פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
האיומים שלהם לא סרק
קבוצה שיכולה להשבית את כל המשק בן רגע

זה ממש לא סרק

משום מה הימין חי בסרט שבגלל שניצח את הבחירות הכל שייך לו(כלומר הימין צודק דמוקרטית
אבל הימין חי באשלייה שזה ככה עובד)

הכל פה עובד עם כח

ולהם לצערי הרב יש את כל הכח
מה הסיכוי של השבתת נתב"ג שוב?
 

shimשימי

משתמש סופר מקצוען
הימין לומד מהשמאל:

מפגינים בכנסים של יאיר לפיד
וכעת מחאה ליד ביתו של שי ניצן בירושלים
כל עוד אין חסימות כבישים מרכזיות
השבתת המשק
וקריאה למרי אזרחי

הימין לא לומד שום דבר.
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
ynet: מפגין נגד המהפכה המשפטית עוכב, המשטרה: חשוד שהתכוון לפעול באלימות
איציק מדינה נלקח לטענת מובילי המחאה "באמצע ארוחת הערב, לעיני ילדיו ואשתו" לתחנת המשטרה, לשם הגיעו עשרות מפגינים. הוא שוחרר כעבור זמן קצר ללא תנאים, ובמערכת הביטחון טענו: "הוא התכוון לממש פעילות אלימה והגיע מרצונו לתחנה". במחאת קפלן הזהירו: "הגענו לשלב מעצרי המנע"
 

מושיק פ

משתמש סופר מקצוען
עמית סגל: לפני שעה הודעה של אנשי המחאה שנעצר בביתו עם ילדיו בארוחת ערב במסגרת סתימת פיות. כעת מתברר שהכל לא נכון: לא בבית אלא בתחנה, לא בגלל סתימת פיות אלא בגלל חשד לפעילות אלימה שתכנן במסגרת ההתנגדות לרפורמה. שוחרר.
כל רגע
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
יריב לוין בתגובה חריפה:
הבוקר, בשעה חמש וחצי, ברחוב ליד הכניסה לביתי, נמתחו קונצרטינות, הכניסה לחניון הבית המשותף נחסמה, וקבוצה אלימה הבעירה צמיגים וחסמה את התנועה. קבוצה אלימה אחרת התמקמה צמוד לגדר של ביתי, עם תופים, זמבורות, מגפונים ושלטים. למרבה המזל או הפלא, הם ״הסתפקו״ הפעם בהבערת צמיגים בכביש, בחסימת הרחוב והכניסה לחניון הבניין המשותף, ולא החליטו לשרוף איזו דירה בבניין.
כמה דקות אחרי שההשתוללות האלימה התחילה שמענו סירנות. אין מה לשמוח, זו לא הייתה המשטרה שמיהרה לפעול, אלא סירנות שהפעילו האלימים. עידכנו את ממונה האבטחה מטעם משרד המשפטים. גם הוא ניסה לפנות למשטרה, ובשעה 6:11 דקות, כלומר 40 דקות אחרי תחילת האירוע, הוא נאלץ לכתוב שהמשטרה מסננת אותו.
בשעה 7:10, כשהמחזה נמשך באין מפריע, צלצלתי למפקד המחוז ניצב אבי ביטון. הוא סיפר לי בגאווה שהמשטרה פועלת. כשאמרתי לו שהטירוף נמשך בצמוד לחצר הבית שלי, במרחק נגיעה מהסלון, וששכונה שלמה נתונה תחת ההשתוללות הזו במשך למעלה משעה וחצי, הוא מצא לנכון להתווכח איתי שהאירוע דווח אליו רק בשעה 6:10. כאילו שאם עברה רק שעה והמצב נמשך כשהיה, זה בסדר.
האירוע ליד חצר ביתי לא הסתיים גם אחרי השעה 8:00. אי אפשר שלא לבוא בטענות למשטרה, אבל למען האמת זה גם לא הוגן להאשים אותה בהכל.
היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, מיהרה לנאום כנגד הרפורמה שהצעתי. היא והמשנה שלה, ד״ר גיל לימון, מפיצים באופן שיטתי מסמכים וחוות דעת בכתב ובעל פה, אפילו בלי לעדכן אותי, כדי לסכל את המדיניות שאני מוביל. הם עשו כך פעם נוספת רק אתמול. אבל, האירועים האלימים, קריאות ההמרדה הגלויות, האיומים וההסתה לאלימות, לצד האלימות ההולכת וגדלה כנגד מי ש״מעזים״ לממש את הבטחתם לבוחר ולתמוך ברפורמה, כל אלה לא זכו עד היום ולו למילה אחת של התייחסות פומבית מטעם היועצת המשפטית לממשלה וצוותה.
היועצת ומערכת אכיפת החוק שתחתיה מעלימות עין מהאלימים, שלא לומר קורצות לאלימים, ומאפשרות להפקרות להשתולל. כי הרי למה להתעסק במניעת אלימות בשכונה במודיעין, כשלונדון, או במקרה הזה ברייטון, דווקא כן מחכה להם? אכן, הדבר הכי מקומם זו האכיפה הבררנית. את המפגינים נגד ההתנתקות עצרו באלפים והגישו מאות כתבי אישום. למפגינים יוצאי אתיופיה התנהגו בברוטליות ובאכיפה בסטנדרטים שלא היו כמוהם. אבל יש מורמים מעם, אלה שנמצאים בצד הנכון, בצד של מערכת המשפט. הם לא נעצרו עד היום. נגדם לא הוגשו כתבי אישום עד היום והם קיבלו אור ירוק. איתות ברור שלהם מותר, ואין שום גבול.
הרפורמה במערכת המשפט חשובה והכרחית. מהסיבה הזאת ומהרבה הרבה סיבות נוספות. המראות של היום רק הוכיחו זאת פעם נוספת, גם למי שלא רוצה לראות את האמת כמו שהיא. אני נחוש. לא יצליחו להרתיע אותי. לא אזוז מדרכי, ואעשה את השליחות שהציבור הטיל עליי בנאמנות ובאמונה גדולה. הרפורמה חייבת לעבור.
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
אולי החברה מתחילים לקבל קצת אומץ סופסוף..

