יש שתי נקודות שרציתי להוסיף (בפרט עכשיו שיתכן שהדברים יגיעו לאזני העסקנים בעיריית ירושלים):
א) למרות שרמות מצד אחד מאד קרובה למרכזית הארזים, מצד שני זו השכונה היחידה שאין לה אפשרות להגיע לשם ברכב, בלי להמשיך לנסוע ולנסוע כדי לעשות פרסה. ברגע שעוברים את סוף רמות א', אין שום אפשרות לעשות פרסה, לא בצומת רמות, לא בצומת כביש 9, לא בצומת בגין, וגם לא בהרטום או הר חוצבים. בהרטום אפשר לחכות רמזור ארוך, ואז לפנות שמאלה, להגיע עד למעגל תנועה, ואז לחזור ולחכות שוב רמזור ארוך. עדיף להמשיך עד הר חוצבים (תחנת הדלק) ולפנות שם. אבל זו נסיעה ארוכה רק בשביל פרסה. אולי אפשר לתת את הדעת על זה, ולתת אפשרות לפרסה קצת קודם.
ב) לגבי אוטובוסים שנכנסים למרכזית - זה נחמד שאוטובוס נכנס לבפנים, אבל יש חסרון אם עושים את זה עם אוטובוסים שעוברים דרך הצומת בכל מקרה. מה שזה גורם הוא שלכל מי שנסע עד היום באוטובוס ממקום למקום (כגון אם ירצו לעשות את זה בקו 86 מהרכס לרמות, אז כל מי שרוצה רק לנסוע מהרכס לרמות) יצטרך לעשות סיבוב בדרך, רמזורים וכו', מה שמסרבל את הנסיעה. לכן העליתי רעיון של קו 63, שהוא קו פנימי בתוך רמות, שמגיע כמעט עד לשם, ואם הוא יאריך טיפה את המסלול ויגיע לשם, לא יהיה בזה הפרעה לשאר הנוסעים. וכן זה לא יפריע לשאר תושבי השכונות, כי אין עוד שכונה עם אוטובוס שמגיע כמעט עד לשם ולא נכנס (אלא רק אוטובוסים שעוברים דרך צומת רמות, ובכזה מקרה יש גם נזק בהכנסת אותו האוטובוס למרכזית הארזים).