לפעמים הסיבה היא שעצם המשימה לא לגמרי ברור לעובדת, ואז מתוך השאלות מנסים להבין את המשימה עצמה.
וכמובן גם הניסיון של העובדת משחק תפקיד, לא הוגן לצפות ממתחילה להבין לבד, זה רק מתסכל אותה במקום לקדם..
היה לי פעם שקיבלתי רשימה של משימות, המנהל היה עסוק (כרגיל) קראתי את כל מה שהיה כתוב ישר והפוך, ניסיתי למצוא רמזים מאיפה המשימה מגיעה, וכלום, ככה שעה ישבתי על כל משימה עד שהתייאשתי... יום עבודה מבוזבז.. לא חבל? אם המנהל היה מקדיש חצי שעה של הסברים, ולא מניח שאני יודעת מה קורה אצלו בראש ועם מי הוא דיבר.... היה לי הרבה יותר קל.
לכן כשמגדירים רשימה של משימות, (שיהיה מנוהל איפשהו ואז מוריד ממך את הצורך לעקוב שעשו מה שביקשת) שווה להקדיש חצי שעה או יותר, ולא לחסוך בזמן של הלפני. עד שברור שהמשימות מובנות לחלוטין, ואם עולות שאלות את עונה בזמן הזה.
(אם רלוונטי אפשר גם להגיד עם מי לדבר כשיש שאלות בנושא, את לא חייבת לתווך להם את כל המידע מלקוחות)
את המשימות לחלק ליחידות הכי קטנות שיש, ולא לצפות שהעובדת תגדיל ראש ותסתדר כבר, כי זה גורם שהקצב התקדמות מעורפל, ואפשר לבזבז שעות על מה שבכלל לא התכוונת.
ובסוף, כשיש לעובדת כמה משימות שכולם ברורים לה, את לא מחויבת לענות כשלא מתאים לך או את עמוסה,
קודם כל כי כשברור המשימה יותר קל גם לעובדת לקבל החלטות, ומקסימום תתחיל או תתקדם עם משימה אחרת.
בהצלחה