יו"ר הקואליציה חבר הכנסת אופיר כץ שלח הלילה (שלישי) לחברי הקואליציה הודעה שממנה ניתן להסיק מתי צפויה חקיקת הרפורמה המשפטית להגיע לשיא שלה בכנס הקיץ הנוכחי.
לפי ההודעה, חברי הכנסת של הקואליציה התבקשו לא לטוס בין התאריכים 10 עד 26 ביולי, או לבטל את הטיסות המתוכננות היות ותאריכים אלו מיועדים להצבעות על צמצום עילת הסבירות בוועדות הכנסת ובמליאה.

זה מצטרף לאמירה של נתניהו אמש במהלך הנאום בכנסת
על כך שלאחרונה המחאה נחלשת ושהוא מעריך שבקרוב היא תתגבר שוב.

יאללה, נראה אתכם!!
 

אביר88

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
שירית אביטן: גפני בשיחה סגורה בביקורת נוקבת על היועצת המשפטית לממשלה נוכח דברי השופטים בתיק 4000: "אם השופטים אומרים שאין עבירה של שוחד אז על מה ידונו אותו על השמפניות? והולכת היועצת המשפטית ואומרת אני ממשיכה עם עבירת השוחד. הימין לא יודע לשלוט. אם זה היה בשמאל היא הייתה טסה תוך חמש דקות".
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
במשטרה מגיבים למתקפה של יריב לוין: ״מדובר באירוע חמור של הפרת הסדר הציבורי, תוך סיכון תושבי המקום ע״י הבערת צמיגים בלב שכונת מגורים, חסימת צירי תנועה ורמיסת הוראות בג״צ לעניין מחאות מול בית נבחר ציבור ולפיכך נעצרו לחקירה שישה חשודים. מעבר לכך, נבהיר כי מדרג הטיפול וזמן המענה המבצעי, הנם נגזרת ישירה של תגבור מערכי השיטור בשטח״.
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
אולי החברה מתחילים לקבל קצת אומץ סופסוף..



זה מצטרף לאמירה של נתניהו אמש במהלך הנאום בכנסת
על כך שלאחרונה המחאה נחלשת ושהוא מעריך שבקרוב היא תתגבר שוב.

יאללה, נראה אתכם!!
ימניים, תפסיקו לדמיין.
נתניהו, כמו נתניהו ימשיך לדבר גדול גדול על הרפורמה ויעשה כל פעולה, אפשרית ושלא, בשביל למוסס ולעכב את התכנית המשפטית.
יריב לוין ימשיך לדבר ע"כ שהוא לא נרתע אך לא יאיים פעם אחת באמת על נתניהו, מה שכן אמור להפחיד אותו, לא כ"כ מפני האנרכיסטים שאין אותם בימין אלא מפני הבייס שלו שיקלוט כבר שהוא שמאלני המחופש לראש ממשלת ימין 'מלא מלא'.
וכל הנמושות (כולל בן גביר וסמוטריץ שגם הם נפלו בפח) שנזעקו ותרמו את עצמם באהבה למלאכת ההוקעה והגינוי שבכל לשון של ה''אנרכיסטים'' שצעקו על מח"ט בנימין ש'מוסר נפשו להגן על תושבי המדינה' וכן, גם מוסר נפשו להוכיח לשמאל שהוא יודע להעניש קולקטיבית מתנחלים, מי יודע, אולי זה יעזור לו בבוא היום...
ולמה כל אלו שנשאלו ע"י ערוצי השנאה האם הם מגנים את קומץ המתפרעים, מייד ידעו להוריד גינוי וזיעזוע גורף, לו שכל ואומץ היה בקודקודם הם היו מודיעים שיש להם באמתחתם הוקעה דרסטית אך היא תישמע רק לאחר שהמראיין יגנה (אפילו קלות) את האנרכיסטים, הסרבנים, האלימים, ואת צמד האיהודים ושני הברקים. כן, כשנשמע גינוי על אלו שבאמת מזיקים למדינה ובזדון, נגנה גם את אלו שבכאב על חבריהם הנרצח עשו מעשים פזיזים ובלתי שקולים.
זוכרים את הבטחת יושבי האופוזיציה (וראשה) של לפני שנתיים שהכריזו שהם למדו מהקואליציה דאז איך לשלוט וכיצד לא למצמץ???!!! כל המכריזים הללו הם מגדולי המתנצלים והמפוחדים כיום.

לפחות שלא נחיה בדמיונות שמשהו ישתנה כאן כל עוד וביבי " " "מלך ישראל" " " בשלטון...
 

מֶנַחֵם

קופי כובש, רייטינג מנצח
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי

הכל עניין של (או)פוזיציה: כך ייראה הראיון של איש התקשורת בערוץ ימני​

משה לוי בטור שנון מנבא כיצד ייראה אם יעלו את איש התקשורת בן כספית לראיון בערוץ 14 – אבל עם טוויסט בעלילה: את השאלות יציגו לו אחרי שמהפנט יחזיר אותו שנה אחת אחורנית…
(מתוך JDN)


"ובכן חדשות ארבע עשרה בוקר טוב. עכשיו אנחנו הולכים לראיין כאן באולפן מישהו שמעולם לא ראיינו לפחות לא כערוץ ארבע עשרה… שלום בן כספית בוקר טוב!"

"בוקר מצוין!"

"היינו רוצים לראיין אותך, אולי לא ממש אותך…"

"זאת אומרת?"

"נמצא איתנו כאן מהפנט, ואנו רוצים לראיין אותך דרכו… מתחייבים ששואלים אותך רק שאלות קלאסיות!"

"מה אני אגיד? אוקיי…"

"מהפנט, בבקשה…"

"שלום וברכה בן, האם תוכל להביט בצמיד הזה למשך הדקה הקרובה? הנה.. מצוין!"

לאחר דקה:​

"אוקיי בן, אני רוצה שתחזור איתי שנה אחורה אתה עכשיו בן של לפני שנה. מראיין דבר!"

"אז אם כן, שלום בן!"

"שלום וברכה!"

"הייתי שמח לשמוע את דעתך, האם להפגין מול אנשי ציבור ולשבש את סדר יומם זה דבר פסול? אסור?"

"ברור! אני כל הזמן אומר, צריך למגר את התופעה המכוערת בה ראש האופוזיציה וכמה ליצנים מחריבים את חייהם של חברי כנסת ושרים מהממשלה! כך לא מפילים ממשלה! ממשלה מפילים בכנסת!"

ועל הקריאות בוגד כלפי ראש הממשלה?

"זוועה! זו בדיוק הסתה!"

"ומה דעתך על עיתונאים שלא מביעים את דעתם על כך, ומחליקים מתחת לפני השטח?"

"הם חלק מהדבר זה! בושה וחרפה!"

"כמובן. מה דעתך על עליות המחירים במשק? הממשלה אשמה?"

"הממשלה בכלל לא אשמה! זה דברים שקורים גם בעולם, ואני לא צריך לספר לך על זה אפילו… אבל, שנייה, אפשר מילה קטנה?"

בכיף!

"תסתכל על מצעד הדגלים? עבר בשקט מופתי! אני חייב ואתם חייבים לומר כל הכבוד לממשלה על כך!"

"בהחלט! אשמח לשמוע מה דעתך לגבי הפשיעה במגזר הערבי אחד מהממשלה הציע לערב את השב"כ, דעתך?"

"רעיון חכם ביותר! תחשבו, זה יכול באמת לעזור!"

"אבל זה יכול לפגוע בעבודתם למיגור הטרור…"

"ומה היה בקורונה? יש מהפשיעה עשרות הרוגים! זה מצב חירום! חייבים להילחם בזה בכל הכח!"

"תודה רבה בן כספית תשפ"ב! תשמע, איזו תמיכה בממשלה, אתה ממש יכול להיות כתב פה בערוץ!"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה