מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
לא הבנתי, אם מסתיימת לי ההגנה, עדיין יש לי אפשרות לבקש החזר?
15 יום.
לפני זה ניתן לפתוח סכסוך רק על מוצר תקול או שהגיע לא כמו מה שתואר

או במקרה שאתם רואים שהמוצר לא נשלח בכלל, ניתן לפתוח סכסוך עקב בעיה במעקב לוגיסטי
 

דיגיקלי

משתמש מקצוען
אני פותחת סכסוכים חופשי
אחרי שעוברים 60-65 יום
ולא קיבלתי את המוצר
לא מחכה שזמן ההגנה יעבור
בינתיים כל הסכסוכים שפתחתי, קיבלתי חזרה את הכסף (באזור 10)
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
אם יש עוד אופציה לפתוח סכסוך- מה טוב...
אם לא- לפנות בתקיפות, לא, בעצם בביטחון, למוכר.
ולדרוש החזר.
לאיים בפרסום שלילי על החנות
הוא לא יבקש שאשלח לו חזרה את המוצר?
זה מסובך? / סיפור יקר?
 

שקדיה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
D I G I T A L
אני פותחת סכסוכים חופשי
אחרי שעוברים 60-65 יום
ולא קיבלתי את המוצר
לא מחכה שזמן ההגנה יעבור
בינתיים כל הסכסוכים שפתחתי, קיבלתי חזרה את הכסף (באזור 10)
את פותחת חופשי אחרי שעוברים 60 יום - כן
אין מצב שזה מאפשר לך לפתוח לפני כן
לפעמים יש הארכת הגנה ואז אפשר גם לפתוח סכסוך בתוך ההגנה אבל אחרי שעובר ה60 יום הראשונים.
אלא אם כן הם סגרו את ההזמנה או שאת פתחת סכסוך על מוצר תקול
 

נחמי ווייס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
הדמיות בתלת מימד
קיבלתי חצי מההזמנה שהזמנתי
איפה אני עוקבת מה קורה עם ההמשך?
זכוור לי שאחרי ההזמנה קיבלתי מייל עם מס' מעקב, ועכשיו אני לא מוצאת את המייל הזה (עושה חיפוש של aliexpres ולא עולה לי המייל הזה)
אשמח אם משהו יוכל לכוון אותי מאיזה כתובת מקבלים את המס' מעקב, או איך אני יכולה באתר להכנס לאפשרות כזו.

תודה רבה!
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
רכשתי את הנגן ה"מומלץ" כמו גלסבה פלוס , דווקא הגיע מהר אבל עכשיו אחרי חודש בערך הוא תקוע על WELLCOME ולא משתף פעולה. יש משהו שאפשר לעשות מול עליאקספרס?
תוציא את הכרטיס ותנסה 2 דרכים שפעמים ועוזרות - מנסיון.
תלחץ על כפתור ההדלקה כ12 שניות ברצף.
אם לא נדלק עדיין תלחץ מחדש ברצץ לפחות 30 שניות, ותמתין.
אם נדלק האור של המסך אבל הנגן לא עלה, תלחץ שוב 12 שניות.

קרדיט למנהל @כותב מוסמך
 

ריחיים

משתמש פעיל
תוציא את הכרטיס ותנסה 2 דרכים שפעמים ועוזרות - מנסיון.
תלחץ על כפתור ההדלקה כ12 שניות ברצף.
אם לא נדלק עדיין תלחץ מחדש ברצץ לפחות 30 שניות, ותמתין.
אם נדלק האור של המסך אבל הנגן לא עלה, תלחץ שוב 12 שניות.

קרדיט למנהל @כותב מוסמך
לחצתי כמה פעמים לחיצות ארוכות וארוכות מאד ואו שרושם לי WELLCOME או שנדלק מסך ריק
איזה כרטיס להוציא?
 

דוכסוסטוס

משתמש סופר מקצוען
כתיבה ספרותית
לחצתי כמה פעמים לחיצות ארוכות וארוכות מאד ואו שרושם לי WELLCOME או שנדלק מסך ריק
איזה כרטיס להוציא?
גם אני לחצתי בהתחלה ולא הגיב.
כשלחצתי לפי ההוראות חזר לעבוד.

הכרטיס אם יש בחריץ, כדי שהתוכן שבו לא יפגע.
 

ריחיים

משתמש פעיל
לא עזר.
יש אולי איזה משהו חיצוני שיכול לאפס אותו?
גם המחשב לא קורא אותו
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
הוא לא יבקש שאשלח לו חזרה את המוצר?
זה מסובך? / סיפור יקר?
אני לא ממליץ על אופציה להחזיר את המוצר, ולרוב אם הסכסוך מוצדק, הם מזכים באופן מלא גם ללא החזרת המוצר.
כשאתה פותח את הסכסוך, בשפו"א אל תבחר באופציה של 'החזר המוצר למוכר' אלא רק ב'החזר כספי בלבד'.
אחרת המוכר יגיד שהוא מחכה לעדשה כדי לתת לך את ההחזר.

והכי הרבה, המוכר יכול לבקש בטיעונים בסכסוך שהוא רוצה את זה בחזרה,
ואז תחליט מה תענה לו...

תתעד טוב את התקלה, עדיף בוידיאו.

תכתוב בפירוט את הבעיה, ותתרגם אותה לאנגלית לבד, ואז תדביק את התרגום במקום המיועד בסכסוך (התרגום המובנה שלהם לא משהו).

בהצלחה!
 

שריתיש

משתמש סופר מקצוען
אני פותחת סכסוכים חופשי
אחרי שעוברים 60-65 יום
ולא קיבלתי את המוצר
לא מחכה שזמן ההגנה יעבור
בינתיים כל הסכסוכים שפתחתי, קיבלתי חזרה את הכסף (באזור 10)
אני נזהרת בסכסוכים,
כי ככל ונציק יותר למוכרים, עוד ועוד מוכרים לא יסכימו לשלוח לישראל
או יעלו את המחיר בשליחה לישראל...
וחבל לכולנו..
(עדין, אני אפתח סכסוך על תקלות/ שבר/ קלקול/ איחור לאחר הארכה וכו')
 

דיגיקלי

משתמש מקצוען
כי ככל ונציק יותר למוכרים, עוד ועוד מוכרים לא יסכימו לשלוח לישראל
אני חושבת
ככל שלא יגיע, ויצטרכו להחזיר
יעשו מאמץ שלא יחזור להם מוצרים (ישלחו במשלוח טוב/ מהר יותר)
בתכלס
את יודעת כמה פעמים פתחתי סכסוך על מוצר שלא הגיע
והמוכר התחנן שנאמין לו שזה יגיע
ובפועל לא הגיע שום דבר עד היום...
הם מרוויחים יפה מאוד (לכאורה)
את יודעת כמה אנשים מזמינים ושוכחים,ולא פותחים שום סכסוך
(מכירה כמה כאלו)
נראה לי שיש מוכרים שבונים על זה הרבה...
לא לכולם יש סבלנות ועצבים לזה (גם לי לא, וכל פעם מבטיחה לעצמי שדי, לא שווה
הזמן שמתבזבז על הסכסוכים הוא גם זמן יקר ומעצבן)
ובכ"ז איכשהוא מוצאת את עצמי מזמינה....
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
אני לא ממליץ על אופציה להחזיר את המוצר, ולרוב אם הסכסוך מוצדק, הם מזכים באופן מלא גם ללא החזרת המוצר.
כשאתה פותח את הסכסוך, בשפו"א אל תבחר באופציה של 'החזר המוצר למוכר' אלא רק ב'החזר כספי בלבד'.
אחרת המוכר יגיד שהוא מחכה לעדשה כדי לתת לך את ההחזר.

והכי הרבה, המוכר יכול לבקש בטיעונים בסכסוך שהוא רוצה את זה בחזרה,
ואז תחליט מה תענה לו...
פתחתי סכסוך עם תיעוד ופירוט מלא של התקלה (וידאו שמראה עדשה אחרת תקינה, והעדשה מהמוכר תקולה)
עלי הציעו החזר כספי, המוכר הציע החזר מלא בתמורה להחזרת הפריט
ולאחמ"כ הציע 0$ (!) כי "העדשה נבדקה אצלנו קודם, תבדוק בעיה אלך במצלמה.."
upload_2020-1-10_11-56-59.png

@קופצנית @הכלבויניק מה עושים??


אגב, בדקתי באינטרנט (לאחר הקניה), וזה דגם שניקון לקחו עליו אחריות בגלל פגם ביצור,
והם מתחייבים לטפל בבעיה ללא תשלום.
הבעיה -שהמוצר שקיבלתי הוא ללא מס' סידורי (משוחזר), ולא נראה לי שניקון יקבלו אותה..
 

YDB

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עריכה והפקת סרטים
נותרו לי עוד 10 ימים מתוך ה60 ופתחתי סכסוך
ופה אמרו שאי אפשר לפני סיום השישים יום
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
פתחתי סכסוך עם תיעוד ופירוט מלא של התקלה (וידאו שמראה עדשה אחרת תקינה, והעדשה מהמוכר תקולה)
עלי הציעו החזר כספי, המוכר הציע החזר מלא בתמורה להחזרת הפריט
ולאחמ"כ הציע 0$ (!) כי "העדשה נבדקה אצלנו קודם, תבדוק בעיה אלך במצלמה.."
צפה בקובץ המצורף 591325
@קופצנית @הכלבויניק מה עושים??


אגב, בדקתי באינטרנט (לאחר הקניה), וזה דגם שניקון לקחו עליו אחריות בגלל פגם ביצור,
והם מתחייבים לטפל בבעיה ללא תשלום.
הבעיה -שהמוצר שקיבלתי הוא ללא מס' סידורי (משוחזר), ולא נראה לי שניקון יקבלו אותה..
לא מכיר אישית בעיה כזו, וטענה כזו של המוכר...

לדעתי להחזיר את העדשה יעלה לך איזה 20$ לפחות, צריך לשאול את @חביל'ס

הצעתי היא:
- ללכת על החזר כספי בלבד ללא החזרת המוצר.

- בראש העמוד של הסכסוך יש לך אופציה לקבל או לדחות את הצעת המוכר.
תדחה אותה.

- ואז אתה יכול לערוך את טענותיך, ותכתוב שם שוב, שמשלוח חזרה יעלה יותר מעלות העדשה עצמה... ושקיבלת עדשה שלא עובדת, ושאין אחריות מניקון כי זה משוחזר וכו' (תכתוב הכל בתרגום גוגל ותדביק בסכסוך את האנגלית).

- תראה שנוסף למטה טענה חדשה של הקונה...

- ואז תחכה להתערבות של אליאקספרס, הם יבחנו את הטענות שלך ושל המוכר, ואת הראיות שתיעדת, והם יחליטו על פסק דין משלהם.

- ברוב המקרים, כשהלקוח צודק, הם פוסקים לטובת הלקוח,

- ואז יש זמן קצוב לשניכם להגיב אם לקבל או לדחות, ובד"כ זה מתקבל, והופך לפסק דין חלוט!

מקווה שהועלתי.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
פתחתי סכסוך עם תיעוד ופירוט מלא של התקלה (וידאו שמראה עדשה אחרת תקינה, והעדשה מהמוכר תקולה)
עלי הציעו החזר כספי, המוכר הציע החזר מלא בתמורה להחזרת הפריט
ולאחמ"כ הציע 0$ (!) כי "העדשה נבדקה אצלנו קודם, תבדוק בעיה אלך במצלמה.."
צפה בקובץ המצורף 591325
@קופצנית @הכלבויניק מה עושים??


אגב, בדקתי באינטרנט (לאחר הקניה), וזה דגם שניקון לקחו עליו אחריות בגלל פגם ביצור,
והם מתחייבים לטפל בבעיה ללא תשלום.
הבעיה -שהמוצר שקיבלתי הוא ללא מס' סידורי (משוחזר), ולא נראה לי שניקון יקבלו אותה..

זו בעיה, המוצרים המשוחזרים האלו מעליאקספרס...
קודם כל לדחות את הצעת המוכר
שנית, ללחוץ על EDIT ולערוך את בקשתך להחזר, לכתוב שהמשלוח מישראל לסין מאד יקר ולא משתלם לך להחזיר.
לכתוב שאין שום בעיה במצלמה, וההוכחה שהעדשה השניה- עובדת אצלך תקין.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
לא מכיר אישית בעיה כזו, וטענה כזו של המוכר...

לדעתי להחזיר את העדשה יעלה לך איזה 20$ לפחות, צריך לשאול את @חביל'ס

הצעתי היא:
- ללכת על החזר כספי בלבד ללא החזרת המוצר.

- בראש העמוד של הסכסוך יש לך אופציה לקבל או לדחות את הצעת המוכר.
תדחה אותה.

- ואז אתה יכול לערוך את טענותיך, ותכתוב שם שוב, שמשלוח חזרה יעלה יותר מעלות העדשה עצמה... ושקיבלת עדשה שלא עובדת, ושאין אחריות מניקון כי זה משוחזר וכו' (תכתוב הכל בתרגום גוגל ותדביק בסכסוך את האנגלית).

- תראה שנוסף למטה טענה חדשה של הקונה...

- ואז תחכה להתערבות של אליאקספרס, הם יבחנו את הטענות שלך ושל המוכר, ואת הראיות שתיעדת, והם יחליטו על פסק דין משלהם.

- ברוב המקרים, כשהלקוח צודק, הם פוסקים לטובת הלקוח,

- ואז יש זמן קצוב לשניכם להגיב אם לקבל או לדחות, ובד"כ זה מתקבל, והופך לפסק דין חלוט!

מקווה שהועלתי.
זו בעיה, המוצרים המשוחזרים האלו מעליאקספרס...
קודם כל לדחות את הצעת המוכר
שנית, ללחוץ על EDIT ולערוך את בקשתך להחזר, לכתוב שהמשלוח מישראל לסין מאד יקר ולא משתלם לך להחזיר.
לכתוב שאין שום בעיה במצלמה, וההוכחה שהעדשה השניה- עובדת אצלך תקין.
תודה רבה על התגובות המפורטות והנכונות לעזור!
זה לא מובן מאליו..:cool:

השאלה: האם להציע פשרה, החזר של 1/2 או 3/4 מחיר, או להתעקש על החזר מלא?
כלומר, האם עליאקספרס יחתכו - מגיע/לא מגיע!?
או שהם עצמם עשויים להכריע על החזר חלקי.
ואולי זה יוסיף לי נקודות זכות אצלם, עם אני אביא הצעה שכזו...
 

עמליה 098

משתמש מקצוען
לצערי לא עקבתי אחרי ההזמנות.
היום התישבתי על העסק, פתחתי סכסוך על כמה, ובקשתי הארכה גם על חלק.
הזמנה אחת שעבר זמן ההגנה שלה, ומדובר בשעון שעלה 16 דולר- פתחתי סכסוך למרות שכתוב "סיים"
לא מבינה את המענה שקבלתי מהם. מתעקשים לכתוב בעברית...
upload_2020-1-12_0-34-7.png


וזה מה שרשום ב"הצעת המוכר"
אנא בדוק את התשובה בפרטי הדין של AliExpress או בדוא"ל שלך לקבלת מידע נוסף.

בתיבת הדואר אין שום הודעה מהם
אשמח מאד אם תוכלו לעזור לי, ובאמת כל הכבוד לכל העוזרים פה!!
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה