פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ארוע החייל משליך האבנים על מפגיני קפלן מתוך בסיס צבאי: צה''ל איתר את החייל המשרת במפקדה בקרייה לאחר שמשטרת ישראל דיווחה ליחידת הביטחון של הקרייה על הארוע החמור. בצה"ל רואים בחומרה את התנהגות החייל ומגנים כל פעולה הנוגדת את ערכי צה"ל .
 

גלילאי

משתמש מקצוען
עריכה תורנית
עו"ד איתמר צור, שמייצג מטעם הסנגוריה הציבורית את החשוד באיומים על נתניהו:
"מדובר בצעיר מתמודד נפש שנמצא במצב נפשי קשה. ברור לכולם שאין לו כוונה לפגוע או לאיים על ראש הממשלה וכל פעולותיו נבעו ממצבו הנפשי.
התנהלות המשטרה במקרה זה צריכה להדליק נורה אדומה, לא ייתכן שהשוטרים ירמסו ברגל גסה זכויותיו של אדם עם מוגבלות ולא יאפשרו לסנגור לפגוש אותו לפני החקירה"
לא נעים. כל המוחים נגד הרפורמה מוגדרים ע"י המשטרה כ'מתמודדי נפש'...
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
סיבה אחת להתעקש על תיקון מערכת המשפט עכשיו
צרפת עולה באש.

בזכות הרשתות אנחנו יכולים לראות את הלהבות עד כאן. לראות ולבכות, לראות וללמוד בכדי להבטיח שכאן זה לא יקרה. שישראל לא תפקיר את גבולותיה.

אם יש סיבה אחת להתעקש על תיקון מערכת המשפט עכשיו, הרי שהיא ההתנהלות המופקרת של בג"ץ בכל הנוגע לחוקי ההגירה לישראל.

בג"ץ סגר את מתקן סהרונים, ביטל את חוק הפיקדון ופגע בכל דרך אפשרית בניסיונותיה של הממשלה לנהל מדיניות הגירה שמכירה באינטרס הישראלי של שמירת רוב יהודי בארץ ישראל.

ישראל היא היום עולם ראשון. האיום הגדול ביותר על עתידה, לצד האיום הביטחוני, הוא כיבושה על ידי אשד אדיר של מהגרי עבודה המבקשים לשפר את חייהם, במחיר עתידה של ישראל.

בספרו המוות המוזר של אירופה, מראה דגלאס מאריי כיצד קומץ החלטות מטופשות של פוליטיקאים קטנים, שינו את פניה של היבשת ואולי חרצו את גורלה. במקרה של ישראל, עשוי זה להיות קומץ החלטות של פוליטיקאים בגלימות.

ישראל בריאה יותר מאירופה. בניגוד לבריטים, לצרפתים או לגרמנים, אנו לא רדופים בשל פשעי הקולוניאליזם ומאמינים בחשיבות קיומה של מדינת לאום מובחנת.

אסור לנו לתת לאף אחד למנוע מאיתנו לממש את הזכות להכניס, לארח ולאזרח בישראל, אך ורק את מי שכניסתו או שהותו כאן תואמת את האינטרס הישראלי.
רותם סלע
 

נכון מאוד

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
יוצרי ai
ימניים, תפסיקו לדמיין.
נתניהו, כמו נתניהו ימשיך לדבר גדול גדול על הרפורמה ויעשה כל פעולה, אפשרית ושלא, בשביל למוסס ולעכב את התכנית המשפטית.
יריב לוין ימשיך לדבר ע"כ שהוא לא נרתע אך לא יאיים פעם אחת באמת על נתניהו, מה שכן אמור להפחיד אותו, לא כ"כ מפני האנרכיסטים שאין אותם בימין אלא מפני הבייס שלו שיקלוט כבר שהוא שמאלני המחופש לראש ממשלת ימין 'מלא מלא'.
וכל הנמושות (כולל בן גביר וסמוטריץ שגם הם נפלו בפח) שנזעקו ותרמו את עצמם באהבה למלאכת ההוקעה והגינוי שבכל לשון של ה''אנרכיסטים'' שצעקו על מח"ט בנימין ש'מוסר נפשו להגן על תושבי המדינה' וכן, גם מוסר נפשו להוכיח לשמאל שהוא יודע להעניש קולקטיבית מתנחלים, מי יודע, אולי זה יעזור לו בבוא היום...
ולמה כל אלו שנשאלו ע"י ערוצי השנאה האם הם מגנים את קומץ המתפרעים, מייד ידעו להוריד גינוי וזיעזוע גורף, לו שכל ואומץ היה בקודקודם הם היו מודיעים שיש להם באמתחתם הוקעה דרסטית אך היא תישמע רק לאחר שהמראיין יגנה (אפילו קלות) את האנרכיסטים, הסרבנים, האלימים, ואת צמד האיהודים ושני הברקים. כן, כשנשמע גינוי על אלו שבאמת מזיקים למדינה ובזדון, נגנה גם את אלו שבכאב על חבריהם הנרצח עשו מעשים פזיזים ובלתי שקולים.
זוכרים את הבטחת יושבי האופוזיציה (וראשה) של לפני שנתיים שהכריזו שהם למדו מהקואליציה דאז איך לשלוט וכיצד לא למצמץ???!!! כל המכריזים הללו הם מגדולי המתנצלים והמפוחדים כיום.
כל מילה!!
מצרף 'כתבה אחת ששווה אלף' בעניין הזה, ממשה אייזנשטאט, פרשן ייחסית חדש בהמודיע, שווה קריאה!
 

קבצים מצורפים

  • משה אייזנשטאט 1.jpg
    משה אייזנשטאט 1.jpg
    KB 901.6 · צפיות: 35
  • אייזנשטארק0002.jpg
    אייזנשטארק0002.jpg
    KB 477.9 · צפיות: 29
  • אייזנשטארק0003.jpg
    אייזנשטארק0003.jpg
    KB 242.1 · צפיות: 29

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
גורם ברשות שדות התעופה: קיבלנו מידע שמפגיני שמאל רכשו כרטיסי טיסה מוזלים והצטיידו במזוודות במטרה לנסות לשבש את הפעילות בשערי העליה למטוס. טירוף.
(יקי אדמקר)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  7  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה