דרוש מידע ניהול נכון של עובדות

שרי5

משתמש צעיר
אני עצמאית שמעסיקה עובדות.
כיום כל שאלה הכי קטנה שיש לעובדת, היא מפנה אותה אלי בלי לחפש פתרון בעצמה.
הסברתי מספר פעמים שאין לי זמן וצריך לחפש פתרון לבד וכו, אך ללא הועיל .
בנוסף,יש הרבה דברים שבלי מעקב שלי שיבוצעו, לא קורים.
אשמח לשמוע איך ניתן לגרום לעובדות להגדיל ראש , לפתור דברים ולעקוב שדברים קורים בלי מעורבות שלי .
תודה.
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
כל עובד חדש לוקח לו זמן להסתגל לעבודה ולהבין את כל הנקודות,
זה שהיא מפנה את הלקוחות זה לא נכון, אבל לשאול שאלות במקומם, זה המקום הנכון..... איך תדע אם לא תשאל?!
ואולי את צריכה לדבר איתה ולתת לה ביטחון עצמי..... ברגע שהיא תרגיש שהיא שולטת בעבודה היא פחות תבוא עם שאלות..........
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
מומלץ גם להגיד שכל השאלות זה רק במייל ולא טלפונית......... כך הם ישקלו באמת מה לשאול או ירכזו לך מידע בבת אחת, וגם תוכלי להחליט מתי נוח לך לענות,
כמו כן כל שאלה שמגיעה מעובדת תרשמי לכולם ותכתבי מה ענית לה, שהם לא יצטרכו לשאול שוב את אותה שאלה,
 

S

משתמש פעיל
אני לא יודעת מאיזה תחום את, אבל גם הבוס שלי דורש להגדיל ראש,
הבעיה שלכל פרויקט יש אופי אחר, והנתונים משתנים מה שמעלה הרבה שאלות באמת במטרה שלא לטעות.
צריך נהלי עבודה ברורים, כללים מדוייקים עד כמה שניתן
גם משימות שדורשות ממך מעקב- תנסי לראות איך הן יוצרות את המעקב כמו מילוי דו"ח יומי של מטלות וכד'
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
תלוי גם מה סוג עבודה
אני מתעסקת עם עובדים מהרבה תחומים..........
בתכל'ס הכל מסתכם במסירות עבודה של העובד!! ואם העובד שבא וחוץ מהכסף רוצה גם סיפוק חברה........ או שהגיע נטו לכסף והעסק מענין אותו כמו לא יודעת מה.........
 

שרי5

משתמש צעיר
לא חושבת שיש קשר לתשלום כי גם בונוסים לא הועילו.
כרגע אני מנסה שירכזו את השאלות לשעות מסוימות
אבל מפריע לי שיש הרבה שאלות שלא היו אמורות להישאל או כי כבר הסברתי או כי הפתרון פשוט ברוב המקרים
 

שרי5

משתמש צעיר
אני עבדתי במשרד שהבוס לא היה , ולמדתי הכל לבד. ניסוי וטעיה וזה מה שאני מצפה מהן.
יכול להיות שאצלן זה נובע מחוסר בטחון, אבל לא מובן למה כי הסיכוי לטעות הוא לא גדול.
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
לא חושבת שיש קשר לתשלום כי גם בונוסים לא הועילו.
כרגע אני מנסה שירכזו את השאלות לשעות מסוימות
אבל מפריע לי שיש הרבה שאלות שלא היו אמורות להישאל או כי כבר הסברתי או כי הפתרון פשוט ברוב המקרים
בד"כ לעובד גם לא כל כך נעים כל שניה לשגע את המעסיק שלו.........
אז כנראה שלא הכל הכי מובן להם,

אני כשאני נכנסת לחנות ואני שואלת את המוכרת כמה זה החולצה?! והיא מתחילה לגמגם ואומרת שהיא מבררת שניה,
אני תמיד אומרת לה, תעזבי אני אנסה לבדוק בתווית אחרת של אותו בגד,
נראה לי שהיא פשוט נכנסת ללחץ וזה הדבר הראשון שהיא עושה,


היה לי פעם עובדת שנתקעה עם משהו שכדי לעזור לה אני חייבת לבוא פיית למקום העבודה, שאני לא נמצאת שם בד"כ,
ואז אמרתי לה תעשי ככה וככה, ותוך שניה היא הסתדרה,
דבר שהייתה יכולה לעשות חצי שעה קודם,
אבל מה לעשות שאנשים בזמן לחץ לא יודעים מה לעשות?!........

בהחלט שעובדים שיש להם ביטחון עצמי זה מעלה גדולה........... (אבל גם חיסרון כי יש להם דרישות מכאן ועד אפריקה......... בלי בושות)
 

ה; מפרוג

משתמש מקצוען
אני עבדתי במשרד שהבוס לא היה , ולמדתי הכל לבד. ניסוי וטעיה וזה מה שאני מצפה מהן.
יכול להיות שאצלן זה נובע מחוסר בטחון, אבל לא מובן למה כי הסיכוי לטעות הוא לא גדול.
נשמע שאת אחת עם ביטחון עצמי (אם פתחת עסק.......) וגם יש מצב שיש לך ראש יצירתי יותר,
 

SHILATI

משתמש מקצוען
אני עבדתי במשרד שהבוס לא היה , ולמדתי הכל לבד. ניסוי וטעיה וזה מה שאני מצפה מהן.
לא כל העובדים מרגישים לויאלות ורצון לעבוד לבד
לרוב עובדים עובדים כי יש מי שמנהל אותם ונותן להם דד ליינים
מה שאת מצפה קצת לא מעשי
את צריכה מאוד לתמרץ ולקדם בשביל שיהיה להם שווה
לחילופין, לגייס מישהיא כמוך :)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה