שום טעות תקרא טוב ותבין והכוונה לא הובנה כללטעות.
ובכל מקרה כוונתי הובנה.נווה יעקב – המכלול
www.hamichlol.org.il
שום טעות תקרא טוב ותבין והכוונה לא הובנה כללטעות.
ובכל מקרה כוונתי הובנה.נווה יעקב – המכלול
www.hamichlol.org.il
למה שום טעות?שום טעות תקרא טוב ותבין והכוונה לא הובנה כלל
בנוסף המדד היחידי בזמננו לירושלים מבחינה הלכתית הוא קריאת המגילה וכל השכונות הנ"ל קוראות בט"ו כך שהם חלק מירושלים
נפק"מ שיכול לכפות על אשתו לעקור לירושלים גם לשכונות הנ"ל (ועיין שו"ת חת"ס בהרחבה בעניין) אבל לעקור מבני ברק לקרית ספר לא יכול.
כלומר; השיקול המרכזי של מי שמחליט להישאר בירושלים בכל מחיר, היא חגיגת פורים בט"ו ולא בי"ד, והאופציה לכפות את אשתו רח"ל?!בגדול הכוונה שכאשר ירושלים גדלה ברצף התיישבותי דין השכונות החדשות גם מבחינת הלכה כירושלים לכל דבר ועניין ו
לא יודעת, נראלי שבמודיעין עילית או באלעד אין פחות נושרים מבירושלים.איפה, בנוה יעקב או בגילה?
נכון, שום דבר. באמת כלום.
יכול להיות,לא יודעת, נראלי שבמודיעין עילית או באלעד אין פחות נושרים מבירושלים.
וכן יש הבדל בין בחור שגדל בראבד וברשבם לבין בחור שגדל ברמות או בהר נוף. לרע? לא. סגנון אחר.
ברור שיש ישיבות סגנון בני ברקי וסגנון ירושלמי. חברון פחות טובה מפונוביז? כל אחד מה שמתאים לו, והסגנון שהוא מכוון אליו. ברור שירושלמי נחשף ליותר דברים וגדל עם ראש יותר מאוורר מבני ברקי שלא חצה את קוקה קולה, או קסניק. הרבה מהציבור רואה בזה מעלה
להגיד שאא לחנך לתורה וירש בירושלים? הבלים.
אולי השתנו דברים, אבל השתנו בכל מקום. ובאחוזים לא הוכח שיש יותר נשירה בירושלים מק״ס (ולתחושתי בקס יש יותר, אבל לא קשור לכאן)יכול להיות,
אבל אני התייחסתי לאמור בהודעה שעליה הגבתי,
קצת מוזר לטעון שאנחנו חיים בירושלים של לפני 500 שנה...
לפעמים המחירים שווים בהתחלה ובהמשך פחות.ושוב, זה לא קריאה לא לעשות שינויים.
שווה וחשוב לשקול מה המחירים שמשלמים על הבחירות שלנו והאם הן שוות את התמורה.
לא חושבת שמישהו אמר את זה, רוב האנשים שעזבו את ירושלים עשו את זה מבחינה כלכלית,בקיצור, כל הטוענים טענות מחץ נגד ירושלים,
אם יביאו לכם דירת 120 מטר נחמדה בגוש שמונים, פשוט תסרבו בנימוס.
הרי זה לא רק עניין שאין לכם דירה ולכן אתם לא גרים בה, ירושלים היא פשוט עיר מזעזעת...
החיים דינאמיםלפעמים המחירים שווים בהתחלה ובהמשך פחות.
זה לא אומר שהבחירה היתה שגויה, זה אומר שהיא מתאימה לזמנה והגיע הזמן לבחור אחרת.
זה פרסונלי אם הנתונים שהבאת הם נוחים או לא.1. מבחינת נוחות ירושלים לא נוחה קר הכל רחוק עליות ירידות ועוד...
מה זה בעיניך סגנון ירושלמי?5. לאברך צעיר ליטאי עד גיל 35 קשה למצוא היום מקום עם חברה של בני גילו בירושלים למעט נווה יעקב שיש לה את החסרונות שלה ומבחינת סגנון האנשים היא פחות ירושלמית.
החתנים של הירושלמים שבהרבה מאד מקרים הם בני ברקים 10 דורות אחורה קיבלו דירה בנווה יעקב וגרים בה לעומת זאת האברכים ילידי ירושלים הנשואים לנשים מחוץ לב"ב עזב את ירושלים כך שכבר ירד 50% לפחותמה זה בעיניך סגנון ירושלמי?
השלב השני של מחרדי נווה יעקב זה האחים והאחיות של אלו שקנו ברמות. המחירים עלו, אז הלכו לנווה יעקב...
אוטוטו נווה יעקב הופכת להיות השכונה שמאכלסת את הסמינרים והישיבות של ירושלים. איפה יש בירושלים עוד התיישבות (ליטאית) של חתך הגיל הזה?
אתה מבין שאנשים משלנו שמחפשים דירה שירושלים, לא מתכוונים לדירה בעיר גנים... פת... גילה... (גילה אולי כן התחרדה קצת...)מזה נקרא ירושלים
לדוג' בגילה עולה שכירות כמו או דומה במחיר של פריפריה
עדיין המחירים שם לא כמו ביתר או שאר האזורים החרדיים סביבות ירושליםהיה לפני עשר שנים
העניין שגם אנשים מבחוץ מרגישים שאם הם יזכו... הן יגורו בירושלים.. ויוכלו לומר שהם ירושלמים...זה מכונה בחז"ל
חן מקום על יושביו
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: