דרוש מידע השכרת רכב בצפת שאפשר להשאיר ולמסור את הרכב לסניף במרכז - משהו מכיר ??

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אין
 

shyf

משתמש צעיר
בצפת אין השכרת רכב מחברות גדולות...
יש ליס פור יו בחצור
יש חברות נוספות בטבריה
 

נתל'ע

משתמש סופר מקצוען
אולי סיטי קאר, ראיתי כמה פעמים בכניסה למירון כמה וכמה רכבים עומדים.

אין לי צל של מושג מה התקנון שלהם ואם הוא מאפדר החזרה בעיר אחרת.
 

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה
אני
זכותך לחשוב את אשר תחפוץ
קודם כול בכל החברות הגדולות זה אמור להיות.
ביום שיפתחו סניף בצפת לחברה גדולה, אולי זה יהיה.

כרגע בצפת יש כמה השכרות מקומיות קטנות בלבד.
 

יקותיאל שוורץ

משתמש פעיל
אני

זכותך לחשוב את אשר תחפוץ

ביום שיפתחו סניף בצפת לחברה גדולה, אולי זה יהיה.

כרגע בצפת יש כמה השכרות מקומיות קטנות בלבד.
כוונתי היתה, שלא צריך לייאש מיידית את השואל, אלא לתת עוד כיווני חשיבה (כמו שכבודו רואה שעם הזמן נכנס כאן עוד רעיונות)
וברור שלא התכוונתי לפגוע, ואם זה מה שקרה קבל את התנצלותי.
 

אין דברים כאלה

משתמש מקצוען
אפשר פירוט?
היה לי כמה סיפורים מעניינים.

הסיפור האחרון היה כשנסעתי לשבת לב"ב עם רכב שלהם, באמצע הדרך הקודן נהרס (שילוב של גשם ומים, מה הרעיון לשים את זה למעלה על השמשה הקדמית? - לסיטי קאר פתרונים) והמגע של הקוד זיהה כל הזמן לחיצות שונות - מה שקרה שברגע שכיביתי מנוע לא יכולתי להתניע (גם לאחר הפסקת הגשם וייבוש חיצוני של הקודן) כיון שלא היה אפשרות לעשות את הקוד ברצף.
הייתי צריך נסיעה פנימית דחופה בב"ב ביום שישי ונתקעתי עם רכב ללא אפשרות להתניע/לנעול את הרכב, התקשרתי אליהם ולא היה להם פתרון בשבילי, סיכמתי עם הפקידה על אי חיוב דמי השכרה ושבמוצ"ש יביאו מישהו לסדר את זה או רכב חילופי ורוקנתי את הרכב מכל חפצי והשארתי אותו פתוח.
כמובן שבמוצ"ש אף אחד לא הגיע ולא יצר קשר!!! (למעשה כיון שכיסיתי את הקודן הוא התייבש גם מבפנים במהלך השבת ולכן הצלחתי במוצ"ש אחרי כמה נסיונות להתניע).
וכמובן.... הגיע חשבונית רגילה ללא שום הנחה/זיכוי על מה שהיה, פניתי אליהם וקיבלתי תשובה שכיון שנסעת עם הרכב אתה חייב לשלם מחיר מלא! שלחתי להם את הסיפור כולל הסיכום עם הפקידה, עד היום לא קיבלתי מענה.

כיון שזה לא פעם ראשונה שנתקלתי ב"שירות" שלהם מאז אני לא משתמש בשירותיהם וממליץ לכל ידידי וחבריי, שאם הם רוצים לנסוע בשקט, לחפש אופציות אחרות.

נציג סיטי קאר? מוכן לגשת לתביעת דיבה!
 

צ'יטה

משתמש פעיל
מעניין, לי היה איתם סיפור שהם היו ממש הוגנים (שימוש יתר מחוסר ידע שהם לא חייבו אותי עליו אפ' שאין באמת סיבה, בעיה שלי שלא ידעתי).
והסיפור שלך עם הגשם קרה לי ופשוט עשיתי את זה דרך הטלפון, ביטלו את האפשרות הזאת?
 

אין דברים כאלה

משתמש מקצוען
מוזר, אני פתחתי והנעתי.
ממש לא איכפת לי שתשתמש בשירותיהם.
ואפי' התגובה שלי באשכול היא לקחת רכב 7 מקומות דרכם.
אבל עם זאת הוספתי, שמניסיון שלי שהשתמשתי קבוע ברכב שלהם (ממוצע חודשי של 800-1000 ש"ח) והתחלתי לקחת מהם כיון שרציתי נסיעה שקטה ושלווה בידיעה שהכל תקין ובמקרה חירום יש מי שיטפל בעניין. אחרי שגיליתי שזה לא כך באמת אני לא רואה סיבה לשלם יותר יקר ולקבל אפס שירות.
היה לי כמה פעמים שניסיתי לקחת רכב והמערכת טלפונית לא עבדה ולא יכולתי לקבל את הקוד (נראה לך שזה עניין אותם....??????), אני, כשאני צריך רכב, אני צריך רכב, לא תירוצים אחר כך על "תקלה שהייתה לנו"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קלו

א הוֹדוּ לַיהוָה כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב הוֹדוּ לֵאלֹהֵי הָאֱלֹהִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ג הוֹדוּ לַאֲדֹנֵי הָאֲדֹנִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ד לְעֹשֵׂה נִפְלָאוֹת גְּדֹלוֹת לְבַדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ה לְעֹשֵׂה הַשָּׁמַיִם בִּתְבוּנָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ו לְרֹקַע הָאָרֶץ עַל הַמָּיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ז לְעֹשֵׂה אוֹרִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ח אֶת הַשֶּׁמֶשׁ לְמֶמְשֶׁלֶת בַּיּוֹם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ט אֶת הַיָּרֵחַ וְכוֹכָבִים לְמֶמְשְׁלוֹת בַּלָּיְלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:י לְמַכֵּה מִצְרַיִם בִּבְכוֹרֵיהֶם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יא וַיּוֹצֵא יִשְׂרָאֵל מִתּוֹכָם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יב בְּיָד חֲזָקָה וּבִזְרוֹעַ נְטוּיָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יג לְגֹזֵר יַם סוּף לִגְזָרִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יד וְהֶעֱבִיר יִשְׂרָאֵל בְּתוֹכוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טו וְנִעֵר פַּרְעֹה וְחֵילוֹ בְיַם סוּף כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:טז לְמוֹלִיךְ עַמּוֹ בַּמִּדְבָּר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יז לְמַכֵּה מְלָכִים גְּדֹלִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יח וַיַּהֲרֹג מְלָכִים אַדִּירִים כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:יט לְסִיחוֹן מֶלֶךְ הָאֱמֹרִי כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כ וּלְעוֹג מֶלֶךְ הַבָּשָׁן כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כא וְנָתַן אַרְצָם לְנַחֲלָה כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כב נַחֲלָה לְיִשְׂרָאֵל עַבְדּוֹ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כג שֶׁבְּשִׁפְלֵנוּ זָכַר לָנוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כד וַיִּפְרְקֵנוּ מִצָּרֵינוּ כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כה נֹתֵן לֶחֶם לְכָל בָּשָׂר כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:כו הוֹדוּ לְאֵל הַשָּׁמָיִם כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:
נקרא  16  פעמים

לוח מודעות

למעלה