בקשת תפילה חמישה נרצחו בפיגוע בב''ב

מצב
הנושא נעול.

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
זכות התורה של ר' חיים, הגנה על הדור ועל העיר
זה נכון אבל הקבה יכול תמיד לשמור עלינו.
תורה זה מגן ותורתו של ר' חיים עוד יותר
אבל אסור לשכוח מי באמת מנהיג לבירה ומי מנהל את העניינים ובעיקר ובעיקר למה עשה זאת. הוא רוצה מאיתנו משהו.
צריך לחזק את שריר האמונה. צריך להתחזק בתורה ובמעשים טובים.צריך לחזור בתשובה.
מכאן זה מתחיל ומכאן זה נגמר.
 

rabin

מנהל קהילת אוטומציה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
נס!

תקשיבו זה מטורף, כבר שני אנשים לפחות מספרים שהמחבל כיוון אליהם את הנשק אבל היה לו תקלה בנשק המספר של הנפגעים היה יכול להיות הרבה יותר גבוהה.

מתנדב בהצלה שניצל בנס בגלל המעצור בנשק של המחבל
הוא היה מולו וכיון לו את הנשק לפנים

יש תיעוד.
 

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
ניר דבורי עם תיעוד חדש: לפחות שלושה אזרחים מב״ב ניצלו בגלל תקלות ומעצור בנשק שהיה למחבל. לפי התיעוד, המחבל נצמד לאותם אזרחים ולא הצליח לירות.
29.3.2022 22:02 (לפני דקה)
עמית סגל ב׳ערוץ 12׳: זה האתגר הגדול ביותר של הממשלה מאז הקמתה. זה לא עוד גל של קורונה - תחושת חוסר ביטחון של הישראלים נמצא בשפל הגדול ביותר. האסימון טרם נפל שם באיזה אירוע מדובר.
29.3.2022 21:57 (לפני 6 דקות)
שימי שפר: ‏בעקבות הפיגוע הרצחני בבני ברק הוחלט כי החל ממחר לא תתאפשר כניסת פועלים פלסטינים לערים ביתר עילית ובית שמש.
29.3.2022 21:57 (לפני 6 דקות)
אהרון בחור ישיבה שניצל בנס מהפיגוע בב״ב ונמלט מהמחבל בראיון לכלי התקשורת יחד עם אביו: ״היה לי נס עצום, המחבל מנסה לירות עלי ולא מצליח. הצלחתי להימלט בנס גדול״. אביו מספר: ״כשבני חזר מהישיבה המחבל ניסה לרצוח אותו. הוא ברח לתוך הבית של היהודי שמארגן כל שבת כאן במקום הפיגוע תהילים עם 600 ילדים. בזכות התהילים הוא ניצל״.
29.3.2022 21:57 (לפני 6 דקות)
אוהד חמו: המחבל שביצע את הפיגוע הוא אסיר משוחרר. הוא שוחרר מכלא באוקטובר 2015 וישב בכלא כי השתייך לארגון טרור.
 

"תודה לה'"

משתמש מקצוען
כעת זה ברור כי מדובר הערב (שלישי) בפיגוע שלישי שמתרחש בפרק זמן של שבוע בלבד. אחרי באר שבע וחדרה, הטרור מגיע לעיר התורה בני ברק. במערכת הביטחון מזהים את זהותו של המחבל שביצע את הטבח הקשה בפאתי העיר בני ברק.

על פי הפרטים הראשוניים, המחבל הוא דיא חמארשה, בן 27, תושב הכפר יעבד בסמוך לג'נין. הוא חצה את הגדר באופן לא חוקי והגיע לבני ברק, שם ביצע את הפיגוע הקשה.

המחבל.

חמארשה אסיר לשעבר, מזוהה עם ארגון הטרור פתא"ח, שוחרר מהכלא בשנת 2015, לאחר שריצה עונש מאסר בעקבות השתייכות לארגון טרור וסחר באמל"ח בלתי חוקי.

על פי הדיווחים, המחבל, כאמור שוהה בלתי חוקי, שהה בתקופה האחרונה בבני ברק, שם עבד באתר בניה בעיר.

ככל הידוע בשלב זה, המחבל עצמו נוטרל, נעצר חשוד נוסף בקרבת מקום, ומתבצעות אחר חשוד שלישי אפשרי שהיה שותף לפיגוע
 
נערך לאחרונה ע"י מנהל:

חיימקה פלונצ'ק

משתמש מקצוען
בצלאל סמוטריץ׳ ל׳ערוץ 12׳ במתחם הפיגוע בב״ב - ״אנחנו נמצאים עם ממשלה שתומכי טרור חלק מהם ושהם מזכירים את אנשי הטרור כגיבורים. חייבים לגרש גם את משפחות המחבלים, שכל מחבל יידע מה המחיר״.
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכד:
א) שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי ד' שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל: ב) לוּלֵי ד'שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם: ג) אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ: ד) אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ: ה) אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים: ו) בָּרוּךְ ד' שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם: ז) נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ: ח) עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  12  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה