פוליטי הרפורמה במערכת המשפט • מחאות השמאל

מטב

משתמש מקצוען
הכל דיבורים...
כל העבריינים הללו ישתחררו היום או מחר...
בית המשפט שחרר את ששת הפורעים האנרכיסטים מהפגנת הבוקר נגד שר המשפטים יריב לוין למעצר בית עד יום חמישי, ואיסור בן עשרה ימים להשתתף בהפגנות.
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין: תודה רבה לרבים רבים שהגיעו הערב סמוך לביתי להתנגד לאנרכיה ולהביע תמיכה בדרך שאני מוביל. התמיכה שלכם מחזקת אותי מאוד .
 

טראמפ 2024

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
עריכה תורנית
סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין: תודה רבה לרבים רבים שהגיעו הערב סמוך לביתי להתנגד לאנרכיה ולהביע תמיכה בדרך שאני מוביל. התמיכה שלכם מחזקת אותי מאוד .
IMG_20230627_213830.jpg
 

פרוגמטי

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
פרסום וקופי
D I G I T A L
יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח״כ אביגדור ליברמן כתב בחשבון הטוויטר שלו: ״מעולם לא האמנתי בקונספירציות, אבל בימים האחרונים שיניתי את דעתי, כשאני שומע את אהוד ברק, יאיר גולן ורוני אלשיך, אני סבור שהם התגייסו למען נתניהו. הקריאות שאנו שומעים בימים האחרונים למרי אזרחי ולעבור על החוק, הן מקוממות ובלתי מתקבלות על הדעת. אנשי המחאה שיוצאים שבוע אחר שבוע לרחובות, הם אנשים נורמטיביים, שומרי חוק שרוצים בטובת המדינה. אותם אנשים שתופסים טרמפ על המחאה, בשביל לחזור לקדמת הבמה ולקבל מספר רגעים בתקשורת, מובילים לפגיעה במחאה ובלגיטימיות שלה. דברים אלו באו לידי ביטוי גם במהומות מול ביתו הפרטי של יריב לוין, דבר שפוגע יותר מאשר בלוין, בשכנים מסביב, כשחלקם הגדול מתנגד להפיכה המשפטית אבל בגלל אופן המחאה, הפגיעה בשגרת החיים של האנשים, דווקא בבקרים, בשעות שהם אמורים לפזר את הילדים, אמורים לצאת לעבודה ולסידורים פשוט מעבירה אותם לצד השני. אני מצפה מכל אלו שמתיימרים להוביל את המחאה, שיחשבו על המחאה ולא על עצמם, ועל הרצון שלהם להתבלט ולהרוויח כמה דקות של תהילה, הקריאות המסוכנות שהם משמיעים עלולות לדרדר את החברה הישראלית ומדינת ישראל למקום קשה שאסור להגיע אליו. כמו כן, דברי ההבל של מפכ״ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך, הם מקוממים, מטופשים וחסרי אחריות, והם פוגעים בראש ובראשונה במערכת המשפט הישראלית, שגם ככה עומדת בימים אלה תחת מתקפה חסרת תקדים. האמירות של אלשיך הן חמורות ביותר, וטוב שהפרקליטות הוציאה הכחשה והבהרה. לא ייתכן שבמדינה דמוקרטית דברים כאלו יקרו.״
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ברקע ההפגנות: נתניהו צפוי לכנס היום דיון מצומצם עם בן גביר ולוין שכותרתו כפי שנאמר למוזמנים - "הגבלות במרחב הציבורי". הדיון צפוי לעסוק בבחינת כלים להגנת ביטחונם של שרים וח"כים מפני התקפות מפגינים ואיומים נוספים :
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
ח"כ משה סעדה בתגובה למפגינים מחוץ לביתו: המיעוט הקולני והאלים שמנסה לקחת את מדינת ישראל בשבי, חושב שהוא ירתיע אותי בעזרת מדבקות של הסתה ושנאה. להזכירכם הייתי פרקליט כ 24 שנים. יש לי קצת נסיון בהתמודדות עם עבריינים. אתם אפילו לא מתחילים להזיז לי. אמשיך לעבוד בכל הכוח לטובת עם ישראל.
 

יענקל בעל עגלה

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
עריכה תורנית
מפגיני שמאל נגד הרפורמה המשפטית הגיעו הבוקר מול ביתו של שר הביטחון יואב גלנט במושב עמיקם הסמוך לזיכרון יעקב וקראו: "גלנט, אם יש מנהיגות - שתופיע עכשיו. זו לא עילת הסבירות, זו הסבירות עצמה" : ;)
 

אפרים יעקובזון

משתמש סופר מקצוען
מכתב איומים נגד נתניהו הונח על קברו של יוני נתניהו, שנפל במבצע אנטבה, שב"כ מעורב בחקירה, טרם נעצרו חשודים. (ווינט).
גורם בכיר בשב"כ על מכתב האיומים שנמצא על קברו של יוני נתניהו ז"ל: "לא מתכוונים לעבור לסדר היום על איום מכוון מול ראש ממשלה - ובפרט שהונח על קברו של גיבור ישראל"
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קז

א הֹדוּ לַיי כִּי טוֹב כִּי לְעוֹלָם חַסְדּוֹ:ב יֹאמְרוּ גְּאוּלֵי יי אֲשֶׁר גְּאָלָם מִיַּד צָר:ג וּמֵאֲרָצוֹת קִבְּצָם מִמִּזְרָח וּמִמַּעֲרָב מִצָּפוֹן וּמִיָּם:ד תָּעוּ בַמִּדְבָּר בִּישִׁימוֹן דָּרֶךְ עִיר מוֹשָׁב לֹא מָצָאוּ:ה רְעֵבִים גַּם צְמֵאִים נַפְשָׁם בָּהֶם תִּתְעַטָּף:ו וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצוּקוֹתֵיהֶם יַצִּילֵם:ז וַיַּדְרִיכֵם בְּדֶרֶךְ יְשָׁרָה לָלֶכֶת אֶל עִיר מוֹשָׁב:ח יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:ט כִּי הִשְׂבִּיעַ נֶפֶשׁ שֹׁקֵקָה וְנֶפֶשׁ רְעֵבָה מִלֵּא טוֹב:י יֹשְׁבֵי חֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת אֲסִירֵי עֳנִי וּבַרְזֶל:יא כִּי הִמְרוּ אִמְרֵי אֵל וַעֲצַת עֶלְיוֹן נָאָצוּ:יב וַיַּכְנַע בֶּעָמָל לִבָּם כָּשְׁלוּ וְאֵין עֹזֵר:יג וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:יד יוֹצִיאֵם מֵחֹשֶׁךְ וְצַלְמָוֶת וּמוֹסְרוֹתֵיהֶם יְנַתֵּק:טו יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:טז כִּי שִׁבַּר דַּלְתוֹת נְחֹשֶׁת וּבְרִיחֵי בַרְזֶל גִּדֵּעַ:יז אֱוִלִים מִדֶּרֶךְ פִּשְׁעָם וּמֵעֲוֹנֹתֵיהֶם יִתְעַנּוּ:יח כָּל אֹכֶל תְּתַעֵב נַפְשָׁם וַיַּגִּיעוּ עַד שַׁעֲרֵי מָוֶת:יט וַיִּזְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם מִמְּצֻקוֹתֵיהֶם יוֹשִׁיעֵם:כ יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיִרְפָּאֵם וִימַלֵּט מִשְּׁחִיתוֹתָם:כא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:כב וְיִזְבְּחוּ זִבְחֵי תוֹדָה וִיסַפְּרוּ מַעֲשָׂיו בְּרִנָּה:כג יוֹרְדֵי הַיָּם בָּאֳנִיּוֹת עֹשֵׂי מְלָאכָה בְּמַיִם רַבִּים:כד הֵמָּה רָאוּ מַעֲשֵׂי יי וְנִפְלְאוֹתָיו בִּמְצוּלָה:כה וַיֹּאמֶר וַיַּעֲמֵד רוּחַ סְעָרָה וַתְּרוֹמֵם גַּלָּיו:כו יַעֲלוּ שָׁמַיִם יֵרְדוּ תְהוֹמוֹת נַפְשָׁם בְּרָעָה תִתְמוֹגָג:כז יָחוֹגּוּ וְיָנוּעוּ כַּשִּׁכּוֹר וְכָל חָכְמָתָם תִּתְבַּלָּע:כח וַיִּצְעֲקוּ אֶל יי בַּצַּר לָהֶם וּמִמְּצוּקֹתֵיהֶם יוֹצִיאֵם:כט יָקֵם סְעָרָה לִדְמָמָה וַיֶּחֱשׁוּ גַּלֵּיהֶם:ל וַיִּשְׂמְחוּ כִי יִשְׁתֹּקוּ וַיַּנְחֵם אֶל מְחוֹז חֶפְצָם:לא יוֹדוּ לַיי חַסְדּוֹ וְנִפְלְאוֹתָיו לִבְנֵי אָדָם:לב וִירֹמְמוּהוּ בִּקְהַל עָם וּבְמוֹשַׁב זְקֵנִים יְהַלְלוּהוּ:לג יָשֵׂם נְהָרוֹת לְמִדְבָּר וּמֹצָאֵי מַיִם לְצִמָּאוֹן:לד אֶרֶץ פְּרִי לִמְלֵחָה מֵרָעַת יֹשְׁבֵי בָהּ:לה יָשֵׂם מִדְבָּר לַאֲגַם מַיִם וְאֶרֶץ צִיָּה לְמֹצָאֵי מָיִם:לו וַיּוֹשֶׁב שָׁם רְעֵבִים וַיְכוֹנְנוּ עִיר מוֹשָׁב:לז וַיִּזְרְעוּ שָׂדוֹת וַיִּטְּעוּ כְרָמִים וַיַּעֲשׂוּ פְּרִי תְבוּאָה:לח וַיְבָרֲכֵם וַיִּרְבּוּ מְאֹד וּבְהֶמְתָּם לֹא יַמְעִיט:לט וַיִּמְעֲטוּ וַיָּשֹׁחוּ מֵעֹצֶר רָעָה וְיָגוֹן:מ שֹׁפֵךְ בּוּז עַל נְדִיבִים וַיַּתְעֵם בְּתֹהוּ לֹא דָרֶךְ:מא וַיְשַׂגֵּב אֶבְיוֹן מֵעוֹנִי וַיָּשֶׂם כַּצֹּאן מִשְׁפָּחוֹת:מב יִרְאוּ יְשָׁרִים וְיִשְׂמָחוּ וְכָל עַוְלָה קָפְצָה פִּיהָ:מג מִי חָכָם וְיִשְׁמָר אֵלֶּה וְיִתְבּוֹנְנוּ חַסְדֵי יי:
נקרא  8  פעמים

אתגר AI

חשבון הנפש • אתגר 17

לוח מודעות

למעלה