מחיר למשתכן מחיר למשתכן רמת בית שמש ד

כתום צהוב לבן

משתמש מקצוען
לכבוד מערכת 'חדש' בבית שמש

המוביל ברוב חכמה ותבונה את מערכות הרחבת גבולות הקדושה בעיר, הן בסיקור מהנעשה והנשמע בחצרות הקודש, והן בניהול מקרוב את נושא תחום הדיור והתחבורה בעיר, אשר בלא העיתון המביע בדעה צלולה את דעת הקהל, ספק אם היינו כאן.

על של עכשיו באתי, אחרי צפיה רבות בשנים 'זכינו' ובשבוע הזה נכנסת המפעילה החדשה לניהול התחבורה והקווים המתחדשים, אשר עוצבו ע"י אנשי משרד התחבורה.

אך אליה וקוץ בה.

כתושבי רמה ד' בהווה ובעתיד, הנני להביע את גודל האכזבה והכאב לעומת הפחד והבהלה האוחזת בתושבים, כיצד יתנהלו ממקום למקום בלא הצעה וסידור תחבורתי הגון, כאשר בתכניות המוצעות אין שום קו אשר מגיע מהשכונה למקום אשר הם צריכים להגיע באמת...

רוב התושבים אינם צריכים להגיע אל שכונת המשקפיים ותחנת הרכבת דרך רמה א', אלא אל תוככי שכונות רמה ב' הקריה וחפציבה שם נמצאים רוב מוסדות החינוך, העבודה ומקום התורה של התושבים, וכן אולמות שמחות וכינוסים הנמצאים במקום, וכאמור אין שום מענה למקומות הנ"ל מלבד להתנייד ב-2 אוטובוסים במצב הטוב.

גם אין בתוכניות העתידיות שום קו החוצה את נהר הדן לכל ארכה (כן, הכביש שכולם ציפינו לזה שלא יצטרכו להיכנס לתוככי השכונות העמוסות בשעות הבוקר, שהושקעו בה מיליוני שקלים) דרך רמת אברהם (אשר גם הם נשארו מאחור במפת התחבורה 'המתחדשת'...) עד לקריה וחפציבה, בכדי שנוכל לשלוח את ילדינו מבתיהם אל מקום לימודם בבטחה וברוגע, או שאנחנו נוכל להגיע לכלל הסידורים הנצרכים לנו כחרדים - וממש אין צריכים כ"כ דחוף להגיע בקביעות אל נעימי ואל הרכבת...

הדבר גורם שפשוט לא נוכל לחיות במצב הזה כך, ואיננו יודעים לשית עצה מה לעשות האם כל תושבי השכונה יצטרכו לקנות רכבים - זאת בניגוד למטרת המדינה להעדיף את התחבורה הציבורית ע"י עידוד ושיפור העניין, או שפשוט נצטרך לחזור למקומות שבאנו משם???...

אנא ממכם, כשופר המוביל את העיר, תשלחו פניה למשרד התחבורה ומשרדי הנסיעות (נתיב אקספרס) לברר האם תוכנית זה הוא רק זמני, ואם כן לכמה זמן אך לא להרפות מהנושא עד שההגיון הבריא תנצח - לתת לתושבים מסלולים שנוח להם ולא רק מה שנראה למשרד התחבורה.

החותמים איגוד תושבי רמה ד' בהווה ובעתיד
יצויין כי ניתן לפתור את כל הטענות לעיל ע"י הארכת קווים קיימים אל תוך השכונה (כקו 16) ואין צורך באישור לקווים חדשים, או לחילופים לתאם את הקווים החדשים לצרכי התושבים ולקצר את המסלול ככל שניתן ולהובילם למקומות הנכונים.... (כגון קו 4א הנכנס ממילא לכיוון לוי אשכול - שיכנס עד מעפילי אגוז, וכן שלא יהיה בתדירות נמוכה (כאופציה 4א) אלא כל קווי 4 יכנסו סמוך לנחלה ומנוחה, וכן לא כל הקווים צריכים להסתובב ברמה א ובמשקפיים אלא חלקם יהיו ישירים)

ולסיום פשוט אין מילים.... ואנו סומכים עליכם שתעשו עבודה מקצועית מול החברה, אשר חפצים שנהיה מרוצים מהם ופשוט חסר כאן איש קשר להסביר מה הצורך של התושבים השבויים בתחנות....

אגב בתכנון נראה כי אין עדיין תחנות עצירה והעלאה ברמה ד2 והאוטובוסים רק עוברים שם, האם זה ישתנה לפי קצב האכלוסים?

בעקבות המכתב, יש מענה ממשרד התחבורה, כי בעוד חודש וחצי יחודשו 2 קווים נוספים, מרמה ד לכיוון רמה ב' ולכיוון שכונות הדרום.
1626353952046.png
 

קבצים מצורפים

  • חדש.pdf
    KB 336.8 · צפיות: 58

כתום צהוב לבן

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • שני שלבים. תגובת משרד התחבורה לפניית תושבי רמה ד'.pdf
    KB 117.6 · צפיות: 31

estyr

משתמש מקצוען
זה קצת מוזר,
זה נשמע שהולך להיות קו בדיוק באותו מסלול של קו 16 רק שהוא הולך להסתובב בתוך ד',
הדרכים להגיע מרמה ד' לרמה ב' זה או דרך נהר הירדן(כמו קו 16) או דרך קישון (כמו קו 13), אין יותר קצר מזה (אלא אם כן הוא יסע דרך כביש דן אבל אז הוא יגיע רק לסוף רמה ב').
כך שזה יהיה ממש כפילות לקו קיים...
@כתום צהוב לבן אפשר לדעת מה כתוב בהמשך הכתבה לגבי קו 616?
 

טיגריס

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי DIP
זה קצת מוזר,
זה נשמע שהולך להיות קו בדיוק באותו מסלול של קו 16 רק שהוא הולך להסתובב בתוך ד',
הדרכים להגיע מרמה ד' לרמה ב' זה או דרך נהר הירדן(כמו קו 16) או דרך קישון (כמו קו 13), אין יותר קצר מזה (אלא אם כן הוא יסע דרך כביש דן אבל אז הוא יגיע רק לסוף רמה ב').
כך שזה יהיה ממש כפילות לקו קיים...
@כתום צהוב לבן אפשר לדעת מה כתוב בהמשך הכתבה לגבי קו 616?
אולי יקפוץ על ג1
 

ירמי וולדמן

מתווך דירות ונכסים
מנהל
מנוי פרימיום
דרוש דירה שכירות 3 חדרים בדחיפות
בקומה נמוכה ללקוח רציני ביותר

נא להתקשר
0583271094

028075016
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ב'

ט בַּמֶּה יְזַכֶּה נַּעַר אֶת אָרְחוֹ לִשְׁמֹר כִּדְבָרֶךָ:י בְּכָל לִבִּי דְרַשְׁתִּיךָ אַל תַּשְׁגֵּנִי מִמִּצְוֹתֶיךָ:יא בְּלִבִּי צָפַנְתִּי אִמְרָתֶךָ לְמַעַן לֹא אֶחֱטָא לָךְ:יב בָּרוּךְ אַתָּה יְהוָה לַמְּדֵנִי חֻקֶּיךָ:יג בִּשְׂפָתַי סִפַּרְתִּי כֹּל מִשְׁפְּטֵי פִיךָ:יד בְּדֶרֶךְ עֵדְוֹתֶיךָ שַׂשְׂתִּי כְּעַל כָּל הוֹן:טו בְּפִקֻּדֶיךָ אָשִׂיחָה וְאַבִּיטָה אֹרְחֹתֶיךָ:טז בְּחֻקֹּתֶיךָ אֶשְׁתַּעֲשָׁע לֹא אֶשְׁכַּח דְּבָרֶךָ:
נקרא  9  פעמים

לוח מודעות

למעלה