מדריך טיפים עלי אקספרס- טיפ מס 1- סכסוך מוצלח- רווח מובטח

עמליה 098

משתמש מקצוען
ועוד שאלה.
יש דרך לעקוב אחרי היסטורית מחירים באליאקספרס?.
שמתי דברים בסל ואני כמעאט בטוחה שכששמתי אותם הם היו יותר זולים.
מענין אותי לבדוק
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
השאלה: האם להציע פשרה, החזר של 1/2 או 3/4 מחיר, או להתעקש על החזר מלא?
כלומר, האם עליאקספרס יחתכו - מגיע/לא מגיע!?
או שהם עצמם עשויים להכריע על החזר חלקי.
ואולי זה יוסיף לי נקודות זכות אצלם, עם אני אביא הצעה שכזו...
בד"כ הם חותכים כן או לא.
אני לא נתקלתי שהם מציעים החזר חלקי.
מה שכן, לפעמים המוכר עצמו מציע החזר חלקי, ואתה יכול לקבל או לדחות את הצעתו...

לגבי נקודות זכות,
אני לא בטוח, אבל יכול להיות שזה יעזור משהו, נראה לי יותר תלוי באיזה שופט ספציפי תיפול...
אבל אם אתה בטוח בהחזר שמגיע לך אז למה לך להתפשר על החזר חלקי (מבחינת השופט, שבוחן את הראיות).
אולי תתפשר על סכום קטן, להראות שאתה בא לקראת, אבל לא באמת מוותר על ההחזר (בעריכת הטענה אתה יכול לערוך את הסכום).

זו דעתי, לא בטוח שהיא הנכונה...
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
בתיבת הדואר אין שום הודעה מהם
אשמח מאד אם תוכלו לעזור לי, ובאמת כל הכבוד לכל העוזרים פה!!
ובפרטי הסכסוך, מה כתוב?
(נשמע לי שיש שם הצעה מאליאקספרס ואת אמורה לאשר או לדחות)
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
ועוד שאלה.
יש דרך לעקוב אחרי היסטורית מחירים באליאקספרס?.
שמתי דברים בסל ואני כמעט בטוחה שכששמתי אותם הם היו יותר זולים.
מענין אותי לבדוק
יש תוסף לדפדפן שמראה את ההיסטוריה של מחירי המוצרים
כמה המליצו עליו כאן בפורום,
והוא מראה גם את המוצר כשעומדים על קישור.
אבל אני לא הסתדרתי איתו ומחקתי אותו (קפץ לי כל הזמן)

אם תרצי אחפש בל"נ בהמשך
 
נערך לאחרונה ב:

עמליה 098

משתמש מקצוען
דבר ראשון תודה על ההתיחסות המהירה
זה מה שרשום בהצעת המוכר

אנא בדוק את התשובה בפרטי הדין של AliExpress או בדוא"ל שלך לקבלת מידע נוסף.

זה מה שמופיע בפרטי הסכסוך.
upload_2020-1-12_1-6-23.png

לא ברור מה הם מציעים
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
דבר ראשון תודה על ההתיחסות המהירה
זה מה שרשום בהצעת המוכר

אנא בדוק את התשובה בפרטי הדין של AliExpress או בדוא"ל שלך לקבלת מידע נוסף.

זה מה שמופיע בפרטי הסכסוך.
צפה בקובץ המצורף 591561
לא ברור מה הם מציעים
זו לא הצעה.
זה רק אינפורמציה מאגף הלוגיסטיקה שאומרת שיש אצלם איזושהיא בעיה (אולי בשילוח..)

לגבי האימייל, תבדקי אולי בספאם..
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
לצערי לא עקבתי אחרי ההזמנות.

לא מבינה את המענה שקבלתי מהם. מתעקשים לכתוב בעברית...
צפה בקובץ המצורף 591542
הם לא יודעים ולא מנסים בעברית, זה תרגום אוטו' אצלך בדפדפן.
או שתבטל אותו, ואז אולי יותר תובן הכותרת, כי נראה שכתוב שם משהו על מקרה כשיש בעיה לוגיסטית.
או שממש מתחת לכותרת הזו אמור להיות לך קישור ל'פסק דין', וזה עשוי לשפוך יותר אור..
 

עמליה 098

משתמש מקצוען
ביטול התרגום מחזיר את רב פרטי הדף לעברית מלבד הפסקה הזאת.
ובהמשך לא מופיעים עוד פרטים.
תודה על הרצון הטוב!!
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
התרגום היה נראה לי פגום, לכן צילמתי את המקור, אבל בבקשה
צפה בקובץ המצורף 591631
טוב אז כמו שחשבתי, (ואני מת על התרגום מסינית ;))
המוכר מציע 'אין החזר ללא החזר' כלומר שהוא לא מחזיר כסף ללא החזר המוצר...
אתם דחיתם את ההצעה...
הוא מציע לחכות להתערבות של עלי...
אז תחכו, אם עבר זמן ההגנה ולא קיבלתם את המוצר אתם אמורים לזכות בסכסוך, לכאו'..

ובעיקר בתודה...
בשמחה!:eek:
 

avim10

משתמש מקצוען
טוב אז כמו שחשבתי, (ואני מת על התרגום מסינית ;))
המוכר מציע 'אין החזר ללא החזר' כלומר שהוא לא מחזיר כסף ללא החזר המוצר...
אתם דחיתם את ההצעה...
הוא מציע לחכות להתערבות של עלי...
אז תחכו, אם עבר זמן ההגנה ולא קיבלתם את המוצר אתם אמורים לזכות בסכסוך, לכאו'..


בשמחה!:eek:
זה מה שהיה מוזר לי כאן, הוא מציע באבירות לחכות להתערבות של עלי? כלומר הוא בטוח בעצמו שיצדיקו אותו? ומה זה ללא החזר המוצר, כשאני מתלונן על כך שלא קיבלתי אותו.
זה היה נראה לי חשוד בעיקר לאור ההתעלמות שלו מבקשת הארכת זמן ההגנה שהגשתי לפני כן.
 

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
זה מה שהיה מוזר לי כאן, הוא מציע באבירות לחכות להתערבות של עלי? כלומר הוא בטוח בעצמו שיצדיקו אותו? ומה זה ללא החזר המוצר, כשאני מתלונן על כך שלא קיבלתי אותו.
זה היה נראה לי חשוד בעיקר לאור ההתעלמות שלו מבקשת הארכת זמן ההגנה שהגשתי לפני כן.
מוזר בהחלט.
למה לא האריך לך את זמן ההגנה,
ולמה לא מתחנן ש'תבטל את הסכסוך' ו'החבילה עוד יומיים אצלך'...
אלא אומר חכה לעלי... לכאו' אתה יכול ללחוץ לקבל את הצעתו, ואז הם באמת יתערבו, אבל אני לא בטוח, הייתי מחכה ולא עושה כלום.
לא נתקלתי בתגובה כזו ממוכר, אז אני לא לוקח על עצמי אחריות, אולי מישהו אחר נתקל בזה ויוכל להחכים אותנו?
 
נערך לאחרונה ב:

הכלבויניק

מנהל האתר
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
UX UI
D I G I T A L
היות ועברו 60 הימים מיום השופינג הגדול ה-11/11 :eek:

עברתי ופתחתי כמה סכסוכים :eek:
(עדיין לא הגיעו אלי מעל 50 מוצרים :()


בחלקם המוכר אפי' האריך את זמן ההגנה בעוד חודש+ :rolleyes:
אבל מבחינתי, אם לא הגיע מוצר תוך 60 יום, מגיע לי את כספי בחזרה! :p

אבל...
אליאקספרס החליטו שפתחתי הרבה מידי להיום... :mad:

וברגע שאני פותח סכסוך ומסמן שהמוצר לא הגיע
(כשהמוכר האריך את הזמן, אבל עבר 60 יום)
קופצת לי ההודעה הבאה...
‏‏צילום מסך (82).png.jpg

המעצבן הוא, שהמוכר יכול לקבוע כל זמן שירצה
כדי להבטיח שהמוצר יגיע בזמן,
כי הוא האריך את הזמן ביותר מחודש :confused:

זה המחיר שפותחים הרבה סכסוכים ביחד...

אז אם יש לכם כמה מוצרים שלא קיבלתם,
ואתם רוצים לקבל עליהם החזר עכשיו
(ולא לחכות למוצר שיגיע)
אז תפתחו קודם סכסוכים על המוצרים היקרים יותר...;)
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
זה מה שהיה מוזר לי כאן, הוא מציע באבירות לחכות להתערבות של עלי? כלומר הוא בטוח בעצמו שיצדיקו אותו? ומה זה ללא החזר המוצר, כשאני מתלונן על כך שלא קיבלתי אותו.
זה היה נראה לי חשוד בעיקר לאור ההתעלמות שלו מבקשת הארכת זמן ההגנה שהגשתי לפני כן.

תדחה את ההצעה
זה נסיון שתאשר- ואז עלי יסגרו את הסכסוך
לדחות הרגע!!!, ללחוץ על REJECT.
 

מידי פעם

משתמש פעיל
מי יודע מה נכון לעשות?
לא קיבלתי את הפריט שהזמנתי, פתחתי סכסוך וקיבלתי את הכסף בחזרה.
אחרי שבוע וחצי- קיבלתי את המוצר בדואר.
האם אני אמורה ליצור קשר עם המוכר כדי לשלם על זה, או שזו אשמתו שלא שלח בזמן?
 

קופצנית

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
מי יודע מה נכון לעשות?
לא קיבלתי את הפריט שהזמנתי, פתחתי סכסוך וקיבלתי את הכסף בחזרה.
אחרי שבוע וחצי- קיבלתי את המוצר בדואר.
האם אני אמורה ליצור קשר עם המוכר כדי לשלם על זה, או שזו אשמתו שלא שלח בזמן?

הלכתית זה לפי הברור המעמיק שלי- אבידת נכרי ולא צריך להחזיר.
אפשר לשלם שוב ולבקש מהם לא לשלוח, אם כותבים להם שעושים זאת כי אתם יהודים דתיים- זה יכול להיתו קידוש ד'.
שכל אחד יעשה מה מורים לו רבותיו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה