לסיכום האירוע עם סלקום,האשכול הזה, וגם אחיו הגדול, מדגימים איך פועלת הרשת החברתית בימינו:
כמה גדול הכוח שלה, איך אנשים פרטיים יכולים להשפיע וירטואלית
ברגע שהם קובעים נורמות או מזדעזים מאחרות,
איך העולם הוירטואלי והרשתות החברתיות משפיעות במציאות.
ומנגד - איך מתמודדות החברות והעסקים מול משבר כזה.
ניתן לומר בהחלט שגם בישראל יש השפעה עצומה מהוירטואל למציאות.
סלקום מסכמת את סערת "עצרת המחאה" של עובדי החברה והזעם הרב בקרב הציבור, עם נטישה של כ-11,500 לקוחות בחודש מאי(!).
הנהנות העיקריות מהמגמה בחודש החולף הן פרטנר ופלאפון שגייסו אל שורותיהם את אלפי הלקוחות המאוכזבים.