רשמו עצמם למוותקורס ללא רישום
מי קבע שזה משבר?*****
ערכיה:
אשכול ייעודי למהלכי דיגיטל
בזמן מבצע "שומר חומות" 2021.
נגזר מאשכול
אסטרטגיה - ניהול משברים בעידן הדיגיטל
סליחה אם אני קהה רגשות, אבל מה הבעיה עם ניצולי השואה? שצריך תעודה? ניצולי שואה >> לקבלת מספרwww.prog.co.il
כאן אפשר לפרשן, לחוות דעה
ולהוסיף משלכם.
בתפילה לימים שקטים.
*****
בזמן שהסטודנדטים היהודיים בבצלאל חששו להגיע ללימודים,
הם קיבלו מייל מהאוניברסיטה וסגל המרצים.
המיילים יועדו לסטודנטים הערבים, והביעו תמיכה בהם.
צפה בקובץ המצורף 885869
צפה בקובץ המצורף 885870
המכתב הועלה והופץ ברשתות החברתיות וגרם לסערה ענקים של התלמידים,
מחאות ודרישה להעמיד לדין משמעתי את המרצים החתומים בהודעה.
כתבות בווינט, ערוץ 7, כיפה ועוד
צפה בקובץ המצורף 885878
צפה בקובץ המצורף 885880צפה בקובץ המצורף 885879
צפה בקובץ המצורף 885885
משבר תדמיתי הוא גם משבר.מי קבע שזה משבר?
זה לא מהלך שיווקי, תקרא בעיון.בכדי לבחון מהלך שיווקי צריך לבדוק את מכלול התוצאות
קהל היעד העיקרי הוא ישראלים,פרובוקציה מול קהל יעד זניח
ברור. אבל משבר תדמיתי בקהל 1 יכול גם ליצר תדמית חיובית בקהל 2,משבר תדמיתי הוא גם משבר.
לקוח שיגיד לי שקהל היעד שלו הם "ישראלים" אני אשלח אותו לעשות שיעורי בית...קהל היעד העיקרי הוא ישראלים,
ולכן הם לא בסדר, אבל לכולנו ברור שלא ישללו להם תקציבים על זה.הם מקבלים תקציבים מהממשלה.
ברור. אבל משבר תדמיתי בקהל 1 יכול גם ליצר תדמית חיובית בקהל 2,
ומימילא בתוצאה הסופית זה לא משבר.
זה חוסר הבנת הנקרא, או סתם התנשאות?נראה שאתה חושב שמדובר על מהלך פירסומי. זה לא.
מה שנוצר פה קרה בגלל גולשים ברשתות החברתיות (ולא ספציפית רק על בצלאל)
זה לא קמפיין גרילה מתוחכם בסגנון של הפוך-על-הפוך או משהו כזה.
האשכול הזה, וגם אחיו הגדול, מדגימים איך פועלת הרשת החברתית בימינו:
כמה גדול הכוח שלה, איך אנשים פרטיים יכולים להשפיע וירטואלית
ברגע שהם קובעים נורמות או מזדעזים מאחרות,
איך העולם הוירטואלי והרשתות החברתיות משפיעות במציאות.
ומנגד - איך מתמודדות החברות והעסקים מול משבר כזה.
יש כאלו שלא מתמודדות (עע בצלאל) יש כאלו שמתמודדים לא טוב (עע ועד העובדים של סלקום)
ויש כאלו שמתמודדים מעולה ומרוויחים מזה (דוגמאות באשכול המקורי)
סבו, לא סביו!לסיום. להזכירכם.
סביו של בצלאל. בן חור...
נרצח ע"י אחיו היהודים (או הערב רב)
בשם אידיאולוגיה.
זה קשור לניהול משבר.ואת כל זה צריך למדוד לפי קהל היעד של החברה/מוסד ולא לפי כל כותב אקראי ברשת.
אז מישהי ענתה לי לעניין, לא זוכר מי ומה בדיוק.
יש שני הבדלים.@איש מעניין את אותו רעיון שכתבת על בצלאל אני כתבתי על סלקום באשכול אחר - כיון שראיתי בהמכלול שיש להם הרבה מאד מנויים ערבים.
אז מישהי ענתה לי לעניין, לא זוכר מי ומה בדיוק.
מה שראינו ביום האחרון זו התקפלות!
עריכה: היתה זו @Tweenset, כאן.
באדיבות @סערצע
אני אישית לא הייתי מתפעל מזה, כי הזעם הוא על המצב וההעזה להחזיק בכזו דעה בפומבי.כעת לתיקון הנזקים יש להם אפשרות מאוד קיצונית
אופציה נוחה יותר
או שפשוט יעשו איזשהו שיתו"פ עסקי- יצירתי עם בצלאל..אופציה נוחה יותר היא להודיע שסלקום תורמת לשיפוץ ארבעת בתי הכנסת שניזוקו בלוד/מס' בתים/ חודש חינם לחיילי צה"ל /תרומת טלוזיה חדשה ל200 בתים שנפגעו בהרים המעורבות ובעוטף וכדו'.
לדבר כזה אין פיתרון רק להתנצל פומבית ובהתנצלות שתביע חרטה כנה כמו לדוג' הצעד הנ"ל.אני אישית לא הייתי מתפעל מזה, כי הזעם הוא על המצב וההעזה להחזיק בכזו דעה בפומבי.
נסיגה לאחור מחמת הפסדים לא תפצה על כך.
לא שיש לי פתרון אחר, אבל זו בדיוק הסיבה שאם הייתי במצב הזה הייתי מוכן לשלם הון למנהלי משברים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
8.05
ל' ניסן
פתיחת מסלול
אוטומציות עסקיות, בוטים והטמעת מערכות מידע
מלגות גבוהות!
9.05
א' אייר
הנחת ענק!
ירושלמי?
יש לנו מלגה מטורפת עבורך! קורס במימון כמעט מלא!!
ההרשמה בעיצומה
28.05
כ' אייר
פתיחת מסלול מורחב:
פיתוח ובניית אתרים
מלגות גבוהות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
24.06
י"ח סיוון
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
21.05
י"ג אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
דיגיטל בגובה העיניים
עם מנדי נאבול
כל האפשרויות הטמונות בעולם הדיגיטל שיגרמו לך להרוויח יותר!
לתלמידים ובוגרים בלבד!
תהילים פרק קלז
א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע: