בקשת תפילה חמישה נרצחו בפיגוע בב''ב

מצב
הנושא נעול.

נקודת מחשבה

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
רק אתמול צרחתי את נשמתי כשערבי ברחוב השומר נהג על טרקטור ענק וכל פעם התקרב עם הכף לילדים ונשים ברחוב, באיום ונהנה לראות איך הם בורחים בבהלה...
אז כולם צחקו שבבני ברק זה לא יקרה..
הנה פחות מ24 שעות זה לגמרי קרה.
זה במובן הגשמי-טבעי.
למה לא התלוננת במשטרה???
עדיין אפשר להגיש אם הוא עובד באיזור!
 

malka yosefi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
D I G I T A L
מפקד מרחב דן נצ"מ דני חדד:
4 הרוגים. המחבל חוסל.
 

tkhacg

משתמש רשום

כח הרצון

משתמש מקצוען
רק אתמול פורסם את דברי ההספד של ראש הישיבה הגרמ"צ ברגמן חבר מועצת גדולי התורה שאמר על הגר"ח: "מורי ורבותי, מי שאינו מפחד בפטירת הגאון הצדיק מה יהיה עם המקום מי יגן עליו, מי יגן על העולם, מי יגן על ארץ ישראל, מי יגן על בני ברק בפרט, אחרי שנסתלק המגן הגדול, הרי יש כאן חשש באמונת התורה של ונשאתי לכל המקום בעבורם, ואם הוא באמת מפחד א"כ צריך לחזור בתשובה שלימה לרחם על המקום, וזה יהיה גם זכות ועילוי נשמה לנפטר הגדול זכר צדיק וקדוש לברכה לחיי העולם הבא".
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
‏נייעס מייל - מקבץ עדכונים:

פיגוע קשה הערב ברחוב השניים בבני ברק - 5 נרצחו.

דובר המשטרה: עדיין לא יודעים לשלול בוודאות שאין עוד מפגעים או סייענים - סורקים בין הבתים ובודקים כל רכב או אדם שנראה חשוד.

יונית לוי וירון אברהם ב׳ערוץ 12׳ - ״שעה וחצי לפיגוע ובנט לא הוציא הודעה אחת לתקשורת, תמוה מאוד ההתנהלות הזאת. 11 נרצחים בשבוע והאזרחים לא יודעים איך הממשלה תילחם בגל הטרור הזה״.

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו: ערב עצוב וקשה מאוד. ישראל בעיצומו של גל טרור מסוכן שלא ראינו שנים רבות. אני שולח תנחומים למשפחות הנרצחים ומתפלל לרפואת הפצועים. מחזק את כוחות הביטחון וההצלה שנמצאים בשטח. חייבים לפעול בנחישות כדי להחזיר לאזרחי ישראל את השקט והביטחון.

עקיבא קאופמן חובש בכיר באיחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה מסר: "תוך כדי נסיעה באופני החירום של איחוד הצלה שמעתי קולות ירי. עצרתי להעניק סיוע לנפגע אנוש שלאחר מכן פונה לבית החולים. למרבה הצער נקבע מוות בזירה על ארבעה. כמו כן יחידת חוסן - היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע למספר נפגעי חרדה".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "דם יהודי הפך הפקר. די לממשלת הדמים "האויב מזהה חולשה, דם יהודי הפך הפקר - די לממשלת הדמים. גל הטרור הזה מזכיר את ימי אוסלו המדממים והכתובת על הקיר רשומה על שמם של שר הבט"פ עמר בר לב והמפכ"ל קובי שבתאי, בעלי האחריות הכי כושלים בתולדות מדינת ישראל". ח"כ בן גביר הוסיף: "כאשר ממשלת ישראל מתרפסת, לא מושלת ומשדרת חולשה, התוצאה בשטח: פיגועים וטרור רצחני. העם דורש נקמה עכשיו!".

חובש מד"א ליפא הירש שטיפל בפצועים סיפר: "שמענו את היריות מתחנת מד"א ויצאנו מיד לכיוון. ברחוב הרצל הבחנו בגבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה. הוא היה ללא נשימה וללא דופק עם פצעי ירי. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו. כ- 100 מטר משם בהמשך הרחוב ראינו גבר כבן 40 מחוסר הכרה עם פצעי ירי בגופו, צוות מד"א נוסף שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבי"ח בלינסון כשמצבו אנוש. יחד עם הצוות שהיה איתי המשכנו לזירה ברחוב השניים פינת ביאליק שם ראינו 3 פצועים מחוסרי הכרה, כשאחד מהם בתוך רכב ושניים נוספים שוכבים על המדרכה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הם היו ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם."
 

כבי בלויא

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
מוזיקה ונגינה
מוקד ביתר

עקב המצב הבטחוני,
מחר יום רביעי 30.03 אין כניסת פועלים עד להודעה חדשה.

בתקוה להבנה.
לא נכנס לבתי חולים בגלל אחים ורופאים ערביים
לא ניסע בתחבורה ציבורית בגלל הנהגים ???
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכ:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֶל ד' בַּצָּרָתָה לִּי קָרָאתִי וַיַּעֲנֵנִי: ב) ד' הַצִּילָה נַפְשִׁי מִשְּׂפַת שֶׁקֶר מִלָּשׁוֹן רְמִיָּה: ג) מַה יִּתֵּן לְךָ וּמַה יֹּסִיף לָךְ לָשׁוֹן רְמִיָּה: ד) חִצֵּי גִבּוֹר שְׁנוּנִים עִם גַּחֲלֵי רְתָמִים: ה) אוֹיָה לִי כִּי גַרְתִּי מֶשֶׁךְ שָׁכַנְתִּי עִם אָהֳלֵי קֵדָר: ו) רַבַּת שָׁכְנָה לָּהּ נַפְשִׁי עִם שׂוֹנֵא שָׁלוֹם: ז) אֲנִי שָׁלוֹם וְכִי אֲדַבֵּר הֵמָּה לַמִּלְחָמָה:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלז

א עַל נַהֲרוֹת בָּבֶל שָׁם יָשַׁבְנוּ גַּם בָּכִינוּ בְּזָכְרֵנוּ אֶת צִיּוֹן:ב עַל עֲרָבִים בְּתוֹכָהּ תָּלִינוּ כִּנֹּרוֹתֵינוּ:ג כִּי שָׁם שְׁאֵלוּנוּ שׁוֹבֵינוּ דִּבְרֵי שִׁיר וְתוֹלָלֵינוּ שִׂמְחָה שִׁירוּ לָנוּ מִשִּׁיר צִיּוֹן:ד אֵיךְ נָשִׁיר אֶת שִׁיר יְהוָה עַל אַדְמַת נֵכָר:ה אִם אֶשְׁכָּחֵךְ יְרוּשָׁלִָם תִּשְׁכַּח יְמִינִי:ו תִּדְבַּק לְשׁוֹנִי לְחִכִּי אִם לֹא אֶזְכְּרֵכִי אִם לֹא אַעֲלֶה אֶת יְרוּשָׁלִַם עַל רֹאשׁ שִׂמְחָתִי:ז זְכֹר יְהוָה לִבְנֵי אֱדוֹם אֵת יוֹם יְרוּשָׁלִָם הָאֹמְרִים עָרוּ עָרוּ עַד הַיְסוֹד בָּהּ:ח בַּת בָּבֶל הַשְּׁדוּדָה אַשְׁרֵי שֶׁיְשַׁלֶּם לָךְ אֶת גְּמוּלֵךְ שֶׁגָּמַלְתְּ לָנוּ:ט אַשְׁרֵי שֶׁיֹּאחֵז וְנִפֵּץ אֶת עֹלָלַיִךְ אֶל הַסָּלַע:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה