעת מה קורה אצלו בראש ועם מי הוא דיבר.... היה לי הרבה יותר קל.
לכן כשמגדירים רשימה של משימות, (שיהיה מנוהל איפשהו ואז מוריד ממך את הצורך לעקוב שעשו מה שביקשת) שווה להקדיש חצי שעה או יותר, ולא לחסוך בזמן של הלפני. עד שברור שהמשימות מובנות לחלוטין, ואם עולות שאלות את עונה בזמן הזה.
(אם רלוונטי אפשר גם להגיד עם מי לדבר כשיש שאלות בנושא, את לא חייבת לתווך להם את כל המידע מלקוחות)
את המשימות לחלק ליחידות הכי קטנות שיש, ולא לצפות שהעובדת תגדיל ראש ותסתדר כבר, כי זה גורם שהקצב התקדמות מעורפל, ואפשר לבזבז שעות על מה שבכלל לא התכוונת.
ובסוף, כשיש לעובדת כמה משימות שכולם ברורים לה, את לא מחויבת לענות כשלא מתאים לך או את עמוסה,
קודם כל כי כשברור המשימה יותר קל גם לעובדת לקבל החלטות, ומקסימום תתחיל או תתקדם עם משימה אחרת.
בהצלחה
הדבר הכי מתסכל זה שעובד מגיעה ליום עבודה ומצפה לו מליון משימות בלי הסבר קטן ואז מגיעה סוף היום וגם העובד מתוסכל וגם המעסיק..
בחצי שעה של הסבר אפשר לפתור את הכל הבעיות!!!
 

פוינט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
אולי אפשר למנות את אחת העובדות המתאימות
לקבל את כל השאלות
בתוספת בונוס, או הטבה אחרת

היא תהווה כעין מסנן, להעביר אליך רק שאלות שלא ניתן לבדוק לבד
היא תוכל להיות גם יותר אסרטיבית בעניין.

כמובן, שאמור להיות לך איתה דיבור טוב, והדדיות.
 

צילומנציה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
בלי לפגוע בעובדות הקימות, אולי בבחינת העובדות הבאות,
לבחון שיש להן את הכישורים שמנית מראש.
שאלת המליון דולר- איך בוחנים כזה דבר???
יש קטע, שהיום מכשירים עובדים לכתיבת קו"ח ולהצלחה בראיון
ושמים להם בפה את התשובות הנכונות לשאלות- שפעם היו נכונות...
לאחר מעשה וגיוס נותר לך רק לראות שזה היה כולו אילוסטרציה-
דהיינו אין קשר בין התיאור למציאות.
 

Kelly

משתמש פעיל
יש שיטה חדשה יחסית בעולם שלוקחת את רעיון "האצלת הסמכויות" כמה רמות מעל ומחלקת את כל העסק ליחידות פתירות שקל לעובדים לנהל בעצמם. קוראים לזה systemology אבל אני לא יודעת כמה חומר יש על זה בעברית.
זו המתנה הכי גדולה שמנהל עסק ועובדים יכול לתת לעצמו ואפשר ליישם את זה בכל עסק בכל גודל שהוא.
צריך לדעת איך לתפור את זה נכון ומשם זה משדרג את כל מערך התפעול והעבודה.
 

ייעוץ עיסקי ופיננסי

וניהול כספים לעסקים חברות ארגונים ופרטיים
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
שאלת המליון דולר- איך בוחנים כזה דבר???
יש קטע, שהיום מכשירים עובדים לכתיבת קו"ח ולהצלחה בראיון
ושמים להם בפה את התשובות הנכונות לשאלות- שפעם היו נכונות...
לאחר מעשה וגיוס נותר לך רק לראות שזה היה כולו אילוסטרציה-
דהיינו אין קשר בין התיאור למציאות.
עדיין לא הכל אפשר להציג
ואפשר לשים לב טוב מאוד ברעיון עבודה האם המועמד/ת יש לה את הכישורים הנדרשים
כמובן שגם לראיין עובד צריך להתכונן ולתכנן מה לשאול ואיך לשאול בשביל לקבל את האינפורמציה המדוייקת

ואפשר גם לשאול מקומות עבודה קודמים ועל אף שהם בדרך כלל נדיבים כלפי מישהו שעזב אותם.... עדיין אפשר לשמוע על הקול את האמת....

בהצלחה
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  29  פעמים

לוח מודעות

למעלה