פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
ורטר ב'הארץ': בסיעת הליכוד אומרים לי שיריב לוין עצבני ומכונס בעצמו. הוא רואה את ספינת הדגל שלו, עילת קיומו הפוליטי (הרפורמה) מאבדת אוויר.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
גורם בכיר בשב"כ על מכתב האיומים שנמצא על קברו של יוני נתניהו ז"ל: "לא מתכוונים לעבור לסדר היום על איום מכוון מול ראש ממשלה - ובפרט שהונח על קברו של גיבור ישראל"
מכתב איומים שהיה מיועד לראש הממשלה בנימין נתניהו, אותר היום (שישי) על קברו של אחיו יוני ז"ל, שנהרג ב"מבצע אנטבה".

אזרחים שהגיעו לפקוד את קברו של יוני נתניהו, נדהמו לגלות את מכתב האיומים מונח על המצבה. המשטרה ושב"כ פתחו בחקירה במטרה להתחקות אחר מניח המכתב, אך עד כה לא נעצרו חשודים.

בהודעת המשטרה נאמר כי "משטרת ישראל פתחה בחקירה משותפת עם שירות הביטחון הכללי, בעקבות מכתב איומים, עפ"י החשד, שאותר היום מונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל במתחם הר הרצל בירושלים".

במשטרה ציינו כי גורמי החקירה מבצעים בעקבות כך פעולות מגוונות על מנת להתחקות אחר מניח המכתב, ומיצוי חקירת המעשה.
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
משפחת חיל האוויר. יוסי יהושע בתחקיר מקיף בידיעות: אחד מכל ארבעה טייסים שזוכה להיקלט בחיל האוויר הוא בן או אח 'ממשיך'. ראש להק כוח אדם בחיל בתגובה: "יש כישורים שעוברים בתורשה". יהושע: במדינה עם פערי מעמדות כמו ישראל, שמקיימת שיח ערני וחשוף בנושאים כמו שוויון הזדמנויות (ובוודאי במחלוקת סביב איומי הסרבנות שכבר הביאו לבלימת החקיקה המשפטית), גם השאלה למי יש יותר סיכוי להתקבל לקורס טיס היא סוגיה שאסור להתחמק ממנה.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
יערה שפירא: בקואליציה מעריכים שלא יספיקו להביא את עילת הסבירות למליאה בשבוע הבא.

גורם בכיר בקואליציה ליואב קרקובסקי: "אין טעם לחזור לשיחות בבית הנשיא. לא היו שם הסכמות ולא יהיו שם הסכמות"
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
דוברות המשטרה (אח"מ) ודוברות שב"כ: שוטרי יחידת הסייבר בלהב 433 בחקירה משותפת עם השב"כ עצרו לפני זמן קצר חשוד באיומים על ראש הממשלה מר בנימין נתניהו אתמול התקבל במשטרה דיווח בגין מכתב שהונח על קברו של יוני נתניהו ז"ל בהר הרצל בירושלים. עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה משותפת של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי שכללה מגוון כלים מודיעיניים, טכנולוגים ומבצעים. כיממה לאחר קבלת הדיווח הראשוני, אותר ונעצר חשוד במעשה, בן 26 מכפ"ס אשר נעצר לפני זמן קצר בדרום הארץ ונלקח לחקירה במשרדי יחידת הסייבר. בסיום החקירה ובהתאם לממצאיה, החשוד יובא לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש השלום בראשל"צ. שב"כ ומשטרת ישראל יטפלו בחומרה ובכל האמצעים העומדים לרשותם מול איום בפגיעה כלפי אישי ציבור וימצא את הדין עם המעורבים.
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מפקד מחוז מרכז - ניצב אבי ביטון: תרחיש הבלהות הלילה של מטוס עם מאות נוסעים שנדרש לבצע נחיתת חירום בנתב"ג, מהווה נורת אזהרה לכולנו ומחייב אותנו לשמירה על צירי התנועה הבטחוניים בנתב"ג.
קורא למארגני המחאות: גלו אחריות שלא יקרה אסון שנתחרט עליו!
המשטרה תאפשר למשתתפי המחאה להפגין בגזרת המרחב, אולם לא תאפשר חסימת צירים וכל ניסיון לשבש את התנועה בגזרת המרחב ובצירים העוקפים ייאכף באפס סבלנות מתוך אחריות לבטחון הציבור״.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
השר גלנט בשיחות סגורות על החקיקה החד צדדית: ״אכבד את עמדת הסיעה״
שר הביטחון גלנט שכזכור קרא בסוף כנס החורף האחרון לעצור את חקיקת הרפורמה המשפטית ונמנע מאז ועד כה להתייחס לחידוש החקיקה הצהיר ואמר כי הוא יכבד את עמדת הסיעה. שרים וח"כים בליכוד, שתומכים בקידום הרפורמה המשפטית, מייחסים חשיבות רבה לעמדתו.
 

לוטם

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
אדמקר ב'וואלה': נתניהו הבהיר בישי' ראשי הקואליציה את דבריו לפיהם ויתר על קידום פסקת התגברות כחלק מהרפורמה ואמר שהתכוון לחקיקה כוללת ובלתי מוגבלת על ביהמ"ש אך לא ירד לגמרי מהרעיון.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
שר התרבות והספורט מיקי זוהר בתגובה לקריקטורה הגזענית שפורסמה במעריב:

ככה ייעשה למי שיעז לגוון את עולם הספרות בישראל בסופרים מצוינים שאבוי לנו על כך שהם מחזיקים באידאולוגיה שרוב העם מאמין בה.

אף קריקטורה, גזענית ומסיתה ככל שתהיה, לא תמנע מאיתנו מלממש את המדיניות שלנו.

כן, אנחנו כאן כדי למשול. בלי להתנצל.
 

קייקס

עוגות ויטרינה לכל אירוע
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הפקות ואירועים
איפה ומה הקריקטורה?..
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
לתשומת לב משטרת ישראל: תיעוד מצלמות האבטחה מביתו של דנון. ניתן להבחין ולדעת בדיוק מי הם פורעי החוק שחסמו הבוקר בתיל את הכביש ואת הכניסה לבית. (לא שמישהו בונה על זה, בכ"ז לא מדובר באנשי ימין)

קסטל
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מעצרו של החשוד בהנחת מכתב איומים נגד ראש הממשלה נתניהו על קבר אחיו הוארך ב-3 ימים נוספים

עו"ד איתמר צור, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד באיומים על נתניהו:
"מדובר בצעיר מתמודד נפש שנמצא במצב נפשי קשה. ברור לכולם שאין לו כוונה לפגוע או לאיים על ראש הממשלה וכל פעולותיו נבעו ממצבו הנפשי.
התנהלות המשטרה במקרה זה צריכה להדליק נורה אדומה, לא ייתכן שהשוטרים ירמסו ברגל גסה זכויותיו של אדם עם מוגבלות ולא יאפשרו לסנגור לפגוש אותו לפני החקירה"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה