מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
@קופצנית
הזמנתי מוצר מסויים והוא לא הגיע כשאני באה לעשות סכסוך פתאום אני רואה כאילו אשרתי את קבלת החבילה כבר,
מה ניתן לעשות???

צפה בקובץ המצורף 773986

תודה רבה!!

זה אומר שנגמר זמן ההגנה
לא שאישרת הגעה

התרגום האוטומטי אשם.
כנסי לצפה
ושם תרדי למטה
עד שתראי את האופציה של "פתח סכסוך" אם עוד לא עברו 14 יום מסיום זמן ההגנה

מאז הקורונה הם מקשים בפתיחה של סכסוכים...

ממש לא.
הכל כרגיל.
איפה נתקלת בזה?
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
ממש לא.
הכל כרגיל.
איפה נתקלת בזה?
ממש לא!!
אין אופציה לצ'אט עם נציג!
והאפשרות לפתיחת סכסוך נעלמה מהמסך הראשי של ההזמנות וצריך לחפש.
אני יכול לומר שפספסתי הרבה הזמנות שהפסדתי את הכסף בגלל זה!
עד שמצאתי איפה הם מחביאים את האופציה.
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
ממש לא!!
אין אופציה לצ'אט עם נציג!
והאפשרות לפתיחת סכסוך נעלמה מהמסך הראשי של ההזמנות וצריך לחפש.
אני יכול לומר שפספסתי הרבה הזמנות שהפסדתי את הכסף בגלל זה!
עד שמצאתי איפה הם מחביאים את האופציה.


1. פתחתי בקורונה עשרות סכסוכים בצורה הרגילה, ממסך ההזמנות הרגיל
2. התכתבתי ומכריי התכתבו עם נציגים אנושיים ביותר
3. עצוב לי שהפסדתם כסף בגלל זה. אבל לדעתי הם לא החביאו לך כלום.
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
אולי תגלו לנו איך משיגים צ'אט אנושי? :(
ולמה לי אין אפשרות של פתיחת סכסוך במסך ההזמנות? :(
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אולי תגלו לנו איך משיגים צ'אט אנושי? :(
ולמה לי אין אפשרות של פתיחת סכסוך במסך ההזמנות? :(

הנציג האנושי זה כרגיל
לשגע את אווה עד שהיא מתייאשת
ולא להתייאש קודם בעצמכם

בקשר לסכסוך- אני לא יכולה לעשות צילום מסך כי שום מוצר שלי לא ממתין לסכסוך. הכל בדרך או כבר הגיע, או שהסכסוך כבר הסתיים...
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
הנציג האנושי זה כרגיל
לשגע את אווה עד שהיא מתייאשת
ולא להתייאש קודם בעצמכם
אני לא יודע איפה אתם חיים.
אולי אווה שאצלכם לא היה לה קורונה כי אפשר לראות שכתבתי את העצה הזאת כאן היכן שהוא.
אבל במציאות אני התייאשתי.
האם הצ'אט אצלכם עבר שינוי או שהוא כמו שהיה פעם?
כלומר האם נפתח לכם דף חדש שאי אפשר לתרגם אותו?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
אני לא יודע איפה אתם חיים.
אולי אווה שאצלכם לא היה לה קורונה כי אפשר לראות שכתבתי את העצה הזאת כאן היכן שהוא.
אבל במציאות אני התייאשתי.
האם הצ'אט אצלכם עבר שינוי או שהוא כמו שהיה פעם?
כלומר האם נפתח לכם דף חדש שאי אפשר לתרגם אותו?

חיה פה, בכדור הארץ.
לתרגם מאיזו שפה?
מופיע לי באנגלית
כמו תמיד
 

משתדל להיות פשוט

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
לתרגם מאיזו שפה?
מופיע לי באנגלית
כמו תמיד
בעבר הצ'אט היה נפתח בחלון קטן שהיה ניתן לתרגם את ההתכתבות מאנגלית.
היום נפתח כביכול אתר חדש של השירות לקוחות ושם נמצא הצ'אט.
ושם לעולם לא הצלחתי להגיע לנציג אנושי
 

נסייניסטית

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
צילום מקצועי
זה המשלוח עליו שילמתי0 (8 וחצי דולר)-
AliExpress Standard Shipping
עכשיו תמיד המס' מעקב של המשלוח הזה מתחיל בRS ונגמר בY (לדוג'
RS0055467636Y

והמס' מעקב שאני קיבלתי בסופו של דבר הוא-
RB640554066TW
לא יודעת של איזה חברת שילוח זה
תשמעו, אני עובדת בדואר..
ומשלוח שמתחיל ב-RS הוא בסך הכל משלוח רשום, יש סיכוי שקצת יותר מהיר (לאחרונה עלי אקספרס שיכלל את המשלוחים שיכולים להגיע במהירות שיא של שבוע, ואני רואה כאלה דברים....) למרות שאפשר לראות משלוחים שהוזמנו ב- 13, 14 ל-11 מגיעים אפילו שבוע לפני ה-11 ל-11 (יש סיכוי שמה שהזמנתם ב11 ל-11 יגיע במרווחי זמן די גדולים...)
יש משלוחים שמתחילים ב- UZ שזה דבר חדש יחסית, הם יותר איטיים, או יש כאלה שבלי מספר מעקב בכלל והמספר שנותנים להם בארץ הוא מתחיל ב-YY ועדיין אני לא הגעתי למסקנה אם זה תלוי במחיר המוצר או במוכר.
בכל אופן, זה בערך מה שיש לי לומר בנושא.....
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
בעבר הצ'אט היה נפתח בחלון קטן שהיה ניתן לתרגם את ההתכתבות מאנגלית.
היום נפתח כביכול אתר חדש של השירות לקוחות ושם נמצא הצ'אט.
ושם לעולם לא הצלחתי להגיע לנציג אנושי

נכון
זה השתנה
אבל כרגיל, באנגלית.
ואני כן מצליחה להגיע לנציגים- אם כי לא עושה את זה הרבה בכלל...

מוזר.
 

זנוויל

משתמש פעיל
דחוף,
הזמנתי אוזניות בלוטוס ממוכר, האוזניות לא נטענות (מראה שנטען באופן מלא, ובתכלס אין בטריה כמעט)
איך אפשר לדרוש החזר כספי? ואיזה ראיות אפשר לצרף?
@קופצנית
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
דחוף,
הזמנתי אוזניות בלוטוס ממוכר, האוזניות לא נטענות (מראה שנטען באופן מלא, ובתכלס אין בטריה כמעט)
איך אפשר לדרוש החזר כספי? ואיזה ראיות אפשר לצרף?
@קופצנית

כמו שכבר כתבו
לעשות וידאו עם להסביר באנגלית תוך כדי שזה נראה מוטען לגמרי וזה לא אמיתי.
וכן לכתוב בפרטי הסכסוך בפירוט את הבעיה.

אני פתחתי סכסוך על בלוטוס וככה עשיתי וקיבלתי את כל הכסף
אבל זה אזניות שבכלל לא מתחברות למכשיר.
 

idlmovb

משתמש מקצוען
פתחתי סכסוך על מוצר שנשלח לכתובת אחרת משלי.
המוכר התעקש ואלי אקספרס שנכנסו לסכסוך זיכו את המוכר ובעצם חייבו אותי על מוצר שנשלח לכתובת אחרת משלי.
איך אפשר לערער על ההחלטה של אלי אקספרס??
אשמח להדרכה שלב אחרי שלב.
 

A052

משתמש סופר מקצוען
איך אתם יודעים לאן המוצר נשלח (כלומר מה היה כתוב על האריזה)?

מה המוכר טען שאלי הסכימו לכן לא לזכות?
 

idlmovb

משתמש מקצוען
איך אתם יודעים לאן המוצר נשלח (כלומר מה היה כתוב על האריזה)?

מה המוכר טען שאלי הסכימו לכן לא לזכות?
לפי המספר מעקב.
החבילה נשלחה לתל אביב.
העליתי צילום מסך ומשום מה אלי אקספרס החליטו לזכות את המוכר.
 

בובה בי

משתמש פעיל
מעלים תמונה בסכסוך ומקבלים החזר מלא

מנסיון שלי
אני גם מקבלת החזרים על כל פיפס שהוא לא טוב
ממש כמו שקופצנית הסבירה (מלבד הקטע של אם לא הגיע בזמן שלא העזתי אלא"כ עבר באמת הרבה זמן ואכן קיבלתי החזר)
אבל אני גם נותנת תמיד פידבקים על כל עיסקה מוצלחת
ממש מקפידה על זה
גם עוזר למי שרוצה לרכוש מישראל (משתדלת לתאר בכמה מילים בעברית אם יש צורך)
וגם מעלה את נקודות האמון של אליאקספרס בי
תמיד אני כותבת בעברית שיעזור לישראלים!
 

אאלי קליין

משתמש רשום
הנדסת תוכנה
אני רוצה להחזיר מוצר לעלי אקספרס ואין לי החזרה בחינם
אשמח לדעת איך בדיוק אני מכין את התווית עם הכתובת של המוכר ושלי
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

18.11

י"ז חשוון


וובינר מרתק!

המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג

הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.

הכניסה חופשית!


19.11

י"ח חשוון


פתיחת

קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI

קורס מקוצר


19.11

י"ח חשוון


אירוע שיתופים ייחודי

בוטים מספרים על עצמם

בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.

הכניסה חופשית!


25.11

כ"ד


פתיחת

קורס פרסום קופי+

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


פתיחת

קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!

מלגות גבוהות!


27.11

כ"ו חשוון


נפתחה ההרשמה!

קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!

מלגות גבוהות!


הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  53  פעמים

אתגר AI

הצבע הירוק • אתגר 23

לוח מודעות

למעלה