בקשת תפילה חמישה נרצחו בפיגוע בב''ב

מצב
הנושא נעול.

חחח

משתמש סופר מקצוען
נס!

תקשיבו זה מטורף, כבר שני אנשים לפחות מספרים שהמחבל כיוון אליהם את הנשק אבל היה לו תקלה בנשק המספר של הנפגעים היה יכול להיות הרבה יותר גבוהה.

מתנדב בהצלה שניצל בנס בגלל המעצור בנשק של המחבל
הוא היה מולו וכיון לו את הנשק לפנים

יש תיעוד.
לכל כדור יש כתובת. ממש מרגישים במוחש.
 

לאה 22

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
לסיכום
5 הרוגים:
2 עובדים זרים
1 שוטר ממוצא ערבי
1 אברך חרדי
1 נהג שנקלע לזירה

מחבל אחד חוסל
מחבל שני נתפס
מחבל שלישי נתפס בפתחתקווה
 

אלי7 ספורט

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
D I G I T A L
ה' ישמור וירחם עלינו
ויאמר לצרותינו די!
 

י"כ

משתמש מקצוען
ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס לפיגוע הדמים בבני ברק, בו נרצחו חמישה בני אדם. "ישראל ניצבת בפני גל טרור ערבי רצחני", מסר. "לבי עם המשפחות שאיבדו הערב את היקרים להן, ואני מתפלל לשלום הפצועים".
בנט הוסיף כי "כוחות הביטחון פועלים. נילחם בטרור בהתמדה, בעיקשות וביד ברזל. הם לא יזיזו אותנו מכאן. אנחנו ננצח".
 

ר.ב.ב.ש

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
יוסי אליטוב: ‏נפתלי בנט מתקרב לרגע שבו הוא יצטרך להניח את המפתחות וללכת הביתה. זה גדול עליו בעשר מידות ואין בו מודעות מינימלית למה שמתרחש סביבו. בסבבה שלו הוא ממשיך לתווך בין פוטין לזלנסקי ולדאוג לאינטרנט מהיר לכל אזרח. עדיף שיעשה זאת בטוב ולא כשמיליון איש יצאו לרחובות.
 

יד2

משתמש מקצוען
בעקבות הפיגוע הערב, ראש העיר קרית גת הודיע "לאור המצב החלטתי להורות על הקפאת כל עבודות הבנייה ברחבי העיר החל ממחר ועד סוף השבוע. אבקשכם כל אחד בתחומו לעדכן את כל הקבלנים והיזמים הפועלים בעיר"
 
מצב
הנושא נעול.
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  19  פעמים

לוח מודעות

למעלה