אחרי כל האמירות נגד החינוך ל״אשה כשרה עושה רצון בעלה״
אני מרגישה צורך לדייק.
״אשה כשרה עושה רצון בעלה״ מכיון שזה צורך של הבעל וצורך של האשה.
אשה שבעלה לא מנהיג את הבית, היא אשה אומללה.
אני לא יודעת למה, אבל הרבה יותר משנתקלתי בבעלים שתלטניים, (ואני בטוחה שיש כאלה, ואכן לספר של ברטלר יש תועלת רבה)
נתקלתי בנשים שלא במודע אינן מאפשרות לבעל לבטא את כוחותיו ולהנהיג את הבית.
והן הסובלות העיקריות של תוצאת המצב הזה.
ובאיזשהו שלב הן מרגישות כעס על ״למה הכל עלי?״ ולמה רק אני נושאת בעול הכספי, החינוכי, הארגוני, בעוד בעלי מתנהג כילד חסר עול,
ואינן מבינות שבלי להתכוון, (הרבה מתוך פחד ורצון בשליטה כדי להרגיש בטחון) הן מעולם לא אפשרו לו לגלות את כוחותיו, ולהגיע למקום שד׳ קבע בשבילו, לטובתו ולטובתה.
החינוך צריך לבא מהמקום של הכרת האשה, הכרת כוחות נפשה והצרכים שלה, ולהחזיר את המקום הנכון הן של האשה, והן של הבעל. כדי שתווצר מערכת הדדית טובה ובריאה לשניהם.
אני מאמינה שכאשר תהיה בהירות לאשה מה המקום שלה ומהם הצרכים שלה, היא תוכל גם לזהות סטיה, והתנהגות מסוכנת.
אני מרגישה צורך לדייק.
״אשה כשרה עושה רצון בעלה״ מכיון שזה צורך של הבעל וצורך של האשה.
אשה שבעלה לא מנהיג את הבית, היא אשה אומללה.
אני לא יודעת למה, אבל הרבה יותר משנתקלתי בבעלים שתלטניים, (ואני בטוחה שיש כאלה, ואכן לספר של ברטלר יש תועלת רבה)
נתקלתי בנשים שלא במודע אינן מאפשרות לבעל לבטא את כוחותיו ולהנהיג את הבית.
והן הסובלות העיקריות של תוצאת המצב הזה.
ובאיזשהו שלב הן מרגישות כעס על ״למה הכל עלי?״ ולמה רק אני נושאת בעול הכספי, החינוכי, הארגוני, בעוד בעלי מתנהג כילד חסר עול,
ואינן מבינות שבלי להתכוון, (הרבה מתוך פחד ורצון בשליטה כדי להרגיש בטחון) הן מעולם לא אפשרו לו לגלות את כוחותיו, ולהגיע למקום שד׳ קבע בשבילו, לטובתו ולטובתה.
החינוך צריך לבא מהמקום של הכרת האשה, הכרת כוחות נפשה והצרכים שלה, ולהחזיר את המקום הנכון הן של האשה, והן של הבעל. כדי שתווצר מערכת הדדית טובה ובריאה לשניהם.
אני מאמינה שכאשר תהיה בהירות לאשה מה המקום שלה ומהם הצרכים שלה, היא תוכל גם לזהות סטיה, והתנהגות מסוכנת.