דרוש מידע יש לך נסיון עם ADHD שתפי!

חיה שין

משתמש מקצוען

קבצים מצורפים

  • image (20).png
    image (20).png
    KB 189.3 · צפיות: 15
מה עם החלשות?

תמיד יש את כולם לכן המורות עובדות בשיטת החזרה כמה פעמיים
מהניסיון שלי האישי המורות חזרו כמה פעמיים ופה הם איבדו אותי ועוד כמה שלא מסוגללות לשמוע את החזרתיות הזו

שיתפתי בשביל השימת לב שאם הילד לא מקשיב ולא מסוגל להיות מרוכז
יתכן שהחזרתיות קשורה בעניין
 

דוּבי

משתמש מקצוען

יהודי-פשוט

משתמש סופר מקצוען
עדיף לתת לו לגיטימציה
מאשר שהוא יעשה דברים בלי לגיטימציה
ויגרום לחוסר משמעת של כל הילדים.

במידה
כלומר יש את הגבולות שאפשר לשים גבולות אסור לפגוע בכיתה
מצד שני
אפשר לנווט את הרצונות שלו
וכך לא יעשה ככל העולה על רוחו
שליחויות ותפקידים רבים ככל האפשר
 

אופססס ;)

משתמש מקצוען
מעדיפה במודיעין עילית
שווה להגיע לד"ר זיוה שגיא לבני ברק.
אני גם לומדת אצלה ומגיעה מהרבה הרבה הרבה יותר רחוק ולא מפספסת שום שיעור.
משאירה בית וילדים לכמעט 10 שעות כל שבוע.
זה נותן, מלמד, מחזק ונותן כח להמשיך.

אני הגעתי לא בתור מורה אלא בתור אמא לכמה ילדי קשב מתוקים
 

אתיס

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
באמת מועיל לכולם
האמת שראיתי מחרים יותר זולים כדאי לחפש יותר זול
אבל כיסא מומלץ מאוד
ממליצה מאוד גם על הכיסא
צריך לנסות בשביל להרגיש כמה זה מדהים.
בגדול מורה/גננת של ילד כזה צריכה הרבה גמישות, לאפשר למידה בכל מיני צורות...
וכן גם טיפול תרופתי....

ומעריכה מאוד את הרצון הכנה להתחבר אל הילד ולהבין אותו, אשרייך!
 

נאני

משתמש מקצוען
תנועתיות מעוררת קשב. לשלב במהלך השיעור תנועה. לשלוח אותו מדי פעם לסיבוב קצר- אפשר להביא כוס מים למורה, וכו..
 

יוצרתת

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי

@musicismylove ,@חיה שין

רוצה לומר לכן תודה ענקית!!! בשם הילדים הללו! ולחזק אתכן!! שירבו כמותכן בישראל! באמת!
כל כך מרגש לראות שיש כאלו מורות!! תוברכו!
לגבי הadhd:
קודם כל יש ספר שאני מכירה והוא נקרא adhd אפשר להתמודד, של אברהם קלברמן, יש שם הרבה מידע, מאוד מומלץ.
מסתמא אני לא מחדשת הרבה אבל בכל אופן כותבת ואם יהיה אזושהי תועלת, זה שכרי..
- להושיב אותם בהתחלה, ולא במקום שקל 'לצאת מהעניינים' שם. ליצור הרבה קשר עין ,לאתגר אותם עם שאלות תוך כדי השיעור. אם הצלחתפ להחזיק אותם איתכם- הם יכולים לתרום המון עניין ורוח חייה לשיעור! (תנו להם הכי בעולם גם להרגיש כמה הם תורמים ואיך שתמיד הם מצליחים להפוך כל שיעור למעניין.. אם יש להם הערכה כנה הם ישתדלו מאוד להיות חלק מזה!) משפטים כמו: "מתאים ל-x לדעת את התשובה..!" "אתה יודע? שמתי לב שכל פעם שאתה נמצא פתאום השיעורים נהים מעניינים יותר! יש לך שאלות חכמות ומעניינות מאוד!"וכן הלאה

-אם זה נראה שהם שנייה לפני 'שיגור עצמי לירח' לפעמים כדאי לתת לעשות סיבוב קטן בחוץ, להביא שכפולים וכד' (כשיש אמון הדדי לא ימהרו לנצל את זה לרעה)

תזכרו משהו חשוב:
אחוזים גבוהים מאוד מילדי/אנשי הקשב מלאים בתסכול עצמי! (מסיבות רבות) שבדכ מוסתר היטב היטב!
אם אתם תצליחו להיות אלה שיגרמו להם להאמין בעצמם מאוד, לא לוותר לעצמם בשום אופן, ולהשתמש ביכולות כמו במגבלות(ולקבל אותם כדבר הי חיובי שיש) כדי להתקדם ולהצליח-תדעו- זה ישפיע לו על כל החיים. אתן יכולות להיות אלו שישפיעו האם הוא יצליח בחיים! (זה לא מובן מאליו שהם יצליחו. רבים מהם נופלים למקומות לא טובים מכשלונות ותסכול. אנשים לא יודעים כמה זה קריטי!!) (במיוחד עם add, הפרע קשב ללא תנועתיות, ולא רואים כלפי חוץ, וכל הכשלונות, הבוז והתסכול נערמים בשקט בשקט ולאט לאט מכבים..)
הרבה ילדים כאלה שלא מקבלים מספיק כח, פשוט נובלים. כואב.

אל- תתנו- להם- להיכבות- לעולם!! תבנו איתם קשר.אמיתי וכן. לא גומל חסד ולא טיפולי.
תתפעלו באמת ובתמים מהיכולות שלהם. תנו להם לבטא אותם! תמקדו הרבה תשומת לב ודרבון לעשייה-עשייה -עשייה- חיובית עם הכישרונות האדירים שלהם..

מקווה שהיה תועלת בדברים..
בהצלחה ענקית!!
 

יוצרתת

משתמש פעיל
איור וציור מקצועי
אחוזים גבוהים מאוד מילדי/אנשי הקשב מלאים בתסכול עצמי!

רק עכשיו אני רואה שציינת שאת גננת...:sne:)

ועדיין.
אם 'גרסת הינקות' היא עד כמה הם חכמים ומוכשרים ומצליחים וודאי שזה ילך איתם.. ויקל ככ בהמשך!
אשרייך!!
 

musicismylove

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה

@musicismylove ,@חיה שין

רוצה לומר לכן תודה ענקית!!! בשם הילדים הללו! ולחזק אתכן!! שירבו כמותכן בישראל! באמת!
כל כך מרגש לראות שיש כאלו מורות!! תוברכו!
אין לך מושג כמה כח נתת לי עכשיו.
שד' ישלם לך.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  11  פעמים

לוח מודעות

למעלה