שדרות האמוראים תוכנן במקור להיות הציר הראשי של השכונה
והוא צריך להיות מתוכנן בהתאם לזה
נכון. אבל בשביל בתוך רמה ד' לדוגמא, אופניים חשמליים יכול להיות מאוד פרקטי, לדוגמא מי שגר בתוך ריש לקיש, למרות שזה הררי, אפשר לעלות את זה על 20 קמ"ש בערך (במישור אפשר להגיע ל40 קמ"ש). לא יודע מה זה בלאי, צמיגים? עדיין "התחזוקה" היא לא יותר מכמה עשרות ש"ח בחודש (חשמל זה אולי שקל ל20 ק"מ).
בלאי זה אומר להחליף פעם בחודש ממוצע רפידות
מנוע שמתקלקל הרבה יותר מהר סנסורים שנהרסים בגלל העליות המטורפות
אני מדבר מתוך ניסיון אני הרבה שנים על אופניים חשמליות
כמות הבלאי שהיה לי כאן בבית שמש היא פי כמה מהסטנדרט
ואחרי כל זה עדיין אתה זוחל כמו איזה צב
ובסוף נהיה לי שבר בשלדה
תברר אצל האנשים שהחזיקו אופניים עד שהם הגיעו לכאן
ומה קרה אחרי תקופה כאן הם הרימו ידיים והפסיקו להשתמש
יחסית לשכונות שאני מכרי בערים אחרות יש כאן מאד קצת אופניים חשמליות
שדרות האמוראים גם כן "יחסית" מישורי. בגדול רוב הרחובות יחסית מישוריים חוץ מרב חנן וריש לקיש.
שֶטַח ישר שאין בו גבָעות וּבקָעות, אֵזור שָטוּח, שטח ישר שאינו מקומר או מקוער
(מתוך מילון אבניאון)
החניונים זה חוץ משטחי המסחר.
עיין ערך קניון רב שפע
קומות שלמות בחניון סגורות ומושכרות
עיין ערך חניון יש חסד בני ברק
50 ש"ח לשעת חניה בכל שעות היממה
חניה חינם ללקוחות יש חסד
זה הנושא לא? אנשים התלוננו שכשבאים לחנויות אין איפה לחנות.
תחנה בחניון של הקניון בכניסה לד'1 בכדי לקנות בספרי אור החיים בד'3
נכון ?
גם אם זה בתשלום לא נראה לי שזה הבעיה למי שמחזיק רכב ומשלם אלפי שקלים בחודש (1500 לרכב זול ועד כמה אלפים לרכב חדש כולל עלות הרכב) לשלם עוד כמה שקלים על החניה. אם החניה תהיה בחינם זה סתם יתמלא בגרוטאות.
במידה וזה יהיה בתעריף סביר או בסמכות העירייה
בדומה לסובב קניונים באזור המרכז הרי טוב
במידה וזה יהיה כמו יש חסד בבני ברק
המצב שלנו גרוע