עזרה מכירים טובה, מוקירים זכרון...

חנה4

משתמש סופר מקצוען
D I G I T A L
לפני 18 שנים הסתלק מאיתנו כ"ק האדמו"ר בעל הנתיבות שלום זצוק"ל, מי שהנחיל במשך עשרות שנים במסירות נפש וגוף את תורת החסידות והמידות, בשפה השווה לכל נפש - וחולל מהפכה של ממש בקרב כל רובדי העם היהודי. לא לחינם הפכה סדרת ספריו נתיבות שלום לספרי חובה בכל בית, ואלפי שיעורים בתורתו מתקיימים מסביב לעולם.


היום, ערב ההילולא, בידינו הזדמנות חד פעמית להיות חלק מהמפעל שבו השקיע את כל חייו - ישיבת "בית אברהם סלונים" - ישיבה בה העמיד את אלפי תלמידיו לאור תורתו ומורשתו. כעת משוועת היא לעזרה מחוסר מקום וזקוקה להתרחב.


לשם כך יצאנו ל- 36 שעות בקמפיין "מורשה להנחיל" במטרה לגייס 5,000,000 ₪ מכלל אוהדיו ומוקירי זכרו עבור הרחבת בנין הישיבה.

למען מטרה זו התחייבו קבוצת נגידים ממוקירי זכרו, להכפיל כל תרומה שתתקבל בשעות אלו, אך אם לא נגיע אל היעד תרד ההשקעה לטמיון ח"ו.


היום, בערב ההילולא של הרבי בעל ה"נתיבות שלום" אני פונה אל ליבך, עזור לנו והיה שותף בדבר גדול זה! ובזכות תרומתך נוכל להגיע אל יעד ולהשלים יחד את משימתנו.

לינק להשתתפות:

https://www.charidy.com/slonim

upload_2018-7-17_12-59-52.png
 
נערך לאחרונה ב:

אקורד

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
בוודאי!!!!

מי שרוצה לעזור לי לתרום דרך בעלי,
אפשר לשאול באישי את השם,
 

רוחיש

משתמש פעיל
יש לי כבר דרך מי לתרום, מאיפה את יודעת שניתן מכספי מעשרות ?
 

269

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
מקפיצה-
כספי צדקה, מה השאלה?
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
נותרו 6 שעות 34 דקות ו-30 שניות...
 

269

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
עריכה והפקת סרטים
4 מליון!!!
 

ארבע

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
הפקות ואירועים
הקבלה מוכרת להחזר מס
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה